@hen; hier ook een bruiloft in sept. Heb een jurk hangen waar een buik nog wel in zou kunnen. Heb hem van de week eens aan geprobeerd om te kijken of het uberhaupt wel een optie is om aan te trekken dan. Ik had nog een heel klein beetje ruimte maar zoals het er nu uitziet ga ik die in september niet meer passen! Wel jammer, maar mag dus op zoek naar wat nieuws
ik heb net een ovu test gedaan en hij was negatief. nu snap ik het niet meer. Gisterochtend was mijn ei 19.6 toen zei de gyn dat hij vandaag zou rijpen en morgen springen dan had ik nu toch een goede ovu test moeten hebben? Vanavond gewoon klussen en dan morgen nog een keer testen. Wij doen het de aankomende 3 dagen gewoon even elke dag dat moet geen kwaat kunnen. anders ben ik zo bang dat ik hem mis Nu word ik toch weer een beetje onzeker
Ook leuk! Daarom ga ik ook maar niet eerder zoeken dan eind augustus, veel te bang dat ik er dan niet meer inpas als ik nu wat koop! Lautje; wat balen! Kun je je gyn niet bellen om te vragen hoe dat zit? Zou idd voor de zekerheid wel klussen, missen kun je em dan iig niet! Succes!
Oh Lautje had net je bericht gemist. Wat raar dat je test niet positief was. Wlek merk gebruik je ook alweer? Ik zou vertrouwen op de gyn en gewoon klussen. Het beste werkt rond het middaguur testen met urine die je al 4 uur ophoudt. Volgens mij heb je dat oko gedaan. balen dat je die onzekerheid nu hebt. Misschien de komende dagen ook even tempen 's ochtends?
Lautje; Had je gisteren toevallig ook een ovutest gedaan? Kan het niet zijn dat je net de piek gemist hebt? Het is toch zo als de test positief is dat je ei dan tussen de 24 en 48 uur springt? Misschien was de test gisteren wel positief geweest omdat dan de LH piek is en dan springt je ei dus vandaag of morgen?? Ik weet het niet, probeer gewoon een beetje mee te denken. Maar inderdaad gewoon flink aan de klus, dan kun je je ei niet missen! Succes. Tutsje; Proficiat met je goede echo!
bedankt allemaal voor het meedenken. Gister een ovu test gedaan en die was negatief en nu vandaag weer. kan mij niet goed voorstellen dat ik de piek heb gemist maar je weet maar nooit. Ik klus gewoon lekker door. Ben ik blij dat het leuk is en niet zoiets zoals stofzuigen en strijken. Mijn moeder was gister mee en die heb ik nog gesproken net die zei ook dat de gyn n.a.v. de meting zei dat hij morgen zou springen. ga nu lekker van de zon genieten
net weer een ovu testje gedaan en weer negatief. hoe is dit mogelijk ik ga nu toch aan die dingen twijfelen. Ik doe er vanavond nog een en dan ben ik er klaar mee. Volgends de metingen zou hij vandaag moeten springen en daar geloof ik dan maar even in. Hoe is het bij jullie vandaag?
Zou ik ook maar doen meid! De gyn heeft het vast goed gezien! En anders zou ik hem gewoon even opbellen om te vragen hoe dat zit... Zit jij niet meer in onzekerheid! Succes!
Even Offtopic.... Is er bij jullie ook zo'n windhoos geweest? Hier net na 18 uur kwam me er toch een windvlaag. Bij ons om de hoek staat geen boom meer rechtop, verschillende huizen zijn de pannen van de daken, op het speelveld is de kooi waar kinderen in kunnen voetballen weggewaaid... Echt ongelooflijk. Zoiets heb ik nog nooit gezien. Er zal nog wel meer kapot zijn in de buurt maar zo ver ben ik nog niet gaan kijken, straks als de bui is gaan liggen ga ik even rond met de hond. Nu regent het alleen nog flink... Verder gaat hier alles prima, ik wacht nog netjes een paar dagen af tot mijn NOD. Wordt nu wel weer spannend hoor. Mijn (.)(.) lijken een stuk groter en op één lijkt ook een duidelijkere ader te zitten. Ook heb ik het gevoel dat mijn buik 's avonds boller is (zou dat nu al kunnen of denk ik dat maar?!) Lautje; Wat raar dat de ovutest nog steeds niet positief is. Zouden de testen het dan niet goed doen? Als je gyn gezegd heeft dat je ei bijna gaat springen moet dat toch zeker kloppen, dan moet er iets met de testen zijn. Maar goed dat je goed geklust hebt, dan kan het niet mis gaan!! Ik duim voor je! Hoe is het de rest van de wachtende meiden? En natuurlijk ook met de zwangere meiden?
net toch weer een ovu test gedaan en nu was hij goed. zo maar aan de klus. morgen nog een keer testen of er dan nog een streep is. Nieke wat een schrik zo'n windhoos ik hoop dat jullie geen schade hebben. BIj ons moet het denk ik nog komen nu alleen nog regen.
Lautje; Wat fijn dat de test nu dan toch positief is!! Hier geen schade zover ik heb kunnen zien. Nog niet op ons dak gekeken, maar dat ga ik straks nog even doen. Hopelijk dat jullie het er ook allemaal goed vanaf brengen, het was echt super akelig. Ik zag op buienradar dat het rode gebied richting noorden trekt, dus dan komt het over de noord-oost kant van nederland.
Yesss Lautje!! Nieke; Lijkt me inderdaad erg angstaanjagend zo'n windhoos. Hier staat nu wel aardig wat wind, maar het valt allemaal nog reuze mee gelukkig! Wij hebben 't hier zaterdagavond flink gehad. Wij waren niet thuis maar bij mijn broer in 't westen van 't land en daar was het lang niet zo erg! Bij onze buren stond een partytent rechtop in het dak en bij de 3 huizen daarnaast daarvan ook schade aan de dakpannen. Bij ons gelukkig niets aan de hand, behalve dan dat de kussens van de tuinset drijfnat geregend zijn... (zijn gelukkig allemaal netjes opgedroogd!) Nu regent het hier nog flink, wat lekkere verkoeling brengt. We hebben kiepramen die bijna nooit inregenen, dus die heb ik alvast lekker opengezet! Straks de achterpui open en doorluchten maar! Wanneer was ook alweer jouw NOD en wanneer had je je ei?
bij ons is het gelukkig over getrokken en op heel veel regen na hebben wij het redelijk rustig gehad. Zaterdag hebben wij veel donders en het bij komende geflits maar verder viel het ook toen bij ond redelijk mee. Morgen als het een beetje kan dan ga ik toch een keertJe naar het strand dit jaar. Slaap lekker allemaal.
Gefeliciteerd Lautje! Nu voor de zekerheid de komende dagen nog maar even doorklussen! Klinkt heftig allemaal die schade enzo. Ik ben gisteren weer eens in slaap gevallen en overal doorheen geslapen (schaam). Werd wakker en er lagen overal kliko's op straat, takken op de weg. Had echt zoiets van: wat is hier gebeurd?!
Kijk, zie mij groeien! Links was vorige week (14 weken) rechts afgelopen dinsdag (15 weken en 1 dag zwanger). Bekijk bijlage 85715
@ Lautje; gefeliciteerd met je posi ovu test. Druk aan de klus en dan weer op het wachtbankje; duim, duim, duim! @ Nieke; het wordt nu wel heel spannend he, pijnlijke en grote (.)(.) 1 zelfs met een ader erop en een bol buikje... Dat kan toch bijna niet meer missen; duim, duim, duim! @ JuJu; mooi hoor, dat buikje van jou! @ noodweer; ik woon in de buurt van Amsterdam en hier viel het ontzettend mee. Regen, wat onweer en wat wind, maar niet echt bijzonder. Schrok me rot toen ik zag wat er in het noord oosten van het land was gebeurd, zelfs een dode... Bah! De rondvaart van Oranje was erg leuk, de bood ging echt vlak voor onze neus langs, dus ik heb iedereen goed kunnen zien Hoe gaat het eigelijk met Deli? Liefs, Caitlin
Oeh Nieke ja ik had helemaal over je reactie heengelezen. Spannend hoor die signalen (en ja hoor dat kan prima nu al allemaal, ik had ze persoonlijk niet voor mijn NOD maar ik lees het wel vaker). Duim duim! Caitlin wat leuk dat je het allemaal hebt gezien. Het zag er uit als een mooi feestje! Ja ben ook benieuwd naar DeLi. En naar Loki. En naar al die andere meiden
juju mooi buikje hoor. net weer een ovu test gedaan nog steeds een ik denk dat wij vanavond gewoon weer aan de klus gaan. Ben nu druk bezig met de hotels bekijken van de vakantie. de hotels zijn wel heel erg super. zal een foto plaatsen van het hotel waar ik over 1 week zit Bekijk bijlage 85730 verder dan dit ben ik nog niet.