Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

bij ons is het nog heel erg rustig. Ruim 5 dagen voor mijn nod denk ik kan ook nog langer duren je weet maar nooit kan ook nog 9 dagen zijn.
    Ik heb heel veel last van de spieren onder in mijn buik ik heb geen idee wat ik gedaan heb. Verder voel ik weer niets deze maand ik heb giga veel hoop maar begin toch te twijfelen.

2. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Lautje meid ik hoop dat je temp vanaf nu mooi omhoog gaat! (ik volg je lijntje).

Caitlin op dit moment vind ik zwanger zijn zo overweldigend dat ik het er niet eens bij kan hebben: een jochie of een meid ;)

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@DeLi: ik heb voor de posi test een week lang het gevoel gehad dat ik ongi zou worden. Je gevoel kan je flink voor de gek houden hoor!
    Ik hoop dat het bij bruin blijft, en dat het met een innesteling te maken heeft. Ik duim!!! :D

@Lautje: Spieren in onderbuik, klinkt hoopvol! *duimt ook voor Lautje!*
    Temp ook even bekeken. Hoop dat ie hoog blijft!

@Hier: lekker lui op de bank, wakker worden met mn drie favo katjes in de buurt. Ok 2, wat mamapoes is net weer naar haar ukken gegaan.
    Jeetje wat groeien die hard zeg! Zometeen nog maar een foto maken ;)
    Had ze eergister (6,5 dag oud) gewogen: 210, 205, 189 en 182 gram! Extreem groot dus... Arme Puk! Geen wonder dat onze dame zo slecht was na de bevalling. Je zal er zelf maar een 8-9 ponder uit moeten poepen :p

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

moppie ze zijn wel heel erg groot.
    Toen wij ons kleintje kregen was ze 7 weken oud en 600 gram. hopen dat ze niet te snel groot worden want klein zijn ze zo leuk.

ik hoop ook dat mijn lijn omhoog blijft gaan dat zou leuk zijn.

Vandaag lekker een thuis werk dag ik moet heel veel dingen regelen. ik heb om 14.00 uur met een vriendin ( collega) afgesproken in de zon dan werken wij verder.

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hoihoi allemaal!
    Ik zeg nu heel stoer dat ik wil weten wat het wordt, maar als puntje bij paaltje kom, hou ik denk toch mijn ogen dicht...
    Mijn man wil het niet weten en dan lijkt het me niet handig als ik het wel weet! We houden het er daarom nu maar op dat we het een verrassing houden!

Ik zou vanmiddag ook lekker met een vriendin een terrasje opgaan, maar mijn vader belde net dat mijn moeder weer in het ziekenhuis ligt, dus wil daar vanmiddag heen. Lekker een uurtje in de auto, zonder airco, is ook lekker warm... :(

6. steenbokje

Aw Hen wat vervelend.
    Je zegt "weer". Is je moeder ernstig ziek?
    In ieder geval sterkte!

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Lief, moppie, dank je!
    Nee, ze is niet heel ernstig ziek. Ze heeft wel ernstig longemfyseem waardoor ze heel vatbaar is. Ze heeft zo een longontsteking te pakken en dan niet zo'n kleintje ook. Dat is nu dus weer het geval. Dit is de tweede keer dit jaar en meestal heeft ze zo'n twee maanden nodig om bij te tanken...
    Nu is ze gelukkig gisteravond bij de eerste klachten direct opgenomen en hebben ze haar niet eerst een week laten aanmodderen, wat ze afgelopen keer gedaan hebben...
    Oo, ik was zó kwaad!! Als verpleegkundige weet ik in zo'n geval gewoon teveel en dat maakt het voor mij nog wel eens moeilijk.
    Ze doen of beslissen dan dingen die ik zelf nooit zou doen, maar ja het is dan ook mijn moeder dus daar ben ik extra zuinig op!
    Ga straks eens kijken hoe het met haar is, zal wel weer een zielig hoopje ellende zijn en met mijn emoties van nu zullen er wel weer een paar traantjes rollen...

8. steenbokje

Ow meis wat vervelend! Ik ken het probleem. Niet met emfyseem, maar mijn moeder hebben ze sinds de zomer laten aanmodderen met een longontsteking. Achteraf kwam de conclusie "verwaarloosde longontsteking"
    Ze is nu eindelijk opgeknapt! Gister voor het eerst haar meegemaakt dat ze niet alleen liep te hoesten.
    Dit echt na maanden lang heen en weer verwezen worden, longartsen, niks aan de hand, zij weer ziek, weer aan de AB, dan weer onderzoek terwijl de klachten net weg waren dankzij de AB, en daarna kwam het weer.... zucht... sommige artsen....

Ik ben blij dat je moeder er ditmaal snel bij is geweest! Hoop dat het herstel voorspoedig zal verlopen...
    Enne, die tranen, dat hoort er bij rond deze termijn geloof ik ;)

9. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    JuJu; kan ik me ook helemaal voorstellen hoor meid! :)

Hen; beterschap voor je moeder, hoop dat ze snel weer opknapt!

Lautje & DeLi:); duim*duim*duim*

Liefs,
    Caitlin

10. lautjep

lautjep Niet meer actief

hen wat naar dat je moeder ziek is. veel sterkte.

ik ben vandaag volop aan het genieten van het mooie weer.Net toen ik bij de winkels was toch maar even een test gekocht wie weet heb ik hem wel nodig. ik hoop het zo

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh Lautje ik hoop het ook!
    Hen zullen we elkaar dan sterk houden? * we willen het niet weten we willen het niet weten * haha! Nou net erachter gekomen dat mijn baas echt pas volgende week weer op kantoor is dus dat wordt nog een tijdje wachten met het nieuws verkondigen. Nu hopen dat de baby geen groeispurt krijgt ;)

Hen wat vervelend van je moeder. Ik hoop dat het toch meevalt maar in ieder geval veel sterkte. Lijkt me heel erg vervelend :(

12. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Goed gedaan Moppie :) MvM is echt wel een heel belangrijk iets! Ik vond de geur reuze meevallen. Die geur kon ik beter hebben dan deo geur ochtends!

Sterkte met je mams Hen!

LautjeP: Spannend!! *duimt*

Hier net voor de leuk nog even een testje gedaan. Best positief :p
    Al donkerder dan de vorige keer met 4+5 ochtendurine en volgensmij komt die al erg in de buurt van de test op 5+4 vorige keer.
    Ach, dat HCG zegt wel niets over een goede zwangerschap of niet maar het geeft toch een tikkie extra vertrouwen wat ik graag heb.

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Haha die is écht knal! Zegt misschien niets maar is toch wel lekker ;)

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

loki wat een giga verschil dit is wel heel erg duidelijk.

15. steenbokje

Hahaha die knalt er echt uit zeg. Moest je nog een keer extra bevestiging hebben? :p

Zag gister mijn testjes ook weer liggen. Die knallen er nog steeds af!

Ben benieuwd wanneer ze bellen van MvM!

16. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb mijn temp weer in de computer gezet hij is best heel raar. Zo hoog is hij anders nooi zou het aan het weer liggen?
    Zit nu in mijn kast kan niet kiezen wat ik aan moet doen. Wat gaat het worden mag ik ook in mijn slobber broek? Kan het antwoord al geven nee.
    Geniet van jullie dag

17. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @ Lautje spannend hoor dat je temp zo hoog is, wann ben je van plan te testen? Zal voor je duimen!!!

@ Moppie goed dat je je toch hebt aangemeld voor MvM want alle kleine beetjes helpen ;)

@ Hen vervelend voor je Moeder hoop dat ze snel weer opknapt.

@ Deli hoe is het met jou?

@ Hier morgen lekker vrij en morgen heb ik mijn intake bij de verloskundige, leuk :D Voor de rest gat het redelijk met me eergisteren de hele dag ontzettend misselijk geweest echt een weeig gevoel in mijn buik, brood kan ik niet meer zien, ruiken of proeven gelukkig gaat het nu al wat beter met droge crackers. Nu maar hopen dat het per dag beter wordt en dat de misselijkheid afmeent.

Fijne dag,
    Liefs...

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Veel plezier Tuts!!!

Lautje nee je temp stijgt niet door het warme weer. Ik duim duim duim dit ziet er al goed uit! Je zit op 12 DPO, ik hoop dat hij zo mooi blijft hoor!!!!

19. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Lautje; ziet er gunstig uit hoor, ik duim heel hard voor je! Wanneer ga je testen?

Tuts; veel plezier bij de vk! Krijg je ook al een echo? Spannend!

DeLi; hoe is het met jou meid? Al getest? Spannend hoor!

Gister heb ik de uitslag gekregen van mijn toets en het bijbehorende gesprek. Omdat ik daarin erg mijn onzekerheid kenbaar heb gemaakt, ga ik nog niet starten met de opleiding in September. Vind ik helemaal niet erg, ik heb er op dit moment gewoon geen zin in!

Liefs,
    Caitlin

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Met zo'n temp had ik getest :D Netjes hoor! Hopelijk houdt het aan en heb je eer daags goed nieuws!

Ach, die cursus kan altijd nog als je wilt, toch Caitlin? Voorlopig zijn er belangrijkere dingen voor jullie :D Het begint echt al af te tellen nu he

Deel Deze Pagina