Ik ben tegen mn principes eerder gaan testen !! :O En helaas negatief.. ! Ik zie zelf wel een heeeeeeeeeeel dun streepje, maar vraag me af of ik me dat niet inbeeld..!:s
Met welke heb je getest rachell? Misschien overmorgen nog een keer een poging doen, misschien nog te weinig hcg. Je weet het niet en als het wel echt negatief is kan hij alsnog positief worden omdat je voor je nod zit.
ik heb hem net aan mn vriend laten zien .. en hij liet zien waar hij ''dacht'' een streepje te zien .. en dat was ook op de plek waar ik hem zag.. ik heb getest met kruidvat die 2 voor 5euro.. maar ze zeggen dat je met die van kruidvat ook voor je nod kunt testen :S ik probeer het maandag nog wel een keer ! Hmm ik heb nog eeeeeen heeel klein beetje hoop ..! Zou die van kruidvat na een tijdje een licht streepje kunnen aan geven ??
was het streepje binnen de 5min te zien? En kun je zien wat voor kleur het is? Als het wit of grijzig is is het vaak niks als het na de afleestijd is. Binnen de afleestijd word het anders bij mij waren de kv als het negatief was ook echt spierwit. Heb vorige maand alleen gehad dat ik ook een licht grijzig streepje dacht te zien ver buiten de afleestijd (na 2uur) en dat was ook niks. Je kunt ook morgen ochtend met ochtend urine nog eens proberen anders over 2 dagen!
nee dat niet .. wij zijn net booschappen wezen halen .. en toen we terug kwamen keek ik nog even .. in de hoop dat er een dikke vette streep zou staan Het is wel roze.. maar hij is zoooooooo licht ..! Toch nog een klein beetje spannend haha
@mac: ik hoop dat ik mn ei zal voelen, was vroeger wel altijd zo. voel nu alleen zoveel verschillende dingen dat ik niet meer weet wat ik er van moet denken. Mn temp is ook vrij stabiel tussen 35.9 en 36.2 de afgelopen week... Voel zelf echt overal steekjes steeds en word er gek van. Zit nog maar halverwege mn cyclus als ik het goed in schat... @Tutsje: lastig van je ziekte! Heb vorige week ook flinke kramp gehad maar denk achteraf dat het mn darmen waren. Niet van elkaar te onderscheiden in ieder geval! En je ei op dag 10 (toen had ik die krampen) is wel erg vroeg! @Jolanda: jammer dat je negatief hebt getest, hoewel, probeer het over 2 dagen nog een keer! Als je wel zwanger bent is je HCG dan verdubbeld dus moet er een duidelijker streepje komt... De Predictor schijnt nogal vaak vals positief aan te geven lees ik hier op t forum. Beter is de kruidvat 2 voor 5 euro. @laikabasko: jammer!!! Ik heb mezelf voorgenomen om pas na dag 30 te testen als er nog geen rood in zicht is... ben dan wel gestopt met roken, maar ga niet al dat geld aan testjes uitgeven hahaha @Navlis: veel plezier met je klus weekend! Hier ook een klus weekend maar dan in het nieuwe huisje haha... morgen gaan we beginnen met slopen. Vriendje zou maandag al, maar zijn mede klusser had griep dus issie gewoon gaan werken. Maar de container staat er nu, en tijd = geld wat dat betreft dus het huis moet zo snel mogelijk leeg nu! @Rachell: Spannend!!! hoewel het kleine streepje misschien toch nog hoop geeft? Voor de zekerheid over een paar dagen nog een keer testen!!! @Hier: voel echt te veel dingen. Vind het doodeng. Vriendlief weet dat ik zwanger kan raken en hij vind het goed (eerst afwachtend ivm de lange verbouwing die er aan komt) En mn libido... pfftttt... als ik dat had geweten was ik een paar jaar geleden al met de pil gestopt! WOW! Van 1x per 5 weken naar 5x per week ofzo Naja, als mn ei nu komt en we raken niet zwanger - dan weet ik het ook niet meer hoor (geintje - hebben er iig genoeg voor gedaan dus) Fijne avond allemaal, en ben benieuwd naar de testjes de komende dagen!
Goede morgen dames, HIer nog geen regels te bekennen, ook geen tekenen dat ik min regels ieder moment zou kunnen krijgen. Vandaag 2 dagen overtijd volgens mijn Banner (gister was mijn NOD) gister een test gedaan en die was negatief, maar ik geef de hoop nog niet op. Heb een erg opgeblazen gevoel en me temp blijft ook hoog vanochtend was ie nog 37.3/37.4. Vandaag of morgen even een 2e testje tegen aan gooien denk ik. Hoe staat het met de rest van jullie dames?
Nou Jolanda spannend voor jou! Hier gister dus de positieve ovu test, later nog een keer met de digitale en ook daar kwam een te staan. Gister uiteraard geklust. Vanmiddag nog een keer getest met de digi en de dipstick en die waren weer negatief. Is dat eigenlijk normaal dat dat het dan meteen weer negatief is dat jullie weten? Klopt het dan dat ik vannacht me ei moet hebben gehad? Gisteravond wel een zeurderige pijn in me buik. Vanavond hier me verjaardag vieren dus waarschijnlijk word dat heel vroeg in de ochtend naar bed maar wel gezellig! Jullie nog leuke dingen het weekend?
Hai Navlis, Hoop dat jullie op tijd waren! Geen flauw idee hoe die testjes werken... Hier: nog geen tekenen van ei, maar mn temp was wel verdacht hoog vanmorgen... Hopenlijk zet dat door en heb ik dan ongemerkt mn ei gehad. We zien het over een paar daagjes wel. Ben bekaf, vanmiddag lopen breken in ons nieuwe huisje. Pffft wat een gezeul met al dat hout!! Maar het gaat super mooi worden
@ Navlis : Nee ik ga maandag of misschien wel dinsdag weer testen .. wacht mn ongi wel af ! Voel (nog) niks aankomen trouwens >! Fijn weekend allemaal !
hier nog geen tekenen van een ongi. Wel sinds gisteren wat misselijk en verlies van slijm. Afwachten nog maar even...
als ik het vol kan houden volgend weekend. Vorige keer was ik ook 5 dagen overtijd toen mijn ongi alsnog kwam.
Hoi meiden, Ben ik ook weer eens. Ik lees iedere dag trouw mee hoor. Lukt me alleen niet altijd om te reageren/schrijven. @Meiden die aan het wachten zijn op ongi of mogen testen; Succes!!! Hopenlijk blijft de ongi weg en hebben we roze nieuws!!! @Hier; Mijn ei nog niet gevonden. Doe iedere dag trouw een ovulatietest, maar die is spierwit. Geen streepje te bekennen, behalve de controlestreep uiteraard. Nu zou dat morgen toch wel moeten komen denk ik, want dag 19 zou mijn ei moeten zijn. Weten jullie vanaf wanneer je dan een streep zou moeten kunnen zien op de test? Is dat pas 1 a 2 dagen voor je ei? Heb wel al de hele dag een zeurderige buikpijn. Ene keer erger dan de andere. Is dat een voorteken? Ben er nu wel veel bewuster mee bezig, omdat je een beetje controle hebt door de ovu testen. Hiervoor deed je maar wat en gokte je wanneer je ei zou zijn. Hebben hierdoor dus de afgelopen rondes helemaal verkeerd geklust!
even een vraagje tussendoor: zijn er ook meiden die aan zijn gekomen nadat ze gestopt zijn met de pil? Ik heb het idee nl dat ik aangekomen ben alleen weet ik natuurlijk niet of dat van het stoppen is of iets anders...
Ik heb geen flauw idee. Ben gestopt met roken op 2 januari en 4 januari op dieet gegaan 16 januari gestopt met de pil... Maar ben nu al wel 9 kilo lichter!
Hier nog steeds geen ongi te bekennen Vandaag 3 dagen overtijd. Spannend! Vandaag wilde ik een test doen maar ze zeiden dat je het het beste met ochtendurine kunt testen omdat je hcg dan geconsentreerder is. Dus dan morgen maar een testje er tegen aan gooien. Hopen op goed nieuws
Ben benieuwd Jolanda! @Hier: mijn temp is al 2 dagen iets hoger dan de vorige dagen, klik op mn banner voor FF kaartje. Zou dit betekenen dat mn ei is geweest? Zo ja: dan zou ik een cyclus kunnen hebben van ong 28 dagen. Zou wel meteen perfect zijn natuurlijk! Edit: hoe zit het met jullie libido? Ik heb na mn ongi gigantisch veel zin gehad maar dat lijkt nu iets af te nemen. Hoort dat ook bij een normale cyclus?