Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    Wou jullie toch even op de hoogte brengen ondanks dat ik niet veel online ben.

Ben vanmorgen ongi geworden:(. Aan de ene kant vind ik het niet erg. Mijn lichaam krijgt nu wel even rust nadat er 2 mk achterelkaar zijn geweest. Aan de andere kant natuurlijk balen dat het nog niet raak is.

Volgende ronde beter!

2. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    NOD juli
    8/7 Eyore

20/7 Nieke84 (10)
    21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22
    25/7 DeLi (10)
    29/7 Lautje ( 11 clomid)

NOD Augustus
    06/8 eyore
    12/8 Laikabasko (10)
    18/8 Butterfly22

22-08-2010 stoppen met de pil
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)
    Jojogirl88 (juni '10 positief getest)
    Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

3. lautjep

lautjep Niet meer actief

balen al die meiden weer door naar de volgende nod.

laikabasko je hebt 2 pendels voor volgende maand staan hopen dat het uit komt.

het is vandaag wel heel erg warm ik ga nu even eten halen voor het weekend en dan lekker zwemmen. want dit is niet te doen zo. helaas wordt het morgen al weer veel minder met veel regen maar gelukkig hebben wij vandaag nog.

Net met de oad aan de telefoon gezeten over onze vakantie ik heb er zin in. ga vandaag alle hotels waar wij heen gaan op internet opzoeken dan weet ik waar ik heen ga.

4. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ha meiden!
    Wat is het WARM!!!

Heb weinig puf, dus ook niet om achter de laptop te kruipen...

Zal toch proberen om even wat te reageren:

Eyore;
    wat een verhaal! Echt heel knap dat je erover durft te praten! Getekend voor het leven betekent voor jou gelukkig niet geketend, fijn dat je je weg erin hebt weten te vinden!

Loki;
    nee toch hè! Duim heel erg hard dat dit goed voor jullie mag gaan! Wel heel fijn dat de echo goed was, geeft toch weer hoop!

Jolanda;
    balen! Maar inderdaad, vol goede moed op naar de volgende ronde!!

Lautje;
    heerlijk om lekker bezig te zijn met je vakantie! Wij gaan dit jaar niet en daar heb ik op zich niet zoveel problemen mee, omdat we genoeg andere dingen te doen hebben. Maar als ik zo de plannen van anderen hoor, heb ik er toch wel zin in!

5. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    O ja, nog even een vraagje:

Volgens de eerste berekeningen zou ik nu 12 weken en 6 dagen zwanger zijn. Op de echo stond er afgelopen dinsdag 13 weken en 0 dagen, wat zou betekenen dat ik nu 13 weken en 4 dagen zou zijn.

Welke termijn moet ik nu aanhouden. De eerste of de laatste?

6. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Juju:
    Nee geen bloed meer gehad :) Deze hoeveelheid geloof ik wel dat dat geen kwaad doet, echter kwam de vorige keer het meeste ook pas met 7,5/8 weken. Fingers crossed dus...

Hen:
    Er kunnen 2 soorten data staan: 1) geteld vanuit je laatste menstruatie 2) De grootte van het vruchtje. Hier staat bv op 1 echo 7+6 en 6+6. De eerste als je uit gaat van de cyclus en de 2e wat het werkelijk is (klopt precies, ei was 1 week later dan 'het gemiddelde van 14') Vaak kun je dus het juiste zien op de meetecho :) Staat wrs ook je uitgerekende datum op?

Het is idd te warm. Ik zit hard te hopen op een vreselijke regenbui!

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Hen:
    Hier was de echo met 12w2d en uit de meting kwam 12w1d. Mijn uitgerekende datum zou echter niet wijzigen.
    Ligt er ook denk ik helemaal aan hoe de meting is gedaan. Bij mij lag beebje krom, en is van kop tot kont gerekend. Bij jou lag je beeb een stuk rechter, en was toch tot de voetjes gerekend?
    Ik zou gewoon je eigen datum aanhouden!

@Vakantieplannen: wij zullen de grootste tijd bij ons huisje doorbrengen. Keuken monteren, badkamer monteren, betegelen in het hele huis, bovenverdieping afwerken enz... genoeg te doen!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mijn metingen waren allemaal anders dus is gewoon mijn ongidatum aangehouden. Ik houd op mijn banner de datum aan die de verloskundige ook aanhoudt, ook al heb ik het gevoel dat die iets voor loopt.
    Laika balen dat je naar de volgende ronde bent!
    En Lautje hoe zien de hotels eruit? Wij gaan kamperen en hebben gisteren slaapmatjes gekocht. En... mijn eerste zwangerschapsbroeken. Ik weet het, ik wilde zonder de zomer door. Maar heb nu een linnen broek in de aanbieding gehaald en een korte broek en het zit heel lekker. Bijkomend voordeel: buikje ziet er meer uit als een zwangerschapsbuikje en niet als een vetrol. Tja ik pas al mijn jurkjes enzo nog wel maar als we gaan kanoen of het weer is wat minder is een korte en een lange broek die goed zit ook makkelijk. Dus, zucht. Het voelt zo overdreven want zoveel is er nog niet te zien en voelde me ook behoorlijk msiplaatst in die winkel, maar ben er toch wel erg blij mee!
    Loki wat fijn dat je geen bloed bent verloren.. ik duim voor je!

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik heb pas 1 hotel bekeken maar het is zo warm dat ik lekker buiten in de tuin ben.
    morgen is het minder dan zal ik ze op gaan zoeken.

juju morgen ben je 15 weken dat is toch helemaal niet raar als je dan andere kleding gaat dragen. gewoon van genieten.

Ik ga mij zo klaarmaken voor het voetbal ik heb er helemaal zin in.
    morgen onderzoek maar doordat nederland zo speelt ben ik er minder mee bezig.
    net nog wel even een ovu test gedaan maar hij is nog gewoon negatief. gelukkig maar anders had het onderzoek morgen geen zin meer.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Succes vandaag lautje!

11. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ben helemaal geen voetbalfan, vind het zelfs een saai spelletje en heb dan ook vol verveling op de bank gehangen gisteravond.... Maar toch vind ik het NIET leuk dat ze verloren hebben!! Wat balen zeg! Als je dan die spanjaarden helemaal door het lint zag gaan... Zat echt met gebalde vuisten ernaar te kijken grrrrr! Maar goed, ze zijn tweede en dat hebben ze ook heel goed gedaan!!

Uitgerekende datum;
    ik denk dat ik ook maar gewoon van m'n ongidatum uitga, want er bestaat zelfs geen mogelijkheid dat mijn ei een week eerder is geweest! Daarbij houd ik het zelf gewoon toch op half januari, het is namelijk altijd maar een schatting!

Juju;
    heerlijk toch? Ik zou volop genietend in die winkel staan als het bij mij al nodig was, hihi! :D
    Ben zaterdag wel even langs m'n zus gegaan, die had nog wel het eea voor me liggen. Daar heb ik 1 broek en 1 rokje van meegenomen, maar die hoef ik denk nog lang niet aan! Kan haast niet wachten, maar het is écht nog niet nodig. Pas mijn eigen kleren nog met gemak, ook al is er wel een klein buikje te zien. Maar ik ben nooit zo van de strakke kleding, dus het zat allemaal al lekker ruim, dus zal daar ook wel aan liggen!

Lautje;
    succes vandaag!

Hier;
    een week lang heerlijk geen jeuk aan mijn ogen gehad vanwege de oogdruppels. Nu was ik daar vanaf vrijdag weer een beetje ontrouw mee geweest en dat moest ik gisteren bekopen... Pfff.... JEUK! Heel m'n ogen weer kapot gewreven, alles is schraal en gevoelig. Om nog maar niet te praten over het oogvocht dat mijn ogen extra afscheiden. Zo erg dat, als ik 's ochtends wakker wordt en het lekker allemaal opgedroogd is, ik mijn ogen gewoon niet meer open krijg! Net zoals slaap in je ooghoeken, alleen dan nu 5x zo erg en over mijn hele ogen... En dan je ogen schoon moeten maken.... AUW!
    Goed, sorry van het onsmakelijke verhaal, ik heb ze schoon en netjes weer gedruppeld. Nu alleen even onthouden dat ik ze vandaag nog 3x keer netjes moet druppelen en NIET met m'n vingers in mijn ogen mag zitten!

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @Laika; wat balen dat je weer ongi bent geworden :( Succes in de volgende ronde!
    @Loki; wat fijn dat het bij die ene keer is gebleven en ik duim super hard voor je dat het nooit meer terugkomt in deze zwangerschap!
    @JuJu; heerlijk toch, zwangerschapskleding aan! Ik zou er gewoon van genieten hoor, je bent al 15 weken, dus helemaal niet misplaatst in die winkel!
    @Hen; wat naar van je ogen. Ik heb nu een steeds terugkerende uitslag op mijn oogleden en weet hoe moeilijk het is om niet te krabben en eraf te blijven als het jeukt. Sterkte en trouw druppelen!;)
    @Lautje; succes en sterkte vandaag met het onderzoek. Ik ben benieuwd!

Gister met vrienden voetbal gekeken en op het laatst hield ik het niet meer van de spanning. Baal ook zo ontzetten dat ze verloren hebben, maar de Spanjaarden hebben de winst wel verdiend.

Ik zou trouwens graag een banner willen maken die aftelt naar 20 Augustus, de dag waarop ik mijn laatste pil inneem. Weten jullie hoe ik dat moet doen?

Liefs,
    Caitlin

13. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Caitlin;
    je zou een banner kunnen zoeken die je qua tekst helemaal zelf in kunt vullen. Je hebt ook een hoop banners, die aftellen naar een bepaalde dag.
    Op lilypie heb je wel leuke, maar er zijn ook genoeg andere sites waar je uit veel banners kunt kiezen!

14. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36

Dit is een link naar een banner die misschien wat voor je is, komt van:
    Daisypath - Free Wedding, Anniversary and Vacation tickers

Ben daar gekomen via de homepage van Lilypie. Daar kun je kiezen uit banners en daar staat een banner die aftelt tot een vakantie. De tekst aanpassen en klaar!
    Succes ermee!

15. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Dank je wel Hen, het is gelukt! Wel heel grappig dat het vandaag 1 maand, 1 week en 1 dag is, haha :)

Regent / onweert het bij jullie trouwens ook? Het wordt vandaag echt noodweer lees ik, bah!

Liefs,
    Caitlin

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Haha, ja valt me nu ook op! Komt snel dichtbij voor jullie! :)

Hier regent en onweert het ook en ik vind het niet erg! Laat het maar lekker een poosje afkoelen!
    Heb net gezogen en gedweild en zit hier te hijgen als een paard en te zweten als een otter... Hoort ook bij de kwaaltjes volgens mijn zus... Pfff, nou ben blij dat ik in de winter mag bevallen hihi!

Ga nu ff lekker de stad in!

17. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik ben net terug van het onderzoek en ik ben heel heel erg blij mijn eitje is 19.6 mm en mijn baarmoeder ziet er heeeeeel goed uit. Morgen of woensdag gaat hij springen ik weet nu waar hij zit dus nu moet ik het kunnen voelen. nu maar klussen en even ovu testen.
    Ik heb nog wel voor een maand clomid mee gekregen maar hij had het idee dat het niet nodig zou zijn. dat lijkt mij een super plan ik heb er nu al zin in.
    Ga nu toch ook een banner maken en mag hem van de gyn op 28 dagen zetten dan moet het lukken.
    Ik heb nu super veel hoop

18. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

hey lady's

Wat heerlijk he die regen en onweer.
    We kunnen bijna starten met het " klussen" in de nieuwe ronde.
    Ik heb in de lijst die hier af en toe verschijnt ingevuld dat 6 augustus mijn NOD is, het is zo ongeveer. had het ingevuld en laten berekenen, en toen ik het hier wou invullen wist ik de dag niet meer.. hahah wat hitte met je kan doen:p
    We zullen zien en hopen en wensen dat het nu gaat lukken..

Liefs

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @Hen; ja, benauwd is het nog steeds, dus als je wat doet is het alsnog vermoeiend (en zeker als je zwanger bent zoals jij). Toch baal ik van dit weer, heb vakantie in Nederland en wil zon, zon, zon :D
    @Lautje; wat ontzettend goed nieuws zeg! Nu flink aan de klus en dan heel hard duimen, super spannend hoor!
    @Eyore; bijna weer aan de klus, ook spannend en ook voor jou draaien mijn duimen!

Liefs,
    Caitlin

20. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Deel Deze Pagina