@macmazsy Ja klopt volgens mij heerst er in heel nl zo'n beetje buikgriep hier in het dorp ook en mijn kleine is een maandagnacht begonnen met overgeven en dinsdag middag was het weer over. Hoorde van veel mensen dat ze er maar 1 dag last van hadden dus waarschijnlijk/hopelijk ben je het weekend er weer van af.
Gewoon goed afgericht haha Pfff, ga denk ik maar eens echt vroeg naar bed... Ben maar een beetje voor de tv aan het hangen. Mijn vriend is weer werken, hij zal pas tegen 22.30 thuis zijn denk ik. Ben me een beetje aan het vervelen.... @macmazsy: Volgens mij heerst het overal... Ik ben er vorige week ook goed ziek van geweest. Hopelijk zet het bij jou niet door...
Ik moet eens ff lekker zeuren. Hier staat de tv op rtl4 voor Haiti en zong Treintje oosterhuis net een nummer van Michael Jackson, Het klonk toch verschrikkelijk! Wij zijn hier groot fan van Michael, voor een poosje terug heeft ze ook een cd opgenomen met alleen maar nummer van hem, waar F*%$#k haalt ze het lef vandaan om zijn nummers te verkrachten:x Nu hoorde ik het dus voor het eerst ik vind het echt verschrikkelijk! Sorry dat ik jullie hier mee lastig val maar moest het ff kwijt.
Nou Navlis, snap helemaal wat je bedoeld!! Ik heb het hier ook opstaan (en tevens fan van Michael ) Vond het ook geen gehoor! Die andere 2 trouwens ook niet hoor! Was dat Esmee Denters??? Het was echt valsssss aan het begin Maar goed, het is voor het goede doel he
Hier ook een afgerichte man hoor Hij heeft nu zelfs een schema gemaakt omdat het de laatste tijd weleens wat vergeten wordt Hj heeft ook lekker gekookt vanochtend voor ons. Dus kwam thuis en hoefde het alleen nog maar op te warmen! Hij is zelf pas 23.45 thuis en denk dat ik vandaag maar gewoon mn bedje induik. Misschien heb ik morgen dan wat meer fit.
Haha gooi je frustraties eruit! Mijn man is helaas niet zo afgericht Ik kook, maak schoon, doe de was.. Zucht en af en toe ga ik de strijd weer eens aan. Ergens doe ik het niet goed
Troost je, mijn man is ook niet goed afgericht. 1 dag in de week werk ik tot half 9 en dan nog moet ik hem bellen en zeggen of Silvan (onze zoon) in bad moet of niet en dat hij bijv de vaatwasser nog even leeg moet halen, als ik dat niet doe dan kan ik het zelf nog gaan doen als ik thuis kom. Maar hij heeft ADHD en daar heeft het waarschijnlijk ook wat mee te maken.
Heey we zijn verhuisd Bedankt voor het mailtje! Juju: Je temp schommeld zijn best! Benieuwd wat er de komende dagen gebeurt Hier ook lekker moe, zo te bed. Nog 1 avondje met koopavond en dan weer lekker weekend!
Pfff, die buikgriep gaat denk ik toch wel doorzetten hoor :x Loop al de hele ochtend met flinke buikkrampen rond en voel me niet lekker. Nog net niet misselijk zeg maar. Baal er enorm van, want heb vanavond een verjaardag van mn zusje (wordt 18) en daar moet ik bij zijn!
ladies, @ Marcha..hmm bedankt voor je berichtje..ik heb er nog een stuk of 8 van die testen liggen, ga misschien het weekend nog weleens even kijken...zelfs mijn vriend zei...er zit toch echt een 2e streepje op...alleen het kan helemaal niet gezien mijn cyclus..! Vervelend dat je zo misselijk bent...hoop dat het gauw wat mee gaat vallen.. @hen succes bij de HA @ Deli: jammer meis...hopelijk helpen die ovu testen je op weg.. @ hier: blegh...gister een enorme botsing gehad met mijn baas...(weet nog niets van mijn nieuwe job)...maar ik kwam zo gespannen thuis..dat ik nu spierpijn in mn schouders heb...ik ben blij dat het een kwestie van aftellen is.... liefs
Goedemorgen dames, Bedankt voor het mailtje Juju (was van jou toch??) Heb weer een hele hoop bijgelezen en ook even mn NOD verplaatst, mn ongi in net begonnen. Volgende keer weer beter. @zwangere dames; Wat schrikken voor je Loki van dat bloedverlies, gelukkig is er niks aan de hand met je beebje! Kun je er nu meer van genieten en heb je ook al echte zwangerschapsklachten? Marcha, jij wel, lees ik. Gewoon lekker toegeven aan vermoeidheid en op tijd naar bed. Wordt weer tijd voor wat roze nieuws... Wie o wie?? Spannend, er zijn nog een aantal dames met NOD in januari dus wie weet. Duim voor jullie! NOD januari 20/1 Doritoo 21/1 DeLi (4) 25/1 Granta(3) 26/1 SweetMiekie (4) 26/1 Aankomendemama (4) 26/1 priscillaq(5) 27/1 Reintje85 (4) 28/01 Hen (4) 31/01 Macmazsy (4) NOD februari 03/2 Butterfly22 (4) 06/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 19/2 Marv (5) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Uitgestelde babyplannen Caitlin ZWANGER Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest)
NOD januari 20/1 Doritoo 21/1 DeLi (4) 25/1 Granta(3) 26/1 SweetMiekie (4) 26/1 Aankomendemama (4) 26/1 priscillaq(5) 27/1 Reintje85 (4) 28/01 Hen (4) 29/01 Macmazsy (4) NOD februari 03/2 Butterfly22 (4) 06/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 19/2 Marv (5) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Uitgestelde babyplannen Caitlin ZWANGER Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Heb even mn nod veranderd, zag dat hij nog op 31-1 stond. Omdat ik niet 100% zeker weet wanneer mn eisprong was ga ik er ook eigenlijk van uit dat het dit keer niks is.
oja was nog even benieuwd of jullie al namen hebben verzonnen voor jullie toekomstige kind(eren)? Mijn man en ik hebben dit namelijk wel. Ik weet het, ik ben nog niet eens zwanger, maar we weten gewoon al welke namen we willen. Natuurlijk wordt dit pas bekend als de kleine er ook werkelijk zou zijn!
Nou je bent niet de enige Macmazsy ik heb op mijn laptop ook een excel lijstje staan met namen elke keer als we een leuke naam horen zetten we die erbij en we habben ook van elk al een favoriet Maar hopen dat we snel zwanger mogen worden.
Hihi ik dacht dat ik erg was.. Hou ook een lijstje bij maar weet nu al dat vriendlief en ik toch ook wel een andere smaak hebben (niet totaal tegenstrijdig gelukkig, maar de namen waar mijn hart sneller van gaat kloppen vindt hij niet wat). Als ik zwanger ben moeten wij dus ook maar niet te lang wachten met namen uitwisselen (ha en dan is een goede voorbereiding het halve werk )
Enne deel 2 (schiet aardig op zo met die pagina's in dit topic op deze manier) mijn temp is vanochtend weer gezakt :S Heb het nog niet bijgewerkt (ben het alweer vergeten; was volgens mij 35.8). Ik heb volgens mij een hele lage basale temp.. Hmm eens uitzoeken wat normaal is. (voor de mensen die denken dat ik echt niets uitvoer op mijn werk: dat doe ik wel )
dan ben ik gelukkig niet de enige. Mn man en ik hebben dus wel een hele verschillende smaak. Maar bij 4 namen hadden we beide een goed gevoel en daar gaat het om.
Hier hebben we al wel een een naam voor een meisje, maar dat was ook niet moeilijk want zo zou onze zoon hebben geheten als het een meisje was geweest. Voor een jongen hebben we al wel een aantal namen, maar daar zijn we het samen nog niet over eens welke namen het gaan worden. Krijgt jullie kindje 1 of meerdere namen?? Die van ons 2 Onze zoon heet Silvan Valentijn, we konden niet kiezen welke er mooier was dus hebben ze maar allebei gedaan. Nu vinden we allebei wel dat het 2e kindje ook 2 namen moet krijgen.