Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Nou meiden, Ik wil even laten weten dat de ovutesten hier hun werk doen hoor. Ben gister begonnen en schrijf netjes de datum en de dag erop en de streep is nu al donkerder als wat hij gister was, natuurlijk nog geen knalstreep maar ik neem aan dat ik die volgende week wel zal spotten.

liefs..

2. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    heb even niet gegeken, maar kon weer aardig wat pagina's lezen!

Alle nieuwe dames welkom! Pas op wij zijn verslavend :p

@Granta; GEFELICITEERD!!! Ga er lekker van genieten!

@Butterfly en Juju; jammer van de ongi. Volgende ronde beter!

@hier; Mn ongi loopt nu eindelijk af. Voor het eerst dat hij zowaar normaal was. Nier extreem hevig en daarna opeens dagen bijna niks. Nu netjes gelijkmatig verdeeld. Denk dat vandaag wel de laatste dag zal zijn. Dan wordt het weer wachten op mn ei.

@moppie; ik doe altijd op de dag dat ik ongi moet worden een inlegkruisje in. Doordat ik precies weet wanneer mn ei is, weet ik ook wanneer de ongi moet komen. Het probleem bij mij is alleen dat ik het niet voel aankomen. De kampen komen vaak een paar uur later pas.

3. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Oei... moet bijna twee keer per dag gaan kijken om alles hier bij te houden!

Wat ik in ieder geval heb gesnapt.... Jammer Juju! Een nog kortere LF.... Echt balen joh!

En butterfly, voor jou natuurlijk net zo balen!

Navlis;
    succes met je testen hè! Vond het in de eerste ronde maar gek om te doen, maar raakte er snel aan gewend en je weet ook meteen waar je aan toe bent!

Moppie;
    jouw vraag aan mij was geloof al een paar pagina's terug: voor mezelf is dit nu ronde 4 voor een kindje, omdat we twee rondes daar heel bewust niet voor gegaan zijn zeg maar...
    Dus wel 6 cyclussen, maar 3 daarvan echt geprobeerd en nu zijn we bezig met de 4e, snap?

Hier;
    vandaag heel minimaal bruin/rose verlies gehad, dus verwacht nu dat m'n ongi wel voorbij is! Nu ook weer op naar mijn ei en dan aftellen....

4. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    @ julu en butterfly: wat jammer, hopelijk vol goede moed de volgende ronde in...

@ hier: vanmiddag heeft de verloskundige gebeld, moet er a.s dinsdag heen voor een soort intake. Ze vroeg van alles en kwam erg leuk over. Ik heb kaartjes laten drukken, misschien wat snel, maar voor mijn familie die het dichts bijstaat...en die kwamen vandaag.nou ik lijk wel een kraan..de tranen blijven maar komen..kan niet wachten om het te gaan vertellen...

het is heel gek.ik ken jullie niet echt..maar toch vind ik het zo lekker om tegen jullie aan te kletsen.....jullie weten meer als wie dan ook....ik hoop dat ik nu ik roze nieuws heb gehad nog steeds hier mag mee kwekken...

lekker slapen

5. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Je moet blijven meekwekken!:D

wij willen ook die roze wolk van jullie meebeleven! Dat blijft ons moed houden;)

Ik vind het trouwens ook heerlijk om lekker tegen jullie aan te kletsen!

6. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Granta, natuurlijk mag je hier blijven, leuk ;)

Enne, juist omdat het zo onpersoonlijk is ben je meestal veel opener naar elkaar toe. Geweldige uitvinding die fora!

@Hier: wat verschil ontdekt in afscheiding - dwz. er is afscheiding :p Betekent dat mn ei er aan komt hoop ik! Voel veel maar misschien let ik nu ook veel te veel op alle vage tekenen.

7. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    jammer JuJu! op naar de volgende ronde

Hier ook alles nog rustig. Kan wel iets moeilijker slapen maar komt misschien ook wel omdat ik de hele week al thuis ben.

8. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @moppie; ik had altijd meer afscheiding rond mn ei en voor mn nod. Dus als je je ei nog niet gehad heb, dan kan het idd je ei zijn.

9. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen Meiden,

@JuJu ooh wat jammer :( Hoe zit het nu met je LF is die korter of gelijk dan anders? Duim voor je in de volgende ronde!!!

@Hier gisteren heel erg buikpijn nu weet ik niet of het mijn eisprong was of dat ik last van mijn darmen heb, ik heb namelijk een cronische darmziekte dus ik heb vaak buikpijn dus ik kan vaak niet achterhalen wat het nou werkelijk is. Maar ik zit nu op het wachtbankje en ik duim voor het allemooiste verjaardags cadeau ooit!!!

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Goedemorgen allemaal,

Daarnet een testje gedaan deze was Negatief, Althans er lijkt heel erg vaag een lijntje te staan :( maar ben nog niet gerust, als ik vandaag mijn regels niet krijg doe ik over een paar dagen een nieuw testje.

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Spannend Jolanda hoop voor je dat je duivels niet komen deze dagen!!!

12. Mama Larissa

Mama Larissa Fanatiek lid

11 aug 2009
    3.946
    1
    0
    Mama zijn en 3 dagen per week werken
    Noord-Holland
    Gefeliciteerd Granta met jouw roze nieuws! Veel plezier met het vertellen en bij de verloskundige!

En voor de meiden die een ronde verder zijn, een dikke knuffel en weer vol goede moed er tegenaan!

Liefs,
    Caitlin

13. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    net een test gedaan die je 4 dagen voor je ongi uit kan voeren. Was zo nieuwsgierig!

Maarre geen streep te zien in het test venster:(

14. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Laikabasko dat wil natuurlijk niks zegge he er zijn genoeg meiden die pas een paar dagen nar de NOD positief testen! Nog even geduld

15. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    goede middag dames,

Nog geen tekenen van me regels, vanochtend een test gedaan deze was negatief.

Nu was ik dus op anere websites aan het kijken en nou viel me op dat de test die ik gedaan heb niet zo goed uit de bus komt bij de meeste dames.

Heb namelijk de vroege test van Predictor gehaald bij etos, waar de meeste niet zo over te spreken zijn. wat vinden jullie?

16. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Caitlin: dank je wel, erg spannend allemaal..

@jolanda: spannend dat afwachten, ik had sensitest gebruikt en de plus van clearblue en daarna op aanraden van de dames hier de digitale van clearblue...maar het schijnt dat de kruidvat 2 voor 5 ook erg goed zijn...ben heel benieuwd voor je...

17. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hey meiden.

hier is de ongi nog niet doorgebroken. Alleen wat vage steken rond me middel(weet niet waar ze vandan komen)

Ook nog geen ongi pijntjes te bekennen, wel wat lichte steken onder in me buik links (en soms rechts) maar niet dat ik kan zeggen dat het felle steken zijn zoals ik altijd heb op de dag van mijn ongi.

Dus er is nog hoop.

Kan het zijn dat mijn eisprong later is gekomen dan ik had uitgerekend?(ondanks regelmatige cyclus):(:(

18. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Geen bloed geeft moed he Jolanda!
    Is misschien mogelijk idd dat je je ei wat later heb gehad.

Hier net weer een ovutest gedaan en deze zit tegen positief aan dus het word hier een klus weekend denk ik:D
    Nou ben ik alleen vergeten om met hetzelfde plasje de digitale ovutest te doen dus das niet zo slim:). Nu ga ik maar weer 4 uur ophouden en niet te veel drinken. Aangezien ik ook best wel vaak lees dat sommigen toch niet een knaltest hebben maar wel hun ei al is geweest.

19. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    ik ga deze ronde ook een keer ovulatietesten gebruiken. ondanks mijn vrij regelmatige cyclus wil ik toch even kijken of ik het wel goed bereken. hopen dat het helpt

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Nou net nog een keer getest en ja hoor me ei komt er aan een vette :) op cb digitale dus word vanavond klussen:D

Deel Deze Pagina