Heb mn temp net gewijzigd naar 36,7, want dat is het nu al een uurtje. Zit steeds te tempen hahaha... Maar die 36,1 was kort na het douchen (vergeten te tempen vanmorgen) dus misschien dat mn temp daardoor wat lager was. Met de 36,7 staat het kruis er in ieder geval weer in, en dat moet ook wel overeen komen met alle andere kwaaltjes denk ik...
is wel moeilijk hoor maar vorige keer was het ook na 5 dagen alsnog de ongi dus ben iets terughoudener.
Jolanda: Mmh dat is minder leuk nieuws... Ik duim mee voor meer geluk in je volgende ronde! Moppie: Als je niet voor het opstaan getempt hebt kun je beter deze dag leeg laten en morgen weer invullen. Je temp is nl na douchen of wat dan ook heel anders. Ik maakte hem gewoon leeg en keek morgen verder!
Hoi meiden, Mijn ovu-streepje is veel lichter, bijna niet te zien zelfs. Maar het gekke is dat mijn temp vanmorgen nog niet hoog was. Zou ik dan vandaag mijn ei hebben of morgen? En is het dan het beste om vanavond weer te klussen? Moet ik weer lang wakker blijven, want mijn vriend is weer aan't werk! Pffff Sorry dat ik jullie zo lastig val met mijn foto's en vragen, maar ik doe de testjes deze maand voor het eerst en heb wel wat advies van jullie nodig.
Deli, Ik denk idd dat de test van gister een positieve is, ik weet het ook niet zeker maar denk dan idd dat je vandaag of morgen je ei hebt. Ik ben er deze maand ook voor het eerst mee begonnen en had vorige week ook zo'n test als jij (net niet zo donker als de teststreep) en heb er toen voor de zekerheid en duidelijkheid een digitale gedaan ook omdat ik officieel pas moest gaan testen op dan 18 en ik zat toen op dag 16 en ook de digitale ovutest gaf positief, nou duidelijker kan niet. De dag erna was het weer negatief en ook de test van sensitest zag er net zo uit als die jij vandaag hebt. Ik weet dus ook niet zeker wanneer ik me ei heb gehad of die zelfde dag of de dag erna of daarna pas, maar ik had wel s'avonds na me posi test zeurderige buikpijn die smorgens weer over was, wellicht heb ik me ei die nacht gehad en heb ik dus op tijd geklust. Nu maar weer afwachten, heb trouwens tot vandaag getest en heb ook steeds weer een streepje die amper te zien is dus ik stop ermee voor deze maand. Nu is mijn cyclus wel korter als normaal maar hoe dat nu ineens komt Misschien wat te maken met me mk of toch door de etos zwanger worden pillen. Ik probeer zowieso pas de 24e te testen maar weet niet of ik dat vol houd.
Hallo Allemaal! Hier even snel een berichtje van mij, stap namelijk zo meteen in de auto om snel de echofoto aan mijn moeder te laten zien De echo was super! Alles was in orde! Hartje klopt en baby was goed aan het bewegen! Helaas kon je op mijn buik weinig zien doordat mijn baarmoeder schijnbaar erg ver naar achteren ligt, ik kreeg dus een inwendige echo. Dit viel overigens alles mee, je voelt er echt niets van. Toch werd ik er wel nerveus van, had het niet verwacht omdat ik dus al 11 weken ben en behoorlijk slank ben. Maarja, op dat moment interesseerde het me toch geen zak 8) Je kunt het gezichtje al een beetje zien en een armpje. Andere armpje ligt naar het apparaatje toe. Aangezien de baby dwars lag kon ze het hoofdje+lijfje niet tegelijk op de foto krijgen met de beentjes. Die zaten er in ieder geval ook aan want daar was hij/zij druk mee aan het schoppen Hieronder een foto. Hij is een beetje wazig want het is een foto van een foto. De baby is nu 4.55 cm lang en ik ben 11+2 om precies te zijn, 1 dag langer als mijn eigen berekening. Zo, ga nu snel naar mijn moeder toe!
Hey Marcha, Wat super om je echo zo te zien!! Gaaf zeg!! En het is al zo'n echt kindje...... hihihi Super! Ga maar lekker je moeder blij maken! Geniet ervan.
@Navlis; Bedankt voor je berichtje. Ik vind het allemaal zo spannend. Ik krijg er de zenuwen van. Alles is nieuw en je weet niet goed wat je van alles moet denken. Terwijl ik nu zit te typen, heb ik een enorme steek rechts onderin mijn buik. Alsof er iemand in me zit te prikken. Is dit dan mijn ei? Dit bedoel ik dus. Je weet het allemaal niet. En ik kan niet meer wachten!! Pfff Af en toe word ik zo ongeduldig. Niet normaal meer. Sorry voor mijn geklaag.
@marcha, wat geweldig!! helemaal super! gefeliciteerd met deze mooie echo! @deli, Nou, hier ook een ongeduldige dame, ik kan ook niet wachten word er niet goed van! Ik kan je niet zeggen of dat dat je ei is, ik heb hem ook nog nooit gevoeld en nu omdat ik die positieve test heb ga je toch wat meer op je lichaam letten en voel je misschien nu wel van alles wat er anders ook wel is maar nu voel je het omdat je er op gaat letten. Ik had een zeurderige, beetje spierpijn achtige trekkerige pijn onderin maar aan 1 kant net wat meer. Weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Maar daarna heb ik het niet meer gehad dus daarom ga ik ervan uit dat dat het misschien is geweest.
Laika; Ja, dan kan ik wel begrijpen dat je het nu eerst afwacht, succes iig! Deli; Ik denk dat je ei dan ergens tussen gisteren en vandaag is geweest. Gezien je streep die nu heel licht is. Dan heb je gisteren gewoon je positiefste test gehad zeg maar! Het kan zijn dat als je eerder of later had getest je wel een dikke streep had gehad. Je LH is op het moment van jouw test dan nog niet hoog genoeg geweest of alweer gezakt, zodat je geen dikke streep had... Snap? (sorry voor de onduidelijke zinsverbanden) Dus als je gisteren hebt geklust dan is dit waarschijnlijk goed geweest, maar ik zou het vandaag gewoon nog een keertje doen, dan heb je er in ieder geval alles aan gedaan! Mijn eisprong-pijn was trouwens net zoals navlis hem beschreef, een soort trekkerige pijn die een poosje aanhield, alsof er iet 'klem' zat... Kan me je ongeduld ook heel goed voorstellen hoor! Wil gewoon weten waar ik aan toe ben, zonder al dat testen en afwachten... Maar ja er zit niets anders op! Vanavond weer een wat donkerder streepje gezien op ovutest, maar niet zo donker als ik hem had willen zien! Misschien morgen, maar dat betekent dat mijn ei niet eerder is en daar baal ik wel van! Nou ja, dan maar weer duimen voor een LF van 10+, of gewoon zwanger, dat mag ook!
Oja, Marcha!!; Super mooi zo'n echo! Wist je moeder het al? (ben even kwijt wie het al wel of niet verteld had van de zwangeren onder ons)
Wat een prachtige echo! Heerlijk zo'n beebje Hier alles prima. Ga toch maar uit van een LF van 10 dagen en dus een vroeg ei. Nu weer wachten op mijn nieuwe .. Ik lees wel mee hoor trouwens! - krolse poezen: naar de dierenarts. Maar goed ik vind ook dat er genoeg ongewenste poesjes op de wereld zijn die eerst een huis moeten vinden en ben dus tegen nestjes - na een positieve ovutest heb je je ei tussen 24 en 48 uur. Als je temp omhoog gaat (soms maar 0.1 graad) is je ei geweest. Groetjes!
Oh en als je temp vanaf morgen weer hoog is zet FF vanzelf je kruis weer neer! Weet niet wie dat zei (Moppie?) maar het is even afwachten. Het klonk alsof je je vruchtbare dagen (met bijpassend libido ) gehad hebt maar goed met tempen weet je het pas achteraf..
@Juju: ja dat dacht ik ook over katjes, maar mn (schoon) tante wil graag een lapje van onze katten, en tsjah... die lapjes zijn toch altijd wel weg te geven? Daarnaast hebben we straks een heerlijk stuk grond waar die beestjes fijn rond kunnen lopen om muizen te vangen. De kleintjes die niet weg gaan blijven dan gewoon bij ons! @Ei / libido: ja ik moet m wel hebben gehad joh. Ben nu echt super rustig qua hormonen. Sex hoeft pas weer over 2 weken ofzo hahaha... Ik wacht gewoon af! Als het goed is word ik de 16/17e ongi. We zien het wel. Zal FF even in de gaten houden verder voor kruis
Hee Meiden, Hoe is het hier? Mag er alweer bijna iemand testen? Wil graag rose nieuws horen. @Marcha wat mooi, vast heel speciaal om zo'n echo mee te maken hoop dat wij hier allemaal dat ook snel mee mogen maken. @Hier nog steeds niet fit hoop niet dat het erger word ben al zo ontzettend moe en door de verkoudheid, hoofdpijn word het alleen maar erger
@tutsje: ik mag testen als ik wil. Alleen wacht ik nog een paar dagen af. Probeer het vol te houden tot zaterdag.
maandagavond heb ik ook getest en die was nega. aangezien ik de hele week verder moet werken heb ik ook zoiets van lekker dit weekend. Mocht het zo zijn da ik wel zwanger ben dan moet ik vervolgens aan het werk en denk niet dat ik daar zin in heb. en mijn kerel is er dan ook niet die moet ook gewoon werken en zaterdag hebben we allebei niets.
Hej dames, @ marcha...wow...wat mooi om te zien....wat zei je moeder ervan? @ tutsje...beterschap @ hier: Gister naar de VK geweest...was een leuke dame...heel veel informatie gekregen, volgens haar berekeningen ben ik 6w. Ik heb 24 maart pas mijn 1e echo...even geduld nog... Gister hebben we het mijn ouders verteld..was zo mooi..ik heb voor alle familie die dichtbij me staan een persoonlijke kaart gemaakt...deze had ik stiekem door de bus gegooid en mijn vriend kwam toevallig binnen dus zei: kijk post...dus mijn moeder zo die kaart bekijken en lezen en ineens veranderde haar hele gezicht, ze kon alleen maar zeggen is het echt waar is het echt waar...zo liefff.....en mijn vader zei ik voelde al dat er iets ging komen....hahaha mannen....maar al met al is het nieuws heel welkom ontvangen... ik wens jullie een fijne dag...tot gauwww
Gefeliciteerd marcha. Mooie echo Hier helaas minder goed nieuws.. Vandaag de termijn echo gehad maar ons kleintje is op 7 weken en 6 dagen (1 dag na de vorige goede echo tijdens het bloedverlies) gestopt met groeien... Vanmiddag wordt ik gecurreteerd.. Ik weet allemaal nog niet zo goed wat ik moet voelen. Voelmeleeg en verdrietig. Besef het nog niet helemaal,volgensmij...