vandaag naar de kruitvat gegaan voor paracetamol (was op) en het leek wel alsof de testen me aanvielen, zo duidelijk lagen ze er. Heb heel lang staan kijken en heb uiteindelijk maar wat meegenomen Heb die kv2 gehaald. Wilde nu ik ze in huis had ook niet meer wachten tot morgenochtend (wat natuurlijk wel beter is) en ben gelijk gaan testen. Nu zie ik buiten de standaard streep, als ik de test bij goed licht hou, een klein waarnemend schaduwtje waar, als het goed is, de teststreep moet komen te staan. Misschien verbeeld ik het me wel, maar naar mijn idee zie ik een heeeeeeel dun en heeeeeeeeel licht streepje . Ik ga me nog niet gek maken (hoop ik) en ga denk ik morgen nog maar even met ochtendurine testen.
@Juju: Hmzzz... nou zeg je me wat! Heb net ook even de AM/PM's zichtbaar gemaakt op de kaart maar daar word je ook niet vrolijker van.. http://www.fertilityfriend.com/home/29c594 Pffft laatste keer was voor mn ei in ronde 1! Moeten we maar snel wat aan gaan doen dus want zo worden we niet zwanger he, whahaha... Heb echt serieus helemaaaaaaaaal geen zin gehad na mn ei, en vriendlief niet meer omdat ik hem voor mn ei te vaak besprong Denk dat we beiden moeten wennen want tijdens pil gebruik was mn libido zo ver beneden vriespunt gezakt dat we het hooguit 2x per ronde deden... @Navlis: Flinke renovatie op komst lees ik. Je had het al een keer eerder genoemd. Lijkt me erg lastig als je al in je huis woont en er moeten nog zulke werkzaamheden uitgevoerd worden. Bij ons gaat waarschijnlijk volgende week de houten vloer eruit en gaan we het gat vullen met beton... Kan gewoon niet wachten tot ik aan de slag kan!!! Qua kozijnen hebben wij het getroffen: vriendlief werkt bij een grote kozijnenfabrikant... Geen flauw idee of zij goedkoop zijn eigenlijk @Mac: Vage testjes! Zooooo spannend!!!!! Hoop dat jij ons in februari nog wat roze nieuws gaat geven... haha, al onze hoop is op jou gevestigd! Wel naar van al die krampen zeg!! @Tuts: voor jou is het ook weer bijna tijd
nou dan heb je het echt getroffen, super toch! Ik geloof je idd dat je niet kan wachten tot je aan de gang kan, hier hetzelfde ik heb er best wel zin in ondanks dat het natuurlijk zuur geld is waar we niet op hadden gerekend maar gewoon dat straks alles weer netjes en nieuw is en het er dan gewoon helemaal uitziet zoals ik het nu in me hoofd heb.
De krampen van vanochtend zijn niet meer terug gekomen. Heb nergens meer last van (op de nog steeds pijnlijke borsten na) en zit weer kiplekker achter de pc.
Hallo, Ik zag in een ander topic dat Reintje zwanger is in ronde 5. We hebben haar hier al een tijdje niet gezien. Maar er is dus weer roze nieuws! @Mac; Hopelijk test je morgen positief. Zal voor je duimen! @Pillen; Ik slik sinds afgelopen ronde de pillen van VSM Mamma. Deze hoeven maar 1 x per dag en bevalt goed.
hier nog steeds geen rode duivels, maar ook geen posi test gekregen vanochtend. Gister dacht ik werkelijk wat te zien, maar nu was hij angstvallig wit! Ik heb nog totaal geen klachten wat ongi betreft, dus wacht nog maar even
NOD februari 25/2 Macmazsy (5) 28/2 JuJu (6) NOD Maart 02/3 Marv (5) 03/3 Butterfly22 (5) 10/3 Jolanda1986 (3) 12/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) 19/3 Moppie1981 (2) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Even ons beroemde lijst weer naar boven halen
hier weer even een berichtje van mij. heb een korte ongi gehad. zaterdag was het alweer voorbij. Maandag weer wat licht bloedverlies gehad. Misschien heeft dit allemaal te maken met de vroege mk. Ik heb voor mijn man al een speentje in huis liggen met pappa is the best. Voor de opa's en oma's heb ik 4 mokken gekocht. Op deze mokken ga ik zelf opa en oma neer zetten. Vinden we nog net iets persoonlijker. Ik slik alleen foliumzuur. Verder niets. Heb wel aan de HA gevraagd of het al zin heeft om te gaan tempen. Hij raadde mij het ten zeerste af omdat je er dan te veel mee bezig bent. Dus dat laat ik nog even achterwege. Wij 'klussen' wanneer we zin hebben. Mijn man is er meer mee bezig dan ik had verwacht. toen ik hem vertelde dat ik een MK had gehad zei hij: dan kon je lichaam het vruchtje nog niet vasthouden. ik vond dat zo lief van hem. Hij weet nu wel wanneer we het beste kunnen klussen en volgens mij wil hij er helemaal voor gaan!
Oh Mac.. ik vind het zo spannend!!! Heb je last van je hele borst? Ik heb zo'n last van mijn tepels aan het einde van mijn cyclus en vandaag is dat echt erger dan normaal. Maar de rest voelt wel normaal aan zeg maar. Nou goed ga snel verder typen want als ik type kan ik niet voor je duimen natuurlijk en dat is niet goed Moppie, bij mij is dat bespringgevoel weer wat gestabiliseerd na een paar rondes. Kan het nu wat meer onderdrukken waardoor ik niet een agressieve-op-sex-belustte vrouw wordt maar gewoon af en toe 'zin' heb waardoor vriendlief me ook af en toe (na wat subtiele hints aan mijn kant) kan versieren. Dat scheelt een hoop! Ik zit hem weer een beetje te knijpen.. volgens mijn temp word ik vandaag ongesteld maar dat wil ik echt nog niet.. Zondag pas!!! Ik heb geen last van krampen ofzo (wat ik vorige cyclussen wel had) maar goed mijn lijf kennende ('iedere ronde een verassing') zegt dat allemaal niets. Duimen duimen (afwisseld voor Mac en voor mezelf) dat ik het haal tot zondag...
@Mac zolang er geen duivels zijn is alles natuurlijk mogelijk @JuJu oh ik hoop zo voor je dat als de duivels komen niet eerder komen dan zondag. Ik duim ook voor jou
@JuJu en Mac. Ik ben ook heel hard voor jullie aan het duimen. En voor alle andere dames natuurlijk ook. Hopen dat we volgende maand allemaal roze nieuws hebben.
@juju, zal voor je duimen!!! Hier nog steeds geen duivels! Ga steeds weer kijken, maar totaal nog geen aankondiging! Mn hele borsten zeuren, Voel ze heel erg zitten, Als ik een afstapje neem (van de stoep ofzo) voel ik dit al aan mn borsten. Elke beweging voel ik. Ik woon 3 hoog en als ik dan de trap afga, hou ik ze echt vast anders doet het gewoon echt pijn. De tepels zijn ook super gevoelig. Ik wacht even af tot na het weekend. Mocht ik dan nog niet ongi zijn, dan test ik weer. Ondertussen begint mn man ook de zenuwen te krijgen. Vraagt steeds of er al iets is veranderd.
Spannend! Wij wachten ongeduldig mee. Misschien kun we maandag wel samen testen (al kan ik me niet voorstellen dat je het echt zo lang volhoudt.. )
NOD februari 25/2 Macmazsy (5) 28/2 JuJu (6) NOD Maart 02/3 Marv (5) 02/3 Butterfly22 (5) 10/3 Jolanda1986 (3) 12/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) 19/3 Moppie1981 (2) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Ik heb mijn nod even aangepast want ik kwam er net pas achter dat ik me vergist had. (beetje dom)
Goedemorgen!! Ben hier al een hele tijd niet geweest. Ik zag dat ik zelfs al uit de lijst was verbannen. Maar ik dacht.. ben zo vrij om mezelf er weer even bij te zetten: NOD februari 25/2 Macmazsy (5) 28/2 JuJu (6) NOD Maart 02/3 Marv (5) 02/3 Butterfly22 (5) 10/3 Jolanda1986 (3) 12/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) 19/3 Moppie1981 (2) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 22 positief getest) Verder wil ik de dames die nog wachten even een hart onder de riem steken; het komt echt wel, ik maakte me ook druk en voilá. Heel veel klusplezier allemaal. xxx Reintje
Gefeliciteerd Reintje! We hadden al gezien dat je zwanger was (een paar pagina's terug). Goed nieuws, geniet ervan! En.. je blijft hier welkom hoor! EGO: Er is niet eerlijks aan hoor. Het is zo rond je NOD toch je 'recht' om al je symptomen te spuien en dat iedereen dan roept van "spannend" en "we duimen!" Ik vind dat heerlijk om naar andere mensen te noemen en ook heerlijk om zelf te ontvangen in die onzekere tijd. Maar nu, een dag voor mijn NOD, is er geen symptoom te bekennen. Geen krampjes, niet vaker plassen, niet meer vloed, geen rare ontlasting (sorry, maar goed je gaat toch op zoek), geen toegenomen eetlust. Niet eens misselijk, wat ik nu twee cyclussen al zo'n beetje vanaf mijn eisprong ben (icm krampjes)! Alleen maar gevoelige borsten en tepels. Daar gaat mijn kans de show te stelen hier (jullie begrijpen allemaal dat dit reuze overdreven is en niet serieus genomen moet worden he ) Goed nieuws: temp is gestegen vanochtend dus ik word niet ongesteld. Een LF van 10 dagen is dus zo goed als in de pocket!