Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

nog geen tekenen van ongesteld. Durf op het moment ook niet te testen. We gaan het even op de loop laten en zien wat er gaat gebeuren.
    Ben vandaag wel wat misselijk. Als ik eet, is het goed maar daarna is het weer mis.
    Dus of het beetje spanning is, van wel of niet zwanger/ongesteld geen idee.. We zullen zien.

XXx

2. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Spannend Eyore, mijn duimen draaien overuren voor je!!!

3. spikkeltje

2 dagen overtijd & nog geen tekenen van menstruatie!
    Alleen de pijntjes af en toe in buik & rug

Bedankt voor het duimen draaien

4. lautjep

lautjep Niet meer actief

eyore even een domme vraag heb het met teruglezen niet kunnen vinden. Heb jij nu ovu testen gedaan? Zo ja welke datuk was hij goed?

Bij ons is alles redelijk rustig ik ben alleen erg vroeg wakker en ik ben giga misselijk maar dat ik niet erg liever dat dan dat je niets voelt.
    Ik ben al heel erg aan het aftellen tot de echo de 20e ik kan bijna niet wachten.

5. spikkeltje

geschreven op zaterdag 7 augustus om 09.17:i k ben steeds van de laatste cyclus uitgegaan, heb ook ovu-testen gebruikt en die was het sterkst op 22 juli.

Is geen domme vraag hoor;).
    Die bestaan niet, van vragen word je wijzer:D

6. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @ Butterfly; wat fijn dat je net voor je vakantie een hsg kan krijgen en daarna kunt beginnen met de echo's om je cyclus te volgen! Ik hoop echter dat het niet meer nodig is en het deze ronde raak is voor je!

@ Lautje; spannend, 20 augustus een echo! Je kunt aan mijn banner zien hoe lang dat nog duurt, want die telt af tot de 20ste, haha! En sterkte met de misselijkheid.

@ Nieke; succes met je laatste nachtje en ik hoop zo voor je dat het raak is deze ronde!

@ Hen; wat een mooi buikje heb je meid! Ik zie duidelijk verschil in de foto's hoor!

@ Laika; ik zie aan je banner dat je aan ronde 11 bent begonnen, jammer meid...

@ macmazsy; rustig aan doen hoor meid! Denk goed aan jezelf en de baby ;)

@ Eyore; klinkt veelbelovend meid! Ik zou er nog een testje tegenaan gooien als ik jou was. Ik duim super hard voor jou!

@ Hier; Gister heb ik geshopt met m'n vriend en ik merkte dat ik bij veel (met name truitjes) zei; kijk schat, dit is een leuk truitje en daar kan ook een baby buik in groeien, haha! Heb het niet gekocht, maar zie wel veel leuke dingen die niet eens speciaal voor zwangere zijn. :)

Liefs,
    Caitlin

7. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Trouwens meiden, ik zag net weer iets staan op internet van die vrouw in Friesland die minstens 4 baby's heeft gebaard en vermoord. Dit is al het 3de bericht in 3 weken over baby moorden door de moeder. Ik heb daar absoluut geen woorden voor, hoe kan een vrouw dit doen :( :( :(
    Wat mij betreft wordt er direct voor gezorgd dat het medisch onmogelijk is voor deze vrouwen om ooit nog zwanger te worden. Zo iemand zou nooit meer kinderen mogen krijgen! Ik kan daar zo boos om worden :x :x :x
    Sorry hoor, het moest er even uit! Hebben jullie een lekker weekend (gehad)?

Liefs,
    Caitlin

8. spikkeltje

begin er een beetje klaar mee te worden. Al dat getrekkende gevoel in mijn buik. (ongesteld) pijntjes in de rug.
    en maar niet ongesteld worden en test blijft witter dan wit.
    Zei net tegen me vriend, eigenlijks wil ik het niet, maar volgens mij wil/moet ik toch even langs de huisarts.
    Word beetje moe van die onzekerheid elke maand weer over mijn cyclus ook. Elke keer denkje ja het is nu raak. Ook al zien we vanaf dat mijn cyclus beetje weer normaal is gaan worden dat als echt een start datum. Maar ja, hmm voel me ook een beetje down. Vanmiddag me schoonzus naar ziekenhuis gebracht, gaat bevallen van een 2de (meisje word het) net een kind van 1 jaar en 2 maanden, zij logeerd bij mij. Heel leuk maar, dan denk ik, dat wil ik ook. Met een toeterd lopen, dat op dat moment alles om mij draaid niet ego bedoeld hoor, maar even die aandacht. Nu gaat het al 2 jaar om hun, en wij horen er even niet bij.:(
    het doet me zeer.

Net dik, plakkerige, wit spul ontdekt. Af en toe nog wit verlies. Moe, hoofdpijn en die trekkerig gevoel in onderbuik.
    Of zou ik misschien toch ei later gehad hebben? Kan dat dat het 22 juli goed was, en 23 juli minder zeg maar en dat ik dacht dat het klaar was maar dat het bijvoorbeeld 27 juli mij ei heb gehad (heb na 23 juli geen test meer gedaan) dat asl ik op 27 juli had getest dat het helemaal super was.. hoop dat jullie het snappen wat ik bedoel.
    Ga maar op bed...

weltrusten

9. lautjep

lautjep Niet meer actief

eyore ik zou een afspraak maken bij een gyn je rondes zijn zo verschillend. ze kunnen dat heel erg makkelijk aanpasseen met Clomid en geloof mij het helpt heel erg goed. Ik ben nu zwanger na 1 ronde clomid.
    Ik snap het gevoel helemaal ik hoop dat jij snel aan de beurt bent.

Ik ben al vanaf 4 uur wakker met giga buikpijn. Een soort kramp dat doortrekt naar voren. geen bloed maar ik ben wel goed in de stress. Zou ik de vk bellen of heeft dat geen zin?

10. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Lautje;
    Gaat het weer met de krampen? Of heb je er nog steeds last van. Hopelijk is het niks ernstigs. Maar ik zou zeker als je je veel zorgen maakt de VK bellen, misschien kan ze niks doen maar ze kan je altijd gerust stellen. Maar ik hoop dat het niet nodig is geweest.

Eyore;
    Had je nog een keer getest of niet? Eigenlijk wil je heel graag dat de ongi weg blijft, maar dan wil je ook een positieve test. Zo blijf je in onzekerheid zitten. Spannend hoor! Ik duim nog steeds dat het de goede kant op gaat.

11. spikkeltje

heb gisteravond getest. Ik hoop dat het gewoon goed is. Wil morgen toch huisarts bellen, Hoop dat die van mij weer terug is van vakantie. Wil liever niet naar een ander en anders volgende week maar heen, dan kan me vriend ook mee. En die wil ik er gewoon even bij hebben.
    Als het negatief is ( nu de testen) dan moet ik, nou wil ik gewoon ongesteld worden, klaar en op naar een nieuwe ronde. Maar ja daar heeft me lichaam geen zin in volgens mij.

12. lautjep

lautjep Niet meer actief

het is helaas nog niet weg maar het komt wel goed hoor ( hoop ik)
    eyore sterkte ik hoop dat je snel een mooie test hebt.

13. spikkeltje

tnx lautjep,

Voel me op het moment gewoon even down en verdrietig. Wil absoluut niet bij de pakken neer gaan zittten echt niet. Maar zo onzeker zijn over je lichaam is ***

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

eyore ik begrijp je helemaal ik ken het gevoel heel erg goed.

Bel de gyn en maak een afspraak. Blijf niet tobben. er zit zoveel verschil in je rondes en clomid kan dat voor je oplossen. Ik wil niet zeggen dat het een wonder middel is maar mij heeft het heel erg goed geholpen. je bent bijna een jaar bezig dus niemand vind het raar als je nu naar een gyn gaat.

sterkte ik denk aan je

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Eyore, ook ik begrijp hoe jij je voelt. Ik hoop dat je snel wat meer duidelijkheid hebt. En inderdaad als je graag naar de gyn wilt gaan, zeker doen. Je bent al lang bezig en je cyclus is zo onregelmatig.
    Succes meid!

Hier;
    Ik zit nu 7 dagen na mijn ei en ik voel allerlei steekjes in mijn lies. Verder heb ik weer last van pijnlijke borsten (hetzelfde als vorige maand). Verder voel ik eigenlijk niks. Ik vind het tempen tot nu toe erg meevallen. Vanmorgen ben ik door de wekker heen geslapen, of tenminste ik had hem blijkbaar wel uitgezet maar niet gehoord. :) Een half uurtje later werd ik vanzelf wakker toen maar getempt. Ik heb ook het idee dat het wachten deze ronde minder lang duurt (ik moet nog wel een week, maar toch).

Caitlin;
    Echt niet normaal he dat je dat nu ineens zo veel hoort, die vrouwen die hun baby's vermoorden! Ik snap niet dat mensen zoiets kunnen doen. Gebruik dan voorbehoedsmiddelen dan raak je tenminste niet zwanger.

Hoe is het nu met jou Lautje?

Fijne dag allemaal!

16. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ha meiden!
    Ook weer eens een berichtje van mij, ben erg druk, maar lees wel mee!

Eyore;
    echt balen die onzekerheid, heb even geen tijd om terug te lezen, maar weet je zeker wanneer je je ei hebt gehad?
    Ik testte echt pas ruim 14 dagen na mijn ei positief, 2 dagen daarvoor(dus op dag 12) echt nog hastikke negatief, dus misschien is er nog hoop?
    En anders moet je idd gewoon een afspraak maken bij de gyn als dat voor jou goed voelt. Misschien ben je dan net als Lautje, in de volgende ronde al zwanger! Goed... ik geef toe, dat gebeurt natuurlijk ook niet iedereen, maar het geeft wel weer hoop toch?

Nieke;
    fijn dat het tempen je niet tegenvalt en een keer een half uurtje later is echt niet erg!
    Zo kun je misschien beter inzicht krijgen in je cyclus en da's toch ook wel fijn!

Lautje;
    hopen dat de krampen niks betekenen! Had er in het begin ook best wel wat last van, net of ik gewoon weer ongi ging worden, dus het is helemaal niet gek!

Caitlin;
    inderdaad, bij die mensen zou het medisch onmogelijk gemaakt moeten worden. Krijg gewoon kippenvel bij het alleen al denken aan die vrouwen!

Hier;
    gaat het zijn gangetje! Ik denk dat ik kleine schopjes voel! Merk dat ik helemaal zit te glimlachen als ik dat voel. Vanmorgen zaten ze me ineens tijdens een heel serieus gesprek vreemd aan te kijken, bleek dus dat ik zat te glimlachen!
    Mensen kijken nu inmiddels ook naar mijn buik en zeggen, goh, ben jij zwanger joh! :) Leuk om te horen!

Beste meiden die nog niet zwanger zijn; ik hoop en duim echt heel hard, dat dit voor jullie over niet zo'n lange tijd ook zo mag zijn!!

**dikke knuffel**

17. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    @ Eyore; ik duim nog steeds heel hard voor jou meid. Heb je al nieuws vandaag? Knuffel!

@ Lautje; wat vervelend van die krampen. Is het ondertussen al wat minder geworden? Ik hoop het.

@ Nieke; Fijn dat je nu duidelijk inzicht hebt in je cyclus en hopelijk heb je over een dag of 7 een posi test in handen! Ik duim voor je meid.

@ Hier; nog maar ruim een week en dan mijn laatste pil, over 3,5 week voor het eerst mijn ei en over 5,5 week voor het eerst testen... Spannend! :) Heeft iemand van jullie ervaring met pre seed glijmiddel? En de ovu + zwangerschapstesten van sensitest (dipstick)? Ben benieuwd naar de ervaringen!

Liefs,
    Caitlin

Ps. Ik heb de andere baan niet genomen. Vind de leuke collega's die ik heb toch wel veel waard en ik zal hun en de werkzaamheden die ik nu doe toch teveel gaan missen. ;) Bedankt voor het meedenken meiden!

18. spikkeltje

hey

heb niet weer getest. Heb wel meer pijn vandaag in de onderbuik. Kloppend gevoel.
    Gyn, zal zeker via huisarts moeten??
    Mijn eigen huisarts is nog met vakantie:(. wil alleen bij haar omdat het een vrouw is. ivm verleden van mij. (incest) en als het om toch persoonlijke dingen gaat wil ik geen man aan mij hebben & met een vrouw voel ik me fijner (alleen mijn vriend mag aan me komen) de andere huisarts is mannelijk

19. Mama Larissa

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Noord-Holland
    Begrijplijk hoor Eyore! Jammer dat je eigen HA nog met vakantie is.
    Hoe voel je je vandaag? Al rood gezien of andere klachten? Ik vind het toch gek hoor, want bij een lange cyclus heb je vaak een lange periode vooraf aan je ei en daarna na ongeveer 14 dagen je ongi. Of soms helemaal geen ei (zoals bij pcos). Maar jij hebt op 22 juli je ei gespot met de ovu test. Dan is het toch vreemd dat je nu al bijna 3 weken verder bent en geen rood, maar ook geen posi test hebt... Kun je niet vragen of je bloed mag laten prikken om de hsg waarde te bepalen? Dit kan ook wel via die vervanger lijkt mij?! Ik duim nog steeds voor je.

Liefs,
    Caitlin

20. spikkeltje

Hey

Ja vind het ook vreemd. Ik snap er echt werkelijk niks van.
    22 juli was echt het sterkst daar gewoon vaag of wit. Nu twijfel ik of het wel goed is gegaan.
    Wou vanmorgen bellen, om een afspraak voor morgen. Maar omdat ik dan jarig ben morgen, mocht het niet van me vriend vanwege een verassing. En vrijdag ga ik hele dag weg. dus ik ga morgen bellen voor een afspraak voor maandag. Ik zie er wel tegen op hoor.

vandaag weer lichte buikpijn en rugpijn. En nog geen rood. Ik wil nog een keer gaan testen, morgenochtend en ik bel sowieso huiarts ongesteld of niet ongesteld. Ik wil nu dat alles normaal word.
    Rond de eisprong tijd, voel ik me altijd extra moe, warm en prikkelbaar & mijn borsten zwellen op. Dus de ei is wel geweest.. en nu.... wachten en wachten..
    jullie horen van me

Deel Deze Pagina