NOD juli 20/7 Nieke84 (10) 21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22 25/7 DeLi (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) NOD Augustus 06/8 eyore 12/8 Laikabasko (10) 18/8 Butterfly22 20-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Heb de lijst maar weer even naar voren gehaald!
Hen; Ik had 3 en 4 juli een positieve ovutest en mijn NOD is dus ongeveer rond de 20ste. Nog 5 spannende dagen wachten. Ik ben zo benieuwd. JuJu; Je buikje begint inderdaad al goed te groeien. Mooi! Caitlin; Wat leuk dat je de mannen van oranje van zo dichtbij hebt gezien. Zal wel één groot feest zijn geweest die huldiging. Lautje; Dat ziet er mooi uit dat hotel. Heerlijk om al bijna op vakantie te gaan! Nog steeds een positieve ovutest, mooi zo! Gelukkig is hij toch nog positief geworden, anders wordt je zo onzeker. Nu weet je tenminste waar je aan toe bent. Goed klussen en dan snel roze nieuws!! Goed te horen dat niemand van jullie echt schade heeft of nog erger zelf iets heeft. Hier was het inderdaad behoorlijk angstaanjagend. Mijn vriend zat er midden in. Maar gelukkig is het weer voorbij en schijnt het zonnetje vandaag weer lekker. Loki; Hoe is het met jou? Geen bloedverlies meer gehad hopelijk!!!
nieke nog steeds een op mijn ovu test dat is toch wel handig digitaal hoor. vanavond nog maar even klussen en dan kan ik alleen nog maar hopen en hopen en hopen. Ik heb het gevoel dat het gaat lukken. Voor jou nog maar 5 dagen ik duim voor je. Verder druk bezig met de vakantie dingen regelen een groot feest. Het is wel lekker om ergens anders mee bezig te zijn. Net even dingen voor de vakantie wezen halen en ik heb voor mijzelf een mooie tas gekocht en met een super sluiting. Helemaal leuk!! wij houden toch samen vol allemaal zwanger in september. ( alleen de mensen die al bevallen zijn dan niet)
ik heb ons weer gevonden. Net weer een ovu-test gedaan en hij was negatief dan is mijn ei nu toch geweest? Ik hoop het want dan kan ik nu niets anders meer doen dan wachten. ik weet 100% zeker dat wij genoeg geklust hebben. Ik heb er een goed gevoel over.
Ohhh lautje wat spannend... Ben heel benieuwd. Fijn dat je nu zeker weet dat je goed geklust hebt he.. Ik duim heel erg hard voor je...
hoi allemaal, ik kom even spammen met een nieuwe foto van onze kleine prins. Vandaag 20 weken echo gehad, alles was goed. Groeide volgens schema en we krijgen een jongen! Bekijk bijlage 86025
Lautje je piek is geweest, de zijn benut, nu is het afwachten! Hebben jullie anders geklust dan normaal (op andere dagen bedoel ik?). Mac wat een prachtfoto (mooi dat handje) en gefeliciteerd: een zoon! Heerlijk dat alles goed gaat, je zit al op de helft meid!
het gaat nu enorm snel. Zondag ben ik 20 weken, ben dan ook jarig, dus zal de hele familie te horen krijgen dat het een jongen is. Het handje is idd heel leuk, hij was op weg naar zijn mond, is al een lekkere duimelot!
PS ik zat naar ons lijstje te kijken en het wordt weer tijd voor wat positieve julitesters! *Duimt voor de NOD-meiden*
mac gefeliciteerd een jongen dat is wel super en helemaal nu je het op je verjaardag kunt vertellen. juju wij hebben het even elke dag gedaan volgends de gyn kan het geen kwaat dus ik heb er vertrouwen in. ben nu mijn hele huis aan het schoonmaken boven is klaar ga nu nog even dwijlen maar dat vind ik zo stom daarna benenen zuigen en dan stop ik er voor vandaag weer mee.
juju ik vind het ook tijd voor een goede juli test of 5 ik moet nog 12 dagen !! en dan is het nog juli maar ik hoop dat er nog mensen mij voor gaan
Zou mooi zijn Lautje! Ik heb vandaag wat ramen gewassen, rommelkamer en de zolder opgeruimt, drie wassen gedraaid, de badkamer schoongemaakt en ga zo nog even de cavia een schone bak geven en de heg knippen (als het droog blijft). Fijn een poestdag Ik laat vriendlief wel stofzuigen vanavond
@Macmazsy; wat een prachtige echo en een jongen, super hoor! Veel plezier met vertellen op je verjaardag. @Nieke; spannend, nog 4 dagen! Ga je eerder testen of echt op 20 Juli? Duim*duim*duim! @Lautje; aan het klussen kan het deze maand niet liggen, dat hebben jullie zo te lezen goed gedaan Op naar 29 Juli, duim*duim*duim! Loki, DeLi, Navlis en anderen, hoe is het met jullie? Liefs, Cailtin
Dag allemaal! Mac; super, een goede echo! Leuk dat het een jongetje wordt! Alweer op de helft... wat gaat de tijd toch hard! Lautje; ik duim de komende 14 dagen voor jou! (uiteraard ook voor de anderen!) Kun je op je vakantie eventueel een keer wat laten weten?? Anders moeten we wel heel lang in spanning zitten! Schoonmaken; daar ben ik ma-di-wo mee bezig geweest. Gisteren heb ik mijn 2 nichtjes te logeren gekregen, die tot morgen blijven, dus aan schoonmaken kom ik niet toe! Hoewel een keer stofzuigen wel prettig zou zijn, maar met al het zand rondom ons huis en 2 van die koters heeft het nu weinig zin, dus dat doen we morgenavond wel even! Enne... volgens mij begint mijn buik te groeien!! Zal binnenkort eens kijken of ik een mooie foto kan maken!
hen natuurlijk als ik iets weet dan laat ik het jullie horen wij zitten een groot aantal dagen in een hotel met internet mogelijkheden en op mijn telefoon zit internet zal dan niet teruglezen denk ik maar als ik iets weet kan ik het heel goed neerzetten. Als ik dingen moet weten zoals zwangerschappen enz dan een pb sturen die krijg ik op mijn mail en kan ik dus makkelijker lezen. Ik ben tot maandag gewoon thuis hoor. Ik heb vandaag 2 wasssen gedaan, badkamer, slaapkamer en studeerkamer en nu doe ik de keuken en zitkamer alleen nog dwijlen en dan ben ik denk ik wel klaar voor vandaag. Laat ik nu maar beginnen dan ben ik voor vijf uur klaar. wil ook graag nog wat aan de tuin doen anders doe ik dat morgen.
Hey meiden, Ik lees elke dag trouw mee maar heb weinig tijd om te reageren, erg druk met de verbouwing. Volgende week maandag komt de stucadoor dus voor die tijd moet alles dicht zitten Zelf ben ik een beetje aan het schilderen op de kinderkamer dus de mannen mogen het zware werk doen Voor de rest hier gaat het allemaal prima! nog steeds nergens geen last van behalve snel moe en ik heb een frikandel spec verslaving Had ik met Silvan ook dus het zal wel weer een jongen worden denk ik dan! Mac, wat super leuk een zoon! alweer op de helft wat gaat het toch snel! voel je al wat leven van het kindje? en de rest van de meiden? Liefs...
@all; De tijd gaat zeker snel. Maar het wordt nu ook steeds echter! Zeker nu we het geslacht weten en we hem weer hebben gezien, dan zie je gewoon dat het al een heel persoontje is. Je ziet hem gapen en duimen en lekker ronddraaien. I voelde de baby sinds afgelopen zaterdag. Steeds 1x per dag rond dezelfde tijd. Maar nu begint dit wat meer te worden. Omdat de placenta voorin mn buik ligt, wordt al het geschop nog wel wat gedempt, dus zal wel even duren voordat manlief het kan voelen.
Mac; Proficiat met de goede echo! En wat leuk een jongen! Hier; Sinds gister ochtend een beetje oud bloed verlies, dus de moed zonk me al in de schoenen. En nu vanmorgen bij het afvegen rood!! :x Ik heb het er nu echt mee gehad. Dit kan toch geen innestelingsbloed meer zijn? Het was echt rood zoals het begin van een ongi. Het is dat ik zo nog weg moet, anders had ik hier een potje zitten janken. Toen ik een paar maanden terug bij de gyn was zei ze als het na de zomer niet gelukt is mogen jullie terug komen maar dat zal wel niet nodig zijn. Nou dus toch wel denk ik zo. Het is dat we zo graag een kleintje willen anders zou ik echt zeggen we stoppen ermee. Ik kan hier echt heel slecht tegen. Voor de andere meiden die bijna hun NOD hebben, ik hoop voor jullie op beter nieuws!! Duim, duim, duim!!