Goeiemorgen meiden Zeker rustig hier! Zal wel door de vakantie periode komen denk ik. @ Nieke; fijn dat je ei nog niet is geweest. Zit het er nu wel aan te komen denk je (je gebruikt nu toch ovu testen?) Ben benieuwd! @ Eyore; jouw klusdagen weer voorbij, was dit voor het eerst met ovu testen? De tijd daarna gaat idd altijd zo langzaam, maar hopelijk met een roze resultaat. Spannend! @ hier; nog ongi, maar met weinig rood en dit keer ook geen noemenswaardige krampen gelukkig! Vanavond ga ik de nachtdienst in. Heb er 2, dus gelukkig wel te overzien, want ik ben er geen fan van. Liefs, Caitlin
Het nieuws moet nog bezinken maar het is weer voorbij... Ik kan het haast niet bevatten, het voelde deze keer goed, we waren verder maar nee het werd ons weer niet gegund... Er was geen hartje meer te zien, sinds de vorige echo niet meer gegroeid... Ik ben nog vrij kalm maar het zal nog wel komen.. Volgende week curretage en dan voorlopig even niets... Dit is tevens mijn laatste berichtje voorlopig, wil er iig de komende weken niet mee bezig zijn en rustig bedenken hoe verder... Liefs
Lieve, lieve Loki ... Woorden schieten op dit moment te kort, ik zit gewoon te huilen op de bank ... Wat verschrikkelijk dat ook deze zwangerschap zo moest eindigen, het was jullie zo gegund!!! Ik wil jou en je man ontzettend veel sterkte wensen in deze moeilijke tijden. Neem de tijd voor je verdriet en de verwerking, denk vooral eerst aan jezelf. Super dikke knuffel en ik pb je dit berichtje ook nog even. Heel erg veel kracht toegewenst meid! Liefs, Caitlin
Oh tranen hier voor jou Loki.. wat een verschrikkelijk nieuws.. geen idee hoe ik kan reageren.. Neem alle tijd voor jullie zelf, heel héél veel sterkte bij het verwerken van het verlies van jullie twee ukje.. Veel liefs van mij!
Lieve Loki, Ook ik weet niet wat ik moet zeggen. Ik zit hier met tranen in mijn ogen. Waarom moet jullie dit ook een tweede keer overkomen. Het was jullie zo gegund! Heel erg veel sterkte met jullie verlies!!! Dikke knuffel!!
O Loki... Wat een verschrikkelijk bericht.... Ik weet niet goed wat ik moet zeggen... Ik wens jullie heel veel sterkte met dit verlies....
Caitlin, ja dat was de eerste keer met ovu-testen. Ben erg benieuwd.. En de dagen tot de NOD kruipen langzaam voorbij...Terwilj ik dat anders niet heb.
@Loki Ook namens mij heel veel sterkte voor jou en je partner toegewenst. Wat is het leven toch vaak oneerlijk
Loki; heb je ook een pb-tje gestuurd... Ben er gewoon een verdrietig van, ook hier tranen... Soms is het allemaal zo oneerlijk!!
@Loki; Ik schrok toen ik je berichtje las! Zo oneerlijk. Weet niet zo goed wat ik moet zeggen, maar wens jullie heel erg veel sterkte!!
hier een stukje van mij vanuit plettenberg bay. Loki wat kut voor je ik zit gewoon te huilen. Bij ons nog geen nieuws. zit nu op dag 32. 18 dagen na mijn ei. Had helaas geen test mee genomen op vakantie. Wij hebben er vandaag een gevonden en ik ga nu nog 1 uur 30 niet plassen en dan testen. Ik durf bijna niet te hopen. Ik weet niet of het lukt maar ik hoop het jullie te kunnen mailen. zit nu in het hotel op de computer en ik weet niet of dat straks nog lukt. donderdag ben ik weer in het land en klets dan weer gezellig mee. loki ik denk aan je!!
Lautje, heb je echt geen testen meegenomen vanuit Nederland? Ik zou echt een hele doos hebben ingepakt en gelijk 29 Juli hebben getest, vakantie of niet, whahahaha Maar gelukkig heb je nu een test en ik vind het zooo spannend voor je. Hoop dat de test posi is en dat je straks nog even kunt komen posten! Liefs, Caitlin
Lautje; Wat spannend.. Ik duim heel hard voor je! Wel positief dat je nog niet ongi bent geworden.. Ik heb goede hoop! JuJu; Fijne vakantie meid!! Hier; Nog geen positieve ovutest, denk dat deze er morgen of overmorgen wel aan gaat komen. Zit nu op dag 15, dus nog even afwachten.
@ JuJu; geniet van je vakantie meid! @ Nieke; nog geen posi ovu test? Hoop dat je ei er snel aankomt! @ Lautje; duim*duim*duim! Liefs, Caitlin
@JuJu Geniet van je vakantie @Lautje Spannend hoor. Ik duim ook voor je. Wordt wel weer tijd voor wat roze nieuws
daar ben ik met nieuws. IK BEN ZWANGER !!!!!!! De streep was net zo donker als de controle streep. na de vakantie komt er een foto