Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Heeee! Goed om te horen dat alles goed is met jullie beebje! Ben natuurlijk super benieuwd naar de foto's! :D
    Vreemd dat gat in je andere eierstok... Nog nooit van gehoord!
    Kan nu gerust gaan slapen, haha! Morgen natuurlijk even foto kijken.

2. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Wat fijn Jojo!!! Wat apart dat je daar een gat van in eileider kan krijgen. Gelukkig geneest het gewoon.

3. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Dank jullie wel!!!
    En het leuke is.. met 12 weken krijg ik weer een echo!!! Leuk he! Doen ze geloof ik niet overal, maar bij ons wel dus ik ben zoooo blij!!! Kunnen we die kleine smurf weer even zien!!!!

Sabrina je hebt het nu super getimed dus wacht het lekker af, maar ik ga voor een dikke vette + voor je hoor!

4. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Het gat is ook niet zo groot hoor haha ik maak het weer erger dan dat het is hahaha. Het is 1,3mm en bij 3mm gaan ze zich zorgen maken. Maar zo uitvergroot was het net een schotwond !(zo noemt manlief het hahaha)
    Ik ga lekker naar bed ben bekaf door alle spanningen van vandaag!

Slaap lekker allemaal!

5. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey bofkont, met 12 weken weer een echo. Voor je weet mag je weer.

Sabrina met zo'n goeie timing ben je denk ik de eerste van het kwartet +1 ( hoe noemen ze dat ook al weer).

6. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Smits volgens mij een quintet..

@ Jojo.. slaap lekker jullie twee...:D (eigenlijk moet je je naam veranderen in Jojojojo... hahah)

Ik hoop dat ik goed getimed hebt.. de rest is nu aan moedertje natuur...

Ik ga ook maar eens mijn bed opzoeken, morgen weer vroeg dag...

Tot morgen allemaal.....

7. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden check de hyves voor mijn echo foto's!
    Smits wil jij je ook niet aanmelden op de hyves??? Zie jou er nog niet bijstaan!

Het is weer ernstig rustig hier! Ik ga ook maar wat anders doen hahaha!

8. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    He meiden,

Toch wel lekker om vakantie te hebben, het is mooi weer en........toen we vanmorgen rond 10 uur uit bed kwamen had ik pijn rond mijn linker eierstok (denk ik), en nu nog steeds! Dus wij natuurlijk meteen klussen. Ben daarna echt zeker 15 min. met de benen de lucht in gegaan en gek genoeg is er tot nu toe nog geen sperma uitgelopen. Gisteren hadden we ook al geklust dus ben beetje hyper aan het worden hahah! Vriendlief had vanmorgen wel zoiets van MOETEN we alweer??? Hij zei ""hoop wel dat harry het kan"" haah. Maar is gelukkig helemaal goed gekomen!

Had vanmorgen (omdat ik die pijn had) een ovutest gedaan. Zou het eigenlijk deze ronde niet gebruiken omdat we vakantie hebben, dacht we zien het wel! Maar deed de test nadat ik net 15 min. geleden geplast had en gedronken. Had dus ook echt maar een heeeeel klein plasje om mee te testen. De test gaf een duidelijke streep aan maar zeker niet positief. Straks om 2 uur (dan heb ik 3 uur geleden voor het laatst geplast en gedronken) doe ik nog een ovutest. Heb de dagen hiervoor niet getest dus kan natuurlijk zijn dat de test gister of eergister knalpositief was en nu dus weer aan het afbouwen is.

Hahahha is een lang verhaal geworden maar ben zo blij! Stel dat het niet raak is deze ronde is het we zo dat me cyclus gewoon weer rond de 28 dagen is, raak natuurlijk liever zwanger maar zo niet dan ben ik iig. alweer blij met me kortere cyclus!

Zoals Sabrina al schreef........hoop dat moedertje natuur haar best doet hahah!

9. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Whaaaaa volgens mij heb ik mijn ei gevonden. lichte twijfel of het uitmaakt hoe dik de streep is, maar de kleur is identiek aan de test streep. Hihi mijn dag kan niet meer stuk. Dat word op een andere manier sporten vanavond (smiley).

Jojo, Ik zal even kijken voor de hyves. Heb wel een account, maar ben helemaal niet actief op hyves.

Ga weer snel aan het werk. Tot vanmiddag!!!

10. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Nou Meiden, ik zit hier met een big smile. Heb net weer een test gedaan (die van vanmiddag was een paar uur te vroeg) en de streep is een stuk donkerder. Joepie, ben al helemaal hyper van ei:D. Was zo bang niet ik geen eitje zou hebben.

Gelukkig: hoe is het met jouw tweede test afgelopen?

11. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Zo Smits, dat gaat lekker met de ovu-tests! En nu maar klussen en hopen he?
    Jojo: gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!!:D Super dat het allemaal goed gaat met de kleine.
    Mutzie: ik kan pas vanaf zondag testen, omdat ik een cyclus heb van 36-37 dagen. Kreeg gisteren de testen binnen en daar zit een beschrijving bij vanaf wanneer je kunt gaan testen bij elke cyclus lengte. Dus vandaar. Wordt wel ongeduldig met al die ei-spotters hier op t forum hihihi
    Nou meiden, geniet van het lekkere weer. Ik ga eens even lekker een chineesje halen! mmmmmmmmmmmmmmmmm
    Geen zin om te koken:$

12. gelukkig

gelukkig Fanatiek lid

27 nov 2008
    1.773
    3
    38
    sociaal pedagogisch werker
    Smits....mijn 2e test was even duidelijk als me eerste test van vandaag! De pijn aan me eierstok is ook over. Heeft wel lang geduurd. Denk dus dat me ovutest gister of eergister knalpositief was en nu dus aan het afbouwen is omdat me ei vandaag gesprongen is (denk ik)!
    Heb gister en vandaag geklust, en nu hopen dat ik me mannetje morgen nog eens zover kan krijgen.
    Dan hebben we weer rust, ik bedoel, is het geen moeten meer!
    Heb trouwens helemaal geen vruchtbaarslijm gehad. Jullie wel?

En nu maar hopen dat we raak geschoten hebben!

13. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Hey girlies :)

Ben ik weer eens! Heb weinig tijd gehad om online te komen, hoop gebeurd laatste 1,5 week. Ik weet niet of ik jullie verteld had dat ik last had van mijn verstandskiezen? Nou, het werd op een gegeven moment zó pijnlijk aan de linker-onder-kies dat ik geen andere oplossing zag dan ze toch te laten trekken. Ze moesten er alle 4 uit maar aangezien je dan volledige narcose moet, mocht dat niet i.v.m. de zwangerschap. Ik heb nu een plaatselijke verdoving gehad en volgens de verloskundige en de kaakchirurg kon het geen kwaad voor de kleine. Dus daar vertrouwen we dan op, ik kon niet meer blijven lopen met die pijn.

Gelukkig heb ik geen pijn gehad, ook niet de dagen erna. Althans niet aan de zijde waar de kiezen getrokken zijn. Ik kreeg wel opeens last van de rechterkiezen dus die gaan er over een tijdje ook uit. Ben ik daar ook van af. Maargoed, zodoende ben ik afgelopen week de hele week ziek thuis geweest omdat ik me toch wat ellendig voelde door de hele situatie, daarbij had ik ook wat last van de verdoving en zwangerschapskwaaltjes. Op het werk gewoon gezegd dat ik veel pijn aan mijn mond had haha! :p

Afgelopen weekend zijn we met mijn schoonfamilie een weekendje naar de Ardennen geweest. Erg leuk maar we vermoeiend hoor! Ik merk dat ik toch sneller moe ben. De misselijkheid/opgeblazen gevoel-klachten worden gelukkig steeds minder. Ik ben dan nu ook 10 weken. Morgen heb ik mijn 1e afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd! :)

Ik ga haar wel eens vragen wat nu de officiele telling is. Vroeger ging men namelijk uit van 40 weken zwangerschap (tellen vanaf de bevruchting) terwijl er nu vaak van 42 weken gesproken wordt. Ik ben er nu 10 van de 42. Wel handig om te weten wat zij voor telling aanhouden. Ik heb namelijk 2 verschillende zwangerschapsboeken en in het ene boek wordt 42 weken aangehouden en in het ander boek 40, betekent dat ik daar bij de ontwikkeling van de baby dus pas bij 8 weken moet kijken en niet bij 10. Hoe tellen jullie?

@ Jojo: balen dat je moet overgeven. Gelukkig heb ik dat nog niet gehad (afkloppen) maar ik kan je zeggen dat de misselijkheid/opgeblazen gevoel die ik had, dicht in de buurt kwam dus kan me voorstellen hoe je je voelt!

@ Liessie: leuk he die echo? Lag de baby ongunstig dat je het hartje niet kon horen? Of heb je geen inwendige echo gehad?

@ Jojo: zelfde vraag voor jou ;)

Omdat ik het weekendje weg georganiseerd had (doe ik al 3 jaar en ben nogal gestructureerd in dat soort dingen maar ik vind het ook erg leuk om te doen) kreeg ik als cadeautje een broekje + bijpassende trui voor de kleine! Schattig! Nog 2 weken tot de volgende echo en als dan alles in orde is ga ik zelf ook aan de shop! Verheug ik me nu al op! :D Vanaf dan vertellen we het ook aan onze overige vrienden en op het werk. Kan bijna niet wachten.

Mijn vriend denkt trouwens dat het een jongetje wordt.....maar als dat zo is....met wie moet ik dan later met de Barbies spelen?! :$ Dan moet er maar een tweede komen hahaha! ;)

Succes aan alle andere dames die aan het klussen zijn trouwens! :)

14. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    Hoi hoi,

Er wordt eindelijk weer eens wat gekletst op ons forum, hihi..

@ Jojo, wat een prachtige foto's.. je zult wel mega trots en gelukkig zijn.

@ Smits en Gelukkig... leuk he je ei spotten.. geeft je toch een goed gevoel weten dat je een eisprong hebt.. Voor ons is net nu afwachten en wachten, haha...

@ starfish.. fijn om te lezen dat je je wat beter begint te voelen. Over weken tellen kan ik je geen informatie geven.. hihi..

@ Liesje.. wanneer moest jij naar de vk??

Oh.... ik word gek van mezelf.. ik kan niet meer praten en typen, draai alle woorden om.. lijkt wel of ik dyslectisch ben maar dan pratend, haha..

15. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    De eieren vliegen hier om je oren!!!! EINDELIJK!!! GOED HOOR!!!!! Nu allemaal die zaadjes aansporen om de eitjes te vangen en dan hebben we feest met z'n allen!!!!

Starfish, de verloskundige vertelde dat je het hartje nu nog helemaal niet kunt horen. Dat kan pas vanaf ongeveer 12 weken. Andere mensen zeggen weer dat de straling die verzonden wordt om het hartje te horen te heet is voor je kleintje omdat hij zo kwetsbaar is! Ik weet t ook niet haha maar met 12 weken mag ik nog een keer dus dan zal ik het wel horen! (op hyves de foto!)
    Oh wat een held ben je dat je je verstandskiezen er uit laat halen haha ik moet ook nog voor 1 kant en ik durf echt niet!!!!
    Fijn te horen dat je zwangerschap, ondanks de kwaaltjes, goed verloopt!

Meiden ff op hyves jullie NOD of afspraken bij de vk zetten! Kunnen we elkaar blijven volgen! En ik mis nog een Poll... :( Wat zal t worden.... hahahah
    Slaap lekker allemaal ik ga lekker mijn mandje in!

16. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Meiden zie de hyves...

17. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Hey Jojo,

Onder welke naam kan de hyves pagina vinden?

18. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    www.topicgirls.hyves.nl
    Ik zie je wel verschijnen! Ben er tot half drie en anders accepteer ik je vanavond als ik thuis kom ok???

19. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Is goed. Heb het gevonden, bedankt. Zal mijn account binnenkort ff opleuken. Heb nu nog standaard die rare clown foto.

20. Starfish

Starfish Actief lid

4 mei 2009
    485
    0
    0
    Ik neem aan dat je het dan hebt over een echo via de buik? Ik heb namelijk een inwendige gehad en kon het hartje prima horen hoor, toen was ik pas 6 weken.....

Heb je bericht op Hyves gelezen, dikke knuffel, zoiets is nooit makkelijk om te beslissen! :)

Ik ga nu naar de verloskundige! :) Baai! :D

Deel Deze Pagina