Leuke reacties Caitlin Lautje wat fijn dat je je iets beter voelt en goed dat je ook weer wat gaat doen. Marcha ik denk aan je! Fantastisch dat je vandaag mama wordt, wat super bijzonder!
Caitlin ik zou over 2 dagen mogen beginnen. Wij hebben het er lang over gehad en besloten dat wij er een maand mee wachten laat mijn lijf maar even bijkomen. Wij hebben geen haast om nu meteen zwanger te worden een maand kunnen wij wel wachten met verder gaan. Ze zeggen ook dat het beter is 2 weken even geen sex te hebben dus dan heeft het ook niet veel zin denk ik zo. een maand rust en dan weer verder.
Je hebt helemaal gelijk hoor Lautje! Eerst maar even je lichaam laten herstellen en bijkomen van alles wat er de afgelopen weken is gebeurd. Liefs, Caitlin
Ik weet het, vreemd hoor! Nog 4 maand en 3 weken te gaan. Wat vliegt de tijd toch! Wanneer is jouw uitgerekende datum. Net na de jaarwisseling?
3 januari! Marcha heeft op hyves gezet dat de geboorte van haar zoontje goed is verlopen. Ik houd de naamprimeur voor haar om hier te posten, maar het is dus goed gegaan. Gefeliciteerd Marcha & man!
Ik zag 't ook op hyves! GEFELICITEERD Marcha!! Hopelijk mogen jullie snel naar huis en dan heerlijk genieten!!! Wat bijzonder om dan eindelijk je kleintje in je armen te hebben... Heel veel geluk met hem!! Hier verder druk, druk, druk.... Heb dan wel vakantie, maar hebben genoeg dingen gepland! Vanmiddag de muur in de babykamer knalgroen geverfd! Oei, die knalt er echt vanaf, maar ik vind em MOOI! Nu snel nog even wat opruimen... Later ga ik uitgebreider op iedereen reageren! Lautje; Fijn dat je je wat beter voelt! Ik denk aan je!! Liefs
Ik had het idd ook al gezin op hyves, maar vond het voor haar een beetje lullig om het hier als eerste te vermelden. Gefeliciteerd marcha en man, nu lekker geniet van jullie kleine vent! Hier gaat alles oke, nog steeds druk met verbouwen en we beginnen nu langzaam toch een beetje achter te lopen op de planning dus daarom schrijf ik hier weinig maar lees wel trouw mee. van het weekend zal ik even buik foto's maken want ook daar denken we eigenlijk niet aan door alle drukte. Volgende week dus zal ik mijn (behoorlijke vind ik zelf) buikje showen. liefs...
Gefeliciteerd Marcha & man, met de geboorte van jullie zoontje! Ik heb de meiden van zp niet op mijn hyves staan, dus geen idee wat de naam is, maar die hoor ik binnenkort vast van Marcha zelf als ze zich weer even hier komt melden Zoals jullie aan de tijd van dit berichtje kunnen zien zit ik in de nachtdienst, gelukkig maar 2! Liefs, Caitlin
Zo, hier dan weer eens een wat uitgebreider berichtje van mij. Alweer bijna een week vakantie erop zitten en nog een weekje te gaan. Hopen dat het wat beter weer wordt! 8) Heb eerst vanmorgen de beloofde foto's maar eens gemaakt, zal ze hier straks posten! Verder gaat het goed met mij. Heb wel last van mijn rug en ik voel aan mijn buik ook al snel wanneer ik teveel doe/heb gedaan. Dat is lastig, maar ik kan er goed mee omgaan. Ik had ook niet verwacht dat ik qua rug mijn zwangerschap als een zonnetje zou uitlopen, dus dat scheelt. Ben wel benieuwd hoe het straks gaat worden als ik weer ga werken, maar dat zien we over een week wel weer! Zit inmiddels al twee keer per week bij de fysio en dat helpt wel een beetje, dus dat scheelt! Ik voel de baby ook al aardig, alleen kan ik wel behoorlijk in de stress schieten als ik het een dag niet voel. Gisteren voelde ik het weer voor het eerst in twee dagen en ik moest er gewoon van huilen! Ach ja... die hormonen! Ze spelen een aardig spelletje met me! Maandag hebben we 't kamertje gekocht. We hadden 't al op de site van de baby-dump gezien en toen we het in de showroom zagen, waren we verkocht! Het past goed bij de stijl van ons hele huis en het was ook nog niet eens gek duur. We hebben de wagen via marktplaats gekocht, voor 400 euro goedkoper, om wat meer uit te kunnen geven aan het kamertje en aankleding. Gelijk de aankleding, een box en de maxi-cosi gekocht. In week 40 leveren ze alles en omdat we nu dan toch vakantie hebben, ben ik meteen maar gaan schilderen. Ben nog niet helemaal tevreden over het resultaat, maar ik heb nog even de tijd voor de puntjes op de i! Goed, ik geloof dat ik jullie nu weer zo'n beetje op de hoogte heb gebracht! Zal komende tijd weer proberen weer vaker langs te komen, dan is het makkelijker om op iedereen te reageren! Ik zet de foto's straks trouwens gewoon maar in mijn album, kunnen jullie daar even gaan snuffelen!
Hallo allemaal! Even kort een berichtje vanuit het ziekenhuis. Wij zijn gisterochtend de trotse ouders geworden van onze prachtige zoon Justin Ryan!! Hij weegt 2690 gram en is kerngezond! De keizersnede verliep voorspoedig. Vandaag heb ik al weer een stukje gelopen. Hopelijk mogen we as zondag naar huis. Zodra ik thuis ben volgt er een uitgebreid verslag met foto's!!
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon Marscha+man! Fijn dat het goed met je gaat, ben erg benieuwd naar de foto's!!
Marcha; nogmaals van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon Justin Ryan!!! Wat een geweldige naam zeg! Nou ben ik wel een beetje bevooroordeeld, want wij hebben de naam Ryan al heel lang hoog op ons lijstje staan Geniet lekker van jullie nieuwe gezinnetje en knap lekker op de komende tijd. Liefs, Caitlin
Marcha en man gefeliciteerd met jullie zoon wat een leuke naam. geniet van deze mooie tijd samen. BIj mij gaat het redelijk ben blij dat het voorbij is maar ook wel een beetje verdrietig omdat de droom weer te niet is gedaan. Ben nu veel met andere dingen bezig en hier bijna niet meer te vinden kom wel weer maar ga even minder bezig met zwanger worden en even iets meer met andere dingen tot wij over een maand weer gaan beginnen want deze maand ( 6 tot 8 weken) gaat het niets worden en ga ik ook niet hopen of dromen. Weet hier iemand iets van engelse maten ben verlieft geworden op een jas uit de cosmo en die is alleen te koop bij topshop.com weet niet wat welke maat is ik denk dat ik maat 40 heb omdat ik er een dikke trui onder wil kunnen dragen. ( sorry heeft niets met baby's te maken)
Nogmaals van harte Marcha! Inderdaad een hele mooie naam! Neem de tijd om op te knappen en we wachten rustig op een paar mooie kiekjes! Lautje; Begrijpelijk dat je verdrietig bent en even niet wilt hopen. Iets waar je zo lang van gedroomd hebt, werd bijna werkelijkheid. Dat dit nu opeens voorbij is, is écht niet niks hoor! Neem je tijd meid, als je hier niet veel meer te vinden bent, weten we waarom! Wat is je eigen maat precies? Ik schommel meestal tussen 38-40. Voor een winterjas neem ik altijd maat 40 en heel soms zelfs maat 42, want er moet voor mij echt een hele dikke trui onder kunnen! Kun je niet gewoon twee maten bestellen en er dan eentje terugsturen?
Marcha; Mooie naam zeg! Ik ben benieuwd naar foto's van jullie kleine mannetje! Laat je maar lekker verwennen en knap goed op!! Lautje; Ben blij dat alles goed is gegaan! Begrijpelijk dat je verdrietig bent. De droom voor een kleintje bestaat al zo'n tijd en je bent er dan ook zo intensief mee bezig. Dan lijkt deze droom uit te komen, maar helaas eindigt het op deze manier! Doe lekker rustig aan en neem de tijd om alles een plekje te geven. En als je er dan weer klaar voor bent dan gaan jullie er gewoon weer voor!! Heel veel sterkte! Hier; Ik heb er een beetje genoeg van op dit moment. Ik ben aan het wachten op mijn ei. Ik temp nog steeds iedere dag en doe nu ook weer ovutesten. Maar over één week gaan wij lekker op vakantie en dan temp ik niet meer. Als het goed is heb ik mijn ei dan net gehad en dan gaan we even lekker ontspannen aan het Gardameer. Ik heb er echt super veel zin in. Even lekker niks!!! Ik zei gisteren ook tegen mijn vriend dat ik het gevoel heb dat ik mezelf helemaal niet meer ben. Ben zo veel bezig met wanneer moeten we klussen, tempen, ovutesten... Het zit bijna continu in mijn hoofd en dat vind ik helemaal niet leuk. Wie had gedacht dat zwanger worden zo verschrikkelijk zou zijn?! Het leek me super leuk en natuurlijk ook wel spannend, maar nu is het voor mij echt niet leuk meer. Op het werk is het ook behoorlijk druk en soms wordt me dat nu even te veel dus ik ben echt toe aan vakantie. Volgende week heb ik nog jaargesprek met mijn afdelingshoofd, dan ga ik haar denk ik over onze kinderwens vertellen. Dit doe ik omdat ik in eerste instantie misschien nog een opleiding wilde gaan doen vanaf januari, maar dat wil ik nu denk ik niet meer, hoop dat we dan zwanger zijn namelijk. En ook omdat als we volgende maand dus naar de gyn moeten dan zal ik misschien vaker op korte termijn vrij moeten zijn om daarheen te gaan ofzo. Ben benieuwd hoe ze zal reageren. Sorry voor dit zeur berichtje van mij. Ik hoop dat ik alles op vakantie een beetje los kan laten en er daarna weer vol voor kan gaan!! Fijn weekend allemaal meiden! En ik wil nog even zeggen dat ik het echt super fijn vind dat ik hier gewoon alles kwijt kan waar ik mee zit. Ik zou niet weten aan wie ik het anders moest vertellen. Vertel het wel aan mijn vriend maar hij lijkt mij niet altijd zo goed te begrijpen als jullie.. Knuffel van mij!
ik was al zover dat ik maat 40 of 42 wil bestellen maar het komt van een engelse site en nu weet ik niet of ik maat 12,14 of 16 moet hebben heb dit nog nooit gedaan. Dit zou mijn 1e internet aankoop zijn.