Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Ik had in het andere topic wel een leuk idee gelezen. Daar had iemand ,nadat ze positief getest had, de tekst: hoi papa. op haar buik geschreven.
    En ook de tip, het boek van Kluun: Help, ik heb mijn vrouw zwanger gemaakt. vond ik een leuk idee.

2. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hoi dames,

Ben er even een tijdje niet geweest, maar ben er nu weer , Weer volop bezig zwanger te worden.
    Morgen me eisprong, Dus vanavond klussen haha.

En moct het deze maand niet zo zijn dan de volgende maand maar. Er zit geen druk achter op het moment zou wel leuk zijn natuurlijk als het nu wel zo zou zijn.

Nog mensen die posi getest hebben?

3. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Ik had het speentje hier al liggen :)
    Misschien als ik het boek van Kluun tegen kom (ben zoiezo al fan van hem :D) dat ik dat toch mee neem.

Nu even naar me paardje, vanavond maar eens een bestelling bij sensitest doen. Heb het steeds nog uitgesteld maar moet toch wel eens kijken hoeveel hcg er nog in mn lichaam zit...

4. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    ik heb ook het speentje al liggen voor manlief als aankondeging. Wil namelijk niet eerst nog wat moeten halen als ik posi zou testen. Hij ligt goed verstopt op een plek waar hij nooit komt.

Zit trouwens nu met flinke buikkrampen achter de pc. Absoluut geen ongikrampen, voelt heel anders aan. Gisteravond deden mn borsten zo'n pijn dat ik er niet op kon liggen (ben een buikslaper!) dus heb weer eens veel liggen draaien.
    Officieel zou vandaag mn NOD moeten zijn, banner zegt morgen, maar heb mn ei geloof ik 1 dag eerder gehad.

5. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Spannend Mac wann ga je testen. Hoop zo voor je dat het rose nieuws is :)

6. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    nou idd spanend mac, wanneer ga je testen??
    duim voor je!!

7. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spannend Mac!!!

8. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja die tip van "Hoi papa" op mijn buik: dat wil ik graag gaan doen. Verder heb ik al máánden Kluun ingepakt liggen. Niet eens verstopt ofzo, ik ken vriendlief ;)
    Voor opa en oma een koffertje met "als ik groot genoeg ben, mag ik hier dan komen logeren", ook een tip van dit forum. In het koffertje een slab (die heb ik ergens gratis op de kop getikt: een blauwe met "kijk eens met losse handen!") en een rompertje met "mijn opa en oma zijn lief" oid.

Enne Moppie, zo'n 30% van de vrouwen is binnen 3 maanden zwanger dus die eerste ronde is echt niet voor spek en bonen ;) Die statistieken zeggen me weinig maar ik merk dat ik wel nerveus wordt dat ik bij die relatief kleine groep vrouwen hoor die het dus niet 'redt' in die 6 maanden. (Mijn temp is weer aan het zakken nu dus ook deze ronde wordt het 'm niet).

Jolanda, succes met klussen!

Weet niet meer wie het vroeg (Tuts volgens mij) maar je LF is meestal vrij stabiel geloof ik. Ik slik nu Etos Zwanger worden ja (maar als het pakje op is ga ik over na een andere). Natuurlijk geen idee of het helpt maar mijn LF is in ieder geval niet langer, ei is wel eerder. (daarom ook 2 NOD's in februari inderdaad). Geloof dat je je LF met hormonen wel op kan rekken ja.. maar hormonen slikken/spuiten.. daar zit ik dan ook niet echt op te wachten. Wel met mezelf afgesproken dat ik volgende week (dit weekend ongesteld) afspraak ga maken met de huisarts. Gewoon om het eens te bespreken en dan weet ze ook dat we er mee bezig zijn.

Spannend Loki, die test. lijkt me een heel dubbel gevoel. Aan de ene kant is het goed als het HCG weg is want dan kan je lichaam weer verder. Aan de andere kant is het echt de bevestiging dat je kleintje er niet meer is. Dubbel dubbel.

En Mac, wat is het SPANNEND!!!

9. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Hier was mijn ei ook eerder na etos zwanger worden pillen. LF idd hetzelfde. Nu slik ik enkel foliumzuur, denk dat ik zodra ik ongi ben toch weer etos ga slikken. Of het echt hielp weet ik niet maar ik had er een goed gevoel over. Davitamon met visolie slik ik iig niet meer, een week nadat ik begon is mn kleine gestopt... Zal wel los van elkaar staan maar die hoef ik niet meer :).

Hoe 'klussen' jullie trouwens? Wanneer je zin hebt? Extra rond ei? Om de dag, meerdere dagen?

Net eindelijk bestelling gedaan bij Sensitest, zullen er morgen wel zijn dan kan ik vrijdag eens een testje doen hoe het met mn HCG staat. Hoewel wit wel het meest positieve is voor de cyclus zal dat idd toch even slikken zijn. Streepjes-kijken zuigt :(.

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Shit, die heb ik nu in de kast liggen als opvolger voor de Etospillen :(

Wij klussen als we zin hebben maar om de dag rond mijn ei (wanneer die ook is) Om de dag werkt goed voor ons in die periode, iedere dag niet.

11. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik slik ook naast foliumzuur visolie pillen omdat ze zeggen dat ze goed tegen ontstekingen zijn (heb Colitus Ulserosa = ontsteking in de darmen), misschien moet ik daar dan ook maar mee stoppen.

Wij klussen rond het ei ook om de dag. In de vorige ronde hebben we 3 dagen achter elkaar geklust nou om eerlijk te zijn vond ik dat niet echt een succes, niet echt spontaan.

12. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Nee zo hebben wij dat ook ervaren. Werd echt een moetje. Om de dag is prima.

Visolie is goed voor de ontwikkeling van de hersentjes van het kindje; zeker een aanrader om dat te blijven slikken als je niet voldoende vette vis eet.

13. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Nou nog geen ongi te bekennen, ook geen tekenen dat het er aan zit te komen, op de enorm gevoelige borsten na. Als ik zondag nog niet ongi ben ga ik die ochtend testen. Dan zou ik 3 a 4 dagen na mn NOD zitten.

Wij klussen trouwens wanneer we zin hebben. In plaats van dat het bij ons een moetje wordt, moet ik soms zeggen 'even niet:)' omdat ik bang ben dat anders de kwaliteit van het zaad slechter wordt.

Wij hebben trouwens voor onze ouders ook een heel leuk idee om het ze te vertellen. We nodigen ze uit voor de koffie/thee en krijgen dit dan in een beker waar op de tekst 'voor de liefste opa/oma' op staat, geschreven door een kind. Zag ze staan en vond het zo leuk. Deze willen we ook halen voor mn zusje als 'tante'.

14. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Super spannend Mac, het klinkt goed! Ik blijf doorduimen hoor ;)

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh jee, niet iedereen moet nu ineens de davitamon weg gaan gooien hoor ;) Mijn gevoel is wrs op niets gebaseerd :)

Hier deden wij ook om de dag rond het ei. Merkte wel dat toen ik aantelde dat mijn eisprong de dag na een positieve test kwam (en hebben we dus de dag voor de eisprong gevreeen) en de 2 keer ervoor zat hier een dag tussen (positieve ovu test, dag niets, ovulatie) en kluste we dus op de 'positieve test dag' en de dag van de eisprong, en toen was het niet raak. Misschien allemaal wat te ver gezocht hoor :p. Ach we zien wel, straks.

PPPFF mac, wacht jij nou tot ZONDAG??? Als je nog een beetje gedult over hebt, kun je mij wat met de post sturen? Zou willen dat ik dat kón! :$

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Loki: Bah, kan me voorstellen dat je geen fijn gevoel hebt over die davitamon pillen. Zelf gebruik i Davitamon compleet, maar zodra ik zwanger ben moet ik overstappen op davitamon mamma geloof ik. In mijn pillen zit te veel vitamine a of welke was het nou??
    Foliumzuur slik ik ook sinds vriendlief de eerste keer het condoom weg mieterde omdat het ondingen zijn hahaha... en omdat iedereen hier riep dat het moest :p

Maarre, die sensitestjes begin ik niet aan. Wij klussen wanneer we er zin in hebben, niet wanneer het moet volgens de streepjes... Ik tuur alleen naar streepjes als ik overtijd ben! (zeg ik nu hoor... zal straks wel anders zijn)

@Mac: Spannend! Kan je het nog volhouden tot zondag? Ik hoop echt voor je dat het raak is ;)
    Originele manier van (schoon)ouders vertellen trouwens! Echt leuk!!!

Ik denk dat ik als eerste mn zus op zou bellen. Dan even een paar weekjes genieten en in ieder geval wachten tot de eerste echo voordat ik het mn ouders en broer vertel... Wel lastig lijkt me dat! Wil het liefst tot na 12 weken wachten met vertellen...

Uhm, enne over klussen: tijdens pil had ik aan het eind van mn ongi altijd ontzettend veel zin en zat dan nagels te bijten tot mn ongi voorbij was hahaha... Maar nu is het juist iets later, paar dagen voor eisprong echt VEEL zin! En daarna helemaal niet meer (LF), echt 0,0...
    Zal nog wel aan het ontpillen zijn... Dit was nog maar de eerste ronde. Ben benieuwd of het ook anders wordt deze keer. Tot nu toe nog niks gemerkt lichamelijk dat mn ei op komst is ;)

17. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @moppie; dat heb ik ook hoor, dat ik voor de eisprong veel zin heb en na de eisprong veel minder. Weet niet wat dat is, alsof je lichaam weet wanneer je zin moet hebben (voor die eisprong) en wanneer het allemaal niet meer zo belangrijk is!

Hier nog steeds geen ongi, de zenuwen beginnen al goed te komen. Zeker omdat ik me nu zo anders voel dan alle andere rondes. Werd vanacht wel wakker met stevige ongikrampen en vanochtend ook weer flinke ongi krampen gekregen. Gelijk naar de wc gerend nadat ik weer kon lopen :x maar nog steeds niks te zien, zelfs geen afscheiding, wat ik normaal wel heb als ik tegen mn NOD aan zit.
    We wachten nog maar even af.

18. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Mac: Respect!!!
    Moppie: hier hetzelfde. Is ook duidelijk te zien aan mijn FF grafiekjes steeds. Ik word me opeens zo pijnlijk bewust van mijn sexleven.8)

19. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    nou mac het word echt spannend voor jou, ik had echt niet kunnen wachten.

ik slik ook de etos zwanger worden pillen alleen maar 1 per dag (ik vergeet ze nog weleens s'avonds) en daarnaast gewoon de foliumzuur.
    Deze ronde gaan we ook geen ovutesten gebruiken, ik merk dat ik het een beetje los kan laten en zoiets heb van we zien het wel wanneer het komt, scheelt denk ik ook dat we wel weten dat we zwanger kunnen worden en ik hoor weleens vaker dat als een eerste kindje heel snel raak is geweest dat een 2e dan weleens wat langer kan duren.

Hier weten mijn ouders en me zus dat we bezig zijn voor een broertje of zusje voor Silvan dus er word regelmatig gevraagd door me moeder of ik nog ongi ben geworden, me vader en me zus hebben allebei zoiets van we zien het wel wanneer het goede nieuws komt.
    Om het te vertellen hangt hier een shirt voor Silvan in de kast met de tekst "stoer ik word een grote broer" Had ik meteen laten maken toen ik in ronde 2 een positieve test had met het idee dat hij het meteen aan kon nadat we een goede echo hadden gehad, maar helaas was de echo niet goed.
    Ik denk alleen dat ik hem straks weer moet laten maken alleen dan met korte mouwen aangezien het voor jaar er aan komt:D waar ik echt super veel zin in heb, ik wil weer lekker de deur open kunnen gooien en lekker buiten zitten, de kindjes die weer buiten spelen, heerlijk:)

Hier hebben we gisteravond de offerte getekend voor de funderingsherstel van ons huis, 31 mei moet het huis leeg zijn en de vloer er uit gesloopt en kunnen ze aan de gang, het is dan als het goed is binnen 5 tot 6 weken klaar. Nu maar even contact opnemen met de bank en de verdere offertes aanvragen voor het stucen en een nieuw kozijn met openslaande tuindeuren en een nieuwe keuken uitzoeken:D
    Jullie misschien nog tips waar je een beetje goede goedkope kozijnen kan laten maken?? en misschien voor het stucen?

20. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Geen tips hier maar openslaande deuren zijn echt héérlijk.
    Kan niet wachten tot ik alles weer open gaan gooien en in het zonnetje kan zitten.

Deel Deze Pagina