Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #2121 Loki09, 16 jun 2010
    Laatst bewerkt: 16 jun 2010
    Van boven naar beneden:

Sensitest Extra sensitive Dipstick (nieuwe editie)
    Sensitest Midstream (uit de hartjes indicator gesloopt :p)
    Sensitest Dipstick

Alle 3 op 10DPO met dezelfde ochtend urine.
    Zou ik in het Sensitest testpanel mogen denken jullie? ;)

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Niet meer nodig Loki ;) Móóie testen!
    Als je klikt op meer opties klikt ipv snel reageren kun je een bijlage invoegen.

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    I Did It :D

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Yeah!! Zie ze pronken! :D

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik zit maar heel de tijd te denken:
    Dadelijk wordt ik morgen gewoon ongi, dan ben ik echt een streuf...
    Maar ik moet geloven en daarbij is dat erg onlogisch want al zóu het fout gaan dan is de kans dat dat pas over enkel dagen is veel groter dan morgen, op 11DPO.. Ppfff :) De vorige keer twijfelde ik helemaal niet zo over mijn Nod, toen was ik gewoon zwanger, klaar ;).
    Ppff kon ik maar in winter (uuh inmiddels zomer) slaap tot 12 weken (oh nee 11, dan gaan we op vakantie dat zou zonde zijn :D)

*Denkt ineens terug aan de monologen tijd van Juju, ik neem je stokje over :) *

6. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ga los Loki dan voel ik me minder schuldig als ik terugdenk aan die tijd ;)

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Weet je het zeker ;)?

Nou, ik heb mezelf een miskraam-forum verbod gegeven tot de 12 weken (mocht iemand me er spotten, corrigeer me! ;) ) dus keek ik vrolijk rond op het testjes gedeelte. Ja hoor, meteen enkele topics van niet donker wordende testen... En laat nou mijn test vanochtend nouwelijks donkerder zijn dan die van gister.... Misschien wel een fractie maar wel echt heel weinig. Grrr... Daar gaaaaan we al *tikt zichzelf opde vingers, gister was ik nog zo blij en zo zelfverzekerd!*

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha ja dat mag gerust!

Regels voor Loki: Vanaf nu mag je alleen maar in dit topic en in het subforum zwangerschap kijken. Niet bij echo's! Oh en bij bijuitzet mag ook. :) En ik houd je in de gaten ;)

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh en meis bij mij werden ze ook niet veel duidelijker de eerste dagen. En ik heb me tot 8/9 weken ieder toiletbezoek verbaasd over dat ik nog steeds niet ongesteld was. Herkenbaar dus:D

10. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Allereerst LOKI wat een GEWELIDIG nieuws!! gefeliciteerd ik ga hard duimen dat deze uk wel blijft zitten!

Nou mijn nieuws, dat is wat minder:(
    vanavond de echo gehad om 9uur met het volgende bericht. Er was heel mooi het vruchtzakje te zien en een dooier, maar helaas geen kindje. volgende week moet ik terug komen en dan MOET er wat te zien zijn anders is het gewoon echt mis. Het vruchtzakje heeft ze opgemeten en aan de grote daarvan zei ze dat ik langer dan 6 weken zwanger zou moeten zijn en daarom dus moet er volgende week wat te zien zijn. Zelf hadden mijn man en ik het idee dat er achter het dooierzakje wel wat zat en dat het ook knipperde maar daarover kon ze niet veel zeggen, ze mag ons natuurlijk geen valse hoop geven.
    Zelf heb ik ook een paar keer gezegd wat nou als ik nog maar 6 weken zwanger ben, maar dat kon volgens haar niet aan de grote van het vruchtzak te zien.

Het is gewoon zwaar klote en zo voel ik me ook:( ik had zo gehoopt dat we wat zouden zien al was het alleen maar een knipperlichtje. We gaan nu ook gewoon een klote week tegemoet. En ik weet niet waar ik vanuit moet gaan ene kant hou ik een beetje hoop en de andere kant (misschien om mezelf te beschermen) denk ik dat het gewoon mis is. Mijn man is nog steeds positief en denkt nog steeds en voelt dat ook dat alles goed gaat komen met deze uk.

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Balen deze onzekerheid Navlis! Het is natuurlijk ook nog heel vroeg dus misschien heeft jullie uk nog even tijd nodig. Hopelijk volgende week een prachtige duidelijke echo!

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh jeetje Navlis wat een rotbericht!! Het zal zeker de eerste keer niet zijn dat dit gebeurt bij een echo en het een week later gewoon allemaal goed is maar jeetje, alsof je na een miskraam niet al genoeg spanningen hebt... Ik duim voor jullie wonder!

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @ Loki GEFELICITEERD met je zwangerschap echt helemaal geweldig. Ik had de eerste paar dagen ook enorm last van mijn onder rug kon heel slecht liggen eigenlijk alleen op mijn buik maar gelukkig is dat na een paar dagen weggegaan dus dat komt bij jou ook goed heb er alle vertrouwen in. Ben echt heeeel erg blij voor je :D

@ Navlis dat is wel even schrikken als je dat nieuws hoort maar geloof me volgende week gaan jullie gewoon jullie kleine bekijken, blijf positief.

Fijne dag allemaal.

Liefs...

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Thanx Tuts :) Het is zo rot dat je álles vergelijkt met de vorige keer. Terwijl ze niet voor niets zeggen; "Iedere zwangerschap is anders". Ik moet gewoon vertrouwen.
    Ik heb trouwens heerlijk zitten lachen om jou berichtje enkele dagen terug. Had altijd wel friesland bij jou naam zien staan maar nu kwam er dat helemaal uit in je bericht *lol*!

Testje was vanmorgen zeker zo donker als de vorige keer op 12 dpo en dus ook donkerder dan die van 10 dpo eergister. Morgen mag ik níet testen van mezelf en dan doe ik zaterdag de digitale... Zou ik het dan eindelijk geloven?

15. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Navlis: Bah, vervelend die onzekerheid :( En een hele week wachten, bah kan me voorstellen dat je daar niet happy van wordt...

Ik heb wel veel soortgelijke verhalen hier op ZP gelezen die toch goed afliepen. Misschien ben je toch iets minder ver? Was het een in- of uitwendige echo? Misschien lag het daar wel aan? Kortom, blijf positief! Hopelijk heb je volgende week gewoon een prachtige echo!

@ Loki: Probeer niet te vergelijken meis... Zoals je zelf al zegt, alle zwangerschappen zijn anders!! Hier op ZP maken zoveel dames zich ook druk over alle verschijnselen die ze wel of niet hebben. Ik had tot een week of 9 helemaal nergens last van, zegt dus ook helemaal niks. Enne, ik vind het een goed idee dat je jezelf een verbod op hebt gelegd voor bepaalde forum onderdelen! We houden je in de gaten :D

Super dat je test duidelijker is geworden!

@ Deli: Dan hebben jullie inderdaad goed geklust, spannend! Het bloedverlies is ook spannend, wellicht een innesteling inderdaad :D Ga voor je duimen!!

Wat betreft de jurk, we trouwen heel ini-mini klein maar ik wilde toch een beetje een mooie jurk hebben. De positiejurken die ik kon vinden op i-net zijn net zakken... Echt geen gezicht... Heb dus een jurk van een gewone winkel die los valt onder het bovenstuk. Het is de jurk rechts:
    http://www.sps-superstar.nl/images/whites.jpg

Hij staat erg leuk en mijn buik past er met gemak in, genoeg ruimte om te groeien :)

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Marcha;
    mooie jurk! Lijkt me idd moeilijk om in deze situatie een jurk uit te zoeken, maar 't is je gelukt!

Navlis;
    balen meid!! Hopelijk waren jullie gewoon te vroeg en zien jullie volgende week een prachtig kindje zwemmen! Een week onzekerheid lijkt me wel erg moeilijk, maar ik duim voor je!!

Loki;
    moet toch wel een beetje lachen om je... Heb vertrouwen meis, deze keer gaat het vast allemaal goedkomen! Enne, ook ik zal checken of ik je op verboden plekken zie rondsnuffelen!
    Heb je al afspraken gemaakt en doe je weer mee met MvM?

17. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    NOD Juni
    16/6 Jolanda1986 (6)
    23/6 Butterfly22 en Nieke84 (9)
    24/6 DeLi (9)
    29/6 Lautje ( 10)

NOD juli
    8/7 Eyore
    11/7 Laikabasko (9

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)
    Jojogirl88 (juni '10 positief getest)
    Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Zag in een ander topic dat jojogirl88 ook zwanger is! Heb haar er dus bijgezet!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Goed zo Loki.. begin het te geloven! Ben benieuwd naar je digitale test!

Mooie trouwjurk, mooi romantisch. Daar houd ik wel van :)

Net onze kleine uk gezien.. wauw wat gaaf. Echt een miniemensje. Was druk aan het bewegen: als de echoscopiste wat aandrukte om het beter te zien dan maakte 'ie een koprol ;) Zal binnenkort even foto's inscannen.

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Ik heb een uitwendig en inwendige echo gehad. Ik ben in staat om een ander echo bureau op te bellen en het uit te leggen horen hoe zij erover denken. Of om gewoon nog een echo te laten maken bij een ander bureau.

20. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Juju: Super zeg :) Kleintje veranderd snel he? Nu is het echt al een mini mensje! Snel je foto's uploaden hoor, ben benieuwd!

Ik ga ook weer even foto's spammen! Kreeg net wat spulletjes binnen die ik besteld had. Mijn schoonvader heeft leuke blok-kastjes gemaakt die ik graag wilde hebben maar niet kon vinden. Ik heb ze zojuist gevuld en ben er helemaal blij mee :D

En :

http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/kastjeondere.jpg
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/kastjeboven.jpg

En opgemaakt bedje met overtrekje dat we van mijn broer en schoonzus hebben gehad:
    http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Bedjeopgedekt.jpg

Deel Deze Pagina