JuJu, wat een super mooie echo weer! zo snel als zo'n wurmpje groeit he, ik vind dat altijd zo wonderlijk!
@Juju: wat een goed nieuws! Daar mag je wel even ego voor zijn hoor @Lautje: balen Heb nog wat hoop op innesteling ipv ongi... @Caitlin: bollend buikje moet je hier nog even op wachten. Is alleen nog maar een darmen buikje hihi @Hier: ook super druk op werk... Gaat heerlijk worden (not) morgen op kantoor met die hitte... Maandag echoooooo........... Spannend Er is er een jarig hoera hoera! Van harte gefeliciteerd met je verjaardag JuJu!
juju gefeliciteerd met je verjaardag. Bij mij is het helaas doorgebroken en heel maar dan ook heel erg. Nu zondag beginnen aan de clomid en dan dag 12 een echo ik heb heel veel hoop dat het het aankomende half jaar nu wel gaat lukken.
Ow echt balen Lautje. Hoop dat jullie dmv de echo zeer binnenkort raak zullen schieten, en dat de clomid aanslaat...
Lautje, balen dat je ongi doorgebroken is. Hopelijk doet de Clomid meteen zijn werk deze maand met als resultaat roze nieuws. Hier; Weer begonnen met ovutesten, ben benieuwd wanneer mijn ei deze maand is. Fijn weekend allemaal!
NOD Juni 24/6 DeLi (9) NOD juli 8/7 Eyore 11/7 Laikabasko (9) 21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22 23/7 Nieke84 (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) 22-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) ik heb het op 29 dagen gezet de 12e weer een echo om te kijken hoe ver het ei is en dan maar hopen. vandaag ben ik met de clomid begonnen en het is best een raar idee.
@Lautjep; Wat jammer van je ongi. Succes met de Clomid in de volgende ronde. Je hebt de verkeerde lijst gebruikt zag ik, dus heb de nieuwste weer even neer gezet. Ineens stond ik weer op 24/6..... NOD juli 8/7 Eyore 11/7 Laikabasko (9) 21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22 23/7 Nieke84 (10) 25/7 DeLi (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) 22-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Ik ben nu 3 dagen bezig met ovutesten en vandaag is deze al positief. Vorige keer had ik een posi test op dag 21 en nu dus al op dag 14. Ik ga voor de zekerheid de komende dagen goed klussen, maar ook nog even door met testen. Vind het zo gek dat het deze keer zo vroeg is. Zou natuurlijk wel kunnen omdat mijn cyclus onregelmatig is. Dan zou ik nu dus een cyclus van ongeveer 28 dagen hebben. Lautje; Lijkt me inderdaad ook een raar idee! Ik hoop dat het aanslaat! Ik duim voor je meid. Eyore; Je NOD komt er al aan. En hoe is het met je?
Misschien even erbij tempen? Wellicht dat je het dan zekerder weet Zou wel fijn zijn een ei zo vroeg!
Balen Lautje, hopen dat de clomid zijn werk doet! Bedankt voor alle verjaardagswensen Vandaag verjaardag gevierd en nu weten alle famillieleden het officieel. Nu maandag alleen nog werk.
succes in de volgende ronde lautje! ik hoop echt voor jullie dat de clomid deze ronde zijn werk gaat doen! Hier vandaag een dagje duinrell wezen doen, even niet denken aan de verbouwing en even niet me vader en me broertje om me heen, gewoon weer ff lekker met me eigen gezinnetje. Ohh en het is echt belachelijk vroeg ik weet het, en jullie verklaren me vast allemaal voor gek maar gister hebben we de kinderwgen al gekocht. Ik ben er zo blij mee!! kan niet wachten tot me huis straks weer netjes is en hij lekker mag pronken in de gang! Fijn weekend nog!! Liefs..
Haha Navlis, dat is inderdaad wel iets vroeg, maar als het goed voelt, gewoon doen! Vandaag wat positiebroeken gehaald bij de H&M. Wat een heerlijk gevoel, geen klemmende broek meer rond mn buik, maar een lekkere buikband! Heerlijk!! Ik wilde nog langs Prenatal, maar die stond ineens leeg. Blijkt ergens anders in de stad te zitten maar dat was te ver weg... Vriendlief zei: "Owww, maar we kunnen alles (oa. kinderwagen) best in December nog kopen hoor!" Uhm, ja... Ik ben half januari uitgerekend. Erg slim! Vooral als de kleine besluit wat eerder te komen???
wij gaan er wel van uit dat de clomid zijn werk goed gaat doen. Ik zal het jullie alleen wel later laten weten wij gaan namelijk op vakantie van 19 juli tot 6 aug dus dan kan ik het niet mailen. Even op de 12e wachten en dan maar hopen. Het lijkt mij heerlijk om voor al die dingen te gaan shoppen gewoon van genieten of het vroeg is of niet
Haha wij hebben het nog niet eens over kinderwagens gehad Ik vrees dat wij een beetje laat worden met alles haha. Mensen vragen ook: hebben jullie al namen? Ehh nee.. nog niet over gehad (wel vaag: wat vind je van die of die naam maar geen lijstjes gemaakt of serieus op zoek). Wel een beeld over de babykamer. Maar eerst is de woonkamer nog aan de beurt
Ben nog maar heel weinig online, maar wilde toch even spieken of er nog nieuwe roze berichten zijn....en ja er is een hele lijst bijgekomen...wat fijn..juni was zo te zien een vruchtbare maand... Lekker genieten.... En voor de zwangeren in wording.....er komt vanzelf een roze streep in beeld......ik denk aan jullie Liefs
Tijd niet geweest, maar zo te zien hoef ik niet heel veel bij te lezen! Lautje; balen! De clomid gaat vast zijn werk doen en zijn jullie na de vakantie gewoon lekker zwanger! Navlis; verklaar je helemaal niet voor gek hoor! Ik moet mezelf bedwingen om er al niet eentje te kopen... Heb al zoveel leuke gezien! Voor de rest ben ik nog niet echt bezig met een kamertje ofzo. Namen hebben we het weleens over, maar nog lang niet definitief. Eerst moeten we de tuin alle restklusjes in huis maar eens afhebben, dan komt de rest vanzelf wel! Heerlijk hè! Een beetje verkoeling! Zit hier lekker met alle deuren en ramen wijd open, lekker doorwaaien!
NOD juli 8/7 Eyore 11/7 Laikabasko (9) 20/7 Nieke84 (10) 21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22 25/7 DeLi (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) 22-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Ik heb mijn NOD een beetje aangepast omdat ik dus door de ovutesten denk dat mijn ei een stuk eerder is dan vorige maand. Iemand (sorry ik weet even niet meer wie) zei nog om precies te weten wanneer mijn ei is om erbij te tempen. Dit gaat echter niet werken, ik zit namelijk met onregelmatige diensten en dus ook nachtdienst. Als ik in de nachtdienst zit kan ik niet tempen, ga dan 's ochtends om 8.00 uur pas naar bed. Ik vind het ook heerlijk dat het nu iets koeler is. Even een beetje bijkomen en 's nachts ook weer wat beter slapen. Lautje; Lekker dat jullie bijna op vakantie gaan. Waar gaan jullie heen? (of had je dat al gezegd?) En als jullie dan weer terug zijn hoop ik dat je heel goed nieuws te vertellen hebt!
nieke wij gaan naar zuid-afrika 19 dagen. Daar gaan wij 100% genieten van alles wat mooi is aan dat land. Het lijkt mij een goed plan om dan daarna met goed nieuws te komen. Ik hoop voor je dat je ei eerder was. nu dag 3 van de clomid en ik ben blij dat ik niet hoef te werken. Ik ben giga moe en niet te genieten. Het heeft ook voordelen op dag 3 moest ik pil en en toen werk de ongesteldheid al minder en op dag 4 was het weg. Dat is wel heel erg lekker. Normaal ben ik het zo rond de 7 dagen en 3 rondes geleden zelfs 9 dagen.
@nienke84, Ja zoals de berekeningen deze week. Het gaat opzich goed. Ben best wel moe. Of dat nou van de warmte komt geen idee. Ben wel blij dat het vandaag even wat minder is met het weer. Kan ik teminste even weer opruimen/schoonmaken, met de hitte blijft het er ook een beetje bij. Al hoewel ik afgelopen zaterdag een flinke opruimactie had, na een dagje opstap te zijn geweest. Was helemaal kapot toen ik thuis kwam, even snel onder de douch en toen ik er onder weg kwam, kreeg ik een soort van kick. dus moest ik opruimen.. Ik weet niet of we me vriend goed geschoten heeft en of dit er te maken zou kunnen hebben. Maar ik laat het lekker op mij af komen. wil er niet al te veel mee bezig zijn, in de zin van dag en nacht en nergens anders meer aan denken dan alleen het Zwanger worden.. Dus we gaan langzaam naar de donderdag toe.. en we zien wel! Liefs