Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    vervelend jolanda op naar de volgende ronde.

hier nog steeds niet. Geen ongi maar ook geen positieve test. We gaan nog mar even op het afwachtbankje zitten...

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Hee, da's rot Jolanda!
    Succes de volgende ronde en ja, misschien is bij jou wel 3x scheepsrecht! :)

Hier;
    een hééééél licht teststreepje op m'n ovu-test!!! Moet hem wel bij helder licht houden om hem te zien, maar hij is er! Nu maar hopen op een iets donkerder streepje morgen! Dan zou mijn ei wel eerder zijn. Joepie! :)

3. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Ei gevonden Hen! Yay!

@Hier: heb een ontzettend krolse kat (Mop) hier zitten, heb haar net maar in de keuken opgesloten want het is echt verschrikkelijk!!! Ze miauwt aan 1 stuk door, loopt in de weg en laat zich op je voeten vallen enz. Eerste keer krols, zucht... Dit is echt gewoon erg! Gisteravond was het nog wel grappig, toen liep ze een beetje te purrrrrrr-en maar nu is het echt verschrikkelijk!
    Iemand tips? Behalve steriliseren, want dat gebeurt pas als ze 1 nestje hebben gehad en daar zijn ze nog wat jong voor (10 maand) dus ze blijft eerst nog eventjes binnen. Pas na de verhuizing eind bouwvak willen we ze naar buiten doen.

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @jolanda; jammer dat je nu toch ongi bent geworden! Maar nu kan je wel weer verder.

@hen; mooi dat je ei weer eerder is. Hopelijk wordt het streepje snel donkerder.

@moppie; Ik heb hier ook een jong poesje lopen van nu 7 maanden en heb bij haar ook het idee dat ze krols gaat worden. Onze andere 2 poezen zijn gesterreliceerd. 1 daarvan was krols geworden en die ree zelfs op haar zus en onze schoenen. Nachten lang krijsen voor de slaapkamerdeur, andere kat heeft bij ons geslapen omdat ze geen stap meer kon zetten. Weet niet of je het rustiger krjgt.

5. steenbokje

Ai... als het te erg wordt sta ik volgende week al bij de dierenarts hoor, hahaha... dan maar geen kleine lapjes!

6. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Jolanda; Jammer van je ongi. Op naar de volgende ronde!

@Hen; Succes met klussen de komende dagen.
    Je kan mijn foto trouwens vinden in mijn fotoalbum in mijn profiel!

@Moppie; Vervelend zo'n krolse kat! Kan me voorstellen dat je er gek van wordt! Arm beest.

@laikabasko; Ik duim voor je!

@Hier; Net weer een ovu-test gedaan en weer een lichte streep. Wel duidelijk te zien hoor. Hoef hem niet tegen het licht te houden. Maar is lang niet zo donker als de teststreep. Voor de zekerheid nu maar heel goed klussen. Mijn vriend is nu aan het werk, dus moet lang wakker blijven, zodat we kunnen klussen als hij thuis komt.......

7. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Willen jullie even meegluren?

Die van gisteren is wel een beetje donkerder geworden dan het was. Zeker door het indrogen. Ben benieuwd of het lijntje nu nog donkerder wordt.

8. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    #408 Vanilla, 8 feb 2010
    Laatst bewerkt: 8 feb 2010
    Die ziet er al goed uit Deli! Wellicht dat hij morgen nog iets donkerder wordt! Ik zou nu iig al flink aan het klussen slaan :D Ik las dat je vriend niet thuis is, nog even opblijven dan haha!

@hier: Morgen onze eerste echo! Ben zo nieuwsgierig! We zijn ook al behoorlijk zenuwachtig, morgenochtend waarschijnlijk nog veel erger :$

Ik hoef morgen pas na de echo naar mijn werk, we kunnen 'sochtend dus lekker op het gemakje doen!

Vandaag voor het eerst eens door de Prenatal gewandeld. Was erg leuk zo saampjes :) Div. Kinderwagens + kamertjes bekeken. Ze hebben echt super mooie spulletjes! Dat wordt nog wat als we dat allemaal uit moeten gaan zoeken!

Eerst maar even de echo afwachten morgen! Laat morgen even weten hoe het geweest is!

9. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Marcha; Heel veel plezier morgen bij de echo!
    Supermoment om je kindje zo voor het eerst te zien.

En ik ga hier zometeen aan de klus hoor ;).
    Ben benieuwd hoe het streepje morgen is.

10. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    marcha, veel plezier morgen bij de echo! Geniet ervan!
    Ben benieuwd morgen, doe je wel ff een fototje plaatsen zodat we mee kunnen genieten?:D

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Deli dat zijn aardige positieve testen dus klussen maar je ei komt eraan!!!

@Marcha spannend vandaag je eerste echo, ben erg benieuwd!!!

@Hier begin een beetje ziek te worden geloof ik verkouden, hoofdpijn, buikpijn echt niet fit :(

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @deli; Die ei zit er absoluut aan te komen!

@tutsje; beterschap, er heerst nog steeds veel hier in de omgeving en het wisselvallige weer werkt helaas ook niet mee.

hier; Het aftellen naar mn ei is begonnen. Ik hoop dat hij deze ronde niet weer eerder dan normaal komt. Mn man begint nu toch wel ongeduldig te worden. Hij had denk ik verwacht dat ik snel zwanger zou zijn.
    Het weer werkt hier ook in mn nadeel. Heb al 2 dagen flink last van 1 oor. Heel leuk als je met kinderen werkt! Gelukkig werkt de paracetamol redelijk.

13. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD februari
    07/2 Rachell (2)
    08/2 Laikabasko (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)
    18/2 Doritoo (5)
    19/2 Marv (5)
    19/2 Hen (4)
    20/2 DeLi (5)
    21/2 priscillaq (6)
    24/2 Navlis (4)
    25/2 Macmazsy (5)

NOD Maart
    03/3 Butterfly22 (5)
    04/3 JuJu (6)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)

Jolanda 1986 heb je van de lijst gehaald, graag je nieuwe NOD in de lijst melden.

Rachell en Laikabasko zijn de volgende spannend!!!

14. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    #414 Jolanda1986, 9 feb 2010
    Laatst bewerkt: 9 feb 2010
    NOD februari
    07/2 Rachell (2)
    08/2 Laikabasko (5)
    15/2 Tutsje (4)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)
    18/2 Doritoo (5)
    19/2 Marv (5)
    19/2 Hen (4)
    20/2 DeLi (5)
    21/2 priscillaq (6)
    24/2 Navlis (4)
    25/2 Macmazsy (5)

NOD Maart
    03/3 Butterfly22 (5)
    04/3 JuJu (6)
    10/3 Jolanda1986 (3)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Loki09 (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)

15. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Marcha: Veel plezier bij de echo vandaag...

Tutsje: veel beterschap...

Hier: wat duurt wachten toch lang.. Ik hoop zo dat ik niet ongi ga worden, telkens als ik naar het toilet ga spiek ik even en ben ik weer blij om niets te zien.. :) Maar echt klachten heb ik ook niet, ik durf dus echt niet te hopen!

16. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    hier nog geen veranderingen waargenomen...
    Nog niet ongi vind het wel spannend allemaal.

Ik probeer voor het weekend niet te testen :p

17. steenbokje

Pfftt nu is FF de weg kwijt hoor! Mn temp was vanmorgen gedaald van 36,9 naar 36,1 en FF geeft me de melding dat ie mn ei op CD17 weg heeft gehaald omdat ie geen duidelijk ovu patroon meer ziet. Lekker is dat!

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Deli:
    Dat klinkt veelbelovend! Mijn eerste ronde werd de streep niet donkerder dan de jouwe nu (zie mijn fotoalbum). De 3e ronde was hij echt minstens net zo dik als de teststreep, dus dat kan prima per cyclus verschillen. Klussen dus!

Moppie:
    Lekker verwarrend hoor, die eerste ronde. Temp gewoon een paar daagjes aankijken zou ik zeggen!

Marcha:
    Veel plezier vandaag!! Hoor je nu ook hoe ver je precies bent of beslist de echo dat? Volgensmij zelfde als bij mij he? Minder dan 3 eigen cyclussen = uitslag meting echo. Ben benieuwd!

Nienke:
    Je zit toch pas op dag 23 van de ongeveer 30 dagen? Dan zul je nu toch nog niet ongi worden? Maar ondanks dat is wachten vervelend ;)

19. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    goede middag dames,

Net de uitslag gekregen van het bloedonderzoek hcg hormoon was 0.

contact gehad met en verloskundige praktijk hier in de buurt, die zeiden dat omdat ik vrijdag licht positief getest had, dat ik toch zwanger ben geweest maar dat het een hele vroege miskraam is geweest dus bij de 4 weken is het misgegaan. (bij de celindeling is het al mis gegaan)

Nu wachten tot de ongi goed doorbreekt en anders maandag opnieuw contact opnemen met de verloskundige praktijk voor een echo om te kijken wat er mis is.

20. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Jolanda;
    oei, das naar! Ook als is het dan een heel vroege miskraam geweest, je bent toch zwanger geweest!

Marcha;
    ik kijk uit naar wat mooie foto's! Geweldig om met een doel door de prenatal te lopen! Ik voel me er nooit zo thuis tussen al die dikke buiken als ik een cadeautje ga kopen ofzo... Misschien verandert dit als het bij mij ook zover is!

Deli;
    Dat is zeer zeker wel een ei geweest hoor! Hoop voor je dat je het wakker gehouden hebt gisteren! :)

Laika;
    je geduld wordt zo wel op de proef gesteld! Tot het weekend is nog 4 dagen wachten! Maar ik duim heel hard voor je!

Moppie;
    ben niet zo thuis is FF... Gisteren wel even zitten kijken, maar al dat Engels... daar kom ik niet uit! Wel vervelend dat ie dan iedere keer wat anders aangeeft, lekker onzeker! Maar ja, 't is je eerste cyclus, misschien doet ie daarom wel zo gek?

Nieke;
    ik probeer dan altijd zo min mogelijk naar het toilet te gaan! Maar als ik dan moet... durf ik bijna mijn ogen niet open te doen om naar het wc-papiertje te kijken...

Tuts;
    hopen dat je niet echt ziek wordt!!

Juju;
    heb je al een tijdje niet gezien, hoe gaat het met je??

Hier;
    ik begreep nooit zo goed wat jullie bedoelden met vruchtbaar slijm, draden trekken enz. Maar ik geloof dat ik het nu een beetje snap!
    Kan niet wachten tot ik vanavond een ovutestje kan doen, om te kijken of de streep al dikker is!
    Gisteren niet geklust, maar de dag ervoor wel, dus de komende twee dagen maar wel weer aan de klus! ;)

Deel Deze Pagina