Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    He meiden!

Het is weer even geleden dat ik wat gepost heb maar lees wel iedere dag trouw mee ;)

Voor de meiden die weer een ronde verder zijn; *dikke knuffel* ik hoop zo dat het snel raak is voor jullie... We blijven met zijn allen gewoon duimen draaien, het moet toch snel goed komen nu! voor de meiden die de stap naar de gyn gaan zetten, veel succes!!

@ Lautje: Hoe voel je je?

@ Moppie: Super dat je zo'n mooie echo had :) Nog foto's mee gekregen?

@ Juju: Zag je nieuwe buikfoto vanochtend ergens bij het zwanger gedeelte! Het gaat nu toch al wel echt ergens op lijken hoor! Super :D

@ Caitlin: Whoeiiii spannend!! Het is bijna zover!!!

@ Hier: Kan jullie vertellen dat we volgende week donderdag in ieder geval onze kleine frummel mogen verwelkomen ;) Dan staat de keizersnede namelijk gepland! Poppetje is helaas niet meer gedraaid en we hebben er voor gekozen om geen 2e versie te doen.

Erg onwerkelijk allemaal hoor! Verder rommelt het hier al 1,5 week, heb zelf nog steeds het gevoel dat hij eerder komt als volgende week donderdag ;) Stiekem hoop ik dat ook een beetje... Het zou toch fijn zijn als het ons alsnog overvalt! Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte!

2. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Ohh spannend marcha! wel een raar idee of nie dat je gewoon zeker weten voor volgende week vrijdag mama bent! Heel veel succes alvast!! en foto's willen we natuurlijk zien als de kleine frummel er is en mama zich weer een beetje beter voelt natuurlijk!:D

3. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    NOD Augustus
    17/8 Nieke84 (11)
    19/8 Jolanda1986
    20/8 Butterfly22
    24/8 DeLi (11)

NOD September
    8/9 Laikabasko (11)
    13/9 Nieke84 (12)
    25/9 eyore

?/? Lautje ( 12)

20-08-2010 stoppen met de pil
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november '09 positief getest)
    Linnie82 (november '09 positief getest)
    Simone81 (december '09 positief getest)
    Fynn (december '09 positief getest) 12/8/2010 Jongen
    Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010)
    Jinne1982 (januari '10 positief getest)
    Granta (februari '10 positief getest)
    SweetMiekie (februari '10 positief getest)
    Reintje85 (februari '10 positief getest)
    Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010)
    JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011)
    Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011)
    Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011)
    Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011)
    Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011)
    Jojogirl88 (juni '10 positief getest)

Vlinders
    Navlis (december '09 MK 6 weken)
    Loki09 (februari '10 MA 11 weken)
    Loki09 (juli '10 MA 10 weken)
    Lautje (juli '10 mk 6 weken 6 dagen)

Heb direkt mijn NOD er weer even bij gezet

4. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

Had jij ze ook al zo vroeg dan?
    Het zijn niet echt pukkeltjes moet ik zeggen wel als je eroverheen gaat lijkt het zo. Maar het jeukt echt ontzettend.
    Dacht eerst dat het zweetpukkeltjes waren want daar lijken ze op maar het is toch echt niet zo daarnet naar de dokter geweest zalf mee gekregen maar hij zei me wel wacht eerst maar af of je ongesteld wordt en dan pas beginnen met die zalf.

Dus wachten nog maar even af, wel moet ik zeggen dat ik dit nooit eerder gehad heb.

5. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    spannend jolanda, weet je al wanneer je gaat testen?
    hoe is het met de andere testers?

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

even een kort mailtje van mij.
    Ik heb alles terug zitten lezen maar een reactie geven is lastig.

Bij ons ish et nog steeds wachten en daar ben ik helemaal niet goed in. tot vrijdag mag het er vanzelf uitkomen. Ik zou het liefst willen dat het er al uit was want ik wordt er helemaal gek van. niet dat ik meteen verder wil maar omdat het zo'n naar idee is een dood ukkie in je buik. gister heb ik ons ukkie omgedoopt tot mislukkie.
    Vrijdag als het er nog niet uit is dan terug naar de gyn maar ik hoop dat het sneller gaat.
    Helaas is mijn bloeddruk laag en dit er redelijk wat bloed in mijn baarmoeder dus mag ik niet meer autorijden en niet te ver van huis alles. Ik hoop dat het vandaag komt maar je weet maar nooit.
    Zo genoeg over mijzelf

Marcha wat heerlijk dat je zeker weet dat je snel je kleintje in je armen mag hebben.

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ja kleine jeukende bultjes... brrr.... later over gegaan in van die zweetbultjes, dacht eerst dat het met het warme weer te maken had, maar zijn hormonen. Vooral tussen borsten en boven navel. In mn gezicht best veel pukkeltjes gekregen maar ben een ster geworden in camouflage hahaha. Ook in mn nek, net onder haargrens, en dan vooral de schouders en rug niet te vergeten. Mijn vriend is een sadist! 'oh een kleintje, zal m ff weghalen...' waarop hij knijp en grinnikt en ik verga van de pijn. Ik trap er dus niet meer in!

8. steenbokje

Spannende tijden marscha! Jammer dat de kleine niet meer is gedraaid, maar ik geef je groot gelijk dat jullie een tweede draaipoging hebben geweigerd. Nog een paar daagjes!!!

9. steenbokje

@lautje hoop voor jullie dat het snel achter de rug is. Sterkte meid!

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Vandaag mijn NOD..Nog geen teken van de ongi, Geen bloed geeft moed.

maar toch voor de zekerheid nog een paar dagen wachten want heb al eerder een cyclus gehad van 35 dagen.

dus nog op het wachtbankje.

11. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    spannend Jolanda!

12. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Ja Navlis inderdaad spannend.

Ik ga er natuurlijk vanuit dat ik ieder moment of iedere dag mijn ongi kan verwachten en ja als mijn ongi dan uitblijft is het alleen maar gunstig natuurlijk.

13. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    @Lautje; meis, ik hoop dat je het nog een beetje volhoudt allemaal. Mijn gedachten zijn bij jou! Hele dikke knuffel en sterkte!

@Navlis; hopelijk kunnen jullie snel terug naar jullie eigen huisje en dan daar heerlijk verder genieten!

@JuJu; Wat leuk dat je gaat beginnen met inrichten van de babykamer. En fijn dat je man het eens is met jouw visie, haha!

@Eyore; fijn dat je ongi bent geworden en nu verder kunt bij de gyn. Ben benieuwd wanneer je langs kan komen!

@Moppie; wat fijn dat het er op de pret echo allemaal al zo goed uitzag! En dan over 2 weekjes kunnen jullie je kleinte weer bewonderen, leuk hoor!

@Marcha; wat goed dat er nu een keuze is gemaakt en een datum is gepland voor de keizersnee. En het blijft toch een beetje spannend, want voor die tijd kan je alsnog vanzelf beginnen met de bevalling. Ik hou je profiel in de gaten ;) haha!

@Butterfly; morgen kun je testen, wat spannend meid! Voel je al iets? Ik duim voor je!

@Jolanda; nog geen ongi vandaag? Spannend! Ik duim ook voor jou!

@Hen & JuJu; ik begrijp wat jullie bedoelen met enthousiast dingen willen vertellen, maar je dan inhouden, omdat je bang bent iemand te kwetsen. Toch denk ik dat we alles wel kunnen zeggen hier, omdat we al bijna een jaar contact hebben met elkaar. Lief en leed worden gedeeld ;)

@Hier; vandaag krijg ik een mammografie en een echo van mijn borsten. Ik heb last van cystes en ik wil zeker weten dat het er goed uitziet, voordat ik evt zwanger raak. Mijn moeder heeft borstkanker gehad en je hoort soms van die vreselijke verhalen van dingen die zich ontwikkelen in de zwangerschap... Natuurlijk is het geen garantie, maar toch vind ik het wel een geruststellend idee als ze er nu even naar kijken!

Liefs,
    Caitlin

14. spikkeltje

spikkeltje Niet meer actief

Hey

even een update vlak voor mijn vakantie!!
    Net een brief van het ziekenhuis gekregen. Zou a.s dinsdag al terecht kunnen. Maar dan ben ik op vakantie!
    Dus helaas verschoven.
    Nu was er op 30 aug plek, maar dan ben ik er nog niet weer:(
    Nu moet ik op 28 september heen.
    dus was toch wel redelijk vlot.

Misschien dat ik dan wel weer ongesteld ben, als het komende maand normaal is. Lijkt me niet echt fijn. Nou ja we zullen zien.

nou tot snel dames.

liefs

15. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    pfff ik ben al de hele dag misselijk, daarstraks wat gegeten maar nog steeds misselijk ... ik wil testen maar ik wacht toch nog maar even.

moet ook ontzettend veel plassen en soms komt er bijna niets uit

komt dit bij één van jullie bekent voor?

16. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    ik had allang getest:p

17. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)

haha ik wil ook wel testen maar ook weer niet...heb een onregelmatige cyclus dus wil van mijn langste cyclus uitgaan eigenlijk en die is 35 dagen en zit nu op de 31 dagen dus hopelijk kan ik nog 4 dagen wachten als het me lukt ;) als ik dat geduld op kan brengen eerlijk gezegt.

18. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik laat toch ook weer iets van mij horen kan het toch niet laten om te lezen en naar de site te komen.

Jolanda ik ken het ik heb zelf ook zitten wachten tot 5 dagen na mijn nod. Sterkte met wachten en ik hoop het zo voor je.

Caitlin nog 1 pil en dan ben jij ook gestopt en klaar om te beginnen. zal wel gek zijn vanavond als je de laatste neemt.

Nu weer even een zeur stukje van mij. Je kunt het ook overslaan en bij de sterren weer doorlezen
    ER is nog steeds niets alleen maar koorts, hele lage bloeddruk, bruin verlies ( klein beetje), niet te genieten en een ukkie zonder hartslag. Ik kan niet wachten tot dit erop zit en wij verder kunnen met ons leven ik zit al vanaf zondag binnen.
    Normaal ben ik heel erg van het huishouden de afgelopen week heb ik er helemaal niets aan gedaan en dan is voor mijn doen heel erg raar. Ik lees een beetje, ben met een kraamcadeau van een vriendinnetje bezig en verder kijk ik tv alleen jammer dat er niets leuks op tv is.
    Sorry voor het lange zeur verhaal

butterfly je kunt morgen ook testen heb je hoop??

eyore geniet van je vakantie en gelukkig kan je zo snel bij ze langskomen. je kunt al gaan aftellen.

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Jolanda, klinkt allemaal positief, vooral dat plassen is een algemeen kwaaltje! ik had ook allang getest!! zou het super knap vinden als je nu nog 4 dagen kunt wachten!! ik duim voor je dat het raak is.

20. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik heb vanmorgen al stiekem getest.... negatief natuurlijk:(
    Nu hoop ik echt dat ik morgen ongi word, want dan kan ik volgende week naar het ziekenhuis voor een hsg-onderzoek en anders word dat pas nadat ik terug ben van vakantie en dan moet ik wachten tot dag 7 van mijn cyclus en dan is het alweer eind september. Dus ik blijf heel erg hopen dat mijn ongi dan morgen wel doorbreekt

@Lautje
    Je zeurt absoluut niet hoor. Het is af en toe juist fijn om even alles eruit te gooien en volgens mij is er hier niemand die het erg vind.
    Dikke knuffel...

Deel Deze Pagina