ik heb het op mijn werk helaas vertelt hoe het echt zit en omdat ik dus niet ziek ben volends mijn baas is ze heel heel erg boos. Ze vind het lastig en blijft maar vertellen voor hoeveel problemen dit zorgt en dat ouders vragen beginnen te stellen en helemaal niet blij met mij zijn omdat ik er aan het begin van het jaar niet ben en voor de kinderen is het zo'n belangrijk jaar enz. Nu eerst maar naar het ziekenhuis en dan kijk ik wel verder. het plekje geven in mijn hoofd lukt wel en ik ben ook niet verdrietig meer over de mk maar wel over alles wat ik er naast mee moet maken. Gelukkig gaat mijn vader zo mee die komt speciaal uit zijn werk want die is er nu klaar mee en heel boos. Hopen dat dat werkt. ik laat het jullie weten als ik thuis ben. via mijn mb op internet is toch niet zo makkelijk omdat het zo lang duurt tot je een nieuwe pagina hebt.
Lautje laat je niet gek maken door je baas. Wat je nu mee moet maken is heel erg heftig, en daar heb je tijd voor nodig. Verdorie, ik hoop dat ze het snel voor je oplossen. Gelukkig gaat je vader mee!
NOD September 8/9 Laikabasko (11) 13/9 Nieke84 (12) 17/9 Butterfly22 (12) 21/9 Caitlin (1) 21/9 Jolanda1986 (12) 25/9 eyore ?/? Lautje ( 12) Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) 12/8/2010 Jongen Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Loki09 (juli '10 MA 10 weken) Lautje (juli '10 mk 6 weken 6 dagen) @Hen; nog gefeliciteerd met je verjaardag! @JuJu; wat heb je toch een mooi buikje en het groeit ook goed! @Lautje; meid, wat een gezeik allemaal. Ik begrijp niet waarom ze in het ziekenhuis zo moeilijk doen over die curetage en waarom je bazin zich zo harteloos opsteld. Iedereen kan zich toch voorstellen door wat voor ellende jij nu gaat en hoeveel verdriet je hebt?! En dat je dit goed moet kunnen verwerken en zeker niet expres doet om haar te irriteren?! Ik vind het maar een trut, sorry dat ik het zeg! Hopelijk bereik je vandaag iets in het ziekenhuis meid en fijn dat je vader met je mee gaat! *Dikke knuffel* @Hier; vandaag rood, dus officieel de 1ste dag van ronde 1. Heb er echt helemaal zin in! Mijn NOD is nu op mijn moeders verjaardag, dus dat zou wel een heel mooi cadeautje zijn!!! Liefs, Caitlin
Lautje hoe was het? Caitlin spannend!!! Geniet ervan (enne dank je wel over mijn buikje, ben ook dik trots, letterlijk ) Enne Hen.. ben helemaal vergeten jouw te feliciteren met je verjaardag. Bij deze alsnog!!!
zo ik ben thuis na 2 uur ziekenhuis en 2 uur in de auto zitten. mogen om 9 uur heb ik een plekje in de ok en dan ben ik er van af. Ik kan bijna niet wachten. Dus voor mij is het morgen dag 1 ronde 12. Wat ben ik blij dat hij begint
Badkamer moet nog betegeld worden en geinstalleerd, leisteen moet nog op de vloer en keuken geinstalleerd, en alle stopcontacten (alles zit er al, maar inbouwspul moet op de muur). Boven moeten nog 2 wandjes dicht en dan gaan we daar behangen Schiet lekker op!!! ======= Je had gelijk ======= Mail gekregen over dat de acties verrekend moeten worden (dus bij andere zaken moet je ook die gratis cabriofix in de prijs meerekenen) en het moet allemaal dezelfde kleur zijn (geen probleem met Fast Forward) en nog leverbaar zijn (uhm, nieuwste model??) Heb o.a. teruggeschreven dat ik alleen interesse heb in de wagen+reiswieg+voetenzak en niet de cabriofix, en verder o.a. Als ik het goed begrijp word ik dus voor jullie laagste prijs garantie verplicht om de Cabriofix wel mee te berekenen in de prijsvergelijking met Babykoop of Babypark. In dat geval zal ik bij een van de andere twee de wagen bestellen. :x rare actie hoor, 667,- voor wagen met reiswieg en voetenzak en "gratis" cabriofix die je dus wel betaalt... Dusss.... kijken bij Dump, bestellen bij Park. Goede oplossing JuJu!!
Had ik ook al gespot AAARRRGGHHH Wat doen ze je aan meis??? :x Vind het ronduit K*T voor je ?????? onvoorstelbaar. sorry... dit gaat er bij mij niet in. wat een onbeschoft mens! jij zit te wachten op een miskraam die maar niet wil komen, en zij vind dat jij in de tussentijd moet gaan werken??? wel mooi meis!
Ik heb nog niet alles bijgelezen, reageer dus alleen even op de laatste posts: @ Lautje: Heb met verbazing je verhaal zitten lezen... Wat bizar allemaal.... Ik vind je bazin echt een harteloze trut en daarnaast snap ik niet dat alles allemaal zo moeizaam verloopt in het ziekenhuis... Gelukkig kun je vandaag terecht. Ik wens je heel veel sterkte... *dikke knuffel* @ Juju: Mooi buikje, je gaat het nu toch wel echt zien! Vanaf het eerste hobbeltje ging het opeens snel bij mij, voor je er erg in hebt heb je echt een buik @ Moppie & Juju: Leuke spulletjes! Geweldig he om zo lekker te shoppen? Gaat helemaal goed komen bij jullie zie ik! Hoe zit het met de levertijden? Is dat bij jullie ook zo extreem? Wij moesten hier 16 weken wachten op de kamer en kinderwagen @ Caitlin: Spannend hoor! Je zit nu dus officieel in ronde 1 Ga voor je duimen dat het maar snel raak mag zijn! @hier: zeeeeeer spannende tijden! Morgen krijg ik de keizersnee Het is zo onwerkelijk allemaal... Krijg vandaag in ieder geval een telefoontje over het exacte tijdstip. Afgelopen week nog wat gespreken en info gehad in het ziekenhuis, 2x bloed laten prikken en morgen is het dus al zo ver... Pfff, weet even niet zo goed waar ik het zoeken moet Mijn vriend is ook helemaal van slag haha
Oh Marcha wat spannend!!! Morgen hebben jullie je kleine man in je armen.. wat een onwerkelijk gevoel. Kan me voorstellen dat je daar onrustig van wordt.. de laatste momenten met zijn tweeen (word opeens half emotioneel hiervan, bizar ) Levertijd: die viel mee. Volgens mij zit die met name op kamertjes en wij gebruiken commode en wiegje uit de famillie (oeh zal vandaag even een matrasje bestellen). Wij krijgen onze wagen wel pas eind november maar dat was onze eigen keuze. Ben inmiddels op Marktplaats aan het kijken voor zo'n lodger wrapper voor in de maxi cosi. Die booster koop ik als de kleine er is. Vanochtend heeft vriendlief voor het eerst de baby gevoeld Hij trapte flink door en hij was best onder de indruk. Vooral toen ik zei dat het nog véél harder kan *** Lautje ik hoop alleen maar dat het voor jou nu allemaal achter de rug is. Ik denk aan je!
hallo meiden, Ik ben er weer alleen nu met een schone baarmoeder. Het was wel een plakbaby het heeft nog wel even moeite gekost. Verder is alles goed gegaan. Ik ga nu lekker slapen ben dood moe en dan schrijf ik morgen weer. Wel een raar idee dat dit weer dag 1 is. heb een nieuwe gyn vanaf vandaag want bij deze kanjer blijf ik lekker.( mooie man die ook nog oog heeft voor mensen en vandaag 4 keer is komen kijken) Over 3 weken weer terug om het na te laten kijken.
Lieve Lautje, gelukkig is alles goed gegaan rust lekker uit! Marcha; alvast heel veel succes morgen. Morgen zie je jullie kleine ventje!! Geniet er heel erg van als je jullie kleine mannetje in je armen hebt!!
Lieve lautje, gelukkig is alles goed gegaan, doe lekker rustig aan!! Marcha, zo spannend voor jullie! heel veel succes morgen!!! ik zal aan je denken!
marcha vandaag bevallen. geniet van jullie kleintje ik voel mij vandaag redelijk en ik ben goed begonnen heb al 2 wasjes gedaan (Heb ik ruim een week niet gedaan), de afwas en heb bloemen gehaald. NU even lekker een broodje eten en dan even stofzuigen. Ik moet iets doen vind ik. al vinden de katten het niet zo leuk want die hebben al die dagen zo lekker bij mij gelegen.
@Lautje; wat fijn dat het goed is gegaan en dat je nu bij een fijne gyn zit. Zo hoort het! Ga / mag je eigelijk nu weer met clomid beginnen, of eerst weer een ronde je lichaam zelf de kans geven? @Marcha; waarschijnlijk ben je nu al mama of echt bijna. Super spannend en zodra je je een beetje beter voelt en op internet kan zien we jullie kleine man graag tegemoed hoor! @Hier; dag 3 en nog rood, dus niet zoveel te melden... Was gister bij mijn ouders en die weten ook van onze plannen. Mijn zus heeft al 2 jongens en ze zeiden dat ze het nu wel heel spannend vinden dat wij voor een kindje gaan en dat ze me steunen waar nodig. Mijn zus had ook al iets van die strekking gesmst en dat deed me zo goed! Ik weet dat de meeste mensen het als een geheimpje houden tot een goede echo of in ieder geval tot een posi test, maar ik kan me niet indenken dat ik het anders zou doen dan nu, haha! Liefs, Caitlin