Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!

Ik wist het Lautje, had er een goed gevoel over!
    Ben super blij voor je meid, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!!! :D

Liefs,
    Caitlin

2. lautjep

lautjep Niet meer actief

NOD Augustus
    06/8 eyore
    12/8 Laikabasko (10)
    19/8 Jolanda1986
    20/8 Butterfly22
    24/8 DeLi (11)

20-08-2010 stoppen met de pil
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest)
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)
    Jojogirl88 (juni '10 positief getest)
    Loki09 (Juni '10 positief getest / 25-02-2011)
    Lautje ( juli '10/ 6 april 2011)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)

Ik gok even 6 april na de 1e echo weet ik meer maar nu laat ik het even daarop staan.

bedankt Caitlin voor je super snelle reactie

3. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Graag gedaan hoor Lautje!

Mijn vriend en ik waren de hele avond bezig met huizen zoeken via internet en nadat ik je berichtje had gelezen dat je ging testen heb ik na die anderhalf uur waar jij het over had (voordat je ging testen) elke keer gekeken of je al wat had gepost, hahaha ;)
    Hoe bedoel je meeleven? Maar ik vind het zo leuk voor je! Geniet nog lekker van je vakantie verder.

Liefs,
    Caitlin

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Lautjep; GEFELICITEERD!!
    Wat een goed nieuws.
    En eindelijk weer eens iemand die roze nieuws brengt. Werd wel weer eens tijd!
    Geniet er dubbel van; Van je vakantie en je zwangerschap ;).

@Caitlin; Ik zie dat je toch geen Etos pillen genomen hebt.....
    Voor jou gaat het nu ook bijna beginnen!

@Juju; Prettige vakantie! Tot over een tijdje.

5. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Meiden, we zijn nog maar met 6 nog niet zwangeren over.....

6. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Lautje, geweldig!!! Ik las je berichtje en riep meteen: oh ze is zwanger! Mijn vriend: huh? :D
    GEFELICITEERD!!!
    De rest van de vakantie zal wel niet meer stuk kunnen?
    Geniet er lekker van meid!

Nog met zijn 6'en die niet zwanger zijn? Ik hoop dat ook wij deze maand of volgende maand (voordat we allemaal een jaar bezig zijn) ook zwanger mogen zijn!!!

7. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Lautje, gefeliciteerd!!! wat een goed bericht! hopelijk volgen er meer nog deze maand. Geniet ervan meid!!!

8. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Gefeliciteerd Lautje:D

dus nog 6 dames..
    Nou ben erg benieuwd. Ik kan vrijdag testen..
    Heb allemaal dubbele gevoelens. Van wel zwanger en dan nee word gewoon ongesteld. Nou ja we zullen zien.
    Maar mijn gevoel zegt wel, dat het niet lang meer gaat duren.

Nou andere 5 dames succes met wachten, klussen en testen.:)

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Whaaa SUPER lautje, GEFELICITEERD!!
    M'n goede gevoel kwam dit keer uit! :)
    Geniet ervan!!

Juju;
    fijne vakantie!

Deli, Nieke, Eyore, en de andere nogniet-zwangeren;
    er is dus nog goede hoop voor jullie, kijk maar naar Lautje! Oke... 't is met clomid, maar dat mag de pret niet drukken toch??

Hier;
    net weer drie dagen gewerkt en merk dat ik het zwaarder krijg met m'n rug... Baal er ontzettend van! Moet nog drie weken werken en heb dan vakantie, 2 weken. Gaan niet weg, maar we zullen ons wel vermaken!
    Manlief belde net dat ie weer ziek naar huis komt... Weet niet wat het is, misschien geef ik em verkeerd te eten, maar sinds we getrouwd zijn is dit nu al de derde keer! Hopen dat het meevalt deze keer!

Verder ben ik gestopt met MvM, wat aan de ene kant wel weer wennen is, maar aan de andere kant ook wel weer erg fijn!
    Morgen naar de vk, soms slaan de twijfels bij me toe of alles nog wel goed is met de kleine, omdat ik geen kwaaltjes meer heb en ook nog niets voel. Hoeft natuurlijk helemaal niets te betekenen, maar zou het toch wel fijn vinden als ik morgen een teken van leven hoor!
    Nu eerst maar even lekker het huis luchten en wat wasjes draaien en voor de rest van de dag doe ik het rustig aan!

Liefs

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Loki..Ik weet even niet wat ik moet zeggen ik wens je heel veel sterkte.

Lautjep van harte gefeliciteerd :D

@hier klussen klussen klussen hopelijk dat we deze maand goed klussen hihi.

@de rest succes en hopelijk meer mensen een posi test.:D

11. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Eyore;
    Spannend, nog maar een paar dagen wachten. Ik ben heel benieuwd, hopelijk breng je vrijdag positief nieuws.

Caitlin;
    En een huisje gevonden?

Hen;
    Fijn dat je bijna vakantie hebt. Kun je tenminste even rustig aan doen. Hopelijk gaat het dan weer wat beter met je rug.
    Fijn dat je morgen naar de vk gaat, hopelijk is dan alles weer goed en ben je weer gerustgesteld. Lijkt me ook gek ja, eerst voel je vanalles en dan misschien weer niks totdat je jullie kleintje voelt bewegen. Dat maakt het wel makkelijker, hoef je niet te twijfelen of alles nog wel goed is.

Jolanda;
    Heel veel succes met klussen, wachten en hopelijk testen.

Hier;
    Vandaag al op dag 17 en tot nu toe nog geen positieve ovutest gehad, maar die van gister was al iets donkerder dus ik hoop dat hij vandaag positief zal zijn. Helaas heb ik vandaag weer een late dienst dus moet ik weer op het werk testen (is niet echt prettig). Mijn temp was vanmorgen 0,1 hoger als gisteren dus dat zegt nog niks. Gisteren niet meer geklust waren allebei zo moe. Maar vandaag zullen we denk ik wel aan de slag mogen...
    Verder is er hier nog geen nieuws..

12. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @Lautje
    GEFELICITEERD meid. Geniet er lekker van.
    Dit geeft ons weer goede moed.

@hier
    Morgen ben ik jarig dus nu al last van verjaardagstress:p en woensdag weer naar de gyn om te bespreken hoe nu verder.
    Ik hou jullie op de hoogte.

@de rest
    Heel veel suc-6, plezier en fijne vakanties

13. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    zo hier ook weer een berichtje van mij.

Gister zijn we een dagje naar de camping geweest bij me schoonouders, daar had Silvan het zo naar zijn zin dat we meteen voor volgend jaar geboekt hebben. Heerlijk 2 weekjes met de kids op de camping volgend jaar. Het duurt nog een eeuwigheid maar kan me er nu al op verheugen.

Morgen mogen we weer een kijkje nemen naar onze kleine frummel:D altijd leuk natuurlijk. Dan is het uitkijken naar de 20 weken echo, we zijn allebei erg benieuwd wat het gaat worden. Ik had een pendel staan dat ik juni zwanger zou worden van een meisje, nou dat eerste dat klopte nu nog het geslacht afwachten. Ik heb zelf geen idee meer, eerst dacht ik echt een jongen omdat het precies hetzelfde als met Silvan gaat maar ik heb de laatste tijd veel last van puistjes en dat heb ik met silvan nooit gehad. Ook voel ik me banden de laatste tijd erg goed, hebben jullie daar ook last van?

verder hier nog steeds druk met verbouwen maar het begint nu echt weer wat te worden.

Liefs..

14. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Butterfly;
    Proficiat met je verjaardag! Fijne dag morgen.

Navlis;
    Veel plezier morgen met de echo! Hopelijk is alles goed.

15. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    butterfly, alvast gefeliciteerd! fijne dag morgen!!

liefs..

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Butterfly;
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Een fijne dag!
    En succes bij de gyn morgen!

Navlis;
    Hoe was je echo?

Hier;
    Net terug van de verloskundige en alles was goed! Hartje ging als een razende tekeer! Bloeddruk was netjes en alles liep volgens schema.
    Nu op naar de 20-weken echo!

17. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

butterfly, gefeliciteerd met je verjaardag!!
    en een fijne dag.

18. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ DeLi; nee, toch maar geen Etos pillen op dit moment. Mocht mijn cyclus niet stabiel zijn, dan kan ik er altijd nog mee beginnen, maar ik ben al een aantal keer in mijn leven gestopt met de pil (omdat ik dan andere anticonceptie middelen ging gebruiken) en had daarna altijd een stabiel cyclus van 28 tot 32 dagen.

@ Eyore; ik ben echt super hard voor je aan het duimen meid! Spannend vrijdag testen!

@ Nieke; nee, nog geen huis gevonden. We zijn al een tijd aan het twijfelen of we het huis wat we nu hebben helemaal willen opknappen, of dat we gaan verhuizen. Maar iets nieuws vinden (sociale huur, particuliere huur of koop) gaat niet zo makkelijk helaas...
    Heb je vandaag een posi ovu test gehad? En goed geklust gister? Spannend hoor!

@ Butterfly; Happy birthday en een fijne dag vandaag!

@ Hen; Wat heerlijk dat alles goed gaat met jullie kleintje en met jou!

@ Navlis; hoe was jouw echo?

@ Hier; vandaag weer een bevalling meegemaakt op mijn werk. Heftig hoor, maar zo bijzonder!

Liefs,
    Caitlin

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hier was de echo weer goed, schedeltje was nu wel goed gevormd en we konden al echt 2 hersenhelften zien! Nu op naar de 20wk echo, ik had gehoopt dat ik die afsraak met 18/19wk kon doen maar helaas ging dat niet, we hebben zo'n bewegelijk kindje dat de kans nu al groot is dat het de eerste keer allemaal niet zo goed te zien zal zijn, of hij moet gaan veranderen. De afspraak staat nu op 22sept.

20. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Hen;
    Fijn dat alles goed was bij de verloskundige!!

Eyore;
    Spannend zeg, nog maar een paar dagen. Voel je al iets?

Caitlin;
    Moeilijke keus he. Het heeft natuurlijk allebei wel wat, opknappen of een ander huisje. Ben benieuwd waarvoor jullie kiezen. Nog maar 3 weekjes of niet en dan stop je met de pil? Ik hoop dat jullie snel zwanger zijn.
    Ik had gisteren een bijna positieve ovutest, niet helemaal zo donker als de controle streep. Maar vandaag was deze echt vet negatief, dus denk dat mijn eisprong er zo aan komt. (of hij is net geweest) Gisteravond laat in ieders geval nog goed geklust. Ben benieuwd of mijn temp morgenvroeg omhoog gaat. Vanavond nog even goed klussen en dan hoop ik dat ik over 2 weekjes goed nieuws heb.

Navlis;
    Fijn dat de echo goed was. De kleine is dus lekker druk! Als dat zo blijft zul je straks wel veel schopjes voelen. Ben benieuwd!

Deel Deze Pagina