Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hoe plaats ik de banner eigenlijk bij me naam? zoals bij de andere meiden dat ie er vast in staat of gaat dat niet?

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Je kan recht boven in een banner maken, na het maken van je banner moet he het http kopieren en in je handtekening plaatsten. Je handtekening vind je bij het kopje (links niet helemaal bovenin) gebruikersinstelling.

Succes

3. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    thanks

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Granta het is je van harte gegund! Nu moet je er namens al ons hopenden en wachtenden (;)) extra van genieten! Heerlijk meid!

5. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    wie van jullie hebben zwangerschaps verschijnselen?

Ik niet echt zo heel veel alleen vaak plaasen,moe,honger(en tergelijkertijd een vol gevoel) neigingen om boven de wc te gaan hangen :( ,een opgeblazen gevoel en beetje hoofdpijn

6. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    ik kan niet echt zeggen dat ik zwangerschapsverschijnselen heb. Heb wat last van hoofdpijn en een opgeblazen gevoel meer eigenlijk niet.

7. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Spannend Jolanda het kan natuurlijk zo raak zijn want de een heeft wel zwangerschapsverschijnselen en de ander weer niet of weinig.

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @granta: gefeliciteerd!!!

Voelt onwerkelijk hè ? Ik had al zon vermoeden na de vage testen waar je het over had!

@ nieuwe posters: welkom!!

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Granta gefeliciteerd met je zwangerschap!! Even aan het idee wennen en dan heerlijk genieten..

Hier heb ik het idee dat ik een eisprong heb gehad. Voel allerlei rare steekjes in mijn onderbuik. Het vruchtbare slijm heb ik ook gezien, dus ik hoop dat dit het is. Nu maar afwacthen dus...

10. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @granta: gefeliciteerd, geniet er maar lekker van.

@hier: als er vanavond niks doorbreekt dan ga ik morgen nog maar is een testje wagen. duim duim.

11. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Ik duim vanaf nu nog harder voor jullie allemaal.
    Het besef is er nog steeds niet helemaal..had vanmiddag een klein rompertje gekocht en samen met de test ingepakt voor mijn vriend..die zit nu lichtelijk in shock op de bank....echt heel onwerkelijk...

ik kom gauw weer meekletsen maar ik ga even alcoholvrij proosten nu...dikke knuffels

12. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oh Granta, wat lijkt mij dat heerlijk om te doen!!
    Echt meis, geniet van deze moment en ik ga heel hard voor jou duimen dat je probleemloos de eerste 12 weken doorkomt (en natuurlijk de rest!!)

Butterfly;
    Echt knap van je, zoveel geduld zou ik niet hebben!

Hier;
    Vraag me af wanneer m'n ongi weggaat... Heb al twee dagen lang rode veegjes... Maar misschien hoort dit wel bij een normale bloeding? Weet natuurlijk nog niet zo goed hoe dat is, omdat ik dat eigenlijk nog niet heb gehad! Wat ik dan wel raar vind is dat ik op dag 4 en 5 bruin verlies had en dat het nu dan weer rood is... :(. Nou ja, afwachten maar weer!

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Gefeliciteeeeeerd Granta! Geniet ervan!!!

14. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Butterfly: erg spannend allemaal, hoop voor je dat je morgen posi test!

@Hen: maar je zit al in ronde 6 toch? Of is het elke keer anders?

@Hier: wachten.... wel rare steekjes af en toe maar zou het mn ei zijn of heb ik toch vrijdag al mn ei gehad op dag 10? Ik weet het allemaal niet meer... Als vrijdag mn ei was, dan zitten we nu op 6dpo toch? innesteling whaha... nee ik praat mezelf nu gek, ik ga er gewoon vanuit dat ik over een paar dagen evt. al ongi kan worden...

Hoe doen jullie dat eigenlijk? Bedoel, met de pil kon ik er de klok op gelijk zetten zo ongeveer dus ik wist precies op welke dag ik moest beginnen met tampons gebruiken.
    Maar nu? Inlegkruisjes voor de eerste druppen ofzo? Weet nog dat ik het vroeger ook altijd al zo vervelend vond omdat ik erg onregelmatig was.

15. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Waaaaah!!! Granta GEFELICITEERD!!!
    Ik moet al lang naar mijn werk, maar de kon me niet bedwingen hier bij ons clubje te kijken, omdat Granta zou gaan testen!!!
    Super (nu ben ik alleen wel te laat.... ;))
    Gister niet kunnen lezen en wat een hoop is er weer geschreven!!

Granta geniet ervan meid!

Alle nieuwe meiden welkom bij onze leuke club.

16. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen meiden,

@Butterfly en... en... zijn de duivels al geweest? Zo niet... wat zegt je test?

@Granta ben wel heel erg benieuwd hoe je vriend/man reageerde op het mooie cadeau wat je hem hebt gegeven, vertel.. vertel!

@Moppie het zou natuulijk mooi zijn dat je geen last hebt van ontpillingsverschijnselen maar denk dat je daar wel van uit moet gaan

@hier eisprong is volgens mijn gevoel dinsdagavond/woensdag geweest dus het is nu wachten en daar heb ik al zoveel problemen meer wachten... bah

17. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    vanochtend me temp opgemeten deze was 36.8/37.0
    normaal komt mijn temp niet boven de 36.4/36.5 uit.

de hoge temp houdt al 2 a 3 dagen zo aan. en als ik dan in de middag tegen de avond me temp meet is me temp gewoon normaal:(

Mja toch even afwachten tot morgen, morgen kan ik al gaan testen maar ik wacht eerst of ik mijn regels krijg morgen, blijven de regels weg dan ga ik zaterdag testen

18. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Goede morgen,

@ tutsje: mijn vriend was eerst heel stil en toen zag ik ineens...tranen...zo lief...het rompertje hangt nu aan de muur in de slaapkamer...

@ deli: wat een lieve reactie van je...het is nog heel onwerkelijk..ik heb zo'n eerst zien en dan geloven gevoel...

@ hen en loki: lief....ik glunder bij al die reacties...

@ butterfly: weet je al iets???

liefs en fijne dag gewenst...

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik mis nog een prachtige banner Granta.. ;)
    (hier: kreeg gisteren en vanochtend weer erge ongikrampen, niet gewoon krampjes maar echt ongi (die voelen anders). Ohh.. nog niet nog niet.. :()

20. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Oh JuJu ik hoop zo voor je dat de duivels niet komen!!!

Deel Deze Pagina