@Sterretjesmama: Het zal ons eerste kindje worden. Wel begin 2009 een miskraam gehad. Toen waren we niet bezig met zwanger worden en gebruikten anticonceptie en ik wist pas dat ik zwanger was toen ik een miskraam kreeg. Erg geschrokken toen maar ik weet in ieder geval dat ik zwanger kan worden en dus vruchtbaar ben. Nu maar hopen dat het weer lukt.
Hoi, Het is voor ons het eerste kindje! Ik vind het zo spannend! Dit is voor ons de eerste ronde.. Weet iemand trouwens hoe je zon banner onder je berichtje moet plaatsen? Liefs Melanie
@ gelukje7 / Melanie Dankjewel voor je wel voor je welkom . Voor ik zwanger was van de meiden was ik ook wel eens ongerust dat ik niet zwanger zou worden. Is misschien omdat je er zo naar verlangt en er zo weinig invloed op hebt of het gaat lukken of niet? En ook nu vind ik het weer erg spannend! Ben nu toch weer 6 jaar ouder dan bij de tweeling. En ik ben er ook wel veel mee bezig of ik niet weer zwanger zal worden van een tweeling. Want hoe leuk een tweeling ook is, ik zou nu wel heel graag een eenling willen En ik weet ook nog niet goed hoe je zo'n banner eronder zet. Dat moet volgens mij onder gebruikersinstellingen, maar ik ben er nog niet handig in. Ik wilde een plaatje van Kanga bovenaan mijn berichtje en Roe in mijn handtekening (Mijn dochters vinden het altijd leuk om te spelen dat zij Roe zijn & ik Kanga), maar nu heb ik Roe bovenaan mijn bericht en Kanga is nergens te vinden, haha. Dus aan mij heb je niks ben ik bang! @ Rosa5. Bedankt, ik zie nu inderdaad dat ik hier smileys kan doen, leuk En heel herkenbaar wat je schrijft, dat je nog met niemand in je omgeving kan / wil delen dat je binnenkort zwanger hoopt te worden! @ iedereen. Wow, wat worden hier een berichtjes geschreven op 1 dag! Ik raak bijna de weg kwijt tussen al die berichtjes! Maar iedereeen veel succes en plezier met zwanger worden! @ Sterretjesmama, wij gaan voor ons derde kindje. De eerste 2 zijn een tweeling.
@gelukje7 Ga naar gebruikersinstellingen. Onder t kopje Instellingen & opties, staat: handtekening wijzigen. Daar kun je wat neerzetten. Als je een banner wilt neerzetten plak je de code erin. De banner kun je vinden in het hoofdmenu. Waar je ook op home, forum! Weblogs e.d. kan klikken. Staat ook banjers bij in het roze? Daar staan banners waar je er een uit kan kiezen en dan wijst de rest voor zich! Succes, Wij zijn 10 okt. Gestopt!! Heeeeeeellll spannend!!
Hoi! Ook ik slik vanaf oktober de pil niet meer. Donderdag 29 sept laatste pil van strip genomen. Maandag 3 oktober menstruatie gehad. Maandag 17 oktober steken in onderbuik en de volgende dag had ik een hele slijmprop met de ontlasting. Naar mijn idee was dit de eissprong, kan dat? En vandaag 29 oktober mijn eerste echte menstruatie na 26 dagen. Is dit een normale cyclus? We hebben afgesproken de eerste menstruatie af te wachten en er dan echt voor te gaan dus het klussen kan nu echt beginnen! Normaal ben ik niet blij als ik ongesteld word maar vandaag wel! Je hoort zovaak dat de eerste menstruatie zo lang op zich laat wachten na het stoppen met de pil. Ben benieuwd hoe het verder verloopt. Al meerdere mensen eerste menstruatie gehad?
@sweetgirl84 Hoi Ik ben op 21 sept gestopt met de pil. Wij wilde ook eerst 1 menstruatie afwachten. Uiteindelijk werd ik ongesteld, maar dat was toen ik dan net gestopt was met de pil, en 28 dagen echt ongesteld! Wij kunnen deZe week voor het echie beginnen!! Die slijm prop is volgens mij indd je eisprong. Ik heb het toevallig ook gehad.. Google is anders over je cyclus.. Kun je wel het eea over vinden Wel leuk dat jullie straks ook echt kunnen beginnen!! Gr.
Nou meiden, morgen ofwel vandaag is mijn nod. Ik heb wel buikpijn en ben laatste dagen duizelig? maar k ben erg benieuwd. K verwacht er nx van want deze maand ben k pas gestopt met de pil dus geloof niet dat t zo snel raak is. .goelang zouden jullie wachten met testen? Na hoeveel dagen dat je niet ongesteld bent? Liefs melanie
@Julien Ja, menstruatie die 3 oktober was ook omdat het het einde van de strip was. Maar als ik dan vanaf dan tel tot aan gister mijn eerste menstruatie zonder pil zit er 26 dagen tussen. Volgens mij is dat erg netjes. Hoe vaak lees je wel niet dat het heel lang duurt. Was gister ook erg blij met mijn menstruatie! Gewoon de bevestiging dat mijn lichaam de cyclus gelijk goed oppakt. Weet ook zeker dat ik 17 okt mij eisprong heb gevoeld. Echt zo duidelijk en die prop met slijm bevestigde het helemaal. Moet ik nu een cyclus van 26 dagen aanhouden zodat ik weet wanneer ik vruchtbaar ben? Stel dat deze cyclus 2 dagen langer duurt? Maar ben je echt 28 dagen ongesteld geweest? Das wel heel lang toch?.
@sweetgirl84 Nee bedoelde na 28dagen ongesteld hahha.. Gelukkig geen 28 dagen lang Was wel blij dat ik indd ook na 28 dagen ongesteld was! Je hoort indd zulke verschillende verhalen. Denk dan dat je wel een cyclus van 26 aan moet houden. Ik hou ook gewoon 28 aan.. Volgende maand kan het natuurlijk anders zijn.. Maarja hopelijk geen menstruatie Gr.
Haha, ja dat zou wel erg lang zijn 28 dagen ongesteld zijn. Pfff!!! Ben benieuwd hoe de tweede ronde gaat verlopen. Verwacht niet dat het gelijk raak is maar het kan altijd, vooral omdat ik echt duidelijk in de 1ste ronde al eisprong heb gevoeld en na 26 dagen ongesteld ben. Nu gewoon 26 dagen aanhouden inderaad en vooral je lichaam in de gaten houden Hoop dat ik het weer zo duidelijk voel Tis nu wel echt spannend hoor.....Vooral omdat het bij mij nog onzeker is. Heb een blindedarmonsteking met buikvlies ontsteking gehad toen ik bijna 3 was. Met spoed geopereerd en tijdens het openreren is mijn blindedarm gesprongen en hebben ze 4 keer alle organen moeten spoelen. Dus er is een kans op verklevingen. Maar ik vraag me af in hoeverre alles op die leeftijd al ontwikkeld was :S
dat maakt het wel extra Spannend toch ! ben benieuwd wanneer het zo ver is.. ik ga er ook niet vanuit dat het meteen raak is. Zal wel leuk zijn
En.. ? al een test gedaan ? Maar de menstruatie kan na het stoppen van de pil soms wat ik lees ook langer duren dan normaal.. Maar hoop het natuurlijk wel voor je
@Julien Ik ben nu een week overtijd. Ik heb 3 dagen geleden savonds een test gedaan en die was negatief. Nu durf ik niet meer te testen. Ik zit pas in mn eerste ronde dus mn ongi zal vast snel komen denk ik. Al hoop ik natuurlijk van niet
en... heb je al weer een test gedaan.. ? voor mij is het nu wachten op me NOD ppffff wachten duurt lang. Ik denk elke keer dat ik wat voel hahaha, kan helemaal niet volgens mij... afwachten dus...