Heb toch maar even tijdelijk een banner aangemaakt. Kan natuurlijk bij de echo nog allemaal veranderen hé! Ja zullen 2 lange weken worden Hoe verloopt jouw zwangerschap JuJu? Wanneer had jij de eerste echo?
Ik had de eerste echo rond 8 weken (zelf geregeld bij pretechobureau) en vandaag mijn 11 weken echo bij de verloskundige. Mooie banner hoor
loki deze testen wil ik ook hebben. Dat is wel heel erg mooi duidelijk. Navlis ik hoop dat je snel een goed bericht hebt. ik zal denk ik volgende week ook iemand laten kijken. Wij hadden als doel allemaal in september zwanger als jullie allemaal zo door gaan dan blijf ik straks alleen over. ik ben wel blij voor jullie hoor. Bij ons is het wachten en nog meer wachten tot dag 14!!
Gefeliciteerd Jojo! Nog even 2 weken afwachten en dan weet je het zeker! @ ovutesten: ik ben ook een tevreden sensitest-tester. Begon de eerste keer op dag 10 maar had achteraf pas op dag 18 een posi test. Gewoon goed vroeg beginnen zeker de eerste keer! Ik 'verspilde' meestal zo'n 10 testen per ronde, zodra ik iets verandering zag ging ik 2 maal daags testen en dan tot de testen weer licht waren. Van de 6 rondes testen was het toch 2x raak (wat echt nooit gelukt was zonder die testjes, dan had ik echt niet gedacht dat ik een ei na dag 20 zou hebben ) Ben er nu ook achter dat ze weer donkerder worden als je zwanger bent Al kun je dat voor je gemoedsrust beter niet weten Edit: In mijn fotoalbum kun je de testen zien van enkele maanden, bij mij werden ze ook niet zo donker als de controle streep. We gaan heel hard duimen voor de meiden die hun NOD weer naderen, spannend!!
allemaal goed nieuws lees ik! Ik hoop dat ik ook voor september zwanger mag zijn en dat het blijft plakken. Maandag mag ik al terecht bij de gyn. Huisarts had een snelle procedure geregeld. Mocht eigenlijk gister al ( woensdag gebeld). Dat werd iets te snel om vrij te krijgen. Dus nu maandag heen.
Even snel een vraag, voordat ik de deur uit ga. Ik kan niet meer wachten om te testen en heb in m'n hoofd om zondag een testje te doen. Wat zijn jullie ervaringen om voor NOD te testen? Zou dan 3 dagen voor NOD zijn. Ik heb KV testen en sensitest dipsticks liggen.
@ JoJo gefeliciteerd meid, mooi nieuws. @ JuJu mooie echo en wat staat de kleine er mooi op @ Marcha Super mooie jurk staat vast heel erg mooi met een dikke buik erin en het kamertje vind ik ook heel erg leuk ik ben ook van plan op het in te richten met Woezel en Pip vind ik zoooooo lief. @ Deli ik heb geen ervaring met testen voor NOD. @ Alle meiden die nog niet zwanger zijn ik begrijp echt wat jullie voelen maar aub blijf positief hoe moeilijk dat soms ook is maar geloof me het is ook voor jullie weggelegd! Ik duim voor jullie!!! @ Hier eigenlijk niet zoveel te melden merk alleen dan mijn darmen wel heel erg opzetten dus ik al een buikje begin te krijgen en dat mijn broeken daardoor strak zitten en ik dan buikpijn krijg, loop het liefst met mijn broek los of in een trainingsbroek Liefs...
nou hier heb ik de dokter gebeld en gevraagd of ze niet even een echo kan regelen in het zh. ik heb uitgelegd dat als ze net ff wat meer tijd er voor zouden nemen en me even rustig uitleggen wat ze zien en of dat normaal is voor dat termijn dat ik al veel geruster zou zijn. Ik moet straks om 12 uur even terug bellen dus dan hoop ik dat ik vanmiddag nog terecht kan. Ze zei eerst dat ik dat met de vk moet regelen vond ik een beetje raar tegenover me vk staan dus heb gevraagd of zij er niks mee konden en nu gaan ze hun best doen aan de ene kant had ik ook zoiets stel dat ze hetzelfde zien dan ben ik nog ongeruster. maar toen dacht ik weer als ze dan gewoon ff goed uitleggen wat ze zien en zeggen of het normaal is voor dit termijn dat dat al wel helpt. Morgen gaan we naar Hardenberg, daar woont de opa van mijn man en die zien we niet zo vaak en daar zouden we dus heen gaan om te vertellen dat hij weer overgrootvader gaat worden maar nu met dit bericht durf ik dat niet zo goed. Ik hoop dan dat vanmiddag alles goed maakt.
@ Navlis: Hopelijk kan je vanmiddag al terecht en ben je snel uit deze onzekerheid! We gaan allemaal heel hard duimen, het moet gewoon goed zitten!! @ Deli: Ik heb 2 dagen voor nod positief getest met Sensitest midstream. 1 dag voor nod met CB plus en digi. De KV2v5 was rond die tijd nog erg onduidelijk bij mij al lees ik dat ze hier op het forum vaak voor nod al overduidelijk zijn. Oeeehhh, spannend! Ga voor je duimen @ rest: Bedankt voor de leuke reacties op de jurk en kamer Ben ook heel benieuwd hoe de jurk tegen die tijd staat! Moet nog 6 weekjes wachten, dan gaan we trouwen! Ik weet natuurlijk nog niet hoeveel ik in de tussentijd nog ga groeien. Wat betreft de kamer: Ben er echt helemaal blij mee We wilde graag een combi tussen speels en chique. Wel Woezel en Pip maar niet te dus. Volgens mij is dat goed gelukt! Alleen het lampje nog ophangen en rolgordijntjes uitzoeken en dan zijn we helemaal klaar
JoJo: met de babu was het goed. Durfde niet te ademen tijdens de echo (dan schuift het beeld weg) en mijn vriend stond achter me te sniffen. We zagen een hartje (niet zo duidelijk als met 8 weken, ligt echt aan de echoapp.) maar vooral een bewegende baby die naar ons zwaaide. Gisteren mijn moeder aan de telefoon. Die zei: pak de echo's van jezelf er eens bij, wij hadden met 12 weken ook een foto van jou met je knuisje naast je hoofd. Ik zoeken en ja hoor: net zo'n foto. Erg leuk om te zien Lautje, Butterfly en Laika: niet moedeloos worden meiden. Jullie wondertjes zitten er óók aan te komen. Ze hebben alleen net iets meer tijd nodig, dat zijn ze vast ook waard! Loki ik mis je monologen meid DeLi ik heb nooit getest voor mijn NOD. Maar ik duim voor je meid!!! Tuts mijn darmen schuiven inmiddels niet meer terug in mijn buik (hoe zeg je dat, dit klinkt wel heel heftig haha). Ik heb nu dus continu een blubberbuikje, en ben nog geen graf aangekomen (sterker nog: ben afgevallen). Gisteren vroeg de tweede collega of ik soms zwanger ben Normaal is alles gewoon plat. Marcha ik vind het kamertje heel mooi. Ik vind het vooral heel lief, echt een veilig plekje voor jullie kindje! En Navlis: ik duim zo hard voor een prachtige echo vanmiddag, dat mág niet fout gaan!!! Ik ga zo naar het ziekenhuis voor bloed prikken en daarna echo regelen. Druk druk. Moest wel lachen trouwens om jouw berichtje Hen. Ik heb na onze vorige echo ook maar gebeld met verzekering om kraamzorg te regelen. Die zei: "oh u bent er wel héél vroeg bij. Bel maar terug over een paar weekjes." Heb het nu dus gisteren geregeld
@ deli: spannend hoor! Ik teste met sensitest op 10 dpo al positief (5 voor nod als je uit gaat van een normale lf van 14). Met kv teste ik 4 voor nod positief de vorige keer, dit keer niet gebruikt.. Ik duim voor je! @juju: haha! Ik probeer me te beperken tot het noodzakelijk kwaad
Niet doen! SPUI!!!! (bijzonder gedichtje trouwens in je onderschrift Ik slik vanaf mijn positieve test visolietabletten maar word iedere keer onzeker als ik dat lees. Hoop dat je nu zwanger bent van een prachtige plakbeeb meid!)
Nou ik mocht niet van de dokter naar het ZH om een extra echo te laten maken. Wel hrb ik gewoon de vk weer opgebeld en me verhaal gedaan en toen mocht ik even komen voor een extra echo. En wat denk je? het hartje klopte, kleine uk is 3mm. Ze kon nog niet echt een datum zeggen omdat het daarvoor nog te klein was maar dat maakt allemaal niet meer uit, al me onzekerheid is weg! Ik ben zo blij dat kan ik jullie niet vertellen!!! Dinsdag mag ik evengoed nog gewoon komen voor nog een echo! Ons weekend kan nu al niet meer stuk!
Ohhhh Navlis, wat een geweldig nieuws!! Gefeliciteerd... Gelukkig heb je de stoute schoenen aan gedaan en toch gebeld. En nu lekker genieten meid!!
Vandaag ovulatie test gedaan van KV en heb 2 duidelijke lijnen, dit lijkt mij postief, op gebruiksaanwijzing staat als het negatief is, je ook 2 lijnen kunt hebben maar dan moet de T lijn lichter zijn dan de C lijn, maar ik zie geen verschil....
Eyore de lijnen moeten minstens even dik en donker zijn. De ovutest is dan positief en je ei komt binnen 48 uur. Bij mij (ik testte met sensitest) waren de lijntje nooit helemaal even donker. Als de lijntjes lichter werden wist ik dat ik mijn piek had gehad. Nog even doortesten dus enne.. om de dag klussen he