Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lautjep

lautjep Niet meer actief

nieke wij doen zeker heel veel leuke dingen gister een dagje zwaluwhoeve en morgen met een bootje weg. Zo ga ik naar een vriendin en over 9 dagen gaan wij op vakantie.

eyore dan heb je zeker levenslang dat gun je niemand wel heel erg knap dat je er zo open in bent.

ga nu de zon in lees vanavond wel weer even

2. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Oh loki, wat klote weer! Ik hoop echt voor jullie dat het hierbij blijft en dat jullie uk sterk genoeg is en gewoon blijft zitten! Weer 2 weken onzekerheid, dat gun je niemand! En misschien heeft het nog iets met een innesteling te maken:( Sterkte!!

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ja innestelingsbloed is idd normaal tussen de 6 en 7 weken maar bloed ziet niemand graag.. ;)

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Loki: ow meis ik hoop zo op een plakbeeb!

@Lautje: kan me je reactie heel goed voorstellen, maar wat loki ook zegt, niet bij de pakken neerzitten en jezelf dwingen om leuke dingen te gaan doen. je kan gewoon niet je hele leven/je geluk hiervan af laten hangen, hoe bot het ook moge klinken...

@eyore: respect... had je topic gelezen maar wist niet wat ik moest zeggen. vind het ontzettend knap van je dat je de stilte hebt doorbroken, en ik hoop dat je ondanks alles toch een gelukkig leven leidt...

knuffel voor wie een knuffel nodig heeft!

Enne: http://www.zwangerschapspagina.nl/koop-aangeboden/218133-ongelukje-geboren-kittens.html :D

5. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    nee tuurlijk dat is waar, maar goed als je niet meteen van het ergste uit wilt gaan ga je toch gauw aan zoiets denken.

6. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

het is niet zo dat ik als ik nieuwe mens leer kennen van: dit is me gebeurt blablabla.. Soms kun je of moet je wel even je verhaal kwijt. gesloten zijn over bepaalde gebeurtenissen in je leven, zal alleen maar blijven kroppen in je hoofd, dat word op den duur stress wat weer op je lichaam slaat.
    Ik ben nu dus 10 jaar vrij. 10 jaar is voor mij een feestje waard eigenlijks.
    10 jaar begon mijn leven eigenlijks echt.

vanaf mijn 5de tot/met mijn 14 jaar heb ik dag en nacht geleefd in een wereld die eigenlijks niet klopte. Op het moment dat je 5 bent denk je het is normaal je weet niet anders, maar als je ouder word ga je beseffen dat het niet hoort. En dan wil je het wel zeggen maar je mag niet want anders...........

Ik ben dus nu gewoon 10 jaar vrij.. een feestje waard:D

Ik ben nu happy, ik probeer overal het positieve uit te halen. Overal maak ik wel weer iets leuks van. Als ik bijvoorbeeld ergens tegen op zie dan denk ik:het is maar 2 uurtje, wat is nou 2 uurtjes, dat overleef je ook wel weer. Je hebt genoeg overwonnen. dan lukt je dit ook.
    En natuurlijk heb ik ook een dip, maar dat heeft ieder.

Heb nu een lieve vriend, die alles van mij weet. Heb eerst wel weer therapie gehad, om het vertrouwen en jongens/mannen weer te krijgen. En dat is gelukt. Mijn vriend is erg geduldig.
    We hebben een eigen huis, met poezen, hondje en hopelijk snel een kindje!!

Nou ik ga even verkoeling op zoeken!!

liefs

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heel knap dat je er over bent gaan praten. Gelukkig heeft je vriend er alle geduld voor. 10 jaar is inderdaad een feestje waard. Pak een wijntje op je vrijheid!

8. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

En drink er aub ook eentje voor ons! Zou best fijn zijn, zo'n koud roseetje met dit weer!!

9. spikkeltje

zal ik doen..:d

10. spikkeltje

Nou, hoef geen test meer te doen hoor, bewaar hem voor de volgende keer.
    En koop dus geen kruidvat testen meer, tss met hun streepje.. ben flink aan de beurt... zo'n buikpijn en rugpijn...:x
    Op naar de volgende maand...

11. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    jammer eyore!

12. spikkeltje

yup.. maar goed, alles werkt bijna weer normaal:d.. ik had ook nog langer zo kunnen zitten. Langste is 63 dagen en dat is verschrikkelijk..
    We gaan met volle moed verder..

13. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Balen Eyore...

14. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Balen dat het toch doorgebroken is Eeyore.. Zou het niet toch een vm geweest kunnen zijn? Ik heb nog nooit een vage lijn gehad bij de kv testen, al lees je het wel steeds vaker...

15. spikkeltje

Ja helaas:( Misschien zou dat ook nog wel kunnen. Heb de test aan mijn vriend laten zien en die zag die lijn ook. Nou ja we gaan lekker opnieuw proberen. En nu begint de cylcus weer een beetje vorm te krijgen. Dus weet je ook een beetje wanneer de vruchtbare dagen zijn.
    En blijven proberen genieten... soms beetje moeilijk met het warme weer.
    Rustig aan vandaag dames.

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Balen Eyore! Als je die testjes wilt dan hoor ik het wel he?

@ Loki: geen bloed meer?

17. spikkeltje

@ juju, ja ik mail je na het weekend effe. Was snel ff op pc aan het kijken, maar ga maar weer op zoek naar verkoeling, hier is het niet uit te houden.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja het is waaaaarm!!!!

19. spikkeltje

NOD juli
    8/7 Eyore

11/7 Laikabasko (9)
    20/7 Nieke84 (10)
    21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22
    25/7 DeLi (10)
    29/7 Lautje ( 11 clomid)

NOD Augustus
    06/8 eyore
    18/8 Butterfly22

22-08-2010 stoppen met de pil
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)
    Jojogirl88 (juni '10 positief getest)
    Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

20. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ JuJu; ja,ik zag ook je mooie buikje op de foto hoor en helemaal met die opgezette darmen, hihi. Super hoor! :)

@ Eyore; meid... wat een verhaal... en wat goed dat je erover bent gaan praten en nu al 10 jaar vrij bent! Echt super knap!
    Balen van je ongi, ik had goede hoop, maar die schuiven we dan gewoon door naar de volgende ronde ;)

@ Loki; ow nee meis, wat ontzettend kut! Wel heel fijn dat uk het goed deed op de echo en ik ga heel erg hard duimen dat het goed blijft gaan. Dat moet gewoon deze keer! *knuffel*

@ Lautje; snap je gevoelens van frustratie en dat het niet fijn is om bij anderen te zien dat het zo snel gaat. Duim weer heel hard voor jou deze ronde!

Liefs,
    Caitlin

Deel Deze Pagina