Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Dat kan ik me voorstellen... Je moet doen waar jij je prettig bij voelt. Je kan altijd even bellen en het verhaal voorleggen?

2. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

@ Navlis, wat shit zeg! ik hoop dat het allemaal verstopt zit, en dat het volgende week wel goed te zien is, ik zal voor jullie duimen, en sterkte de komende week met de spanning.. pfff lijkt me verschrikkelijk.

Bekijk bijlage 79427

3. spikkeltje

Zou iemand mij kunnen helpen?
    Is iemand bekend met ovulatietesten?
    Ik zou graag hier mee beginnen, maar ik weet niet hoe & wat..
    Als ik weer een cyclus heb van 28 dagen, dan is volgende week mijn eisprong, maar wanneer begin ik met testen etc...

tnx alvast..

4. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @ Eyore: Ik zou de eerste keer voor de zekerheid vroeg beginnen, ik begon op dag 9 geloof ik. Ik bleek mijn eisprong op dag 11 te hebben, ik was dus net op tijd.

Als je het een keertje gedaan hebt en je cyclus is redelijk stabiel kan je daarna wel inschatten wanneer je ongeveer moet beginnen.

5. spikkeltje

tnx..
    Jij nog 11 weken te gaan zie ik.. spannend!!

succes met de laatste loodjes

6. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Eyore;
    zou eens op sensitest.nl kijken, daar hebben ze hele gebruiksvriendelijke ovulatietesten.
    En inderdaad vroeg beginnen, zo rond dag 9 of 10. Waarschijnlijk zullen ze in het begin gewoon wit zijn en beginnen dan hoe verder de dagen vorderen, steeds meer verkleuren. Ga er niet vanuit dat de teststreep net zo donker wordt als de controlestreep. Bij lang niet iedereen gebeurt dat!
    Zou zodra de teststreep iets begint te kleuren, meteen beginnen met klussen en dan om de dag blijven doen. (of natuurlijk elke dag, mag je zelf weten, maar er zijn verhalen dat het zaad dan niet van superkwaliteit meer is)
    Succes ermee! En heb je vragen... je bevindt je onder een team van experts!! :)

Navlis;
    ik denk dat ik het zelfde zou doen als jij... Gewoon een ander bureau opbellen en het verhaal uitleggen! Nee heb je, ja kun je krijgen...
    Heel veel sterkte iig!

Juju;
    cool!! Ik wacht op foto's!

Marcha;
    ook cool! Kan niet wachten om er zelf mee te beginnen! Helaas is onze babykamer nog 1 groot rommelhok en weet ik ook totaal nog niet wat ik zou willen... Maar komt vanzelf!!

Hier;
    vanmorgen de kraamzorg geregeld. Vlos zei dat ik er niet vroeg genoeg bij kon zijn! (Woon in een omgeving waar véél kindjes worden geboren).
    Volgens het kraambureau was ik ruim op tijd en hadden ze nog genoeg plek voor mij. Meteen geregeld met de verzekering en klaar! Wel gek om dat als eerste te moeten regelen, terwijl het pas als laatste nodig is... ;)
    Verder overheersen de twee M's nog steeds... Moe en Misselijk met hoofdletters... Maar nu ik onze uk gezien heb, is het op de een of andere manier makkelijker om mee om te gaan! :)

7. spikkeltje

@ hen, bedankt voor de tip.. Ik had al een gekocht bij KV, ik weet niet of die ook goed zijn hoor.. maar ze waren niet zo duur, toen in de aanbieding..
    Als ik meer vragen heb, dan ben ik in ieder geval op het goede adres..

TNX

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Navlis: gewoon doen als je je daar beter bij voelt. Aan de andere kant is het risico dat je dan nog steeds niets ziet en daar voel je je niet beter door natuurlijk. Moeilijk. Ik zou gewoon je gevoel volgen: als een tweede echo ergens anders je meer rust geeft: gewoon proberen!

Marscha: Ja was heel bijzonder. Leuke foto's :D (begin nu langzaam ook beelden te vormen over onze babykamer :))

Eyore: De eerste keer vroeg beginnen. En opschrijven wat je voelt in je lijf. na een aantal cycli herken je de signalen van je lichaam beter. Ik werd bijvoorbeeld misselijk zo'n 4/5 dagen voor mijn eisprong. En tot twee dagen erna had ik buikpijn.
    Die van het kruitvat: daar lees ik niet veel goeds over. Die van sensitest zijn niet duur en wel betrouwbaar. Kun je alleen online bestellen.

9. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Bekijk bijlage 79475

Hier issie dan!!!
    Rechts hoofdje, je ziet de oogkassen en de kaken duidelijk. Naast het hoofdje (links) een wit vlekje: dat is een handje. *smelt als ze naar de foto kijkt* Zet ook nog een andere in mijn album.

10. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Navlis;
    Wat verschrikkelijk. Je hoopt toch dat alles er goed uit ziet en nu is het alsnog afwachten. Je bent natuurlijk al in spanning vanaf het moment dat je weet dat je zwanger bent en dan hoop je dat de eerste echo laat zien dat dat nergens voor nodig is! En dan nu dit! Ik hoop dat er volgende week meer duidelijkheid is en dat dan alles goed blijkt te zijn. Ik duim heeeeeel erg hard voor jullie. Probeer voor veel afleiding te zorgen deze week zodat hij snel voorbij is.
    Knuffel!

Marcha;
    Wat een mooie jurk zeg! Ben benieuwd hoe hij staat als je hem aan hebt!
    Mooie babykamer! Erg leuk!

JuJu;
    Wat een geweldig mooie echo. Je kunt het kindje al goed zien zeg!

Eyore;
    Ik ben deze maand ook begonnen met ovutesten en heb dus sensitest gebruikt. Ik heb een beetje een onregelmatige cyclus en ben ook op dag 10 begonnen met testen. De test was uiteindelijk pas op dag 21 positief bij mij. Toen goed geklust, en nu afwachten.
    Heel veel succes ermee!

Hier;
    Ik zit nu op dag 30 van mijn cyclus. Gisteravond een klein beetje roze verlies gehad. Verder gister en vandaag vanaf de middag een opgeblazen buik en veel windjes (sorry..) Ik zit vandaag op dag 30 van mijn cyclus en 8 dagen na mijn ei. Begint nu wel erg spannend te worden.

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    *Duimt voor Nienke*

12. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Juju; Supermooi je echo. Heb ze allemaal bekeken in je album. Lijkt me zo wonderlijk om mee te maken.

@Navlis; Jeetje zeg. Meid, Ik hoop dat de echo gewoon te vroeg was en dat jullie volgende week jullie kleintje zullen zien op de echo!
    Spannend meid. Dit wil je natuurlijk helemaal niet mee maken die onzekerheid. En inderdaad, ik denk dat ik ook een echo ergens anders zou laten doen, misschien om de onzekerheid weg te nemen.

@Nienke; Ik zit ook ongeveer een week na mijn ei. En heb ook wat bloedverlies. Grappig dat jij dat ook hebt. Wordt spannend voor ons.

@Loki; Heb er vertrouwen in. Komt goed!

@Marcha; Mooie jurk! Ben benieuwd hoe het je staat!
    En mooi kamertje!

@Eyore; De testen van Sensitest zijn goed! Via internet bestellen en je krijgt ze thuis gestuurd. Zijn niet duur.

@Hier; Ik heb nog steeds last van bloedverlies en pijn in mijn buik. En weet niet of het er wat mee te maken heeft, maar ben super super moe. Door het bloedverlies wordt ik wel erg onzeker!!

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Deli ik duim ook voor jou!!! Het is ons allemaal zo gegund meiden!

14. spikkeltje

tnx meiden.. ik ga gewoon even deze proberen van KV (anders blijft het maar liggen).. en alles noteren..en klussen en wachten en dan bestel ik als het niet bingo is gewoon sensitest!!

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Noteer bijvoorbeeld:
    - de afscheiding die je hebt
    - de klachten die je hebt bij steken in je buik (en aan welke kant), diarree, misselijkheid etc etc

Het klinkt heel stom maar je bent het zo vergeten en het helpt je om een patroon te ontdekken. Veel succes! :)

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@navlis hoop dat jullie goed nieuws krijgen volgende week... *duimt*

@ bijna testers, spannend!

17. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Hey meiden!
    Lang geleden dat ik hier nog iets verteld heb maar wij moesten er eventjes uit!
    En het resultaat mag er zijn!!!
    Heb deze morgen positief getest en later op de dag een bloedtest laten uitvoeren, we zijn volgens de bloedtest ongeveer 6 weken zwanger van ons eerste wondertje!
    Bedankt aan Hen om mij al bij de zwangeren te voegen;)
    Doet wel raar om mij daar nu te zien bijstaan:D
    Jullie zullen dat waarschijnlijk ook wel weten maar het is allemaal nog heel erg vreemd, kan het zo moeilijk geloven!
    Ga blij zijn als het 5juli is dan krijgen we onze eerste echo:D
    Alle andere meiden, veel succes met het zwanger worden of met de zwangerschap en vergeet niet dat het geluk soms in een klein hoekje zit, dat hebben wij nu ook ondervonden!

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd Jojo! Dat vraagt om een prachtige banner!

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    Ja zou heel graag men banner aanpassen maar weet niet goed wat ik moet ingeven.
    Weten nog niet wanneer ik uitgerekend ben en weet ook niet wanneer ik het laatst ongi geweest ben want dit klopt niet.
    Ben laatst ongi geweest op 4 mei maar heb toen clomid genomen, deze is niet aangeslagen en werd alweer niet ongi dus 2 weken geleden een test gedaan, negatief, en vandaag opnieuw een test blijk ik nu toch zwanger te zijn.
    Weet dus helemaal niet wanneer ik men eisprong heb gehad, waarschijnlijk heb ik doordat de clomid niet aansloeg toch nog een natuurlijke eisprong gehad deze maand, verwachten dus een echt wondertje:D

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wel heel bijzonder :D Knap hoor dat je nog kunt wachten tot 5 juli!

Deel Deze Pagina