Whaah spannend! Granta die digitale CB's met indicator zijn een stuk gevoeliger dan diezonder; die zouden een lichte streep wel opmerken en zwanger aangeven. Jij ook spannend Butterfly, ben wel toe aan positief nieuws! @ Hen. Ik vind het wel goed dat ze meedenken. Ze zouden het maar niet gezegd hebben. Maar om die reden ga ik dus naar een kruitvat ietje verderop hihi. @ Hier: temp heeft zich aangepast aan het weer buiten. Krampen zijn weg. Snap er niets van..
Nee Juju vast niet! Gewoon nog lekker niet ongesteld worden hoor! Er moet er 1 van ons de 10+ halen hoor! Vind het inderdaad ook wel fijn en goed dat ze meedenken bij de drogist hoor! Ze zei het allemaal gewoon een beetje krom... Maar goed, ze zouden het maar niet doen en ik zou vanalles gebruiken wat niet mocht, dat zou ik ook zeker weer niet willen! Woon trouwens niet in een heel klein dorp hoor, maar wel iedereen die ik ken werkt bij de plaatselijke supermarkt en drogist... Zelfs degene die de telefoon opneemt bij de huisarts en wie ik tegenwoordig moet vertellen waarvoor ik kom is bekend bij iedereen in het dorp en ik weet dat er gepraat wordt... Ik schaam me er niet voor dat ik zwanger wil worden, maar vind nou ook weer niet dat het hele dorp dat hoeft te weten! Maar goed, we gaan binnenkort verhuizen naar een plaats waar niet iedereen elkaar kent en dat vind ik toch een stuk prettiger! Als het over dit soort wat intiemere zaken gaan ben ik toch wel wat bescheiden ja... Maar het is al stukken beter geworden! Vroeger schaamde ik me zelfs als ik in een openbaar toilet een maandverbandje oid moest verschonen... Echt heel erg, vraag me nog steeds af wat me bezielde. Dat is echt helemaal over gelukkig! Flapte er van de week zelfs tegen een patient uit dat ik eerst gauw naar het toilet moest, anders zou er wat fout gaan... Dat er tegenover die patient een jonge vent lag, was ik even vergeten, totdat hij begon te grinneken, ach ja...
Nou Granta spannend, en idd die cb digitaal met indicator zijn heel gevoelig zonder indicator heeft dacht ik wat meer hcg nodig of natuurlijk de goedkope van kruidvat. Snel laten weten hoor! Butterfly voor jou ook spannend! Word idd weer tijd dat er hier een roze wolk komt te hangen!
Hihi die LF kan me op dit moment gestolen worden ik wil zwanger worden en dat niet lukken op deze manier met een bevroren baarmoeder () Baal er gewoon van: waarom is mijn temp nu weer zo laag? Grom. (sorry zit al een paar dagen in een dip rond zwanger worden waar ik niet uitkom. Hoop niet dat het aanstekelijk is)
Nee.. even vragen op tempforum? Volgens mij is het niet ideaal maar dat had je zelf vast ook wel bedacht
Hallo dames, Heb net met vriendlief overlegd en ga zowieso morgenvroeg testen. Heb nu ook last van mijn borsten de ene wat erger dan de ander, maar dat had ik vorige maand ook, dus als de test negatief is ga ik toch de huisarts maar even bellen
Spannend butterfly, waarmee ga je testen? Met de kv 2v5 teste ik 2 dagen voor nod positief, de cb is ook heel gevoelig! ben hard voor je aan het duimen!
ladies... Mijn vriend heeft helaas door de enorme file geen test mee genomen, ik heb ze nu op sensi test besteld...dus hoop dat ze gauw binnen komen. Overigens zag hij het plusje op de clearblue ook niet, die is inmiddels verandert tot een hele dunne streep... Butterfly.ook voor jou spanning...ik ben heel benieuwd...
ik ga testen met 2v5euro van trekpleister hetzelfde als die van kruidvat. Maar aangezien ik er s'nachts om 3 uur ook al uit moet om te plassen weet ik niet wat nu beter is: of om 3 uur testen of als ik daarna wakker word om op te staan? Iemand die mij raad kan geven misschien?
maakt denk ik weinig uit als je vanavond maar niet belachelijk veel drinkt. Als ik jou was zou ik niet kunnen wachten en had om 3uur getest
Hallo dames!! Is alweer even geleden dat ik hier iets gepost heb! Druk, druk, druk!! Hoe gaat het met jullie allemaal? Ik moet volgende week dinsdag terug naar de gyn ik vermoed dat ze dan men ongi weer gaat opwekken en dat we dan aan de clomid gaan. Hebben ook nieuws gehad van het huisje dat we gekocht hebben en normaal zou het deze maand allemaal moeten rond zijn! We gaan dus echt wel spannende tijden tegemoet Hoop dat ik snel ons kinderkamer mag inrichten in ons nieuwe stekje Ik hou jullie op de hoogte! Groetjes Joke
@Juju: nee gewoon nog ff een paar daagjes uitstellen die ongi, en posi testen straks! Snap je dipje wel. Als je iets heel graag wilt en het wil nog niet lukken, dat is frustrerend! @Hen: tempen als je net wakker bent, dus ook na nachtdienst als je daarna gaat slapen, of als je slaapdienst hebt en wakker wordt? ff snel tempen als je er de tijd voor hebt... @Butterfly: spannend!! Ik zou zelf na de langste slaap testen. Dus als je pas om 12u naar bed gaat niet om 3u testen, maar om 8u als je wakker wordt na je "2e" slaap. volg je m nog? @Granta: het was echt idioot op de weg vanmiddag, maar vanaaf lekker rustig. Jammer dat het hem niet meer gelukt is om een digi test te halen, maar heb je die bij jullie in het dorp helemaal niet? @jojogirl: spannende tijden! Hoop dat je binnenkort ongi wordt (nog steeds geen derde ronde zie ik in je onderschrift?) en dat je cyclus op gang komt!!! Wij gaan ook met ons nieuwe huisje aan de slag en kan echt gewoon NIET wachten tot ik de kinderkamer mag inrichten... Lief behangetje op de muren, en alvast meubeltjes zoeken... echt... ben zooooo ongeduldig wat dat betreft!!! @Hier: moe na 2 uurtjes voor de klas staan. Moest nl. ook 2x 45min in de auto zitten en dat gaat me niet al te best af, vooral als het donker is. Vreet energie dus denk dat ik zo ook lekker het licht uit doe hier... Tot morgen!
Granta & Butterfly; hopelijk snel voor beide rose nieuws!!! Jojogirl; spannend volgende week! hopen dat het voor je werkt en meteen raak is natuurlijk!! Dan lekker meteen aan de slag met een hele mooie kinderkamer! Juju; kan je dipje ook heel goed voorstellen, heb af en toe ook zo'n bui! Moppie; Lijkt me ook zeer vermoeiend... 's avonds nog even 1,5 uur rijden en ook nog eens 2 uur voor de klas, pfff vooral dat rijden 's avonds lijkt me dan het meest taai om te doen! Lekker slapen dan maar! Tempen; met een nachtdienst, ben ik de eerste nacht echt 24 uur wakker. Als ik na die 24 uur, 7-8 ga slapen, temp ik als ik dan wakker wordt, maar dat is bijna 12 uur later dan dat ik de vorige dag tempte, dus weet niet of m'n temp dan betrouwbaar is... Nou ja, ga wel even snuffelen op internet om te kijken of er meer met dit probleem kampen!
Ja hoor je temp bouwt zich juist op vanaf het moment dat je wakker wordt (en je lichaam uit de ruststand komt). Daarom kan je ook het beste tempen als je nog in bed ligt en nog niet in beweging bent gekomen!
En... En... Butterfly? Vertel heb je getest? @JuJu hoop echt voor je dat de duivels niet komen!!! En denk dat iedereen wel zo'n dipje heeft, ik in ieder geval wel ik kan het ook niet afsluiten of loslaten. @Granta had je de test voor 18:00 uur besteld zo ja.. dan krijg je de test vanst vandaag zo niet dan morgen, wel spannend hoor!!! @Hier vraagje: stel je bent wel wakker maar blijft gewoon nog en half uurtje/uurtje liggen, lekker met je ogen dicht heeft dat invloed op je temp.? Verder druk aan het klussen hier
Over tempen: Idealiter temp je iedere dag op exact dezelfde tijd vóórdat je bent opgestaan na exact evenveel slaap. Of je dan blijft liggen maakt natuurlijk niets uit (je temp heb je al opgenomen). Helaas ben ik geen robot dus ik haal het ook niet helemaal al zet ik wel mijn wekker om te tempen. Volgens mij heb je minimaal 6 uur slaap nodig voor je temp om betrouwbaar te zijn. Dit alles verklaard dat werken in nachtdiensten erg lastig is als je je temp wilt bijhouden. Geloof dat er op het tempforum binnen dit forum wel een aantal 'nachtwerkers' zijn die ook tempen. Misschien kun je daar even kijken?
Hallo dames, Ik heb alles zo lang mogelijk opgehouden en vanmorgen om 7 uur gestest. Helaas was deze negatief. Nu maar even wachten op de duivels en dan in de volgende ronde beginnen met ovulatietesten.