Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Tutsje; Vervelend dat je je niet lekker voelt!

@Hier; Ik heb vandaag een test gedaan. Ik kon gewoon niet meer wachten en had het gevoel dat mn ongi eraan zit te komen. En dit gevoel werd bevestigd, want de test was witter dan wit!! Niet zwanger dus....... Pfffff. Flink balen!! Nu ongi afwachten.

2. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Heb deze ronde toch nog maar geen ovulatietesten gebruikt, maar heb nog wel een vraagje.
    Ik heb een vrij regelmatige cyclus maar merk niks van mijn eisprong. Geen steken en geen cervixslijm. Maar dan heb ik toch wel gewoon een eisprong toch??
    Misschien een beetje een domme vraag, maar ik vroeg het me toch even af.
    Door het regelmatig klussen en nog niet zwanger te zijn haal je je wel eens rare dingen in je hoofd:)

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    #543 Loki09, 18 feb 2010
    Laatst bewerkt: 18 feb 2010
    @ moppie: nou dat is wel een super mooi begin een cyclus van 29 dagen! En misschien kun je nu iets langzamer wennen aan het idee haha!

@ deli: jammer dat je voorgevoel lijkt te kloppen... Op naar de volgende ronde!

@ butterfly: ik voel mijn eisprong ook nooit. 3e ronde had ik wel wat slijm en toen was het ook raak, eerder geen slijm gezien dus dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Mijn ovu testen gaven wel elke keer een piek aan (3e keer wel het duidelijkst zie album). Blijft een moeilijk iets!

4. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Volgende ronde dan toch maar ovulatietesten gebruiken anders maak ik mezelf alleen maar helemaal gek.
    Iemand misschien ervaring met ovulatietesten van sensitest?

5. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Tutsje: vervelend dat je niet helemaal in orde bent. Misschien toch maar even een testje er tegenaan gooien? Je weet maar nooit ;)

@Loki: haha ja aan de ene kant vind ik het ook wel fijn om gewoon ongi te worden hoor! En vooral nu het netjes op 29 dagen gebeurt. Hoop volgende ronde (mits het niet raak is) ook netjes rond de 30 uit te komen.

@Butterfly: houd je je temp ook bij? je hoeft niet elke keer een eisprong te hebben geloof ik... de meeste vrouwen slaan er wel eens eentje over dus zelfs op de juiste momenten klussen heeft niet altijd zin! Lastig hoor, zo'n vrouwenlichaam!!!

@Hier: eerst dag verloopt heftiger dan tijdens pilgebruik. "normaal" was het op de eerste dag wat druppeltjes rood, maar vooral oud bloed. Nu is het meteen helder rood. (gisteravond heel licht roze afscheiding - sorry voor details)
    Ik hoop echt dat t niet weer zo wordt als voor ik aan de pil ging: 8 dagen lang heftig vloeien is niet fijn!!!
    Ik ga nu een warme kruik maken en in bed kruipen. Niet zozeer veel buikpijn maar af en toe even wat flink steken en voor de rest een zeurend gevoel. Grrrr.... wat was de pil toch fijn!!! :p

6. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Ik heb deze ronde voor het eerst ovulatietesten van Sensitest gebruikt. Wel fijn om te weten wanneer je ei echt is. Bij mij dus niet op dag 14, maar 18/19. Dus dan klus je toch wel heel anders!!
    Ik vind het wel een fijn hulpmiddel.
    Als je die van Sensitest besteld krijg je ze in een witte enveloppe zonder reclame in de brievenbus. Ik had de dipsticks. Ga ze voor de volgende ronde ook weer bestellen!
    Sensitest zwanger worden pakket 3

Ook temperatuur ik iedere ochtend. Daarmee heb je dan ook weer "bewijs" dat je ei geweest is! Anders blijf je klussen ;)

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik ben ook een positief sensitest gebruiker! Ook de zwangerschapstesten vind ik heel fijn! Bij mij zelfs duidelijker dan de KV 2 voor 5!
    Volgende week ga ik ook weer een setje bestellen!

8. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Nee ik temp niet. Dat is niet voor mij weggelegd. Ik kan me daar toch niet aan houden helaas. Dan ga ik liever voor de ovulatie testen. Eerst deze ronde maar even wachten. Wie weet is het niet meer nodig. (hoop hoop)
    En dit laatste hoop ik voor ons allemaal want het word wel eens tijd dat ons clubje helemaal roze word.

9. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Deli;
    balen! Maar heb je misschien niet te vroeg getest?

Tuts;
    zou er inderdaad gewoon een testje aan wagen nog... ben je ook van je onzekerheid af!

Moppie;
    ja fijn hè, 1 x per dag zo'n mini-pilletje slikken en nergens last van hebben in je hele cyclus! Heerlijk, maar ja, kinderen lijken me heerlijker, dus ik heb het er wel voor over! Weet btw ook nog niet zeker of ik er ooit nog weer een keer aan ga beginnen...

Sensitest;
    echt heel fijn in gebruik, heb ze hier zelf ook en niks over te klagen!

Butterfly;
    ben het helemaal met je eens, het wordt zeker weten tijd voor rose nieuws!

Hier;
    pijnlijke borsten zijn weer gearriveerd, dus ik denk dat het voor mij geen rose nieuws wordt... Voelt precies zo als vorige cyclussen, alleen kwamen ze toen veel eerder al, dus ik heb nog enige hoop voor een langere LF. Zit nu bijna op dag 7, dus ik hoop sowieso dat ik pas ongi word op de 22ste. Maar heb op de 1 of andere manier weinig hoop...

Ik ben hier waarschijnlijk zondag pas weer te vinden, dus als ik tussendoor geen tijd kan vinden om te spieken en het jullie te laten weten, horen jullie dan meer!

10. steenbokje

@DeLi: had ik jou over geslagen daarnet, sorry sorry! Is flink balen zo'n nega test. Hoop voor je dat je gewoon te vroeg hebt getest!!!

Kon gister ook wel janken toen ik m zag, maarja, wat had ik dan moeten verwachten ? Maar met sommige kwaaltjes... je weet gewoon niet waar je aan toe bent! Denk dat het ook wel even duurt voordat we echt door hebben hoe ons lichaam in elkaar zit en welke signalen het afgeeft...

@Hen: ik denk niet dat ik er ooit weer aan ga beginnen. Ik wil graag veel kinderen, dus voor mij hoeft er geen pil meer in. Als we "genoeg" ukken rond hebben huppelen laat vriendlief er maar een knoop in leggen ofzo!

11. steenbokje

NOD februari
    19/2 Marv (5)
    20/2 DeLi (5)
    21/2 priscillaq (6)
    21/2 Hen (4)
    24/2 Navlis (4)
    25/2 Macmazsy (5)

NOD Maart
    03/3 Butterfly22 (5)
    04/3 JuJu (6)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    10/3 Tutsje (5)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6)
    19/3 Moppie1981 (2)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)

Doritoo van de lijst. Zag aan banner dat ze over iets meer dan 2 week haar ei verwacht dus zal ongi zijn geworden. Hier in het topic is ze al even niet meer gespot. Nog altijd welkom natuurlijk!!!! Maar nu eventjes van de lijst af en op naar Marv (sinds 27 jan. niet meer gepost ?? )

12. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @deli; balen van de nega test.

@butterfly; misschien inderdaad maar ovutesten gaan gebruiken, dan heb je zekerheid over je eisprong.

@hier; Het wordt weer aftellen naar mn NOD. Nu ben ik er alleen niet zekr van wanneer mn ei is geweest. Ik ga er nu vanuit dat mn NOD 25-2 is. Maar weet het niet zeker. Baal hier wel van en ga nu echt als ik niet zwanger ben de ovutesten gebruiken. Aangezien iedereen die sensitest aanraad, ga ik die bestellen zodra ik ongi ben.
    Loop wel een aantal dagen met steken in mn onderbuik. Vooral als ik wakker wordt en ga zitten dan komen ze opeens opzetten. Ook later in de middag begint het steeds te rommelen. Het lijkt niet op ongiklachten, gaat meer richting eisprongkrampjes, maar lijkt me sterk mn eisprong een week lang duurt.

13. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Die stekjes die jij voelt mac die herken ik ook ik zou alleen niet weten waar het van is. Ik heb vandaag precies 2 weken geleden een positieve ovutest gehad me nod is officieel de 24e. Zou ik nu ook eerder ongi kunnen worden? Je word toch altijd 14 dagen na je ei ongi of kan dat ook langer zijn?

We zijn nu een weekend weg, zal blij zijn als we weer naar huis gaan het is hier verschrikkelijk, geen tv want die doet het niet overdag is dat geen probleem maar savonds als de kleine op bed ligt zit je samen te koekeloeren doen wel een spelletje ofzo maar je bent zo uitgepraat. Gelukkig krijgen we morgen bezoek. Ook op het park is niks te beleven alleen een zwembad wat ook niet echt spectaculair is.
    We mochten in dit huisje van kennissen waarvan het huis is. dus ben allang blij dat ik er niet voor betaald heb.

14. laikabasko

laikabasko Actief lid

6 jan 2010
    293
    0
    0
    Provincie Groningen
    ben gister nog wel naar de HA geweest. Had nl ook last van mijn knie. Heb wel gevraagd wat er aan dehand was aangezien ik die zaterdag toch heel licht een streepje heb gezien. Het was wel iets later dan de aangegeven tijd maar toch. De ha zei direkt dat ik een vroege miskraam heb gehad. Dat was wel even slikken maar gelukkig was het nog in een heel vroeg stadium en de ha kon mij vertellen dat dit vaker gebeurt bij vrouwen die een kinderwens hebben.

Ik heb nu de gedachte van: ik weet dat ik zwanger kan worden van mijn man alleen was mijn lichaam er nog niet aan toe. Gelukkig reageerde mijn man ook heel lief.

Zo dit was even een behoorlijk berichtje van mij

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hen:
    Hoop niet opgeven hoor! Heb op de kaarten van Sonja Bakker gelezen dat dat negatief werkt :);)

Navlis:
    Hahaha dat klink niet echt leuk nee! Probeer toch lekker een beetje te ontspannen en van elkaar te genieten!!
    Een LF van 14 is gemiddeld maar zoals er ook LF's zijn van 9 zijn er vast ook van 18/19?
    Het schijnt wel dat je LF na ontpillen altijd nagenoeg gelijk is. Hoeveel was het de laatste keer of weet je dat niet zeker?
    Dan zit je nu misschien al op je testtijd hoor! ;)

Laikabasco:
    Dat wilde ik vandeweek zeggen maar durfde het niet zo goed ;).
    Miskraam is kl*te, ookal 'wist' je het nog niet echt maar weten dat je aan kunt tellen is wél fijn!

Hier wordt het bloeden minder en is mijn temp langzaam aan het zakken. Moet nog even gedult hebben maar alles wat duid op een eigen cyclus is positief :)
    Emotioneel gaat het elke dag een tikje beter. Morgen lekker bossen crossen met mijn pony, is volgensmij wel 3 maanden geleden!! (deed ik normaal 1 a 2 maal per week!).

16. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Laikabasco; Vervelend idee zeg!
    Maar als het niet goed is moet het er toch uit.

@Navlis; Jammer dat je weekendje niet zo leuk is. Meestal kijk je er toch heel erg naar uit!! Maar goed, probeer er toch van te genieten!

@Macmazsy; Wordt afwachten voor je!

@Hier; Mijn vriend was gisteravond aan het werk en was er niet toen ik de test deed. Toen hij thuis was en de witte test had gezien vroeg hij heel lief en een beetje teleurgesteld; "En is dit definitief? Heb je niet te vroeg getest?"
    Ik ben nog niet ongi, maar heb wel het gevoel in mijn buik. Maar heb ook wel gelezen dat dat niet alles zegt.
    Als er zondag nog geen ongi is, doe ik nog een testje, want heb misschien wel te vroeg getest :). Sorry, maar kon het echt niet laten!

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    @Loki; Gelukkig wordt het allemaal weer positiever voor je.
    Veel plezier met paardrijden morgen!!

18. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    We proberen idd ook wel te genieten maar idd als je gaat kijk je er heel erg naar uit en stel je al een heel beeld samen.
    Hier met met afvegen een beetje licht roze, misschien dat het doorbreekt vannacht maar misschien is het ook wel een eventuele innesteling.? Hoop het maar.
    Me lf van de vorige ronde weet ik dus niet ik ben deze maand voor het eerst begonnen met ovutesten. Maar als het altijd gelijk is dan zou ik een langere lf moeten hebben dan gemiddeld, ik heb al vanaf dat we gestopt zijn een cyclus van 35 dagen en word ik altijd op woensdag ongi, alleen toen ik me mk kreeg daarna duurde het langer maat werd ik ook weer gewoon op woensdag ongi alleen dan na 7 weken. Dit is nu eigenlijk me eerste normale cyclus weer na me mk misschien dat het daar wat mee te maken heeft? Dat het nu korter is (als het dus doorbreekt anders nog even afwachten) als het zo blijft gooi ik maandag er even een testje tegen aan.

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Spannend Navlis, ik duim voor je.

Fijn dat je je wat beter voelt Loki

Even behoefte aan een egobericht ;)
    Hier mijn ei waarschijnlijk op dag 14 gehad! Normaal was die op dag 18, vorige maand op dag 16 en nu dus weer 2 dagen eerder (naja FF kan nog gaan verschuiven natuurlijk). Het is dat mijn LF zo kort is anders zou ik bijna een modelcyclus hebben ;)

20. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Nou het is toch doorgebroken vannacht dus ook wij zijn weer een ronde verder. Zal al ik thuis ben mezelf even veranderen in de nod lijst, dat zal dinsdag zijn denk ik.
    Nu heb ik dus een ronde van 31 Dagen gehad en een lf van 13, das wel netjes vind ik zelf.

Deel Deze Pagina