Hey meiden Wat een verbouwingen allemaal !!...maar wel erg leuk. Krijg nu zelf helemaal de kriebels... wil nog graag de badkamer een keer gaan aanpassen met een bad erin....helaas is het door de afweging van meer hypotheek voorlopig van de baan geschoven. @navlis wat een hoop centjes! Maar je moet ook wel denken het is ook niet niks een hele nieuwe fundering! Je hele huis moet beetje bij beetje voorzichtig worden gestut en opgetild om fundering te gaan vervangen...misschien dat je niet eens in die tijd in het huis kunt zijn... @moppie jij hebt ook nog een flinke klus te gaan...poeh maar dat moet wel lukken voor de bouwvak @juju en nu maar hopen dat je raak hebt geklust @mac jammer dat je ongi is gekomen...ik denk dat je cyclus nog een beetje aan het acclimatiseren is...of had je voor de pil ook een onregelmatige cyclus? @hen poeh wat een zwaar werk heb je, zeg! Ik zou het ook echt niet kunnen doen! @me ben al ff niet geweest. Ben van de week goed ziek geweest. Al een week diaree en woensdag en donderdag extreem moe (bijna liggen slapen op het werk) de HA vond het maar een ontschuldige diaree dus gewoon uitzingen.... Van de week de echo gehad! En het is heleemaal goed!!! Ook het hartje zien kloppen echt supergaaf. Wat betreft bloeding kon ze niet zo veel zien ze zag wel wat stromen dus er kon nog wat komen. Wat betreft tijd volgens de meting ben ik nu 6w en 5dagen met een erwtje van ong 8mm. @klachtjes ik heb echt super gevoelige borsten nu! Vooral s'ochtends!! Btw ze zijn al +7cm gegroeid!! Ongeloofelijk!
Fantastisch een kloppend hartje! Héérlijk! Dat het erwtje maar goed mag groeien en lekker bij mama blijven
@jinne Ja idd het is een hele klus, gelukkig kunnen we hier wel blijven wonen. We wonen in rijtjes van 8 woningen en wij blijven hangen aan de buren, de buren moeten er dus uit en daar gaat de hele vloer en alles eruit en via de buren gaan ze ook onder ons huis de fundering herstellen en dan via de achtertuin en de voortuin. Maar we kiezen er zelf voor om een betonnen vloer te laten storten dus we moeten er wel even uit maar dat is maar voor 2 weken dus dat scheelt een heleboel. De buren moeten er 4 maanden uit. Dus ik ben allang blij
Mijn cyclus was voor de pil redelijk gelijk. Als ik even ver terug denk had ik toen een cyclus van gemiddeld 35/36 dagen. Hier was ik aan het begin dan ook van uit gegaan. Mn LF is juist heel constant gebleven (14,14,15,13) en de dagen voor mn eisprong juist weer steeds korter (20,19,15,14) Als je een cyclus van 24 of korter krijgt, dan heb je hoogstwaarschijnlijk geen eisprong. Ik hoop dus dat hij nu blijft hangen op gem. 28 dagen.
@Mac: hoop dat je cyclus een beetje gaat stabiliseren. Een te korte cyclus is niet fijn. Te lang natuurlijk ook niet... @Juju: haha, ja ik denk dat mijn vriend dat op een gegeven moment ook gaat roepen. Hoe kan het nou dat je je er zo anders onder voelt? Die hormonen zijn dus echt NIET goed voor een mens he!! Ik zal ook echt mn dochters later afraden om aan de pil te gaan. Voel me nu zo veel beter!!! @Jinne: Ja we hebben zeker nog wel een flinke klus te gaan, maar hoop echt dat alles af komt voordat we uit ons huidige huisje moeten! Hoop dat je je nu weer wat beter voelt? diarree is niet fijn! lijkt ook alsof je huisarts je niet serieus neemt? Wel super natuurlijk dat je een goede echo hebt gehad!! Meting komt mooi overeen met je banner dus!! Hoop voor je dat je niet te veel last meer zult krijgen van de bloedingen. @Hier: Gereedschap gehaald, flinke bak geld armer, maar maandag gaat het beginnen Hoop dat we niet te veel tegenslagen krijgen. 1 ding is nog onzeker: het dak! Hoeveel houtworm zit er in, en hoeveel rotte stukken moeten we gaan vervangen! Maar alles komt wel op zn pootjes terecht
Ps. Gister een flinke steek linksonder gehad en daarna een half uur lang krampen. Dat zal toch niet mn ei al zijn geweest he??? Anders mag ik over 14 dagen gaan testen hahaha... oops Kan toch ook wel gewoon gas zijn? Bedoel, ook al een paar dagen lastige darmen gehad (verstopt)
Hoi dames, Tijdje geleden alweer dat ik wat geschreven heb. Sorry . Druk druk druk. Erg druk op mijn werk, lange dagen en 's avonds weinig puf. @Hen; Jeetje jij maakt wat mee zeg op je werk. Heb respect voor je. @Moppie; Eindelijk de sleutel van jullie droomhuisje! Lekker gevoel is dat he?! Nou ja, je moet nog wel een tijdje verbouwen, maar dan heb je ook wel wat moois!!! Begrijp dat jullie ook flink wat land om het huis hebben? Ook dieren buiten (paarden, koeien, schapen oid)? Wat een vervelende droom heb je gehad zeg! Kan me voorstellen dat je even van slag was. Pfff @Navlis; Balen van je verbouwing! Maar het zal toch moeten! Ja kan wel gelijk groots aanpakken en daar wordt het alleen maar mooier/beter van. @Mac; Jammer van je ongi. Maar weer met volle moed op naar de volgende ronde! @Jinne; Super dat je het hartje hebt zien kloppen. Lijkt me een heel mooi, maar ook apart moment! Zo je borsten groeien aardig zeg!!! Vervelend van je diaree. Je hoort veel mensen die er last van hebben. Beterschap. @Juju; Ik heb net als jij ook het idee dat we al heel lang bezig zijn. Maar het zijn pas 4/5 maanden. Als je iets graag wilt, kun je gewoon niet meer wachten en duurt alles lang!! @de pil; Ik lees dat (sommige van) jullie je zo anders voelen nu je gestopt bent met de pil. Ik moet zeggen dat ik dat niet zo heel erg merk. Merk wel dat het echt wat met je cyclus doet. Als je ziet hoe lang het heeft geduurd voor het weer een beetje normaal op gang is. @Hier; Alles gaat z'n gangetje. Heb het alleen heel erg druk op mijn werk. Begin zo'n beetje om 7:30 en ga om ca. 18:00 eens naar huis. Ben het dan ook wel zat en ben erg moe 's avonds. Lees wel al jullie berichtjes hoor! Alleen typ ik niet altijd......... Zit te wachten op mijn ei. Ga deze maand beginnen met ovu-testen van Sensitest. Super om ze zo via internet te bestellen. Wist alleen niet wat ik zag toen ze binnen kwamen. Dacht dat die testen veel groter zouden zijn, maar het zijn hele kleine ieniemienie "stokjes" hihihi. Ben benieuwd!
@DeLi: Ja 1800m2. Er komt een groentetuin van minimaal 100m2 (is eigenlijk ook het maximale wat wordt aangeraden) en een stukje grond voor een paar fruitbomen en struiken. Verder een kippenhok met krielkipjes voor verse eitjes elke dag, en misschien nog wat andere diertjes. We hebben al 3 katten en mn vriend wil er graag een hond bij (Engelse staffordshire) Jeetje meid wat een lange dagen maak je zeg! Waarom dat? Ik begin rond dezelfde tijd maar ben om 16:00 er ook echt klaar mee (voordeel van uitzendwerk is dat ik na 8,5 uur gewoon opsta en naar huis ga) Heb je een linkje naar sensitest of moet ik er gewoon .nl achter zetten? Ah, ik google wel even. Zijn zeker van die dipsticks? Dan krijg je een kleine envelop thuis met al die testjes erin haha... Kan me voorstellen dat je dan even vreemd kijkt naar wat je in handen hebt. Ik had hier op het forum al wel foto's gezien van ovu testjes, en zelfs ook dat soort zwangerschapstestjes. Wou er zelf niet aan beginnen maar t lijkt me toch wel handig om de vruchtbare dagen nog wat te ontwijken de komende maanden. Of gewoon aldoor met condoom vrijen natuurlijk maar dat vind vriendlief weer niks (en ik ook niet!) Nah, iig succes met je speurtocht!!! Hihi... en post een foto van de posi ovu test he
ik moet zeggen dat ik me ook wel anders voel nu de pil uit me lijf is, en manlief merk dat ook. Hij heeft ook al gezegd dat als de 2e er is dat we dan naar andere anticonceptie moeten zoeken, Ik heb hem al gezegd dat ie zich dan maar laat helpen want met condooms vind ik echt 10x niks maar hij wil zich niet laten helpen wat ik ook wel snap, denk ook niet dat een arts dat doet op onze leeftijd (22 en 25 jaar) en misschien in de toekomst dat het toch gaat kriebelen om voor een 3e te gaan, we zien het wel eerst maar eens zwanger worden Deli, ik heb ze van de week ook binnen gekregen van sensitest ga deze ronde voor het eerst ermee starten, zat ook even raar te kijken toen ik de envelop openmaakte waar een grote envelop inzat met 24 zakjes en idd die hele kleine dunne staafjes. Had ze ook al eens voorbij zien komen op foto's maar had ze toch wat groter verwacht.
Ik had ook al wel foto's gezien, maar dacht toch ook dat ze wel wat groter waren. Dat soort dingen zijn dan toch op foto's moeilijk in te schatten. @Moppie; Klinkt erg goed. Zo'n huis met tuin wil ik ook wel. Super! Ik maak lange dagen, omdat het gewoon erg druk is. Ik kan wel op tijd naar huis gaan, maar dan kom ik steeds meer achter te lopen met mijn werk. En das ook niks. Hopelijk komt er binnenkort weer een beetje rust. Zou lekker zijn. Hiervan komt ook een hoop stress en das niet goed. Ik heb deze testen besteld Sensitest zwanger worden pakket 3 en als ik een positieve ovu test heb, dan zal ik de foto hierop zetten.
Ik ken de dipsticks wel vanuit de aquariumwereld. Ze worden ook gebruikt om waterwaarden mee te testen. Kleine dingetjes zijn het haha! Wel handig trouwens dat je er ook een paar zwangerschapstesten bij hebt! Moet voor de eerste maand wel voldoende zijn toch? Komen er nog verzendkosten overheen of is dat gewoon een postzegel?
@Moppie; Ja voor moet voorlopig wel even voldoende zijn. Ben al weer een paar maanden bezig en hoop nu eigenlijk wel eens dat het raak is!! Komt nog Eur 2,50 bij aan verzendkosten.
Even een vraagje. Welke ovu testen zijn beter, de matcare of sensitest? Ik wil namelijk voor deze ronde gaan bestellen omdat ik toch nu even zekerheid wil wat mn ei betreft.
he meiden jammer dat er niet meer rose nieuws is echt jammer heb vraagje weet iemand of de meiden van gestopt met de pil 2009 ook ergens anders staan die zwanger zijn
Morgen! Uuhm, bijna middag al @Jinne: Super een kloppend hartje! Had je nog meer bloed verloren dat je al een echo hebt gehad of was het een pretecho? Blijft een onzeker iets he, dat bloed . @ Simone: De zwangeren uit dit topic hebben niet een eigen 'zwanger ' topic ofzo. Ik heb me aangemeld bij de September mamma's maar daar kom ik op het moment helemaal niet, misschien na de 13/14 weken weer Jij zou bij de Augustus mamma's horen lijkt me @Macmaszy: Ik vond Sensitest heel fijn en niet zo duur. De andere ken ik niet.. @Moppie: Dat wordt een hele verbouwing! Goede relatie test, zeiden ze hier allemaal voordat wij begonnen . @ Pil: Ik heb weinig echte veranderingen gemerkt in mijn lijf na het stoppen met de pil. Ik wilde vanalles voelen maar ik voelde niets aparts Wel geloof ik dat het echt rommel is hoor. Na mijn zwangerschap wordt het toch een tijd condooms ofzo... @ Hier: Lekker rustig weekend. Woensdag over een week de termijnecho. Vind het maar lang duren . Heb wel een baby-dopler besteld. Hopelijk vanaf een week of 11/12 zelf het hartje horen thuis
@ DeLi Dat klinkt inderdaad intensief! Wel leuk dat je er weer even was @ Moppie Het klinkt zo goed allemaal! Als ik later groot () ben wil ik ook zo graag zo'n huisje met veel ruimte. Maar goed heb je veel tijd en zin nodig om het allemaal bij te houden en daar schort het hier nogal eens aan @ Navlis Balen voor de buren.. Gelukkig hoeven jullie niet zo lang eruit. En hopelijk groeit je huis genoeg in waarde om de investering er weer uit te krijgen. Denk inderdaad dat de dokters jullie te jong vinden om je te laten helpen. Maar wij gaan ook op zoek naar wat anders (mocht ik óóóóit *dramatische bui* zwanger raken). @ Simone Gelukkig blijven de meeste zwangere septemberstoppers hier hangen @ Loki Ik vind juist dat het super snel gaat bij jou! Wij gaan ook zeker een doppler halen om het hartje zelf te horen. Lijkt me zo prettig.. Begin je al een beetje een buikje te krijgen of is het nog goed te verbergen (ik wil buikfotooooooos!!! ) @ all Die dipsticks zijn best klein ja! Vond ik ook al toen ik ze voor het eerst zag (vooral zo ieneminie dun). Temp is weer helemaal gezakt hier en heb ongikrampen. Ik piep 'm behoorlijk kan ik wel zeggen, laat mijn LF please please please wat langer zijn ...
Juju; Op hoeveel LF dagen zit je dan nu?? Ik duim heel hard voor je! Loki; Super zo'n doppler! Ideaal voor onzekere buien! Ovutesten; ik heb hele goede ervaringen met sensitest (dip-sticks), wel inieminie-testen, maar prettig in gebruik en heel duidelijk! Pil; ik merk niet echt veel veranderingen... Ben er ook niet 'liever' van geworden... M'n man heeft het namelijk aardig te verduren soms met mij, ben nogal opvliegend van karakter en vind overal wat van en dat is niet meer of minder geworden sinds ik gestopt ben... Maar ja, die rommel uit mijn lijf vind ik toch nog steeds wel heel fijn, dus nadat we een eventuele baby heb gekregen, gaan we toch met condooms verder oid! Volgens mij heb je ook betrouwbare plaatselijke pillen (ringen). Heb ik geen ervaring mee en lijkt me ook niets voor mij, maar ik hoor van vriendinnen die het erg prettig vinden! Werk; Ja, ik heb inderdaad vrij zwaar en soms heftig werk, maar ik doe het wel met heel veel liefde en plezier. Ik krijg er vaak veel dankbaarheid voor terug en daar doe ik het uiteindelijk voor! Moet zeggen dat het me wel veel energie kost, dus ik ga dit niet nog jaren fulltime doen, maar hoop ik nog wel heel lang parttime! Mochten er geen kinderen komen (waar ik eigenlijk nog niet aan durf te denken!) ga ik wel op zoek naar een andere baan voor 2 dagen in de week en dan nog 2 dagen wat ik nu doe. Maar dat zijn toekomstplannen! Hier verder; Ik heb zowaar echt ruim 2,5 dag goed wat bloed verloren! Iedere toiletgang zat er echt wat bij! (vies praatje, maar ben er wel blij mee! ) Gebruik nu even geen tampons om te kijken hoe het bloedverlies is en dat was de afgelopen dagen meer dan in de afgelopen maanden! Had alleen gehoopt dat het nog 2,5 dag zo door zou gaan, maar vandaag heb ik weer alleen wat veegjes bloed gezien... Maar blijf hopen op wat meer! Volgende week gauw weer op zoek naar mijn ei en aan de slag!
Hallo dames, Ik ben ook weer even hier. Nog 3 dagen voor mijn nod en maak mezelf voor het eerst helemaal gek. Heb sinds een week last van flauwe steekjes onder in mijn buik en heb ook het idee dat mijn buik de hele dag vol is. Na het plassen heb ik het idee dat ik alweer moet. Lijkt allemaal ook wel een beetje op blaasontsteking maar heb geen pijn bij het plassen gelukkig. Maarja nog even en dan ben ik uit onzekerheid.
Butterfly, spannend, zijn wel goede symptomen. Ik had daar ook last van met me eerste zwangerschap. net wezen plassen en vervolgens het gevoel hebben dat je weer moet idd net een blaas ontsteking. Nog ff geduld en misschien hebben we dan wel weer roze nieuws. (word wel weer tijd)