Ja idd, het begint nu echt op te schieten!!! Vrijdag ga ik zwanger worden pillen van de Etos kopen en daar begin ik dan maandag mee (6 weken voor mijn eerst verwachte ei sprong). Liefs, Caitlin
Spannend Caitlin! Mijn buik met 14-15-16 weken zwangerschap: Bekijk bijlage 86963 De baby is een druktemakertje, het lijkt regelmatig alsof er bellen worden geblazen in mijn buik! (super leuk, wel heeeeel raar!)
Haha, ja klopt! Zal proberen morgenochtend eens foto's te maken, de buik die ik nu heb is niet 'echt' zeg maar! Collega's zeggen dat ze al wel wat zien iig! Wat fijn dat je de baby al voelt juju, lijkt me echt bijzonder!! Ga nu snel 't eten van 't vuur afhalen!
Oke, had het beloofd, dus hier dan een fotootje... Is nog wel een minibuikje, maar ben er héél trots op! Let by the way niet op mijn ubercharmante bh, maar ik hoor bij de personen waarbij een 'leuk' bh-tje echt verleden tijd is... Bekijk bijlage 87116 Moppie, heb jij al leuke foto's?
Ik zie hem Hen Mooi hoor! Ik geef je nog een week met gewone broeken Iemand al iets van Loki vernomen?
@ JuJu; wat een mooi schattig buikje heb je! En nog steeds verder een prachtig lijntje (jaloers, haha) @ Hen; jij ook al zo'n mooi buikje! Wat Loki betreft, ik zie dat ze zaterdag 10 Juli nog veel heeft geschreven (o.a. op dit topic) en daarna niks meer... Ze zegt nergens iets over vakantie, dus ik denk niet dat dat het is (al hoop ik van wel!) Maak me ook echt zorgen om haar, hoop zoooooooooo dat alles nog goed gaat met haar en de zwangerschap!!! Misschien zou iemand haar een pb kunnen sturen? Daarvan krijg je ook altijd een melding in je prive mailbox. Als ze nu niet op zp komt, dan ziet ze onze forum berichtjes natuurlijk niet... Aan de andere kant ben ik ook bang om te 'storen' op het verkeerde moment. Wat te doen? @ hier; gister al de etos zwanger worden pillen gekocht en ik heb besloten dat ik er 1 Augustus mee begin. Dat is 5 weken voor mijn eerste ei sprong, dus vroeg genoeg lijkt me. Spannend! Liefs, Caitlin
Ik zat trouwens weer even naar de nod lijst van juli te kijken NOD juli 21/7 Jolanda1986 (7)& Butterfly22 25/7 DeLi (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) @ Jolanda; hoe is het met jou? Al tekenen van een zwangerschap (of ongi) en zijn jullie al naar de fertiliteitskliniek geweest? (hopelijk is het niet meer nodig!) @ Butterfly; ik zie in je banner staan dat je 1 dag overtijd bent, heb je al getest? Spannend! @ DeLi; nog een paar daagjes en dan is het jouw NOD! De vorige keer schreef je dat je weinig voelde / hoop had. Hoe voelt het nu? @ Lautje; nog 8 dagen meid, dan weet jij het ook! Liefs, Caitlin
Ze is gisterochtend nog online geweest dus als ze had willen reageren had ze dat wel gedaan denk ik. Zal haar ook wel even PB-en. Goed dat je de pillen hebt gehaald Caitlin! Kun je vast wennen aan 2x per dag die gigantische capsules slikken
Hey lieve meiden. Ten eerste mijn excuses om jullie bezorgd te maken. Heel lief jullie bezorgdheid en intresse. Ik heb bewust even afstand genomen. 3 dagen na de goede echo stroomde ik weer leeg. Het herhaalde zich gewoon precies zoals de vorige keer. Hoewel ik me heel anders opstelde (ben gewoon gaan werken, vorige keer 2 weken thuis liggen huilen) maakte het me natuurlijk erg bang. Dit duurde een dag of 4 en vervolgend was het weer over. Gister nog een bloeding (wel bijna bordeaux rood bloed zo donker (oud?)) gehad met de echo van vandaag in het vooruitzicht. Het voelde ondanks het bloed nog gewoon goed, maar dit durfde ik alleen uit te spreken naar mijn schoonzusje (al weet ook nog niemand het op jullie en schoonzus+zwager na). Vanochtend de echo. Ik wilde hem niet vervroegen omdat het de vorige keer pas met 8 weken fout is gegaan. Vandaag zijn we 8+4. En jawel, de kleine is in orde! Hartje klopte sterk, mooi op termijn, alles goed. Maar, er zit een holte op een andere plek met blaasjes ofzo in mijn baarmoeder. De echoscopiste wist niet wat het was dus heb ik een doorverwijzing naar de gyn gekregen. Als het goed is hoor ik straks wanneer die is. Kortom, hoewel de kleine het erg goed doet en al verder is dan de vorige keer, is het toch nog eventjes spannend. Kan die holte kwaad? Voor nu ben ik niet zo bang, wil ook vooral niet allemaal gaan lezen hier op internet wat het kan zijn en of het erg is, maar gewoon even afwachten. Mocht ik ineens een 'angst aanval' krijgen is de kans groot dat ik me weer even afzijdig hou hier tot we wat meer zekerheid hebben. Ik ben iemand die snel dicht klapt/doet alsof het er niet is als ik iets eng vind en dat uit zich dan op deze manier.... Nogmaals, lieve meiden fijn dat jullie zo mee leven!
Lieve Loki, wat fijn dat de echo in ieder geval goed is. Ik hoop dat je goed nieuws krijgt van de gyn en snel duidelijkheid over waar dat bloed vandaan komt. Hoewel een kloppend hartje heerlijk is om te zien maakt al dat andere dat je vooral bang en onzeker bent. Heel begrijpelijk dat wij dan niet de eerste zijn om aan te denken: dat ben jijzelf. We wachten gewoon rustig af op een update wanneer die jou uitkomt. Hopelijk met positieve berichten! Veel liefs en klavertjes vier voor jou!
Lieve Loki Heel fijn om weer even iets van je te horen! Ik ben erg blij voor je dat de kleine het zo goed deed op de echo, maar wat ontzettend k** dat je weer zoveel bloedverlies hebt gehad en daardoor alles weer opnieuw beleefde... Snap volledig dat je dan niet veel op zp te vinden bent! Ik wens je veel succes met de echo bij de gyn. Hopelijk is het niets ernstigs en blijft je zwangerschap goed gaan. Het is je zo ontzettend gegund! Heel veel liefs voor jou en we horen je weer als je wat wil schrijven!
Hallo dames, Ik heb vanmorgen weer negatief getest(wel met een denkbeeldig streepje natuurlijk) dus verwacht ieder moment mijn ongi. Ik ben vanmorgen wel bij de ha geweest omdat ik toch wel op korte termijn een onderzoek voor mijn eileiders wil en niet meer wil/kan wachten tot na mijn vakantie (9 september) Ik heb nu 4 augustus een afspraak met de gyn om dit te bespreken. Ik hou jullie op de hoogte
Hey meiden maandag mijn Ongi gekregen. we zijn 13 juli naar het ziekenhuis geweest en alles was prima, dus onze HA heeft een grote fout gemaakt om te zeggen dat de kwaliteit van mijn man zijn zaadjes slecht was Alles was gewoon perfect. En dan nog wel te bedenken dat we afgelopen maand zoiets hadden van oke het zal op de natuurlijke weg niet lukken dus hou mijn eisprong niet bij:x Dus heb bloed moeten laten prikken de 13e en vandaag weer bloed laten prikken op dag 3 van mijn ongi, voor de lh waarde in het bloed. En als dat alles goed is dan zit er maar 1 ding op en dat ik blijven oefenen en hopen dat het een keer raak is. Dus we blijven nog even door gaan met proberen, probeer er niet te veel mee bezig te zijn vandaar dat ik dus ook zo weinig hier ben. Soms zakt de moed me een beetje in de schoenen en zou ik gewoon willen dat alles makkelijk ging maar ja het is nu eenmaal niet altijd even makkelijk. Ik hoop voor de meiden die nog bezig zijn met zwanger te raken dat jullie heel snel zwanger zijn ik duim voor jullie meiden. Liefs, Jolanda (ps sorry voor mijn ego bericht)
NOD juli 21/7 Butterfly22 25/7 DeLi (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) NOD Augustus 06/8 eyore 12/8 Laikabasko (10) 18/8 Butterfly22 19/8 Jolanda1986 (8) 20-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Loki; Fijn om te horen dat de echo goed was! Hopelijk is de echo van de gyn ook goed en is het niks ergs waardoor je bloed verliest. Het is een goed teken dat jullie kleintje zo goed te zien was en ook een sterke hartactie heeft. Hen; Bij jou is het buikje ook al te zien. Mooi hoor! Het begin is gemaakt Jolanda; Balen dat je ongesteld bent geworden. Wat gek dat jullie huisarts zei dat de zwemmers van je man niet goed waren en dat de gyn ze wel goed vond. Erg vreemd. Maar goed om te horen dat alles toch goed is en hopelijk volgende maand voor jullie roze nieuws. Butterfly; Nog niet ongi geworden? Balen dat je een negatieve test had. Fijn dat je zo snel terecht kunt bij de gyn. Hopelijk is alles goed. Caitlin; Voor jou begint het aftellen nu ook echt he. Nog maar één maandje en dan gaat de pil de deur uit. Hier; Ik ben gelukkig alweer op de helft van mijn nachten, nog maar 2 te gaan.. Pfff... Het valt me nu wel zwaar hoor, vooral omdat ik vorige week ook al nachtdienst had. Er zijn veel zwangeren op het werk en die draaien dus geen nachtdienst meer, dus moeten wij (niet zwangeren) extra veel nachten werken. Hopelijk hoor ik daar straks ook een keer bij. Ik ben nu iedere dag aan het tempen en vanaf volgende week ga ik ook weer ovutesten doen. Ben benieuwd of ik een ei kan ontdekken. Daarna zal ik ook mijn NOD invullen, weet het nu nog niet zo goed.
@Loki; Wat fijn dat je even wat van je laat horen. En gelukkig is alles goed! Vervelend voor je dat je dit weer mee moet maken. Een vriendin van mij heeft tijdens haar zwangerschap hetzelfde gehad als jij. Tenminste zo klinkt het.... Zij bleek een 2e, leeg, vruchtzakje te hebben. Zij heeft toen een hele tijd gebloed, maar met het andere "vruchtje" ging alles gewoon goed. En inmiddels bevallen van een kerngezond kindje! @Caitlin; Wat gaat de tijd snel he! Je gaat alweer bijna stoppen. Spannend weer! @Juju & Hen; Mooie buikjes! @Jolanda; Balen dat je ongi geworden bent. @Butterfly; Balen van je nagatieve test! @Navlis; Super dat je een goede echo gehad hebt! En een extra echo is natuurlijk nooit verkeerd. @Lautje; Prettige vakantie. Klinkt niet gek hoor. Het voelt idd alsof we allemaal vriendinnen van elkaar zijn geworden. Alleen kennen we elkaar niet persoonlijk. Misschien een keertje een reunie plannen als alle kindje geboren zijn...? Of loop ik nu erg hard van stapel? @zp; Meiden hoe kunnen jullie zien of er iemand in andere topics schrijft of online is? Door alle topics te doorzoeken? @Hier; Mijn NOD nadert en het voelt niet goed. Heb pijn in mijn buik net als voor ongi, beetje bloed bij afvegen. En ik had het zo gehoopt. We wachten het nog maar even een paar dagen af. Zodra ik ongesteld word, maak ik een afspraak bij de huisarts voor een doorverwijzing voor de gyn.