http://www.kleding-maten.nl/kleding_maten_dames.html Als je op deze link klikt, komt er waarschijnlijk een maattabel, volgens mij heb je 12 (mt 40) of 14 (mt 42) nodig! Succes ermee! Nieke; Op welke dag zit je nu voor je ei? Vervelend als je iedere keer zo lang moet wachten! Geef je groot gelijk dat je in je vakantie lekker stopt met tempen. Als je verwacht dat je ei dan al is geweest, heb je het belangrijkste gehad! Hopelijk geeft je vakantie je de nodige afleiding en kun je er daarna weer vol goede moed tegenaan! Maar eigenlijk hoop ik meer voor je dat er geen volgende ronde komt! Maar als die er wel komt, is het inderdaad misschien handig om het aan je afdelingshoofd te vertellen. Dan weet in ieder geval 1 iemand het en kun je misschien een klein beetje begrip van haar krijgen. Inderdaad ook handig als je een afspraak hebt bij de gyn ofzo, dat je daar zonder dat het opvalt vrij voor kan krijgen! Ga je naar de gyn in het ziekenhuis waar je werkt?
Ja ik ga naar de gyn in het ziekenhuis waar ik werk. De eerste keer was dat al een beetje akelig. Was toch wel bang om collega's tegen te komen en ja wat ga je dan zeggen. Maar ja we zien wel als het zo ver is, misschien wil ik het dan wel heel graag vertellen ik weet het niet. Ja ik hoop ook dat ik op vakantie wat rust kan vinden. En zeker hoop ik dat we geen ronde verder hoeven, maar ik wil hier niet te veel op hopen zou dan weer zo'n teleurstelling zijn als we toch een ronde verder zijn. Ik zit nu op dag 14 en mijn temp was weer iets lager vandaag, vorige ronde had ik dat ook en toen kwam mijn ei de dag erna, dus ben benieuwd. Straks even een ovutest doen en afwachten.
@Nienke; Gardameer????? Wat toevallig. Ik ga volgend weekend ook! Waar gaan jullie precies naartoe? @Lautjep; "Gelukkig" is het allemaal achter de rug. Misschien is gelukkig niet helemaal het juiste woord, maar weet niet hoe ik het anders moet zeggen. Natuurlijk is deze periode helemaal niet fijn voor jullie, maar je kunt nu wel weer verder. Sterkte meid! Neem je rust en daarna ga je er weer helemaal voor! @Marcha; Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ben erg benieuwd naar de foto's!! @Hen; Geniet van je vakantie! En je buik groeit al lekker! Super zeg. @Hier; Van de week bij de ha geweest en afspraak gyn gemaakt. Er is hier een tekort aan gyn's, dus ben uitgeweken naar een ander ziekenhuis en kan pas 26/10 terecht. Duurt echt nog lang. Aan de ha nog gevraagd wat nu dag 1 is. Ik heb nl. vaak een dag wat bloed, dan 1 a 2 dagen weinig tot niets en dan pas breekt het door. De 1e dag dat er bloed is, wordt dus echt als dag 1 gezien. Dat was vorige week vrijdag en het is nu nog niet over!!! Jaja meiden, ronde 12 alweer!! Ik denk dat we het niet waar gaan maken dat we allemaal in september zwanger gaan zijn. Dan zou er een wonder moeten gebeuren!!! Volgende week lekker op vakantie. Ik hoop dat ik mijn gedachten dan kan verzetten.
NOD September 8/9 Laikabasko (11) 13/9 Nieke84 (12) 17/9 Butterfly22 (12) 17/9 DeLi (12) 21/9 Caitlin (1) 21/9 Jolanda1986 (12) 25/9 eyore ?/? Lautje ( 12) Zwanger Jos1981 (november '09 positief getest) Linnie82 (november '09 positief getest) Simone81 (december '09 positief getest) Fynn (december '09 positief getest) 12/8/2010 Jongen Marcha (december '09 positief getest / 29-08-2010) Jinne1982 (januari '10 positief getest) Granta (februari '10 positief getest) SweetMiekie (februari '10 positief getest) Reintje85 (februari '10 positief getest) Macmazsy (maart '10 positief getest / 05-12-2010) JuJu (April '10 positief getest / 03-01-2011) Moppie1981 (Mei '10 positief getest / 15-01-2011) Hen (Mei '10 positief getest / 16-01-2011) Navlis (mei '10 positief getest / 9-02-2011) Tutsje (juni '10 positief getest / 10-02-2011) Jojogirl88 (juni '10 positief getest) Vlinders Navlis (december '09 MK 6 weken) Loki09 (februari '10 MA 11 weken) Loki09 (juli '10 MA 10 weken) Lautje (juli '10 mk 6 weken 6 dagen) Ik zag dat ik al uit de lijst verdwenen was, dus heb mezelf weer toegevoegd.
deli ik ga het ook niet waarmaken in september zwanger. Ik mag tot 9 sep helemaal niets en ik denk ook niet dat het zonder clomid zo snel zal lukken. Wij wachten deze ronde even en dan toch maar weer verder. Het heeft geen zin om te blijven wachten en niets doen want het kan altijd nog een keer gebeuren en dan moet je er toch weer doorheen.
DeLi; Dat is toevallig dat jullie dan ook naar het Gardameer gaan. Wij hebben nog niks geboekt maar willen waarschijnlijk richting Peschiera del Garda gaan. We gaan met onze tent. Jullie? Welke richting gaan jullie op? Hen; Fijne vakantie!
Marcha nogmaals gefeliciteerd! Hen wat een mooie buik! Lekker dat jullie alles al binnen of besteld hebben. Ik ga morgen ook weer een foto maken. Voel de baby soms zo hard trappen dat ik beledigd ben Hij laat vanaf 16 weken echt iedere dag wat van zich horen (op 2 a 3 dagen in de vakantie na) en ik ben al helemaal gewend. Maar hij is tegenwoordig zo druk dat ik me helemaal zorgen ga maken! Wat een rijtje staat er weer met als NOD september.. ik ga stiekum toch uit van minimaal 1x roze nieuws1
moppie ik was juli roze maar dat heeft mijn lijf weer terug gedraaid. Dus aug is er hoop. ik heb mij we alleen weer tussenuit gehaald omdat het niet meer zo is. Ik hoop toch op iemand roze in aug en ik ga het niet zijn.
hallo dames. Hier nog even snel een berichtje van mij. Wij vliegen morgenvroeg om 4 uur naar turkije voor 11 dagen. Even lekker de gedachten ergens anders op. Zodra ik weer terug ben lees ik alles bij en hoop ik stiekem al op roze nieuws van 1 van jullie. Allemaal heel veel succes met alles.
sorry, keek alleen naar het lijstje. ben een vergiet tegenwoordig... jammer dat het bij jullie niet zo mag zijn in augustus *knuff*
@Nienke; Wij zitten in de buurt van Lazise. Is niet zo heel ver van Peschiera. Wat grappig zeg. Hoe lang gaan jullie precies?? Ik duim op mooi weer voor jullie! Hahaha dan hebben wij dat ook. @Butterfly; Prettige vakantie. @Lautje; Even een maandje rustig aan en dan weer volop aan de slag meid! @Juju; Wat leuk dat je jullie kleintje zo goed voelt. Lijkt me eerst heel raar, maar wel heel erg super!! Als hij/zij je maar niet bont en blauw schopt. Hihi
DeLi; Wij willen 10 dagen of 2 weken gaan, ligt aan het weer. Hoe lang gaan jullie? Wij hebben niks geboekt, jullie dus wel? Als het niet echt mooi weer is rijden we wat verder naar het zuiden want daar zal het dan zeker wel mooi weer zijn. Maar ik hoop zeker op mooi weer. Nu is het in ieders geval rond de 30 graden zag ik. Butterfly; Fijne vakantie!!!
@Nienke; Ja wij hebben wel iets geboekt. Ik hoop echt op mooi weer, want wij kunnen dus niet zomaar naar het zuiden vertrekken. Maar goed. Zo slecht als het hier in Nederland is, zal het daar niet zijn denk ik.... Hoewel het wel aardig kan spoken aan het Gardameer. Wij gaan eerst 2 nachten naar Oostenrijk en dan vanaf het weekend 2 weken Gardameer. Ik heb er erg veel zin in. Even lekker weg! Wie weet komen we elkaar tegen zonder elkaar te herkennen! 8)
JuJu; Mooi buikje hoor!! DeLi; Ja wie weet komen we elkaar tegen, best grappig idee eigenlijk. En ik hoop ook zeker dat het mooi weer is, hoeft niet super heet te zijn. 25 graden met lekker wat zon vind ik prima hoor. Hier; Mijn ei is onderweg..!! net een ovutest gedaan en deze is bijna positief, iets lichter als de controlestreep. Dus hij is morgen of net zo donker of alweer iets lichter, maar dat zullen we wel zien. Dus weer flink klussen. Ben benieuwd. Wel fijn dat het lekker voor onze vakantie is. Kan ik fijn vakantie vieren en hopelijk er wat minder mee bezig zijn. En dan afwachten als ik thuis kom, want ik hoop niet dat ik ongi wordt op vakantie.
Lekker aan de klus Nieke! Heb je dat gehad op vakantie. Oeh een zonnetje, heerlijk (lijkt me ook wel wat)
@ Nieke; ik begrijp helemaal dat je het zat bent hoor, je doet alles goed en toch nog geen resultaat. Hopelijk krijg je op je werk wat begrip voor de situatie en nog beter zou zijn natuurlijk als het allemaal niet meer nodig is! En natuurlijk staan wij voor je klaar hoor, alles mag en kan gezegd worden en jij hebt net zo goed een luisterend oor voor ons als andersom! Fijn dat je vandaag een posi ovu test had; klus ze en alvast veel plezier op vakantie aan het Gardameer. @ Deli; wat balen zeg dat er bij jou in de buurt zo'n tekort is aan gyn's en dat je nu zo lang moet wachten! Geniet maar lekker op je vakantie, het is je gegund meid! @ Butterfly; jij bent al op vakantie, maar ik wens je toch nog even veel plezier! @ JuJu; wat een mooie buik, groeit echt goed hoor! @ Hier; vanaf vandaag aan de klus. Ik ga donderdag beginnen met ovu testen en verwacht mij ei dinsdag, maar beter te vroeg dan te laat beginnen met klussen, haha! Liefs, Caitlin
Geniet van het klussen Caitlin, heerlijk die eerste ronde! (niet dat het daarna verschrikkelijk wordt hoor) Wij zijn toch maar bezig gegaan met namen. Pff.