Gestopt met de pil in mei, wie nog meer?!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Starfish, 7 mei 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Alo Segnorita's :p
    @ super.. reactie op het gedichtje .. lijkt me ook zo gaaf om te vertelen
    @ liessie.. Jij ook zou lekker vakantie gehad.. Ik ook… Ik wil ook een echo!!! was zeker wel super om je echo te krijgen en natuurlijk de datum!
    @ gelukkig… hopelijk heb je raak geklust.. Heerlijk vrijen op vakantie… Heb ook elke dag met de beentjes in de lucht gelegen waar mijn vriend hard om bleef lachen!
    @ Smits… Die klappen van zwanger zijn nieuws komen aan he?? Mijn oudste nicht heeft in mijn vakantie aan de familie verteld dat ze bijna 10 weken zwanger was… Niet competitie gericht ofzo, maar ik wilde zo graag de eerste zijn met dat nieuws voor mijn oma…
    @ sabrina.. wanneer is je nod???
    @ starfish… Leuk je weekendje weg… Lijkt me super om ook allemaal van die cadeautjes te krijgen..! Balen dat de verstandskiezen er toch uit moesten… maar wat moet dat moet helaas!
    @ mutzie.. Egypte is leuk hoor! daar zijn wij in januari geweest.. Waar zitten jullie precies??? Balen van de ongi.. Maarre jij hebt weer wat zekerheid! op naar de volgende (hopelijk kortere) ronde!
    @ de klussers… Zoek allemaal je ei zoals Sabrina het heeft gevonden.. Klus met plezier en hoop dat jullie allemaal ++++ testen!!
    @ de zwangeren.. Doerustig aan… ik hoop dat de misselijkheid enzo snel over gaat!
    @ jojo… dank je voor het duimen.. Helaas niet geholpen.. Positief gezien.. Heb al mijn witte linnen broeken/rokken zonder angst voor lekken kunnen dragen.. Morgen bellen we even voor een afspraak bij een verloskundige..Ik ben het nu niet alleen beu, mijn vriend inmiddels ook steeds meer!
    zie mijn korte vakantie beschrijving even op hyves... morgen langer bericht.. maar mijn jetlag is erg groot! :S

2. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Leerkracht basisonderwijs
    Zaanstad
    @ Annemoon.. top een posi test.. toch een fijn gevoel he.. zo'n streep. Weet je in ieder geval dat er wat springt.

@ Super.. welkom terug.. fijn dat je zo'n goede vakantie hebt gehad. Ik ben alweer een week aan het werk.. is ook wel weer leuk hoor. Lekker dat je je top voelt.. zo'n zwangerschap wil ik ook dan wel...

@ Smits.. erg he dat wachten. Gelukkig ben ik weer aan het werk, dan denk ik er minder aan. Heb af en toe wat steekjes, maar ik verwacht er niet teveel van hoor...

@ Jojo.. nomaals gefeliciteerd.. en wat een leuk cadeau van je mannetje.

@ Krisje.. jij ook welkom terug.. heb even hyves gelezen en zo te lezen heb je een heerlijke vakantie gehad. Hopelijk heb je een ei gehad en heeft het klussen ook nog zin gehad, behave dan dat het gewoon lekker is, haha..

Mijn nod is trouwens a.s. zondag als ik een cyclus aanhoud van 28 dagen.. dus zondag gewoon testen, hahah...

3. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    @Annemoon: fijn he zo'n knallende test. Nu maar hopen dat er bij je vriend/man een Michael Phelps tussen zit;).

@Krisje: Welcome Back. Goed om te lezen dat jullie het naar jullie zin hebben gehad. Minder op te lezen dat de duiveltjes nog steeds niet zijn geweest. Hopelijk mag je snel naar de GY.

@Sabrina: Hopelijk ben je de eerste deze ronde.

Welteruste iedereen......

4. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    zo nu even lekker een egoistisch berichtje over hoe geweldig de vakantie wel niet was ;):p

We hebben eerste een week een rondreis gehad met in totaal 20 personen, waar wij (samen met 2 ander bevriende stellen) met z'n zessen sixpack gedoopt werden... :D We hadden een super leuke nederlandse gids die al jaren in mexico woonde en super veel wist en kon vertellen. Hebben heerlijk gegeten, ik heb zelfs vis op! Terwijl ik dat nooit eet, heb hier zelfs een vispan staan omdat ik het echt niet in de pan wilde hebben waar ik ook vlees in gril/bak.. :) Super mooie dingen gezien (zie wat foto's hyves) en leuke dingen gedaan, met een boottocht, door een jungle gewandeld, 50 meter op een super steile trap geklommen om een super uitzicht te hebben op tikal... Een basisschoolje in guatamala bezocht (meiden, wat hebben wij een goed onderwijssysteem als je dat weer ziet :S zo zielig!!)

Daarna een week in een all inclusive hotel gezeten... Super mooi, erg luxe en gewoon heerlijk kunnen relaxen. 1 trap omhoog en we zaten op het dakterras (met jacuzzi :p) en 1 trap omlaag en we hadden het relaxzwembad met zwembadbar... En dan beneden ook nog een super groot zwembad en natuurlijk ook strand met zee :D Heerlijk eten gegeten daar en gewoon lekker gegeind met onze vrienden en vriendinnen!
    Mijn vriend en ik hebben ook nog met dolfijnen gezwommen en ik heb met een aantal vrienden/vriendinnen gesnorkeld en zeeschilpadden gezien en geaaid :)

Verder heb ik er heel er van de vakantie genoten omdat ik stiekem toch wel hoop dat we volgend jaar of zwanger zijn, maar liever nog kersverse papa en mama zijn :D Mijn vriend en ik hebben overigens ook lekker veel tijd voor ons zelf genomen.. :p elke dag geklust.. Naja geklust, gewoon lekker genoten van elkaar ;) Het begint bij ons beide wel steeds erger te kriebelen, nu bij mijn vriend ook steeds meer.. .Dit omdat we dus op vakantie hoorde dat een vriendenstel van ons bevallen zijn van een meisje, sophie en omdat mijn nicht en man ook zwanger zijn... Tevens zijn al die spelende/zwemmende kinderen bij het zwembad ook niet echt goed voor onze kinderwens belletjes... ;)

Maar helaas zoals ik al had gestuurd geen ongi te bekennen.. Wel nog steeds de hoofdpijn :S ga zo mijn vriend maar eens lekker wakker maken, uitdagen :p en dan straks bellen voor een afspraak...

5. jojo83

jojo83 Fanatiek lid

28 jun 2009
    1.980
    0
    0
    Noord-Holland
    Krisje welkom thuis!!!!!! Klinkt als een droomvakantie en de foto's op hyves zijn prachtig!
    Jammer dat de ongi zich nog schuil heeft gehouden... Hoop voor je op snel goed nieuws van de Gyn of de vk!

Annemoon een ei!!! jahoe!!! Super hoor nu hopen dat het raak is!

Gister een leuke avond gehad! Zouden bij de chinees gaan eten maar mijn ouders liepen er straal voorbij richting het restaurant waar mijn man kok is! Is nogal een chique bedoening daar en ik had er nog nooit gegeten. Was een leuke verassing!
    Zaterdag vier ik mijn verjaardag voor vrienden en familie dus hoop dat dat gezellig wordt en dat ik een beetje energie heb!

Vandaag helaas weer werken om 15uur...

6. Smits

Smits Fanatiek lid

11 jul 2009
    1.284
    0
    0
    zuid-holland
    Mooie foto's Jufkrisje. Goeie combi een week rondreizen en dan nog een weekje super deluxe relaxen. Heerlijk!!

Morgen ga ik lekker een paar daagjes weg. Moet nog het een en ander doen vanavond. Zal niet meevallen, want ik ben bekaf. Lig te afgelopen paar nachten een paar uur naar het plafond te staren. En om nou te zeggen dat dat interessants is ......... Goed schiet dus niet echt op. Hopelijk vannacht een betere nachtrust.

Wat lief van je ouders, Jojo. Veel plezier zaterdag!

7. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    leuk verjaardagscadeau jojo!

Smits, wat lekker dat je dan even weg kan.. waar ga je heen?

De gyna was helaas vanmiddag vrij, dus kan pas morgen weer bellen... zucht... :S

Dadelijk even langs mijn oma.. die werd in onze vakantie 85 jaar dus wel een bezoekje waard!

8. annemoon80

16 jul 2009
    68
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krisje: welkom terug, klinkt goed hoor je vakantieverhaal. Zo te lezen heb je erg genoten! Wel balen dat er nog steeds geen ongi is...........139 dagen ik zou gek worden. Hopelijk kan de gyn je duidelijkheid geven!

Smits: Lekker er even tussenuit........helaas moet ik nog een week of 5-6 werken :x. Waar ga je heen?

Jojo: Leuk zeg die verrassing van je ouders!!!!Lekker gegeten?

Even een update hier: gisteren een positieve ovutest, vandaag is het streepje weer veel minder (negatief dus). Had vanmorgen wel een gespannen buik, voornamelijk aan de rechterkant. Duurde de hele ochtend. Zou dit mn eisprong geweest kunnen zijn? Kan dat al zo snel? Heb nog nooit mn eisprong gevoeld eigenlijk, dus weet niet echt waar ik op moet letten......

9. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    Krisje is back again! De foto's zien er goed uit! En je reisverslag is ook niet verkeerd.. Ik kijk al uit naar onze vakantie. We gaan naar Sharm el Sheikh, lekker in een resort..8)
    Wat balen dat je nog niet ongi bent... Dag 139 alweer.. :$ Fijn dat je eindelijk terecht kan bij verlos of gyna. Ben benieuwd wat ze te zeggen hebben.
    Hier dus eindelijk weer ongi geworden. Ga eind van de maand met ovutesten beginnen. Zoals je al gelezen hebt hebben veel meiden hun ei al gevonden. Nu ik nog! Deze week nog even om de dag klussen en dan ga ik testen. Omdat mijn cyclus zo lang is weet ik niet precies wanneer ik moet beginnen, dus doe ik het maar even zo. Denk dat ik vorige keer mij ei gevoeld heb, maar daar ben ik niet helemaal zeker van.

@Jojo: wat super gaaf dat jullie gingen eten bij je vriend! Trouwens een mooie ketting heb je gekregen. Ben gelijk even opzoek gegaan voor wat leuks voor mezelf, haha! Alvast wat hints geven aan vriendlief :D

@Smits: lekker een paar dagen weg. Hopelijk een betere nachtrust dan. Wakker liggen is ook niks.

@Annemoon: wat super dat je je ei gevonden hebt! Nu hopelijk ook raak geschoten :)

@Sabrina: spannend hoor, zondag! Voel je al iets? ;)

Vanavond lekker een avondje niks! Heerlijk op de bank met vriendlief en natuurlijk even klussen, want mocht dat ei deze week al komen, dan moeten we m niet missen natuurlijk :p

10. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    mmm... volgens mij ben ik nog in vakantie modus... nog steeds thuis ;) ga nu echt zo weg...

Ik wil ook een eitje voelen/krijgen maar denk dat dat niet echt spontaan meer gaat gebeuren... trouwens voor de zekerheid vanmorgen weer een test gedaan.. negatief zoals te verwachten..

@ jojo.., inderdaad een mooi cadeau die ketting... ook gegoogled :p hoezo nieuwsgierigheid

11. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ Krisje.. prachtige foto's hoor. Balen van je nega test, maar ik denk dat je er al vanuit ging. Hopelijk kun je snel terecht en gaat er wat gebeuren.

@ Mutzie.. beetje ongi krampen af en toe en al sinds mijn ei sprong pijn in mijn (.)(.), gewoon echt niet leuk meer... :x

@ Annemoon dat kan hoor dat het je eisprong was. Ik had toen zaterdagmiddag posi getest, direct geklust en 's avonds rond twaalf een megabuikpijn net boven mijn schaambeen... na anderhalf uur ofzo was het weer weg...

@ All... wanneer zal ik testen, hahaha.. ik heb er nog drie...:p

12. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Sabrina: spannend!!! Tja, welke testen heb je? Kan je ook al voor je NOD testen met deze?? Ik vind vrijdag een mooie testdag, haha. Hopelijk het weekend in met een blij gevoel :D

13. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Ik heb die van kruidvat 2 voor 5 euro.. tja vrijdag.. maar zaterdag heb ik open huis.. komt een mannetje of 80.. dat gaat natuurlijk opvallen he.. mocht het zo zijn.. ga het toch maar tot zondag proberen vol te houden...

14. super80

super80 Fanatiek lid

8 jun 2009
    1.788
    0
    0
    Jojo: van harte gefeliciteerd!!!! Mooie ketting (nou hebben we hem allemaal wel gezien denk ik)

Sabrina: Spannend.............ik zou gewoon vrijdag testen. Stel het is positief (natuurlijk is het positief) Kun je bij je housewarming rustig de hele avond met een glas wijn lopen, zonder er van te hoeven drinken....of net als ik mix je appelsap met water, net witte wijn. Het is veel te spannend om te wachten, hihihi....

Krisje; je vakantie klinkt geweldig! Super dat het zo lekker is geweest. Jeetje weer een dag wachten voordat je kunt bellen!!!! GRRRRRRRRRRRR

Mutzie; lastig lijkt mij om te bepalen wanneer je moet beginnen met die ovu testen.

Annemoon; kan best je eisprong zijn geweest hoor. Wel geklust?????

Dames het wordt hoog tijd voor wat nieuwe zwangere hier!!!!! Of op zijn minst weer wat symptomen........

15. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    @ super.. dat zou ik natuurlijk kunnen doen, maar als ik met wijn ga lopen, dan valt het echt op.. ik drink namelijk geen alcohol, hihi... maar lief dat je mee denkt hoor...

16. jufkrisje

jufkrisje Fanatiek lid

15 mrt 2009
    2.566
    31
    48
    Ik wil ook wel wat symptonen kweken hoor... Maar die van mij blijven hetzelfde...

Nog steeds die hoofdpijnen, wat last van mijn rug en snel een rommelende buik (wat door honger/eten van het buitenland kan zijn) dus bij mij kan je niets nieuws halen super ;)

Trouwens meiden, zijn jullie niet trots op mij! voor mijn vakantie was ik 1,5 kilo kwijt (die ik eerder aangekomen was) en nu ben ik in mijn vakantie (lees: 1 week all inclusive) nog 1,5 kilo kwijt geraakt! zit dus weer gewoon op mijn oude gewicht!!

17. choco23

choco23 Actief lid

6 aug 2009
    155
    0
    0
    hallo allemaal
    ben nog niet zo lang op het forum.
    wij zijn in april gestopt met de pil en ik zou het erg leuk vinden om met jullie mee te kletsen.
    groetjes choco

18. mevrnathalie

mevrnathalie Fanatiek lid

20 mei 2009
    1.494
    0
    0
    Hallo Dames,

Hier ben ik weer eventjes, ik leef nog hoor, zat wel al op ons topic op Hyves. We hebben een super vakantie gehad in Turkije, het was heerlijk weer en we hebben ervan genoten en vooral ook van elkaar, heel veel geklust! Alleen de dag na thuiskomst had ik wat donkerbruin verlies en de dagen daarna werd dat steeds lichter, dus het is niet echt een menstruatie geweest. Dus toch maar zaterdag 22 augustus een testje gedaan maar helaas niet zwanger, wel heb ik last van een gevoelige linker borst (nu nog), en af en toe steekjes in mijn onderbuik en moeheid. Als ik uitga dat dit dus mijn menstruatie was heb ik een cyclus van 31 dagen, ben benieuwd deze ronde.

@Super, Hoe gaat het verder met jou zwangerschap? Hoe voel je je?

Nou ik probeer ook weer wat vaker langs te komen op 't forum.

19. sabrina79

sabrina79 Fanatiek lid

10 jun 2009
    2.962
    0
    36
    Zaanstad
    Welkom choco... en meteen al bijna testdag, hihi... Voor jullie het eerste kindje??

20. Mutzie

Mutzie Fanatiek lid

30 apr 2009
    1.688
    0
    36
    @Sabrina: spannend hoor, dat afwachten! Zou t stoer vinden als je tot zondag kan wachten. Ik vind het nu al spannend, kan me dus voorstellen dat jij t nog meer hebt :D Zou wel weer leuk zijn hoor, een zwangere op het forum (na jou dan graag iedereen achter elkaar, haha).

@Krisje: knap hoor, 1,5 kilo afvallen op vakantie! Ben bang dat me dat niet gaat lukken. We zitten ook all inclusive en ik heb al wat foto's gezien van het buffet...MMMMM :p

@choco23: welkom! Leuk dat je mee komt kletsen. Vind je het leuk om het een en ander te vertellen? Leeftijd, verliefd, verloofd, getrouwd, eerste kindje, hoeveelste ronde, hoe verlopen je cyclussen? Ja, we zijn niet nieuwsgierig hoor! ;)

@nathalie: leuk om je hier ook weer een te zien!

Weer eens een avondje alleen... Dan maar even een vriendinnetje voor de thee vragen, hihi.

Deel Deze Pagina