Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Uk is 1.65 cm en heeft 2 armpjes, 2 beentjes en een kloppend hartje!

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Whaah gefeliciteerd!!!!

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    En dus toch één in plaats van twee :)
    Heerlijk hoor, veel plezier met het aan je zus vertellen!

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Super! Gefeliciteerd meid!
    Weet je ook al iets over je termijn?
    Hoe was het bij je zus??

5. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    oh super moppie! gefeliciteerd!

ik kan ook niet wachten op me echo, ik zit helemaal op me roze wolk:D. Ik moet me echt inhouden om al niet te veel te kopen. Heb wel al 2 shirts voor Silvan laten maken met de tekst:
    Stoer! ik word grote broer. En 1 met op de voorkant: geef mij een dikke kus want... (op de achterkant) ik krijg een broer of zus. Die krijgt hij aan zodra alles goed zit.
    Morgen mag ik naar de vk voor me intake, morgenochtend doe ik nog een cb digi om te kijken of me indicatie al is verschoven:D.

6. steenbokje

Sorry dames, was even een kort berichtje vanuit de auto daarnet :p
    Na de echo meteen doorgereden naar mn zus, ze was echt verbaasd, heeft een tijd naar de foto zitten staren tot het doordrong dat ik zwanger ben!

Heb bij de VK wat vragen moeten beantwoorden en een formulier mee voor het ziekenhuis voor bloedafname (morgen ff die kant op rijden) omdat ze dat niet zelf doen.
    Daarna echo gehad, nog wat foldertjes mee gekregen enzo, maar heb niet echt meer op zitten letten :p

Ik zag eerst een lege bm, daarna ineens een vlekje! Wow... en toen knipperde er iets, waarop zij ook al snel zei "kijk wat mooi!"
    Uk is 1.65cm wat overeen komt met 8w2d, zoals ik ook al zelf uitgerekend had. Betekent dus echt 15/1 uitgerekend, op mn eigen verjaardag ;)
    Ik mag nu eerst elke 4 weken komen, en de eerstvolgende afspraak krijg ik een buikecho :) (12w2d)

*pakt de foto er weer bij*

Bij intake werd gevraagd naar meerlingen in de familie, waarop ik meldde dat ik een deel van een 2 eiige tweeling ben. Ze zei meteen "ow dan wordt het spannend straks met de echo!"
    Idd, ze heeft nog (vooral op verzoek van vriendlief :p ) even extra goed rondgekeken of het er 1 was, maar zeker weten maar 1 ipv 2...

Heb overigens nog niks gekocht, maar dat gaat nu zeker gebeuren!
    Kreeg van mn zus meteen een netje met wat zandbakvormpjes erin :p Die had zer nog liggen, ooit eens gekregen haha...
    Geweldig!
    Baal alleen nu wel ffies, want ze gaat van t weekend naar t buitenland om te solliciteren, en als alles door gaat, dan zit ze daar volgende maand al *slik* Heel blij voor haar, maar wil haar eigenlijk niet missen! (lekker egoistisch he)

Foto probeer ik zsm te maken van de echo, moet met mn telefoon want heb geen scanner. Vriendlief zal m deze week op het werk inscannen, want we nemen kopietjes mee voor de (schoon)ouders ipv de echte...
    Hij gaat het morgen ook al meteen bij hem op het werk vertellen. Ik wacht liever nog eventjes daarmee (uitzendbaantje)

7. steenbokje

8. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Super Moppie, gefeliciteerd!
    Lijkt me echt mooi om je kindje zo al te kunnen zien!! Geniet ervan!

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mooi foto hoor :) Ik kom langzaam ook op mijn roze wolk. Nu wat vestjes en jasjes gekocht omdat de kleine in de winter wordt geboren. Merk dat de angst dat het fout gaat ook anders wordt: ik voel hem niet zoeer meer in mijn hoofd (niet te blij zijn, wachten tot de 12/13 weken) maar in mijn buik (ons kleintje). Dat maakt het wel anders. Het wordt allemaal steeds meer een deel van je leven, je gedachten, je planning, je zorgen, je dromen. Nee.. Benny moet goed zijn best blijven doen. Mama kan hem nu niet meer missen.. (denk ook erg veel aan jou Loki, deze dagen)

10. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Wauw moppie, wat gaaf!!!
    Lijkt me echt heerlijk om je frummel dan eindelijk te zien!
    *zegt ze met enige weemoed, want moet zelf nog een hele week wachten...*

Ik ga het straks m'n beste vriendin vertellen... Vind het zó moeilijk, maar moet ook telkens denken aan wat Loki zei, dus ik vind dat ik het nu wel moet gaan doen... Ben nu 8w en 3d, en bij haar ging het op die dag mis... Zal wel een hoop tranen worden, maar weet zeker dat ze ook heel erg blij voor me zal zijn! Dus een beetje twee kanten, maar wordt waarschijnlijk wel een opluchting!

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Juni
    4/6 LaikaBasko ( 8 )
    16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7)
    23/6 Butterfly22 en Nieke84 (9)
    26/6 DeLi (9)
    29/6 Lautje ( 10)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

----

Ik heb mijn NOD even aangepast omdat ik gisteren dus een duidelijk positieve ovutest had. Het lijkt alsof we de andere maanden lang niet altijd goed geklust hebben, tenminste als ik mijn ei altijd zo laat heb. Maar dat kan natuurlijk verschillen omdat ik PCO heb. We wachten het in spanning af!

Hen;
    Succes met het vertellen aan je vriendin. Zal zeker wel moeilijk zijn, maar goed dat je het haar al zo snel verteld!

12. steenbokje

Succes met vertellen Hen, lijkt me erg moeilijk maar ik ga er van uit dat je vriendin het waardeert dat je zo vroeg het al aan haar vertelt. Natuurlijk zal het wel moeilijk zijn, maar t gaat gewoon helemaal goed komen!

@nieke: fijn dat je je ei hebt gevonden!
    Hebben jullie nu wel goed gelkust deze ronde?

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Tutsje; GEFELICITEERD met je zwangerschap, helemaal leuk!

@ Laibasko; hopelijk geeft de cb bij jou ook 'zwanger' aan!

@ Moppie; wat een mooie echo, gefeliciteerd meid!

@ Hen; sterkte met het vertellen aan je vriendin.

@ Nieke; wat fijn dat je een posi ovu test had en dat jullie nu goed hebben geklust, spannend!

@ Marcha; wat leuk om een extra echo te krijgen!

@ Lautje; wat een vreselijke vriendinnen zeg :x Egoistisch! Maar je houdt je sterk!

@ Hier; druk met werk en ga zo naar mijn zus en neefjes, altijd gezellig!

Liefs,
    Caitlin

14. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Voel me zo ongelofelijk k*t.

Vanmorgen op het werk naar de wc en ja hoor bloedverlies. Ben in tranen uitgebarsten. Gelukkig mocht ik naar huis. Gebeld met de ha en ze kunnen nog niet zeggen of het nu weer mis is gegaan of dat het een innestelingsbloeding is.

Moet morgen nog even afwachten. Als het bloedverlies doorzet dan is het dus mis gegaan en kan ik een afspraak maken voor een gesprek over hoe nu verder.

Voel me niet lekker en kan ook wel blijven janken. Het voelt alsof mijn eigen lichaam faalt en ik zelf dus ook.

Sorry voor mijn ego-berichtje maar moest het even kwijt

15. steenbokje

nee... :(
    zwaar k*t..... hoop dat het een innesteling is meis!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    :(.

17. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    wat klote laika!:(

18. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hier vanmorgen weer een cb gedaan en nu gaf hij 3+ aan in 6 dagen tijd!:$ alleen maar goed natuurlijk:D

Vanmiddag naar de vk geweest en een intake gehad, alles was goed (bloeddruk enzo) heb een leuk zwitsal tasje mee gehad met allemaal leuke spulletjes:D
    Over 4 weken moet ik weer terug voor controle. Nu eerst nog volgende week de echo! Zal me benieuwen hoe lang de echo zal aangeven dat ik zwanger ben.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Dat klinkt goed Navlis! Die beeb zit lekker ingenesteld :D

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Laika;
    Balen!! Hoop echt dat het niet doorzet en gewoon een innesteling is!!

Navlis;
    Of je krijgt een tweeling, of je bent verder dan je nu denkt, want 3+ binnen een week is wel heel veel!

Hier;
    Gelukkig pakte m'n vriendin het super-goed op. Ze wist dat wij al wat langer bezig waren, dus was echt heel blij voor me! Ze gaf eerlijk toe dat het wel moeilijk was, maar ik heb meer tranen gelaten dan zij, haha!

Vandaag het boek van Kluun gekocht, echt hilarisch! Een aanrader voor iedere 'zwangere' man!

Deel Deze Pagina