NOD juli 25/7 DeLi (10) 29/7 Lautje ( 11 clomid) NOD Augustus 06/8 eyore 12/8 Laikabasko (10) 19/8 Jolanda1986 20/8 Butterfly22 20-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Ik heb mijn nod even aangepast. Ik was 2 dagen overtijd en had natuurlijk goede hoop, maar helaas vandaag kwam toch mijn ongi om de hoek kijken. Hoe is het met de andere testers? En zwangere dames natuurlijk?
Whahaha, ja dat is waar moppie, nog niet eens aan gedacht Dat maakt het nog leuker / spannender! @ Butterfly; wat ontzettend k** meid, ik had ook zulke goede hoop voor jou! Hoop echt heel erg dat het de aankomende maand raak is. Ga jij nu naar de gyn of was dat iemand anders? Liefs, Caitlin
@caitlin. Ik ben nu 1 keer geweest en 4 augustus heb ik weer een gesprek omdat ik zo snel mogelijk een onderzoek voor mijn eileiders wil.
Hey meiden! Nou hier zijn de eerste zwangerschapskleren ook al aangeschaft, S'avonds zitten de broeken toch niet zo heel lekker meer en er was nu een hoop in de uitverkoop daar heb ik mooi gebruik van gemaakt. Het meeste moet nog even in de kast blijven liggen maar ik zal het vast en zeker een keer aan kunnen! Ook hebben we de angelsound besteld en die heb ik gister binnen gekregen, zo lekker om thuis naar het kindje te kunnen luisteren! Ik kan hem iedereen aanraden! Fijn weekend!!
NOD juli 29/7 Lautje ( 11 clomid) NOD Augustus 06/8 eyore 12/8 Laikabasko (10) 19/8 Jolanda1986 20/8 Butterfly22 24/8 DeLi (11) 20-08-2010 stoppen met de pil Caitlin Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
Hallo meiden, Even een korte update. Geen hoop meer voor mij deze ronde. Mijn ongesteldheid is met alle geweld losgebarsten vanmorgen. Kramp in mijn buik en natuurlijk WEER heel erg balen! Zal later nog even op iedereen proberen te reageren, maar moet zo weg.
Hè balen, Deli! Had jij nu ook al een afspraak bij de gyn?? Sterkte met de krampen en weer de teleurstelling... *knuffel*
Moppie; Schiet het verbouwen wel een beetje op? Jullie zullen ieder vrij uurtje wel aan het klussen zijn. Hoe lang zijn jullie al bezig? Komt het einde nu wel in zicht? Succes ermee! JuJu; Fijn dat je met je schoonmoeder gepraat hebt en dat alles weer goed is. Is ook niet fijn als jullie willen genieten van de zwangerschap en dat er dan steeds een spanning voelbaar is. Zelf zul je dan wel steeds een beetje op je tenen lopen. Dus nu alleen nog maar genieten en geen stress meer Butterfly; Balen dat je ongi is doorgebroken. Fijn dat je al zo snel een afspraak hebt bij de gyn. Maar hoezo wilde je dat je eileiders nagekeken worden? Heb je daar iets aan gehad dat je denkt dat daar iets niet goed mee is? (misschien heb ik het gemist hoor, sorry dan). Veel succes, hopelijk is alles goed. Navlis; Je buikje is dus ook al wat aan het groeien als je positiekleding hebt gekocht leuk hoor! Een angelsound lijkt mij inderdaad ook leuk. Dan kun je zelf regelmatig naar het hartje luisteren. Als je dan even niet helemaal zeker bent of alles goed is kun je het hartje horen en weet je dat alles in orde is. Maar soms hoor je het ook wel eens niet maar dan is het kindje misschien gedraaid, dus ook niet meteen stress. Echt mooi om te kunnen horen, geniet er maar lekker van. DeLi; Balen dat ook jou ongi weer is doorgebroken. En ook nog zo heftig. Ik begrijp helemaal hoe je je nu voelt. Het enigste wat we kunnen doen is balen en dan weer goede moed verzamelen voor de volgende ronde! Hopelijk nemen de krampen snel af. Loki; Met jou nog alles goed?? Het lijkt alsof er geen roze meer wil komen? Hopelijk dat Lautje nog gaat zorgen voor wat roze deze maand. Nu het wat langer duurt lijkt het wel of het steeds moeilijk wordt ofzo. Ik blijf hopen dat iedereen toch voor september of in september zwanger zal worden. Duim, duim, duim. Ik heb zelf al een afspraak gemaakt bij de gyn de laatste week van september. Mocht het eerder raak zijn (wat ik heeeeel erg hoop!) dan zeg ik het wel af en anders dan gaan we daar netjes heen. Woendag begin ik weer met ovutesten zit dan op dag 12. Het tempen gaat goed ik zet iedere dag netjes de wekker om 5.45. Vanmorgen toen de wekker ging wist ik niet meer waarom die alweer zo vroeg ging. hehe.. Was nog niet helemaal wakker! Nu maar afwachten of het resultaat heeft. Fijne zondag allemaal!
@ Butterfly & DeLi; vind het echt zo naar dat jullie weer een teleurstelling moeten verwerken *Super dikke knuffel* @ Nieke; wat knap dat je echt elke ochtend de wekker zet om 5.45uur... Zou ik echt niet kunnen hoor, haha, maar het is voor het goede doel! @ iedereen; fijne zondag! Liefs, Caitlin
@Nienke; Heb je nu al een idee wanneer je NOD is? @roze nieuws; Lijkt idd wel of het niet meer zo wil lukken. We hebben nog 1 kanshebber voor deze maand! @Navlis; Lijkt me super zo'n angelsound! En zwangerschapskleding........ Nu wordt het allemaal zichtbaar en dus nog echter! @Caitlin; Nog een paar weekjes en dan kun jij ook aan de slag! Wie weet zorg jij dan gelijk voor roze nieuws! @Butterfly; Jammer van je ongi! We gaan moed verzamelen voor de volgende ronde en dan moet het toch eens gaan lukken!!! @hier; Ik heb nog geen afspraak bij de gyn, maar wil morgen wel de ha bellen om dit te bespreken. Ik heb alleen gezien dat ons zkh een stop heeft in de zomermaanden vanwege onderbezetting. Dus kan pas va september terecht en dan zullen de eerste afspraken al bezet zijn denk ik. :x Gister ook nog even op internet rond zitten snuffelen, maar daar word ik gewoon een beetje bang van. Pfff Ik ben er ook best wel mee bezig en zou het los moeten laten, maar ik kan het gewoon niet. Constant spookt toch het idee door je hoofd op welke dag je zit, of je moet klussen vandaag, he wat is dat pijntje wat ik hier voel en wat voel ik daar..... Jullie herkennen het vast wel. Dus hoe moet ik het dan in godsnaam loslaten en er minder mee bezig zijn! Ik weet het niet hoor!
DeLi; irritant is dat he, zo'n zomerstop. Ik werk zelf in het ziekenhuis en weet precies hoe het gaat. Maar ik zou toch na je bezoek aan de ha gewoon bellen en een afspraak maken, dan staat dat in ieder geval alvast. En hopelijk is het natuurlijk helemaal niet nodig!!! Begrijp je gevoel wel van er niet zo mee bezig willen zijn, maar dat toch zijn. Heel normaal, het is iets wat je zo graag wil, waar je geen invloed op hebt en waarvan je niet weet wanneer het gaat lukken. Nogmaals een dikke knuffel voor jou meid! En tsja, toen we vorige jaar er voor gingen in September ben ik ook niet zwanger geworden, dus ik verwacht nu ook niks van de eerste ronde, maar ja, you never know! Liefs, Caitlin
@Nieke Ik ben er pas achtergekomen dat ik chlamydia heb. Dit heeft mijn vriend voor mij opgelopen en is niet goed behandeld dus nooit weggeweest. En aangezien we 1,5 jaar samen zijn.... wil ik weten wat de schade is. @Deli We laten zeker de moed niet zakken. Vol goede moed op naar de volgende ronde
Balen, ik kwam snel even kijken in de hoop op roze nieuws Hier alles goed. Voel me super, feestweekend gehad (en wat scheelt dat zeg, niet drinken. Voel je je helemaal top de volgende ochtend). De buurtbbq is geweest en was samen met de andere dames in de straat de enige frisse op zondag haha. (Het was super gezellig). Bijna op vakantie! Erg veel zin in!
Hoi hoe gaat het? WIl even weten hoe het nou voelt na een eisprong/inesteling?? afgelopen zaterdag had ik hele dag een drukkend gevoel in mijn onderbuik en onderrug. Met de onder rug lijkt het dat ik ongesteld moet worden. Onderbuik heb ik zo niet echt eerder gevoeld. Gisteravond wat lichte krampjes in de onderbuik gehad en moest makkelijk zittend broek aan, wat ieder geval fijn om de buik zit. Vandaag schieten de steekjes links en rechts door mijn ondebruik heen. en moet ik vaak naar de wc (lees ontlasting). Ik weet niet wat ik kan voelen, ik weet niet of ik mezelf voor de gek hou. Ik weet even niks meer.. Op menstruatiekalender, staat dat gisteren mijn vruchtbare dagen gestart zijn. Heb ovutest gedaan vandaag, maar zag eigenlijks niks. Maar ja zaterdagavond toch nog geklust. Sorry voel me toch een beetje gek met de vragen.
Ik had altijd krampjes rond mijn eisprong; aantal dagen ervoor tot een dag of twee erna. Spannend.. hopelijk zit je ei er echt aan te komen!
Hallo meiden! Hoe is het met iedereen? De afgelopen tijd wel meegelezen maar even niets gepost. Balen dat er geen roze nieuws bij is gekomen... Ik had nog zo'n goede hoop voor een aantal dames hier... Hopelijk volgende maand meer geluk, we blijven natuurlijk hard duimen!! @ Loki: He meis, hopelijk is alles goed met je. Balen dat je opnieuw bloedverlies hebt gehad.... Ik had zo gehoopt dat je nu lekker onbezorgt zwanger had kunnen zijn.... Gelukkig was de echo wel goed! Hopelijk gaat de tijd een beetje snel en ben je zo door de eerste 12 weken heen, het wordt nu toch wel eens tijd om lekker te gaan genieten! Hier alles goed, inmiddels toch echt wel aan het aftellen Het is nog maar 5 weekjes tot de uitgerekende datum, het gaat zoooo vreselijk snel allemaal! Vandaag weer op controle geweest, alles was gelukkig in orde maar de ligging blijft onduidelijk. As. vrijdag krijgen we daarom een liggingsecho, ben benieuwd of hij nu echt goed ligt zoals ze vermoeden! Tot 30 weken lag hij in stuit, ik heb hem niet voelen draaien of iets dergelijks en voel ook nog steeds het meeste leven onderin. Hopelijk ligt hij toch gewoon goed nu, vrijdag zullen we het weten! Hier nog even een buikfoto van vandaag, 35 weken en 1 dag:
Zo Marcha, idd het aftellen is begonnen. Ben je het ook al echt zat of geniet je er nog wel van? Spannend hoor! binnenkort dus echt de eerste baby van ons clubje. Mooie buik heb je, niet belachelijk groot gewoon mooi.
Marcha; Mooie buik hoor. En nog maar 5 weekjes te gaan dan is jullie kleine er. Ook wel leuk dat jullie een extra echo krijgen, dan zien jullie jullie uk nog een keertje. Hopelijk ligt hij goed. Eyore; Ik heb niet altijd krampen rond mijn eisprong, soms voel ik het helemaal niet. Heel verschillend dus.. Butterfly; Hopen dat inderdaad alles goed is! Volgende week kun je dus al naar de gyn? DeLi; Ik wacht even mijn ei af daarna vul ik mijn NOD wel in. Zal wel weer rond de 28/29 dagen zijn denk ik. Zit nu op dag 10 dus duurt niet meer zo lang. Ben je al bij de HA geweest? Ik snap heel goed dat je er veel mee bezig bent. Hier hetzelfde hoor. Hoe kun je er ook niet mee bezig zijn. Je voelt vanalles en je moet steeds klussen of ovutesten doen of tempen. Even een vraagje voor de meiden die ook tempen of getempt hebben. Ik zit nu op dag 10 en mijn temp gaat ineens 0,3 omhoog. Ik heb wel gelezen dat als je eisprong geweest is de temp 3 dagen hoger moet zijn. Maar kan het ook zijn dat die nu gewoon 1 dag hoger is en morgen weer lager? Zou anders wel heel vroeg een eisprong hebben. Ben nog niet eens begonnen met ovutesten, wilde dit woensdag gaan doen (zit dan op dag 12).
@Nieke Ja dinsdag om 10 voor 3. Dan ga ik dus aangeven dat ik zo snel mogelijk dat onderzoek wil en bespreken hoe nu verder.