Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Nou dames ook een berichtje van mij.
    Ik heb vandaag ook een bezoekje aan de gyn gebracht.
    Hij heeft een echo gemaakt en het zag er verder goed uit. Hij dacht wel dat mijn eisprong net geweest was. (wat volgens de berekening ook klopt) Verder heeft hij een uitstrijkje gemaakt en er moest iets op de kweek gezet worden. Hier krijg ik over 3 weken de uitslag van.
    Als mijn volgende cyclus begint moet ik op dag 2/3 bloed laten prikken en eigenlijk op dag 10 weer een echo laten maken i.v.m. mijn eisprong, maar helaas de hele maand juli en de halve maand augustus zijn de fertiliteitsdames (zoals hij ze noemde) Op vakantie dus moet die echo nog even op zich laten wachten.

Was even een beetje een ego bericht , maar wilde jullie toch even op de hoogte stellen.

Hoe is het verder met de zwangeren en nog niet zwangeren?

@Laika
    Ik duim echt heel hard voor je. En voor de rest natuurlijk ook.

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hallo meiden even een snel bericht via mijn mobiel. Dinsdag komt MvM maar hoe zat het ook alweer moest de ochtendurine nu in of buiten de koelkast bewaard worden?

Liefs...

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Buiten de koelkast, op kamertemp en in een afgedekt bakje. Succes!

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    MvM;
    De urine hoeft niet in de koelkast bewaard te worden. Ook weer niet op de verwarming zetten natuurlijk, maar een gewoon koel plekje voldoet prima.
    Hier bevalt het me goed om mee te doen!
    Oké, het is geen pretje om in een kannetje te moeten piesen om vanuit dit kannetje het vervolgens over te moeten gooien in zo'n blauwe pot.
    Daarbij komt daar, vanwege het conserveringsmiddel wat erin zit, zo'n verschrikkelijke lucht uit dat ik bijna elke keer kokkend aan het overgieten ben maar ach...
    Er zijn honderden vrouwen die maar wat graag zoiets zouden doen en het niet kunnen!
    Vind het zo'n groot wonder dat ik dit wel mee mag maken, dat dit wel het minste is dat ik terug kan doen!

Schoonmaken;
    goed om te horen dat ik niet de enige ben waarvan de wederhelft hier niet zo'n waarde aan hecht... Ik werk minder dan hij, dus vind het ook logisch dat ik dan wat meer in het huishouden doe, maar soms wens ik weleens dat ie wat meer aandacht heeft voor de rommel in huis. Ik ben normaal gesproken een opruim en poetsmiep, maar kan er de laatste weken echt de energie niet meer voor opbrengen... Stof ligt torenhoog, zand van buiten ligt inmiddels niet meer buiten, maar alleen nog maar binnen. Het aanrecht zit vol vetvlekken (inclusief ons nieuwe fornuis!!) en de schildpadden zijn bijna niet meer te herkennen in hun net zo'n groene aquarium als zijzelf zijn...
    Het grootste gedeelte van de rommel die ik hierboven noemde heb ik toch echt niet allemaal zelf veroorzaakt, dus waarom moet ik het dan wel allemaal zelf opruimen!?
    *vindt haarzelf nu echt even zielig...*

Butterfly en Lautje;
    fijn dat alles er verder goed uit zag! Enne... die volgende rondes komen er vast niet! :)

Laika;
    hoe is het nu met je?

Juju;
    ben er vast van overtuigd dat het de hormonen zijn die ons hierdoor zo van slag maken. Laat je vriend het boek van Kluun maar eens lezen, misschien luister hij daar wel naar! (die van mij namelijk niet...)

Hier; ..... nog 4 nachtjes slapen ......

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb er geen last van, de geur is niet echt lekker (vooral als er urine inzit) maar ik doe de wcdeur open, neem een hap lucht voordat ik opendraai en krijg alleen maar een vleugje lucht mee. Goed te doen en zoals je zegt: een kleine moeite voor al die vrouwen die het nodig hebben!

Haha ik zei gisteren heel zielig: je houd helemaal geen rekening met me. Hij zei heel zachtjes: ik beweeg mee.. (a la Kluun). Daarna heeft hij heel goed voor me gezorgd. Vanochtend trouwens nog steeds zijn ontbijtspullen niet opgeruimd hoor.. gaat hem nooit worden vrees ik ;)

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Butterfly en Lautje; wat fijn dat alles er op de echo goed uitzag! Nu maar hopen dat deze ronde jullie veel geluk gaat brengen!

@ Hen, Moppie en JuJu; ik kan me helemaal voorstellen dat het niet zo lekker is om met die urine in de weer te zijn, maar zoals gezegd, het is voor een goed doel!
    En wat betreft de troep in huis, mannen zien het af en toe gewoon niet. Of ze willen het niet zien natuurlijk ;) Ik hoor deze 'klacht' van zoveel vriendinnen, dat ik extra blij ben dat mijn vriend niet zo is. Het is niet zo dat hij meer in huis doet dan ik, maar hij ziet dingen wel en doet genoeg uit zichzelf. Ben daar heel blij mee, maar ik ben dan weer zo'n miep die sommige dingen net even anders wil, dus ben ik soms alsnog extra bezig *eigen schuld natuurlijk*.

Ik wens iedereen een goed weekend en er komen weer nieuwe echo's aan, spannend!

Liefs,
    Caitlin

7. lautjep

lautjep Niet meer actief

dat vind ik een goed plan ronde 10 is de laatste en dus is het raak.
    Ik wil jullie niet verdrietig maken maar mijn man doet meer in huis dan ik doe.
    Toen wij net samen woonde zijn wij ermee begonnen in zo gaat het nog altijd. Ik ben er heel blij mee.
    Als ik strakvan mijn werk terug ben mail ik ik de rest nog even doe het nu op mijn mb.

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Daar word ik niet verdrietig van Lautje, dat is alleen maar mooi!

Loki meis, lees je nog mee?

9. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Lautje: Gelukkig zag alles er goed uit, ik hoop dat je met ovu testjes en echo's een betere kans hebt!
    Wat heerlijk om zo'n vent te hebben die meer in huis doet dan jij! Ruilen? Hihi...

@Butterfly: ook blij dat het er bij jullie prima uit ziet!

@Tuts: Hoe gaat het meis? Al kwaaltjes?

@Hier: morgen (schoon)ouders inlichten, spannend!

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Moppie, geniet ervan! Heb je nog een speciaal plan?

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ja, mokken met "opa" en "oma" erop, en dan oranjekoek met roze en blauwe muisjes (net opgehaald bij de bakker) en als ze het dan nog niet snappen hebben we de echo nog :p

Maar ik denk dat mn ouders het bij de mokken al wel snappen. Schoonouders niet want die zijn net opa en oma geworden en schoonzus + kleinzoon zijn er morgen ook haha...

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    mvm; Hier is de lucht die uit de bussen komt nog steeds niet te houden. Zelfs met de wcdeur open kan ik er niet tegen, maar idd het is voor een goed doel. mn collega zij dat haar medicijnen gemaakt worden van mijn urine. Help haar dus ook een beetje. En daar doe je het voor. Maar om eerlijk te zijn ben ik blij als die 10 weken voorbij zijn. Nog 2 weken en dan is het voor mij klaar.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Leuk Moppie!
    Tja Mac denk dat ik met 16 weken ook blij ben als ik klaar ben!

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Ik ga mijn best doen zoveel mogelijk te reageren, maar ik zal best wat vergeten. Sorry.

Ik heb weer leuk nieuws gelezen!!
    @Tutsje: gefeliciteerd met het leuke nieuws! Super!!

@Laikabasko; Jammer dat het bij jou toch niet positief was.

@Dames rond de eisprong; Hebben jullie het gevoel goed geklust te hebben?

@Dames met naderende NOD; DUIM, DUIM, DUIM! Spannend.

@Zwangere meiden; Hoe voelen jullie je? Zijn er al mooie buiken te bewonderen? Posten jullie nog eens een fotootje. Ben wel erg nieuwsgierig hoor!

@Urine; Kan me zo voorstellen dat het een misselijk makende lucht is. Eigenlijk moet je een knijper op je neus zetten ;), want het is voor zo'n goed doel!! Super dat jullie eraan mee doen natuurlijk!!

@Marcha; Wat een mooie echo zeg!! Mooi gezichtje.

@Moppie; Heel veel plezier met vertellen.

Sorry, ik zal best vergeten op het een en ander te reageren, maar ben zo'n tijd niet geweest......

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Hier; Ik heb pas verteld aan mijn schoonzus (en tevens vriendin) dat wij proberen zwanger te worden. Toevallig zijn zij bezig voor een tweede en kunnen we hier fijn met elkaar over praten. Ik wilde het eigenlijk aan niemand vertellen om geen verwachtingen te scheppen. Maar zij vertelde het mij, dus wilde ik het niet achter houden voor haar. Moet zeggen dat het me ook wel oplucht, nu ik het er met iemand (mondeling) over kan hebben.
    Gisteren was mijn ovulatietest op zijn positiefst. Vandaag alweer minder duidelijk. We hebben gisteravond geklust. Vanavond niet, doordat mijn vriend nu en vannacht werkt. Ik hoop dat dit voldoende is geweest. Ze zeggen toch dat de eisprong tot 48 uur na de positieve test komt?? Ben er bang voor dat het weer niet raak is.

16. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Hier gaat alles wel redelijk.

Had aan beide moeders verteld dat ik een positieve test had maar dat ik nog wel even zou afwachten.
    Heb ze nu dus ook verteld dat het weer mis is gegaan.

Als ik het erover heb dan merk ik wel dat ik het een beetje moeilijk krijg.
    Gelukkig kan ik er hier ook over praten en dat scheelt een heel stuk.

Ben nu zo ver dat ik het geaccepteerd heb. Dat houdt niet in dat ik ga zitten afwachten. Ik wil eigenlijk dat mijn ha mij doorstuurd naar de gyn voor in ieder geval een inwendige echo/onderzoek. Misschien dat ze dan wat kunnen vinden waar het aan kan liggen.

17. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Welkom terug DeLi! Kan me voorstellen dat het prettig is om het er met iemand over te hebben, vooral als het iemand is die dicht bij je staat. Hopelijk is het snel raak bij jullie en zijn jullie lekker samen zwanger! Als je bij een posi ovutest klust zit je goed. Dusse.. de spannende wachtweken gaan in voor jou! :)
    (al kan het geen kwaad vanavond nog een keer extra te klussen natuurlijk :))

18. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Deli;
    ook al moet het dan op een gek tijdstip en staat jullie hoofd er dan helemaal niet naar... zou het wel gewoon doen voor de zekerheid dan hoor! Succes!

Moppie;
    succes met vertellen!

Laika;
    ik denk aan je... lijkt me zo erg om een posi test in handen te hebben en vervolgens weer niet...

Hier;
    beetje stress rondom waterpokken... Heb ze zelf nog niet gehad en mijn kleine neefje heeft ze nu...
    Ben vorige week vrijdag met hem wezen zwemmen en afgelopen woensdag kreeg hij pukkeltjes. Mn andere neefje, waarmee ik ook vorige week gezwommen heb en dus ook in contact is geweest met het betreffende neefje komt morgen, dus weet niet zo goed wat ik moet doen nu... Heb de vraag ook al gesteld op het verloskundige forum... Afwachten nu... Zelf nog nergens last van, maar incubatietijd is twee weken... Bleeh helemaal geen zin in nu! :x

19. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Jeetje Hen dat is wel een moeilijk geval ja.
    Niet te hopen dat je dat krijgt zeg!!
    Ben benieuwd wat ze op het forum hierover zeggen.

We hebben donderdagavond geklust, toen was de ovu test positief. Gisteren was de test niet meer positief en niet geklust. Vandaag had ik de hele dag een drukkend gevoel links onderin mijn buik. Dus voor alle zekerheid einde van de middag weer geklust.
    Weet je wat het is, als je "moet" dan heb je veel minder zin. Das wel vervelend. Maar ik heb wel het idee dat we deze maand erg ons best hebben gedaan/doen. Dus duimen maar.
    Nu nog 2 weken wachten en dat duurt zooooo lang!

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    idd deli als je echt gaat wachten duurt het lang.:)
    jullie hebben in ieder geval je best gedaan en nu maar duimen draaien!

ik hoop echt dat iedereen van ons clubje voor sept of nog in de maand sept zwanger mag worden!:)

me duimen draaien!;)

Deel Deze Pagina