Eyore; duimduimduim! Ik heb ook een opruimkick vandaag, heerlijk! Al 4 wassen gedraaid, de logeerkamer (toekomstige babykamer) helemaal opgeruimd. Mijn nieuwe kledingkast netjes ingeruimd. Nu nog even over zuigen en dweilen, boodschappen doen en even langs de huisarts voor wat hooikoorts adviezen... Zit namelijk nog steeds met opgezwollen, jeukende ogen. Kan al dagen m'n lenzen niet in en da's heel vervelend! Kijken of er wat te slikken, druppelen of snuiven valt wat ik wél mag nu... Nieke; ik heb ook onregelmatige diensten en hoe vermoeiend het ook klinkt, is heb toch 3 rondes goed m'n temp bij kunnen houden. Gewoon elke ochtend om 6 uur mijn wekker gezet, of ik nu vrij was of niet. Snel ff tempen, wekker weer opnieuw zetten en weer lekker verder slapen. Met nachtdiensten moet je gewoon tempen als je wakker wordt 's middags. Wel even goed op je curve erbij zetten dat het na een nachtdienst was, wat het kan invloed hebben. Het geeft toch veel inzicht, dus het is de moeite waard geweest wat mij betreft!
@ hen, Vervelend he hooikoorts, heb ik ook last van. Ik heb van dr vogel neusspray. En heb wel ff gecheckt of ik het wel mag gebruiken mocht ik wel zwanger zijn. En dat mag. Nu hard duimen of het dit keer mag zijn. Succes met opruimen En fijne zwangerschap
eyore nog een paar dagen. Hopen dat het nu raak is voor je. Ik ben ook wel blij dat het minder warm is ik heb vandaag mijn strijk gedaan en de beneden verdieping. Nu weer even een was in de machine doen en dan maar eten halen voor vanavond. Ik ken het gevoel dat je er elke dag mee bezig bent. Dat heb ik ook wel een beetje. Het nadeel nu is dat ik vrij ben en dat ik niet zo veel te doen heb de aankomende dagen. Gelukkig ga ik over 2 weken op vakantie en dan kan ik aan heel veel andere dingen denken en dan ga ik er minder mee bezig zijn hoop ik.
NOD juli 8/7 Eyore 11/7 Laikabasko (9) 20/7 Nieke84 (10) 21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22 25/7 DeLi (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) NOD Augustus 18/8 Butterfly22 22-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Ik heb vast mijn nieuwe nod erbij gezet. Ik heb deze maand geen kans op een zwangerschap. Geen goed nieuws gehad bij de gyn en vriendlief is deze week weer van huis voor zijn werk.
Hey meiden! Vanavond weer bij de vk geweest voor controle. Goede bloeddruk 110/60 dus das perfect. (Me bloeddruk is voor mij erg belangrijk aangezien dat een van de symptomen zijn van het HELLP syndroom, waardoor Silvan te vroeg is geboren) Maar goed dus voor de rest konden we niks doen want het is nog te vroeg om een hartslag te horen, dat doen ze bij ons niet voor de 12 wk, dus kreeg ik zomaar nog even een echo om te kijken hoe puppy 2 het maakte. Hartje klopte nog steeds en we konden nou heel goed het hoofdje en een armpje en het kontje zien zo leuk! Ze heeft het ook even gauw opgemeten en het kwam uit op 9+1 dus netjes. Over 2 weken weer een echo voor het echte termijn bepaling. Ik zal binnenkort proberen om de echo ook hier te plaatsen, zal er dan een foto van moeten maken want we hebben geen scanner Ik moest trouwens van de vk nu al me kraamzorg regelen (ze vroeg of dat al gebeurt was dus we zijn blijkbaar een beetje laat), dus dat gaan we van de week maar eens doen dan. Nou jullie zijn weer helemaal op de hoogte! Liefs....
Hai dames, ook hier vanaaf een echo gehad. Uk is 5,6cm, zwaaide en spartelde, hartje klopt, wat een beweging zeg! En lange beentjes Kon ook al vaag een gezichtje zien want hij/zij keek ineens onze kant op. Hier wat info meegekregen voor 20w echo (zometeen lezen) en morgen maar regelen. Ook kraamzorg moet ik gaan regelen nu. Hier in Fr. hoeft dat niet zo vroeg gelukkig...
butterfly als ik het mag vragen wat voor nieuws heb je gehad? Ik hoop dat je toch niet toe komt aan de volgende maand. Ik begin nu toch wel weer met aftellen nog een week en dan weer naar de gyn om te kijken of de clomid zijn werk doet. Ik hoop dan ook weer niet te goed en dat ik opeens 7 eitjes heb die op springen staan. Dat Gaat het niet worden voor ons het Octomam idee spelling klopt niet maar weet niet hoe het wel moet. Een tweeling is welkom maar een voetbal elftal is een beetje te veel. Navlis wat eenn supee nieuws doe rustig aan. Ik hoop dat je er deze keer geen last van kriJgt. Als je het een keer hebt gehad dan hoef je het toch niet nog een keer te krijgen of heb ik het mis? Slaap lekker allemaal.
moppie ik was aan het typen toen die van jou erbij kwam. Gaat niet zo snel doe het op mijn mobiel. Super dat alles er goed uitziet. Op weg naar de 20 weken wat gaat het snel. Geniet ervan
Nee klopt, het kan ook zo zijn dat ik het nu niet krijg, maar als je het bij de eerste heb gehad is de kans groter dan bij iemand anders dat ik het weer krijg. Vaak als je het bij de eerste niet heb gehad is de kans nihil dat je het bij een 2e wel zou krijgen, Dus ik heb wel weer een verhoogde kans dan iemand anders.
Lautje; Wat heerlijk om naar Zuid-Afrika op vakantie te gaan, lijkt me echt helemaal geweldig. Helaas is mijn vriend niet zo'n reiziger. Wij gaan dit jaar dus gewoon naar Italië met de tent. Ben ik ook nog nooit geweest Hopelijk de laatste keer met zijn tweetjes. Eyore; Nog 2 dagen voor je NOD. Spannend meid, ik duim voor je!! Hen; Als het jou gelukt is om te tempen ga ik het ook proberen als het deze maand niet gelukt is. Ik hoop dus dat het niet nodig is, maar anders probeer ik het gewoon. Dus de nachtdienst gewoon tempen als ik op sta, dat is meestal rond 16/17 uur. En dan dat erbij schrijven? En dan zal ik de rest van de dagen om 5.45 uur tempen, want dan sta ik op als ik een vroege heb. Navlis; Fijn dat alles weer goed was bij de vk. Over twee weken heb je dan de 12 weken echo? Moppie; Leuk dat de kleine al zo druk aan het zwaaien was . Het klinkt echt nog zo ver weg de 20 weken echo, maar het schiet al op he. Butterfly; Hopelijk kunnen jullie er deze maand weer voor gaan.... Succes! Hier; We zijn nog druk aan de klus en dan begint het lange wachten weer!
Wat fijn weer 2 goede echo's erbij! Oh jee klinkt niet goed butterfly, wil je vertellen wat voor nieuws je hebt gekregen? Zo, na 2 weken iedere keer zeggen "morgen bel ik wel'' heb ik net een echo afspraak gemaakt voor over 2,5 week. Ze zei dat ik eerder mocht (eind volgende week al) maar dat wil ik niet. Tuurlijk wil ik het graag weten maar die 3 weken daarna die overleef ik niet terwijl het nu nog prima gaat. Al zal de komende 1,5 week wel een moeilijke worden qua broekloeren (precies vandaag bloedde ik voor de eerste keer en vervolgens een week later heel veel). Bij alles wat ik voel ga ik kijken of er bloed te zien is. Ik heb er gewoon voort een fobie van volgens mij Nouja, niet teveel mee bezig zijn, lekker doorgaan met vanalles zoals me de afgelopen 3 weken ook gelukt is!
loki dat vind ik heel dapper van je ik kan mij heel goed voorstellen dat je het eerder zou doen. Ik denk dat ik niet kan wachten helemaal niet als het al een keer mis is gegaan. STerkte de aankomende weken. Ik ga nu de boven verdieping schoonmaken en eten voor vandaag halen ee is een bbq bij ons voor het wk. Ik weet alleen nog niet Hoeveel mensen er komen zitten nu op 12. Ik ga nu aan de slag geef straks nog een reactie met de computer. Mijn telefoon duurt zo lang
Navlis & Moppie; fijn, weer een goede echo! Ik hoop dat wij vanavond hetzelfde te zien krijgen! Loki; Kan me voorstellen dat het voor jou allemaal nog eens extra spannend is! Succes de komende dagen meid! Butterfly; jammer! Welk nieuws had de gyn dan? Lautje; nee, en eftal zou ik ook niet zien zitten... Hopen dat er niet zoveel eitjes zijn dan! Nieke; Inderdaad, ik ga met een vroege altijd om 6u m'n bed uit, dus op vrije dagen tempte ik ook om 6u. Bij nachtdiensten tempte ik als ik wakker werd, dus inderdaad rond 16-17u. Hij was dan wel eens wat hoger als normaal. Ik kon zien dat het mijn ei niet als ie daarna weer gewoon lager was. Maar ja, dan moet je niet net tijdens je eisprong in de nacht zitten, dan wordt het lastig, maar het is te proberen! Hier; in spanning voor vanavond! Ben zo benieuwd!! Moet er om 7u zijn en moet daarna meteen door naar een andere afspraak, dus zal misschien laat zijn als ik wat van me laat horen!
Hallo dames, Heb vorige week woensdag de uitslag van de testen gehad van de gyn en die vertelde dat ik positief testte op chlamydia Mijn vriend heeft dit namelijk voor mij opgelopen en een foutje gemaakt met de kuur dus is het nooit over geweest. Flink balen natuurlijk. Nu heeft de gyn gezegt dat we verder gaan met de onderzoeken na mijn vakantie. (half september) Aan gezien ze in het ziekenhuis allemaal vakantie hebben van 1 juli tot 15 augustus. Mijn huisarts is nu 2 weken met vakantie maar als ze terug is ga ik vragen of ik niet naar een ander ziekenhuis kan om daar te laten onderzoeken of mijn eileiders verstopt zitten of dat er eventuele andere schade is ontstaan. Heb echt geen zin om zolang in onzekerheid te zitten.
Jeetje Butterfly dat is even schrikken. Heb je meteen een kuur gekregen? Ik hoop dat je snel terecht kan voor verdere onderzoeken.
Bah Butterfly wat vervelend Konden ze ook zeggen hoelang je al besmet bent? Moppie en Navlis gefeliciteerd met jullie goede echo's! En Hen veel plezier vanavond. Wordt vast fantastisch HIer alles goed. Nog steeds in afwachting van het overgaan van de vernmoeidheid. Lijkt wel of mijn lijf denkt: verder heb je alle kwaaltjes overgeslagen dus deze krijg je lekker extra. Pff. Collega's reageerde heel goed en super positief. Ben wel blij dat het nu bekend is hoor. Nu lekker bijna vakantie en als ik terug kom hoef ik nog maar 2,5 maand te werken
butterfly dat is wel heel erg naar. Gaat je vriend nu ook aan een kuur anders heb je het straks weer. ik hoop dat het goed komt en dat er geen schade is. Het klint mogelijk een beetje raar maar mijn man en ik hebben ons nog nooit hierop laten onderzoeken. Zijn er van jullie die het wel hebben gedaan? Is dat nog iets om te laten doen? Wij zijn al 12 en een half jaar samen. ik zou ook zeker opzoek gaan naar een ander die geen vakantie heeft. Ik heb het geluk dat ik bij een zelfstandige zit en die is helemaal super alleen ik weet dat je bij hem ook ruim van de voren een afspraak moet maken. Ik weet niet in welke omgeving je woont? maar is Amsterdam een optie? ( stuur mij anders een pb dan zoek ik het nummer voor je op in mijn telefoon) Je ha hoeft dat niet goed te keuren je mag altijd naar een ander.