Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

juju ik bedoel niet het klussen maar de test bedoel ik. omdat ik nu ouder avond heb en niet de hele avond mijn plas in kan houden wou ik op mijn werk testen.
    Dat heb ik ook gedaan voelde wel een beetje raar.

Zaterdag had ik een donkere streep maar wel een beetje raar, gister goed maar al minder donker en vandaag helemaal geen streep.
    morgen nog even een test doen en als ik dan geen streep meer heb dan ga ik er even vanuit dat het zaterdag is geweest.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh sorry verkeerd gelezen! (waar het hart van vol is..)
    Nee heb nooit op mijn werk gestest. Behalve mijn zwangerschapstest. Maar die was niet écht op het werk. Was er ook niet heel erg nauwkeurig mee op het laatst (met ovutesten) omdat ik het eigenlijk wel wist. Ik duim dat jullie goed geklust hebben!

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Caitlin en JuJu: ja heerlijk dat ze zo hebben gereageerd. Zit nu eindelijk op mn roze wolk!

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik denk zelf ook dat de 10e het donkerste was. Toch gek, want heb vandaag nog steeds een licht streepje. Erg verwarrend allemaal :(.
    Ik denk dat we er nu wel vanuit mogen gaan dat ik m'n ei gehad heb....
    En we hebben om de dag geklust. Ruim een week lang! Dus hopelijk hebben we een keertje geluk!!

@Moppie; Super reactie!

@Juju; Zeker spannend voor jullie zeg! Wel foto's spammen he?!
    Is er al een buik(je) te zien?

@Caitlin; Succes met je test.

@Lautje; We kunnen samen duimen! Lopen beetje gelijk op nu. Als jouw ongi niet doorbreekt, wanneer wil je dan gaan testen?

5. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    hee Meiden,

Zo nu heb ik even tijd om weer iets te schrijven. We waren een lang weekend weg naar Limburg met vrienden van ons en die hebben we toen ook maar weven vertelt dat we zwanger zijn nou die waren echt helemaal door het dolle heen, echt heel leuk. De donderdags zijn we nog even snel langs mijn heit en mem gegaan en hebben het vertelt. Mijn man zei zo: we hebben een nieuwtje jullie worden weer pake en beppe mijn mem zo: oh ja van wie dan.... wij lachen natuurlijk van ons, nou gelijk knuffelen en allemaal kusjes geven. Mijn heit moest huilen en was ontzettend blij en zei dat hij de laaste tiujd wel veel huilde want ze hadden namelijk net 5 weken geleden gehoord dat ze voor het eerst pake en beppen worden, mijn broer verwacht rond kerst hun eerste kindje. Mijn mem maakt zich nu heel erg zorgen om mij omdat ik natuurlijk een chronische ziekte heb maar het gaat goed met me dus is mijn mem ook een beetje rustig.

Dit weekend gaan we het mijn schoonouders vertellen.

Liefs...

6. steenbokje

@Tutsje: wat een heerlijke reacties! En natuurlijk maken ze zich zorgen, doen die van mij ook omdat ik met chronische rugklachten zit. Een zwangerschap vergt nou eenmaal veel van je lichaam, maar een vrouwenlichaam kan ook heel veel hebben ;)

@Hier: 4 kleine kittens (zwarte onder de voorpoten) geboren vannacht! Super mooi!!!!!

Bekijk bijlage 78908

7. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Juni
    4/6 LaikaBasko ( 8 )
    16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7)
    23/6 Butterfly22 en Nieke84 (9)
    26/6 DeLi (9)
    29/6 Lautje ( 10)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Even weer het lijstje naar voren gehaald. Hoop dat het de meest recente is.
    @Laika. Ik weet even niet wat je nieuwe nod is dus die moet nog wel even aangepast worden.
    Hoe is het met de bijna testers?

8. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    @moppie, OH zo schattig!!
    was je erbij toen ze werden geboren?
    wij hebben zelf ook 2x een nestje gehad, het is zo mooi! Straks is het helemaal leuk over een week of 2 dan hebben ze de oogjes open en gaan ze op onderzoek uit.

9. steenbokje

Nee helaas was er niet bij. Gisteravond zag ik er "iets" roods uit komen, toen snel haar van schoot gepakt en in de doos gelegd. Tot 2u heeft ze wel lopen piepen dat ze weer de woonkamer in wilde, maar nog geen kittens. Dus maar op de bank gaan slapen, dan zou ik het wel horen als het begon... Niet dus!
    Om 7u ben ik gaan kijken en toen was de laatste net geboren!!!

10. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hoi dames,

Ik weet niet eens of ik al een keer mee heb gepraat op deze onderwerp. Wel krijg ik dagelijks mail omdat ik me wel heb aangemeld heb over deze topic.

Maar goed, ik ben ook afgelopen september 09 gestopt met de pil. Dus als ik al niet hier heb geschreven, dan doe ik dat bij deze vanaf nu.
    Wij zouden eigenlijks eind 2009 stoppen met de pil. Maar omdat wij op vakantie waren en al op de terug reis en ik mijn pil stripje in de tas had laten zitten, wat natuurlijk weer helemaal achter in de auto lag, waar ik niet bij kon, zijn we eerder gestopt. De stop week moest toch in gaan en ik zou nieuwe pil moeten halen bij de apotheek. Toen zeiden we tegen elkaar, laat maar. De pil moet toch eerst je lijf uit, dan ben je toch aantal maanden verder.

Nu is het juni en zijn we nog niet zwanger. Ik merk nu dat de pil mijn lijf uit is. Ik voel me anders en heb heel veel pijn als het weer zover is. (een reden waarom ik aan de pil ben gegaan) Tijdens het pil gebruik nooit klachten gehad.
    Sinds begin mei ben ik begonnen met etos zwanger worden.. En ja mijn cyclus zat nu op 28 dagen, dus of het daardoor kwam weet ik niet , ik hoop het wel natuurlijk.

In het begin na het stoppen van de pil, was ik er te veel mee bezig. Ook omdat ik ook op deze forum kwam. Dus laste voor mijzelf af en toe een time-out in om hier te komen. Nu ik er ontspanner mee om ga en een instelling heb van: ons tijd komt wel.. voel ik me zelf veel beter. Natuurlijk is het moeilijk als iedereen om je heen zwanger word, maar ja dat komt omdat je er zelf ook mee bezig bent..
    We proberen van alle dingen te genieten.. en ik hoop & wens dat 2011 ons baby jaar is...

Succes allemaal en voor diegene die zwanger zijn GEFELICITEERD!

Liefs eyore..

11. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @Tutsje; wat fijn al die leuke / lieve reacties!

@Moppie; zo schattig die kittens :) Jammer dat je niet bij de geboorte was.

@Jolanda en Loki, jullie hebben morgen NOD zie ik? Al testdrang, klachten, voorgevoelens? Ik duim voor jullie!

@Hen; hoe was je echo meid? Ik ben heel erg benieuwd!

Liefs,
    Caitlin

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Welkom Eyore!

Jammer dat je nog niet zwanger bent, maar wel fijn dat je toch geniet van alles en en niet meer zo hevig mee bezig bent!
    Misschien wil je de NOD lijst kopieeren en de jouwe erbij zetten?
    Dan kunnen we allemaal voor je duimen rond die tijd!

Liefs,
    Caitlin

13. spikkeltje

bedankt!!

Op welke pagina vind ik de lijst??
    Er zijn zoveel pagina's..

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Eyore;
    welkom!!

Tuts;
    wat leuk dat je ouders zo reageerden! En wat grappig dat je broer zo vlak voor jou zijn eerste krijgt! En... je hebt het vast al eens laten vallen, maar welke chronische ziekte heb jij ook alweer?

Moppie;
    wat lief!! Onze buren hebben sinds kort ook twee kleine katjes, echt superleuk! Alleen heeft manlief al een recept bedacht voor als ze in onze tuin komen... Heel gemeen! Doet ie niet hoor, maar om maar even te laten merken dat ie er helemaal niets mee moet!

Hier;
    heb vanavond om half 8 pas de echo... vind het echt super-spannend!! Zal vanavond niet vroeg worden, maar ik laat nog wat van me weten!

15. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    De nodlijst staat nog op deze pagina, of inmiddels de volgende, maar niet heel ver weg!

16. steenbokje

Juni
    4/6 LaikaBasko ( 8 )
    16/6 Jolanda1986 (6) en Loki09 (7)
    23/6 Butterfly22 en Nieke84 (9)
    26/6 DeLi (9)
    29/6 Lautje ( 10)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Deze lijst kan je aanvullen.
    Welkom Eyeore!

17. spikkeltje

Misschien hele domme vraag.. Waar kan ik het beste mijn naam onder zetten??
    Ik zit net weer in een nieuwe cyclus, sinds donderdag..

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

weer een nieuw iemand erbij welkom!!

Ik snap er niets meer van de gyn gaf vorige week donderdag aan dat mijn ei maandag of dinsdag zou komen. zaterdag een ovu test gedaan en die leek donker helaas heb ik hem in de prul gedaan. zondag was hij al minder donker en hij lijkt maandag en dinsdag weer minder donker te zijn geworden.

Ik heb ze nu maar van clrearblue gekocht doe lezen makkelijker af wel een gezichtje dan is hij goed zo niet dan nog even door gaan. Ik weet alleen niet of het zin heeft.
    als ik even doortel dan vrijdag 16, zaterdag 18, zondag 20, maandag 22, dinsdag 24 dan moet hij toch wel gaan springen.hoe groot kan hij worden??
    Geeft hij je ei aan of twee dagen ervoor?? help ik snap het niet meer.

19. steenbokje

Als je weet wanneer je NOD is, dan zet je die datum onder Juli (even nieuw kopje aanmaken dus)

20. steenbokje

Sorry Lautje, ik heb echt geen verstand van ovulatietestjes.
    Houd je je temp ook bij?

Deel Deze Pagina