NOD februari 08/2 Laikabasko (5) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 21/2 Hen (4) 24/2 Navlis (4) 25/2 Macmazsy (5) NOD Maart 03/3 Butterfly22 (5) 04/3 JuJu (6) 10/3 Jolanda1986 (3) 10/3 Tutsje (5) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Rachell van t lijstje af gehaald omdat ze in een ander topic meldt dat ze een mk heeft gehad. Wanneer ze hier weer komt kan ze altijd weer op de lijst natuurlijk ============= @Laikabasko: wat vervelend joh, die onduidelijkheid! Ga je een bloedtest aanvragen? Sommige mensen testen pas heel laat posi. Stel dat je je ei later hebt gehad, dan is je NOD ook later natuurlijk! @Nieke: jammer! Snap het gevoel ook wel want je leest zoveel "ronde 1 raak" hier op het forum! Maar ook de ronde 20-25 verhalen boezemen flink wat angst in natuurlijk... De combinatie van die twee is logischerwijs "waarom wij nog niet?" en "misschien is er wel wat mis?" Eventjes tot rust komen en afkicken van het forum kan geen kwaad, maar je komt later toch wel weer terug he? @Loki: fijn om zulke collega's te hebben! @Hier: CD28 breekt aan. Begin steeds nerveuzer te raken terwijl ik nog niet eens weet hoe mn cyclus zich gaat ontwikkelen... Stel dat mn cyclus net zo onregelmatig wordt als voor pilgebruik, of cyclus van bijv 8 weken? Zit mezelf weer gek te praten
ik weet nog niet of mijn ha ook een bloedtest doet. Ik neem voor de zekerheid een potje ochtendurine mee. Vandaag wel enorme pijnlijek borsten. Als ik er alleen per ongeluk tegenaan kom doet het al zeer!
Is er ook nog geen duidelijker streepje te zien?? Wat gek... Jeetje, zie ineens dat ik Senior Member ben 8). Weet niet of ik daar wel zo trots op moet zijn, hahaha. Vandaag zou ik 12 weken zijn, wat een kl*te gedachten Moet er maar niet teveel bij stil staan, kan er toch niets aan veranderen...
oh loki dat is idd naar als je daar over na denkt. Maar je kan er niks meer aan veranderen dat word van boven geregeld denk ik maar, maar het is soms zo oneerlijk. Onze tijd komt nog maar dat hoeft voor mij niet zo lang te duren
NOD februari 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 21/2 Hen (4) 24/2 Navlis (4) 25/2 Macmazsy (5) NOD Maart 03/3 Butterfly22 (5) 04/3 JuJu (6) 10/3 Jolanda1986 (3) 10/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Zo even bijgewerkt
NOD februari 17/2 Moppie1981 (1) 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 21/2 Hen (4) 24/2 Navlis (4) 25/2 Macmazsy (5) NOD Maart 03/3 Butterfly22 (5) 04/3 JuJu (6) 10/3 Jolanda1986 (3) 10/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Lijst bijgewerkt:
HELLUP! Ik wil gaan testen... Misschien maar gewoon doen, want dan heb ik dat testje niet meer in huis! Had er nog eentje van september, van toen ik 4 dagen te laat weer met de volgende pilstrip was begonnen. Had toen voor de zekerheid gestest en een doosje met 2 clear blue gehaald. Zit nu gewoon met die tweede in mn handen... zucht... Is dat handig op dag 29 in ronde 1 als ik niet zeker weet of ik mn ei heb gehad (maar het wel denk! ) ???
@moppie Ik weet niet of het handig is maar ik weet hoe je je voeld. Als ik nog een test in huis heb word ik ook helemaal gek en wil ik ook altijd gaan testen.
Navlis: Hahaha nee geduld moeten hebben is het stomste wat er bestaat . Laikabasco: Toch een tikkie gek na jou mooie cyclussen! Dacht even aan een vroege mk maar als je helemaal nega teste lijkt me dat ook niet... Succes in de volgende ronde! Moppie: Zo, dat stomme testje ben je kwijt! . Nu gewoon even afwachten, dit zegt helemaal niets. Hopelijk test je over even positief of wordt je ongi, dan weet je tenminste iets over je cyclus!
Dag meiden! VEEL te lang niet geweest! Druk bezig met huis, dus heb weinig tijd! Lees zo af en toe wel wat, maar kan niet op iedereen reageren, sorry! Zie in ieder geval dat er nog geen rose nieuws is, jammer, meiden veel succes in de volgende ronde.... enne... snap best dat er mensen zijn die het forum dan even los willen laten! Voor degene die een spannende week tegemoet gaan, heel veel succes! Ik heb het idee dat ik deze cyclus wat minder last heb van mijn borsten. Meestal kwam dat meteen na mijn ei heel heftig en nu doen ze wel zeer, maar ik kan in ieder geval nog normaal rennen en dat kon ik de vorige keren niet! Hopen dat het een teken dat m'n LF wat langer is! Zit nu op dag 5! Heb vorige week vrijdagavond laat heel duidelijk toch mijn ei gevoeld, de ovutesten klopten dus precies! Afwachten maar weer......
@Hen; Succes met de verbouwing!! @laikabasko; Jammer van je ongi en van je cyclus. Je wil toch graag een regelmatige zodat je weet wat je kan verwachten. Afspraak bij de HA is dus niet meer nodig...... Volgende ronde weer volop kansen meid! @Loki; Wat een rotgevoel idd. Blijft moeilijk. En dat je Senior Member bent, komt denk ik doordat je al zo'n hoop berichten geplaatst hebt.... @Moppie; gelukkig is die laatste test weg hoef je je er ook niet meer zenuwachtig om te maken. Iedere keer is het moeilijk om niet te testen als je een test hebt liggen in huis. Haha @Hier; De testen in de kast roepen naar me!!!! Ik heb er zo'n moeite mee om niet te testen. Ik word er helemaal zenuwachtig van! Ik zit nu op 9 DPO. Hoewel ik het gevoel heb dat het niet raak is, vind ik het toch heel spannend. Ik heb me voorgenomen zaterdag te testen als er nog geen ongi is. Maar ik weet niet of ik zo lang kan wachten. Pffff wat een geduld he?! Ben vanavond beetje misselijk (maar misschien praat ik me dat wel aan ). Al een poosje raar gevoel in mijn buik, soort pijnlijke plekken onderin. Ook wel als ik gewoon ga zitten. Heel gek, maar misschien is dat gevoel er altijd wel geweest alleen valt het me nu op, omdat je er bij nadenkt.
Natuurlijk... op CD 29 nega testen en 's avonds wat voelen lopen... Ben vannacht dus ongi geworden. Naja... wel netjes op zich, 29 dagen!
@Moppie jammer dat de duivels zijn gekomen maar wat jezelf ook zegt dat doe je goed eerste ronde een cyclus van 29 dagen. @Deli & Hen succes met wachten 8) @Hier ben nog steeds niet fit ruik en proef al meer dan een week niks en dat is er vervelend hoop dat het snel terug komt want zo is eten echt niet lekker meer Voor de rest ben ik steeds erg moe en ik denk dat ik volgende week maar een zwangerschapstest doe omdat ik wat zekerheid wil nadat ik 1 dag donker bloed heb verloren blijf ik toch heel vreemd vinden.
NOD februari 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 21/2 Hen (4) 24/2 Navlis (4) 25/2 Macmazsy (5) NOD Maart 03/3 Butterfly22 (5) 04/3 JuJu (6) 10/3 Jolanda1986 (3) 10/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Doritoo is de volgende, spannend!!! Moppie zet je je nieuwe NOD weer in de lijst?
NOD februari 18/2 Doritoo (5) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 21/2 Hen (4) 24/2 Navlis (4) 25/2 Macmazsy (5) NOD Maart 03/3 Butterfly22 (5) 04/3 JuJu (6) 10/3 Jolanda1986 (3) 10/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) 19/3 Moppie1981 (2) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Nod erop gezet (sorry vanmorgen geen tijd gehad)