Het kan zijn dat je nog niet genoeg HCG hebt aangemaakt!! Niet iedereen test al positief vóór zijn NOD: moed houden meid! Zolang het gevoel goed zit..
Lieve meiden Bedankt voor de meelevende en lieve reacties. Het gaat heel goed met me en ik richt me even helemaal op de baby van mijn zus die elk moment kan komen (ze is vandaag 37 weken zwanger!) Ik hou jullie zo af en toe in de gaten hoor, blijft toch spannend Liefs, Caitlin
good morning, @ caitlin: tante worden is ook helemaal geweldig dat is ook heel eigen.. fijn dat je daar ook zo naar toe leeft...` @ butterfly: jammer van je negatieve test, ik hoop dat je gauw voor een hele lange tijd geen duiveltjes op bezoek krijgt. @ tutsje& moppie: heb na 18.00 besteld dus ze zullen morgen komen, en helaas zit hier geen apotheek, @ hier: heb vanmorgen mn laatste sensitestje gedaan omdat ik het nog steeds niet helemaal geloof, weer een streepje nu wel iets lichter dan die van gister. Ik heb de halve nacht wakker gelegen....stel dat het wel zo is en hoe moeten we het dan doen en hoe komt het met mijn nieuwe baan...? ( stom dat je jezelf zo gek kunt maken) Ik wens jullie een hele fijne dag en ik laat zodra die digi test heb gedaan van me horen..liefs
Hee Cailin ja wel leuk hoor als je af en toe langskomt.. Enne tante worden lijkt me ook heel gaaf: alleen de leuke dingen van het babietje.. héérlijk!!!
we wachten gewoon rustig af. ik ben met mijn banner ook uitgegaan van een cyclus van 26 dagen, omdat dat de laatste 2 keer ook zo was. En misschien duurd deze cyclus gewoon wat langer en was ik inderdaad te vroeg met testen. Zolang er geen bloed is houd ik moed. Ik hou jullie op de hoogte
Granta ik zou helemaal gek worden van al die vage testen van jou! Ik had allang ergens een CB met indicator vandaan gehaald..
Nope meestal is dat een indrooglijntje. Welk merk testjes gebruik je? @Caitlin: leuk dat je weer even hier komt lezen! Spannend om tante te worden
nee officieel niet, heb je dat dan? kan een indroogstreepje zijn maar ik had het toen ik voor de eerste keer testen van me mk dat ook en 2 dagen erna was hij wel gewoon positief binnen de tijd. Ik zou gewoon morgen of overmorgen nog een keer testen
Ik zag vanmorgen namelijk niks en ben daarna nog ff in bed blijven liggen en heb er verder ook niet meer naar gekeken. Maar zostraks zag ik wel iets ver na de tijd natuurlijk. Ik heb getest met 2v5 van de trekpleister. Heb hier al vaker mee getest maar nog nooit na de tijd een streepje gezien. Ik wacht nog even 2 dagen en als de duivels er dan nog niet zijn test ik nog wel een keer.
goed idee, Ik had precies hetzelfde en was wel zwanger. waarschijnlijk nog te weinig hcg aangemaakt. Ben voor je aan het duimen!
@Granta; Wat spannend zeg! Kan niet wachten tot je de digitale gedaan hebt!! Ben erg benieuwd!! @Butterfly; Voor jou is het ook nog even spannend!! @Hier; Ik ga morgen beginnen met ovu-testen. Ben erg benieuwd hoe dat gaat lopen. Ik temperatuur ook nog steeds. Wel goed om nu zo op 2 manieren te zien hoe je cyclus verloopt. Hopelijk brengt dit ook geluk!
Hallo allemaal! Wel trouw meegelezen iedere dag maar even niet gepost! @ Granta & Butterfly : Spannend voor jullie beide zeg!! Ik ben benieuwd naar de testen die jullie nog gaan doen! Hier: Alles zijn gangetje. Vooral erg moe en hongerig Heb net nog kleine minipizza's en chips naar binnen zitten werken, echt super gezond dus Ben nu ook misselijk moet ik zeggen! Volgende week dinsdag hebben we dan ein-de-lijk de echo! Kan haast niet meer wachten! Nog 3 daagjes en dan heb ik lekker lang weekend. Ben maandag vrij en dinsdagochtend ook ivm de echo. We kijken er zo naar uit! Sinds het weekend heb ik het idee dat je het ook al een ietsie-pietsie kunt zien. Mijn buik is wat bol aan het worden, nog niet genoeg voor anderen om het te zien maar wel voor ons Ga zo lekker naar bed, er is toch al niet veel leuks op tv.
haha Marcha, vind je het gek dat je dan misselijk bent! Maarja, hoort er allemaal bij he Niet vergeten om hier een afdruk van de echo te posten!!!! We willen allemaal natuurlijk beebje staren! @Butterfly: ik duim met je mee! @Granta: kom op meis, testen!!! @Juju: al duivels gespot? @DeLi: Succes met de testjes! Hopenlijk ontdek je je ei binnenkort en kan je gericht klussen met posi resultaat natuurlijk! @Hier: ik houd het eerst nog even bij tempen, al verloopt mn temperatuur wat vreemd en heb ik nog in ieder geval geen ei ontdekt, maar ik ga me er nu nog geen zorgen over maken. Wel wat kramp/steekjes af en toe en zeurend gevoel in mn onderbuik, maar geen ander soort afscheiding waaraan ik mn ei kan herkennen. Vreemd allemaal, maar het is ook nog nieuw... Heb vanmorgen mn eerste foliumzuur pilletje geslikt. Ik pak elke ochtend 2 multivitaminen en neem daarbij nu dus ook foliumzuur. (thanx voor t aandringen dames!) Weltrusten!
Hallo Meiden, @Marcha wat leuk dat je weer even langs komt, ben erg benieuwd naar je echo. Voor de rest heb je niet veel kwaaltjes? @Granta ga je vandaag testen? ben erg benieud!!! @Butterfly spannend hoor!!! @Hier denk dat mijn ei gisteravond was had er last van buikpijn en meestal wordt het wel iets mider als ik sprot maar deze keer niet helaas, nu geen buikpijn meer en maar afwachten...
NOD januari 25/1 Granta (3) 27/1 Reintje85 (4) 29/01 Macmazsy (4) NOD februari 02/2 SweetMiekie (4) 03/2 Butterfly22 (4) 04/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 19/2 Hen (4) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Even ons lijstje weer eens naar boven halen Klopt die zo nog?!?!
Hallo dames, Ook ik ben in september gestopt met de pil. Dit is op 8-9 geweest. De dag voordat we zijn getrouwd. Inmiddels in ronde 5. Ik weet niet zeker of ik nu zwanger ben of niet. Ben thuis omdat ik ziek ben. Ben misselijk, heb hoofdpijn. Kan een griepje zijn maar als mijn man en ik aan het klussen zijn dan doet het sinds deze week zeer. Alsof hij op mijn baarmoeder drukt... Verder constant steken in mijn onderlichaam.. Ik wacht het maar af. 8-9: gestopt met de pil 11-1: laatste ongi 8-2: NOD