Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Jammer Tuts. Maar geen rood bloed? Ik zou voor de zekerheid toch even testen..

Hier chocolaatjes gehad :) En gegeven ;) 'T is wel onzin maar ook geen moeite om te doen dus vandaar.
    Ik ben deze maand tijdens mijn ei van huis dus waarschijnlijk kansloze ronde. Maar goed dat zijn ze toch tot nu toe vanwege korte LF dus tja..

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Heb voor de rest ook geen "klachten" en mijn temp is laag (vanochtend 36,3) dus ga er van uit dat er een nieuwe ronde aangebroken is.

3. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Jammer tutsje op naar de volgende ronde!

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Wij zijn met valentijn uit eten geweest en hebben een filmpje gepakt. waren om 01.00 pas thuis, ben dus kapot aangezien mn wekker gewoon weer om 06.00 af ging. Voor ons was het niet echt valentijn. Wij waren gisteren toevallig ook een half jaar getrouwd en wilden daarom ook wat leuks doen.

Hier trouwens de afgelopen dagen in vlagen steeds krampen in mn onderbuik. Naar mijn idee was mn eisprong donderdag ochtend, maar begin zo nu en dan toch wel te twijfelen. Gisteren leek heel veel op donderdag, maar was weer heel snel weg. Wel steeds een zeurend gevoel in mn buik. Hoop niet dat er weer een griep aan gaat komen...

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Die is niet meer hier in het topic geweest sinds ze zich heeft aangemeld.
    Heb ondertussen wel gelezen dat ze posi had getest maar ws een mk heeft gehad gisteravond.

6. steenbokje

@Tutsje: Vreemde ongi inderdaad...
    Geniet van je etentje vanavond ;)

@Hier: geen flauw idee hoe het hier loopt. Heb 2 dagen buiten beschouwing gelaten van mn temp om mn ei weer te zien haha... die dagen was ik nl. ook helemaal niet in orde qua buikkrampen enzo. Ik weet het, valsspelen :p

Ik test op zn vroegst op 1 maart! Op CD 40 dus... Nog eventjes geduld ;)

7. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    hey meiden,

Ik heb sinds vanmiddag die ongelooflijk zeurende rugpijn die je wel eens kan hebben als je ongi moet worden. Nou weet ik uit ervaring dat dit ook een een verschijnsel kan zijn alleen kreeg ik dit met de zwangerschap van mijn zoon pas toen ik al wist dat ik zwanger was. Ik hoop natuurlijk niet dat ik ongi ga worden en daarbij zou het dan wel erg vroeg zijn aangezien volgende week woensdag pas mijn nod is.

Even een vraagje, 6 feb had ik een positieve ovutest, 7 feb was hij alweer negatief wanneer zou ik dan echt me ei hebben gehad en wanneer moet ik dan beginnen met tellen? dus wannneer is dan 1dpo? en 14 dagen na je ei kun je testen toch?

8. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    Ik ook weer even hier.
    Wij zijn gister lekker uit eten geweest op valentijnsdag maar verder ook niks bijzonders. Ook mijn vriend vind dat onzin.

Verder heb ik van de week wel een grappige droom gehad.
    Ik droomde dat ik een positieve zwangerschapstest had en dat we toen 5 testen hebben gedaan om het te geloven. ook zat er een cb test bij waarbij je kunt zien hoelang je ongeveer zwanger bent. Hierop stond dat ik al negen weken zwanger was:$ maar mijn buik was al zo dik dat ik het niet eens meer kon verbergen.
    Gaat echt nergens over maar vond het wel leuk om even te melden:p

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Heey meiden.

@ Tutsje:
    Wat vreemd? Zou je kort na een pilstop kunnen verwachten maar nu? Misschien toch even een testje doen? ;) Al is de temp laag, ik zou het zeker willen weten hoor :).

@Juju:
    Dat kan echt niet hoor, dan heeft je pendel geen kans! :p

@Macmaszy:
    Wel goed geklust? Dat is immers het belangrijkste!

@ Moppie:
    Hahaha jezelf voor de gek houden ;)

@Navlis:
    Dan heb je je ei op 7 of op 8 februari gehad. Bij mij was het 2 keer met 1 dag er tussen en 1 keer meteen de volgende dag. Dit wist ik door het temperaturen 'zeker'. Vanaf dan ging ik ook mijn dpo's tellen. Dan zit je nu dus op 7 of 8 dpo :) (je eisprong hoort nog bij de Folliculaire Fase als ik het goed heb ;)).

@ Butterfly:
    Nou die 5 testen deed ik ook hoor, om het te geloven :). Alleen een Cb geeft maximaal 3+ aan, dus dat zal moeilijk worden :D. Dromen, soms is het heerlijk :)

@ Hier:
    Ik laat mezelf voorlopig even weg uit de NOD lijst. Valt nu niets van te zeggen wat mijn lichaam gaat doen en aftellen naar een spannende test datum zit er deze ronde toch niet in ;).
    Ik hou mijn temperatuur om de paar dagen bij om te kijken of hij nu weer zakt (zoiezo ook ivm ontstekingen) en dan straks misschien weer stijgt na mijn eisprong (als die er uberhaupt deze ronde al weer is). Hopelijk ben ik zo rond midden maart weer natuurlijk ongi en dan kunnen we 'verder'... Kreeg net wel mijn eerste pendel weer binnen positest in April :D. Dat geeft weer een tikkie moed, de vorige pendels klopte namelijk prima :p.

Hier vandaag weer gewerkt en ipv 1000 keer eraan gedacht te hebben van de afgelopen dagen was het nu misschien nog maar 600 keer :). Het heeft even tijd nodig maar ik kan er al steeds vaker een tíkkie positiever tegenaan kijken. Onze tijd komt nog wel, ook wíj krijgen een kleine...
    Heb wel volgende week een afspraak met de huisarts waarbij ik hopelijk een doorverwijzing naar een psycholoog krijg. Niet zozeer voor deze enorme klap, vooral voor de natuurlijke angst en stres die ik heb voor dingen waar ik geen invloed op uit kan oefenen. Ik weet nou al dat ik weer 14 weken ga freaken als ik straks weer positief test en dat wil ik niet. Zwanger zijn is het mooiste wat er is (zo denk ik er tenminste al jaren over) en zo wil ik ook mijn eerste weken ervaren... Misschien kan iemand die ervoor geleerd heeft mij een betere gedachtengang geven. Al klink ik zo wel als een gestoorde ofzo :( vond altijd dat een psych voor gekken was maar denk dat ik er toch veel van kan leren misschien...

10. steenbokje

Hihi wie heeft er nou een psych nodig? *lol*

Maar ff zonder gekheid. Heb zelf ook 40 weken bij een psych gelopen tijdens mn revalidatie traject. Je leert dingen herkennen en je leert anticiperen! Denk dat het je wel goed zal doen meis ;)

Voor mij was het vooral de (lichamelijke) pijn een plekje geven en leren accepteren dat het leven niet zo loopt zoals je het had uitgestippeld. En ook dat je je soms aan moet passen en dat je moet luisteren naar je lichaam. Dat laatste kan ik nog steeds niet haha, want ik ga altijd over mn grens heen...
    Lijkt me eigenlijk best fijn om weer een tijdje wekelijks een uurtje te babbelen ;) Heb weer veel dingen aan mn koppie en zit al een paar maanden bovenop de grens...

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Goedemorgen Meiden,

Heb gisteren voor de zekerheid een testje gedaan en die was negatief had niet anders verwacht maar ja het blijft toch vreemd dat ik maar 1 dag ongi was met veel donker bloed :( mijn temp is vandaag wel weer gestegen (37,4) nou ja ik zie wel hoor hoe het verder gaat deze week wat had het dan anders moeten zijn?

@Loki vind je echt een ontzettend sterke meid, dat wou ik je even zeggen, dikke knuffel!!!

Hebben we voor de rest alweer eens rose nieuws?!?!

12. Granta

Granta Actief lid

21 jul 2009
    187
    0
    0
    Hej ladies,

heb weer even bijgelezen....enne loki: ik vind je een stoere vrouw...knap hoe je het allemaal verwoord..

@ hier: we hebben het valentijnsweekend in Antwerpen doorgebracht..heerlijk tot rust gekomen...was super.

Ik zal iets minder posten aangezien ik bijna begin met mn nieuwe baan...maar ik hou jullie in de gaten...let it be pink news!!

liefs

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @loki; we hebben goed geklust. Nu heb ik elke ochtend als ik wakker wordt last van buikkrampen dus het is nu gewoon mn nod afwachten.

14. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    hier nog steeds niets gebeurt.
    Donderdag ga ik naar de HA. ik wil gewoon weten waar ik aan toe ben.

15. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD februari
    07/2 Rachell (2)
    08/2 Laikabasko (5)
    16/2 Nieke84 (5)
    17/2 Moppie1981 (1)
    18/2 Doritoo (5)
    19/2 Marv (5)
    20/2 DeLi (5)
    21/2 priscillaq (6)
    21/2 Hen (4)
    24/2 Navlis (4)
    25/2 Macmazsy (5)

NOD Maart
    03/3 Butterfly22 (5)
    04/3 JuJu (6)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    10/3 Tutsje (5)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)

Even het lijstje omhoog halen.

16. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ik ben vandaag ongi geworden, helaas!! Wij gaan dus door naar ronde 6.. Ik vind het echt flink balen.. Ik weet dat het bij veel mensen veel langer duurt voordat ze zwanger zijn, maar toch denk ik soms dat het ons niet zal lukken.. Ik weet dat we op de goede dagen geklust hebben en toch lukt het niet.. Hierdoor ga ik toch twijfelen.. Maar dat zullen meer van jullie ook wel hebben..
    Toch probeer ik positief verder te gaan naar de volgende ronde.. Het goede nieuws is dat mijn cyclus deze keer weer mooi 29 dagen was..

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Nienke; Jammer dat je ongesteld bent geworden.
    Op naar ronde 6.
    Ik kan me heel goed voorstellen dat je denkt dat het niet lukt, want dat idee heb ik ook wel een beetje. Je hebt op de juiste dagen geklust en waarom is het dan niet raak?? Tsja. Maar goed hoeveel mensen zijn er niet maanden mee bezig en gewoon vruchtbaar en worden gewoon zwanger. Geef de moed niet op!
    We zitten allemaal in hetzelfde schuitje....

@laikabasko; Succes bij de HA en hou ons op de hoogte!

@Granta; Leuk dat je weer even langs komt. Hoe gaat het met je? Last van zwangerschapskwaaltje?

@Loki; Naar een psycholoog gaan is helemaal niet raar!!!!! Het is heel goed om met iemand van buitenaf te praten. Ze luisteren naar je en kunnen je goede adviezen geven. Alleen al het praten met "iemand anders" helpt je zeker weten.
    Gewoon doen hoor! Je zal zien dat je het fijn vindt en het lucht echt op.
    En een psycholoog is ECHT NIET VOOR GEKKEN! Ze zijn er juist om je te helpen. Succes meid!

18. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Deli ik ben blij dat jij dat gevoel ook een beetje hebt, dan ben ik niet de enigste ;)

Ik denk dat ik ga proberen om even wat minder op het forum te komen, zo gaat het echt mijn leven beheersen.. Wil het gewoon een beetje rustig aan doen en het op zijn beloop te laten gaan.. Dat ga ik dus proberen door even niet meer hier te komen..
    Iedereen heel veel succes en tot over een tijdje!

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    succes nieke!
    Misschien dat het idd helpt vaak hoor je dat als je het laat rusten dat het dan zo raak is!
    Succes meid!

Tot snel!
    als het zo ver is kom je het toch wel even melden??

20. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Jammer dat het niet raak is Nienke :(. Ik kan me je angst wel enigsinds in denken. Maar ik zou graag geruild hebben op het moment, weten dat je zwanger kúnt worden is het ook niet helemaal blijkt :). Het gaat vast allemaal goed komen, met ons allemaal! Even je gedachten ergens anders op zetten is vast niet slecht. Al is het wel gezellig als je je zo nu en dan even meld :D

Thanx Deli. Denk dat ik het ook maar gewoon ga doen. Baad het niet dan schaad het niet, toch...

@ Hier:
    Vandaag gaat het best goed. Heb lekker afleiding van mijn werk en heb het er toch ook veel over kunnen hebben met 2 fijne collega's. Vandaag heb ik het zelfs voor de eerste keer kunnen vertellen zonder in huilen uit te barsten *beetje trots op mezelf*.
    Heb mezelf ook weer als doel opgelegd om weer actief met mijn pony bezig te gaan (de laatste 2 maanden er niet 1 keer opgezeten...). Vandaag de stal grondig gedaan en lekker rondgehangen met stalgenootjes. Vanaf het weekend weer rijden (bloedverlies wordt al minder, hoop vanaf het weekend dat het dan goed te doen is om te rijden) dus dan heb ik ook wat meer afleiding. De langere dagen komen er echt al aan. Ik moet naar de mooie dingen in het leven gaan kijken, ooit is het ook voor ons weggelegd, 9 maanden op de roze wolk.....

Deel Deze Pagina