Hoii iedereen, Mijn vriend en ik willen in februari 2013 beginnen om te proberen ons eerste kindje te maken. De reden dat wij het in feb willen doen is omdat wij dan een jaar in ons nieuwe huisje wonen en het zo goed als af hebben. Ook ben ik nu net een week bezig met sporten om een gezond lichaam te hebben voor de baby ( als ik zwanger kan worden want dat weet je natuurlijk nooit ), en bezig met gezonder eten en veel groenten en fruit. Ik zit momenteel ook aan een medicijn voor mijn hyperventilatie en ik wil daar binnenkort mee stoppen!( al overlegt met de huisarts ) Ik heb nu erg veel doorzettings vermogen met alles omdat wij heel graag een kleine willen. Dus ik doe het voor mezelf mijn vriend en de kleine ! wel had ik een aantal vraagjes. Wanneer kan ik het beste beginnen met foliumzuur slikken. Wij willen in feb stoppen met de pil maar ik las dat het heel lang kan duren tot je dan een normale ciclus hebt dus ik kan dan beter eerder stoppen ofniet? Ik heb al eens een eerdere poging gedaan om te stoppen met de pil maar ik kreeg echt heel erg last van bijwerkingen zoals mijn ademhaling ( zal ook wel met de hyperventilatie te maken hebben ) Hartkloppingen, en angsten, en erge buikklachten. toen ik weer begon waren de klachten vrijwel in een paar dagen verdwenen. Ik vind het fijn om advies te krijgen. zijn er ook meer dames die willen beginnen in 2013? Veel liefs