Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @macmazsy: spannend!! Dat was het enigste symptoom dat ik had voor nod!! Dat vreemde zenuwachtige gevoel, echt een kriebeltje in je buik!
    Ik hoop het zo voor je ;)

ik zal vanavond even uitgebreid reageren, ben nu aan het werk:p

2. Bloom24

Bloom24 Fanatiek lid

16 nov 2009
    2.755
    0
    36
    Ben ongi geworden.... :x
    Baal echt zo!!! Gisteren al een veegje rose en vandaag doorgebroken... Weer een LF van 9 dagen...
    Op de een of andere manier heb ik altijd het gevoel gehad, dat het kinderen krijgen bij mij niet zo vanzelfsprekend zou zijn en dat gevoel wordt nu toch wel een klein beetje bevestigd!
    Heb besloten dat ik de volgende twee rondes ga tempen en rond mijn eisprongdagen misschien toch een paar ovutestjes doe. Als m'n LF daarna nog niet langer is geworden, ga ik toch alvast met mijn huisarts praten. Wil niet nog een half jaar wachten voor iets wat ik al een half jaar weet!

Heb ook vooralsnog besloten dat ik het forum even laat voor wat het is... Vind het heel gezellig met jullie en heb er ook veel aan, maar zo ik hou me er toch te veel mee bezig. Wordt er soms een beetje gefrustreerd van en merk dat dat niet goed voor me is.
    Realiseer me best dat ik nog genoeg kansen heb, maar gevoelsmatig is dit voor mij niet zo...

Ik blijf jullie wel volgen en het kan best zo zijn dat ik er over een paar dagen weer anders over denk, maar dan zien jullie me vanzelf weer terug!

Iedereen heel veel succes!
    Liefs

3. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Zo ik ga weer even uitgebreid reageren :)

@ DeLi
    Spannend....

@ Tuts
    Ik hoop dat je je snel weer beter voelt! Ik heb de ovutesten even laten liggen deze ronde. Neem gewoon vruchtbare periode van tussen dag 14 en dag 18 met om de dag klussen, en zie op FF wel wanneer mijn ei was. Op een of andere stomme manier geeft dat ook wel rust ofzo, minder dat "we moeten nu!" (hoewel dat natuurlijk nog steeds zo is :)) Merk dat mijn vriend dat ook fijn vind (ik verleid hem nu gewoon om de dag en hij weet wel wat de bijbedoeling is maar we hebben het er niet over en dat werkt nu gewoon prima). Lang verhaal, wat ik eigenlijk wilde zeggen was dat ik hoop dat je je ei snel vindt! (Oh en ik vind het ook tijd voor rose nieuws!! (DeLi, let je op ;))

@ Loki
    Doet me nog steeds pijn om te lezen hoor, dat je kleintje nu weg is. Wel prettig dat je lichaam weer wat aan het aanpassen is. Hoop voor jullie snel op een plak-ukkie wat lang bij jullie mag blijven!

@ Mac
    Wachten duurt lang.. Hopelijk betekenen die kriebels echt iets heel moois!

@ Hen
    Balen :x! Kan me voorstellen dat je even rust hebt. Heb ik vorige ronde ook even genomen en kom nu ook minder op het forum. Hoop je snel weer terug te zien met goed nieuws!
    Wij korte LF-jes moeten elkaar steunen! ;)

@ hier
    FF nog niet bijgewerkt. Gisteren weer een beetje vruchtbaar slijm gehad. Zou me niets verbazen als ei toch weer verplaatst wordt. We zullen zien! (ik wacht wel af).

4. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    :x Sorry meiden ik moet jullie teleurstellen. Van mijn kant weer geen roze nieuws!!
    Helaas. Gisteren kreeg ik beetje bruine afscheiding en vandaag wat bloed en beetje buikpijn. Al moet ik zeggen dat het (nog) niet echt veel voorstelt. Klein beetje bloed maar. Tampons nog niet eens nodig. Maar misschien moet het nog echt doorbreken :(.
    Baal er wel van hoor! En mijn temp is nog steeds hoog, maar die zal morgen wel gedaald zijn.

@Hen; Jammer dat jij je ongi ook hebt. Succes als je naar de huisarts gaat!

@Tutsje; Succes met de zoektocht!

@Mac; Ik had ook zo'n raar zenuwachtig gevoel. En dat begon op het moment dat ik wakker werd totdat ik naar bed ging. Heel vreemd is dat he! Bij mij is dat nu wel gezakt.......
    Hopelijk breng jij ons nu roze nieuws! De enige februari kanshebber ;).

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hen:
    Balen... Snap dat je er even 'doorheen' zit. Neem even je tijd en dan zien we je wellicht weer terug. Komt allemaal goed!

Juju:
    Wat reageer jij iedere keer lief :) Bedankt.

Deli:
    Helaas toch ongi... Balen!!

6. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    NOD februari
    21/2 Hen (4)
    25/2 Macmazsy (5)

NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    03/3 Butterfly22 (5)
    04/3 JuJu (6)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    10/3 Tutsje (5)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6)
    19/3 Moppie1981 (2)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)

7. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD februari
    25/2 Macmazsy (5)
    28/2 JuJu (6)

NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    03/3 Butterfly22 (5)
    04/3 JuJu (6)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    10/3 Tutsje (5)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6)
    19/3 Moppie1981 (2)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger

Ik heb deze maand gewoon twee NOD's :$ Hopelijk geeft de tweede me meer geluk dan de eerste ;)
    Balen DeLi..

8. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik hoop dat we volgende maand allemaal geluk hebben.
    Het roze lijstje is nog wat magertjes ten opzichte van het nod lijstje.

@mac. Ik hoop dat jij deze ronde al veel geluk hebt.

Kom op ooievaar, zet je tom tom eens aan:p

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Je pendels zien er in iedergeval rose/kleurig uit voor de komende tijd butterfly :D

Ik hoop eerdaags ook nog wat pendels terug te krijgen, ben wel benieuwd :)

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Tja statistisch gezien zou in maart zo'n 80% van de stoppers zwanger moeten zijn (half jaar bezig). Dusse.. ik verwacht een testersboom ;)

11. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    #591 butterfly22, 23 feb 2010
    Laatst bewerkt: 23 feb 2010
    Inderdaad JuJu. Dus volgende maand moet er in ons clubje een babyboom plaatsvinden anders kloppen de cijfers niet meer haha.
    En het is aan ons om af te trappen want wij behoren tot de eerste 3 testers in maart;) En in maart heb ik 2 kansen, want mocht ik 3 maart gewoon ongesteld worden(wat ik natuurlijk niet hoop) dan heb ik mijn nieuwe nod eind maart.

12. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik hoop echt dat we bij die 80% mogen horen, we willen allemaal zo graag zwanger worden :)

13. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik heb 2 NOD's in februari. Niet dat ik er problemen mee zou hebben hoor, posi testen in februari ipv maart ;)

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    NOD februari
    25/2 Macmazsy (5)
    28/2 JuJu (6)

NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    03/3 Butterfly22 (5)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    10/3 Tutsje (5)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6)
    19/3 Moppie1981 (2)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger

15. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    JuJu hoop voor je dat je een LF van 10+ hebt die van blijft steeds steken op 9 :( dat is niet zo'n goed teken.

Je was toch begonnen aan zwanger worden pillen van Etos? Merk je verschil?

Zijn er geen middeltjes om je LF te verlengen?

16. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @JuJu ik vond het al vreemd dat je eind deze maand en begin volgende maand je nod had. Is je ei verplaats dan ofzo?

17. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik was trouwens net bij het topic: hoe vertel je je vriend/man dat je zwanger bent. aan het kijken. Staan wel leuke ideetjes bij. Alleen krijg je als je het leest nog meer zin om zwanger te worden. Hebben jullie er eigenlijk al over nagedacht?

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had wel verteld dat ik heel licht positief had getest maar hij geloofde niet zo in streepjes turen dus had ik een digitale gekocht, stiekem gedaan voor hij wakker werd en ingepakt met een speen "papa is de beste" erop ;). Hij vond het hardstikke leuk ;).

De volgende keer doe ik niets speciaals meer. Misschien wel voor de ouders, want -als het me lukt- hou ik het geheim tot we de 8/9 weken voorbij zijn en een goede echo hebben.
    Denk dat ik dan voor mijn ouders baby-crocs koop (die zijn zoooo lief...) en voor mijn schoonhouders een setje kleine klompen (wonen op een boerderij). Zucht, ik wil ook (weer) zwanger zijn :) al weet ik nu al dat het een uhm, niet ontspannen periode zal worden :(

19. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Nee eigenlijk niet bij nagedacht maar wij testen meestal ook samen en als ik toch een keertje alleen test en het mocht raak zijn dan laat ik hem gewoon de test zien, ga het dan niet dagen achterhouden zodat ik eerst wat voor hem kan kopen en dan op een "speciale" manier vertellen.

Het jij ideeen dan?

20. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Hihi, ok, maar statistisch gezien was het ook amper mogelijk om in ronde 1 zwanger te worden en toch waren er wel een stel hier!

Ik ga er iig van uit dat we voor september grotendeels zwanger zijn!

Deel Deze Pagina