Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Butterfly;
    hè wat naar!! Hopelijk heeft het nog geen schade aangericht, hier zit je natuurlijk niet op te wachten! Je mag altijd op zoek gaan naar een andere gyn in een ander ziekenhuis. Jij hebt er geen boodschap aan dat zij op vakantie zijn en ze zullen vast wel snappen dat je nu niet wilt wachten!

Juju;
    vermoeidheid.... ken het! Hoewel mijn lijf niet denkt, dat geef ik je eens lekker extra, omdat ik alle andere kwaaltjes ook heb (gehad). Hopelijk wordt het nu eens minder, want ben wel toe aan een energieboost!!
    Fijn dat je collega's goed reageerden, toch prettig als iedereen er maar weer vanaf weet!
    Klinkt heerlijk na de vakantie nog maar 2,5mnd! Ik ga als alles goed gaat op 5 december met verlof! Ben dus alle feestdagen lekker thuis! Normaal gesproken zou ik of met kerst of met oud en nieuw moeten werken, maar dit jaar dus lekker helemaal niets! :)

Lautje;
    Wij zijn al 6 jaar samen en hebben ons niet laten checken hierop. Ik weet ook voor 100% zeker dat m'n man geen andere contacten heeft gehad voor mij en ik andersom ook niet, dus dat scheelt!
    Als jullie dit (beiden) wel hebben gehad, kan het natuurlijk nooit kwaad om je te laten controleren!

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

bijna 13 jaar geleden heb ik een vriendje gehad en verder niets van mijn man weet ik het niet. Ik weet wel dat wij het alle twee altijd met bescherming hebben gedaan. Zal de 12e eens aan de gyn vragen of het zin heeft om het te onderzoeken ik weet niet of hij het al heeft gedaan mogelijk. Als ik niets heb dan heeft mijn man het ook niet.
    Ik denk dat ik mij hier nu even geen druk om moet maken.

Ik ben nu 4 dagen aan de clomid en ik voel mij niet top. ben niet te genieten en kan niets hebben. het is voor een goed doel zullen wij maar zeggen.

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wij zijn 5 jaar en een paar maanden samen en hebben ons nooit laten controleren. Ik ken het 'intieme' verleden van mijn vriend en hij het mijne. Het zet me wel aan het denken ;)

4. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Wat vervelend nieuws lautje! Hopelijk valt de schade nog mee.

mijn man en ik zijn al 9 jaar samen en hebben ons niet laten checken das ook niet nodig want we zijn elkaars eersten zeg maar.

5. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    toen ik de eerste keer bij de gyn kwam toen werd het automatisch getest.
    Heb in ieder geval een klein meevallertje, mocht het nog geen schade hebben aangericht... mijn vriend komt vandaag toch naar huis en ik heb nog even de ha gebeld hoelang ik geen onbeschermde seks mocht hebben... we hebben allebei op hetzelfde moment de kuur ingenomen en we mogen nu gewoon klussen..... en dat op mijn meest vruchtbare dag:D

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@JuJu: ben je zo moe? Hoop dat het snel over is! Vervelend die moeheid... Hier is het gelukkig weer wat afgezakt maar heb ook al een periode achter de rug dat ik niet van de bank af kon komen...
    Fijn dat je collega's zo positief hebben gereageerd! Ik ga het morgen vertellen!

@Lautje: sterkte met de clomid. had al een keer gelezen dat je je er flink beroerd van kon voelen (al die hormonen)

@Butterfly: veel plezier met klussen! Gelukkig op je vruchtbaarste dag. Komt dat mooi uit!

@Testen: Wij zijn bijna 6 jaar bij elkaar. Ik heb toen ik mijn vriend net leerde kennen me laten testen op soa's. Dit ivm een overspelig ex vriendje. Geweldig *not* maar daar was gelukkig niks uit gekomen, maar volgens mij was er niet getest op hiv.
    Gister hebben we de uitslag gekregen van het bloedonderzoek bij de vk (test op lupus, herpes en hiv geloof ik?) maar alles was prima :)
    Maakte me toch wel een beetje druk omdat ik eigenlijk al vergeten was dat er niet op hiv was getest. Overspelig militair vriendje die op uitzending een inheemse dame heeft ge*****. Had ik eigenlijk dus al veel eerder moeten laten testen!!! Struisvogelpolitiek. Kop in het zand steken en dan is het er niet he...

@Verlof: heb ook al even zitten rekenen en kom rond 6december uit als je 6 weken aanhoudt, of half december als je de uiterlijke 4 weken voor bevaldatum rekent.
    Ach, dat duurt nog zo lang :p En heb uitzendwerk wat in principe tot het eind van het jaar is, dus heb straks waarschijnlijk erg lang verlof...

7. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Joehoeeee!!
    Een super mooie echo!!
    Armpjes, beentjes, alles erop en eraan! (voor zover nu al te zien dan).
    Hartje klopte netjes, uk is 6,6 cm groot en volgens de echo 13 weken.
    Echt zo onwijs gaaf om het zo te zien bewegen! Heb 1 héél mooi fotootje die ik binnenkort zal plaatsen. Echt zo bijzonder om ineens een echt mensje te zien zitten, waar je 3 weken geleden alleen nog maar een boontje zag! :)
    Ga nu snel lekker slapen, want ben zo onwijs moe, komende 3 dagen om 6u m'n bed uit en zoals ik me nu voel, gaat dat niet makkelijk worden!
    Maar van deze mooie echo heb ik al wel weer een energieboost gekregen!

*einde ego-bericht*

Slaap lekker allemaal!

8. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Sorry maar dit moet er even uit
    Wat een een wedstrijd
    KAMPIOENEN!!!!!!!:D

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, heb de wedstrijd niet kunnen zien, maar op de terugweg naar huis net wel héél goed kunnen horen dat we gewonnen hebben!! :D

10. steenbokje

Super nieuws Hen!
    Ben benieuwd naar je foto's!

Hoe is uk opgemeten? Bij mij lag ie nogal dubbel gevouwen en was van kop tot kont 5,6cm (zie echo in album, daar staat de meting op).

11. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Gefeliciteerd Hen!
    Ben heel benieuwd naar je fotootje :)

(Enne hier uiteraard de wedstrijd wel gezien. Met de buren hier op de bank, in mijn pyama (had even geslapen vooraf) en met mijn bril op (ogen te moe voor lenzen) zitten aanmoedigen!)

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

navlis met mij is niets aan de hand. Ik ben op de clomid na helemaal gezond.
    Butterfly heeft er last van.

Butterfly wat heerlijk dat je gewoon mag klussen en toch niet door hoeft naar de volgende ronde.

Verder weer een mooie echo wat is het toch heerlijk dat heT bij zoveel zo goed gaat.

Gister heel erg genoten van oranje wat een spanning. Nu op naar zondag. Ik heb er zin in.

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Butterfly;
    Balen zeg, hopelijk is er inderdaad nog geen schade.
    Wel fijn dat jullie deze maand gewoon mogen klussen! Succes!

Hen;
    Wat fijn dat de echo goed was en dat alles er op en er aan zit!

Lautje;
    Je hoeft nog maar een paar dagen Clomid toch? Gelukkig maar, dan zal je stemming daarna ook wel weer verbeteren. Veel succes en laat de ei'tjes groeien :)

@Holland;
    Ik heb de wedstrijd helaas niet kunnen zien, moest werken. En helaas heb ik zondag ook nog nachtdienst. Maar ik ga nu proberen of ik kan ruilen. Misschien is er wel een collega die niet zou van voetballen houdt zodat ik lekker in het dorp kan gaan kijken.

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

vandaag is de laatste dag dat ik aan de clomid zit dus ik hoop dat ik daarna weer iets beter te genieten ben.
    Ik heb vakantie dus alleen mijn man heeft er last van.

Morgen een lekker dagje naar de zwaluwhoeve denk ik maar om lekker bij te komen. dat is dan nog wel een voordeel van niet zwanger zijn dat je daar nog gewoon heen kan.
    even kijken op internet of ze nog een leuke aanbieding hebben.

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh heerlijk de Zwaluwhoeve! Geniet ervan!

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hier istie dan!

Bekijk bijlage 83967

Volgens mij is hij gemeten van kruin tot tenen, want op het moment dat ze aan het opmeten was zei ze, o, hij ligt wel lekker languit!
    Vandaar waarschijnlijk de centimeter verschil bij jouw uk, Moppie!

Vandaag aan iedereen die het maar wilde, de echo laten zien! Echt zooo trots op m'n klein uk!! :)

17. steenbokje

Wow wat een mooi plaatje zeg! Zal eens zien of ik die van mij wat beter op de foto krijg (zonder flits)

18. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    Wauw, mooie echo Hen! Echt al een heel ''af'' poppetje he :) Ik ben ook benieuwd naar jouw echo Moppie!

Hoe is het verder met iedereen? Iedereen weer een beetje bij kunnen komen van de hitte? As. weekend zullen we het er weer mee moeten doen heb ik begrepen, het wordt weer 30+.... Pfff, van mij hoeft het niet hoor.... ;)

Wat geweldig gister he de voetbal! Vind het echt super dat we in de finale zitten! As weekend gezellig met vrienden de finale kijken, ben benieuwd!

Hier verder alles goed. Het warme weer was wel een beetje killing, zat maar hele dagen binnen omdat ik de hitte echt niet kon hebben. Kan normaal al heel slecht tegen warmte maar nu dus helemaal niet!

Vandaag al weer 32 + 3 ! Pfff, het gaat wel heel snel allemaal hoor :D Echt super spannend! Hier nog een buikfoto van gister, mijn buik valt enorm mee als ik hem vergelijk met die van andere. Toch zit er al 13 kg aan, ben benieuwd waar ik uiteindelijk op uit kom!

19. steenbokje

Ahhh marscha wat een bescheiden buikje voor 32 weken! wie weet gaat ie straks enorm groeien ;)
    Ik heb er al 5 kilo aan zitten. Zeker 1 in mn boobs, en dan wat vet op mn bovenbenen en bovenarmen erbij gekregen. Volgens de vk was het normaal... hoop het maar :p
    Is ook mn eigen schuld hoor, dus ga nu wat bewuster mn eten uitkiezen en de frituur ga ik schoonmaken en die wordt NIET meer gevuld! Jammer voor vriendlief ;)

20. steenbokje

even met rode stipjes aangegeven hoe er gemeten is. beentjes lekker omhoog. ik zie er een gezichtje in, jullie ook? was echt vreemd toen de VK me aanwees waar de oogjes zaten en het mondje enzo!
    Vind het toch echt jammer dat de echo zo onduidelijk is, maar zie mijn onderschrift, heb er al weer een paar gepland :p

fotootje (rest in mn album, heb er 4 meegekregen totaal)

Bekijk bijlage 83997

Deel Deze Pagina