Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by Omelet, Jan 21, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. navlis

navlis Actief lid

Oct 5, 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    @jinne,
    Gefeliciteerd met jullie goede echo, heerlijk dat je de 12 weken voorbij bent!

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

Oct 5, 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Oh Jinne wat een mooi plaatje!!! Geweldig!!! Begint je buikje al iets te groeien? En gaan jullie het nu aan iedereen vertellen dat jullie zwanger zijn of wachten jullie daar nog even mee?

@Butterfly en JuJu succes in de volgende ronde

@Hier volgens mij temp is gisteren mijn ei geweest (niks van gevoeld) maar ja dat weer je natuurlijk nooit ;), dus ik zit op het wachtbankje 8) Dit is mijn laatste werkdag van deze week en dan ga ik morgen met mijn familie naar Parijs!!! Erg veel zin in even lekker eruit!!! :D Hopen dat het daar ook zulk lekker wer is met het zonnetje erbij

3. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Lekker een weekend weg Tutsje!

Juju: Mmhh toch 9, das minder.... Ik snap dat je gek wordt van dat tempen... Zo wordt je enkel onzekerder ipv zekerder!!

Hier is het ook knudde. Mijn lichaam van slag en dat in combinatie met een thermometer die met 4 keer tempen 4 keer iets anders aangeeft ben ik ook de kluts kwijt :(.
    Denk dat ik nog geen ei gehad heb maar zeker weten doe ik het niet meer. Zal wel een lange ronde worden (+40 dagen), ppfff...

4. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Balen Loki.. blijft toch ff afwachten wanneer je lichaam het weer oppakt..

5. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    @loki; vervelend dat je nog steeds geen duidelijkheid hebt.

Ik kreeg vandaag een berichtje van een oud-collega dat ze had gehoord dat ik bezig was voor kinderen. Nu weten 2 collega's het, 1 had ik verteld en die had het (per ongeluk) gezegt tegen een andere collega. Nu heb ik gevraagd van wie ze het heeft, want verder weet helemaal niemand dat ik bezig ben. En dat wil ik graag zo houden aangezien ik van die 2 collega's al genoeg vragen en opmerkingen krijg! Snap dat soms niet, waarom moeten dat soort dingen doorverteld worden. Is toch iets persoonlijks.

6. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Goede middag dames,

Hier sinds 5 min wat steken rechtsonder in me buik. en ineens een beetje misselijk gevoel.

Moet volgende week mijn ongi krijgen, nooit eerder deze dingen gehad voor mijn NOD, ja vorige maand wel wat steken onder in me buik.

Maar voor de rest heb ik nergens geen last van geen gevoelige borsten ofzo.

Hopen dat het deze ronde raak is

7. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    Lastig Mac, kan ik me goed voorstellen dat je daar niet op zit te wachten!!
    En spannend Jolanda!

8. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    ik ben er inmiddels achter wie het heeft gezegd. Een collega die me toevallig met iemand anders hoorde praten en daarbij haar conclusies heeft getrokken (toevallig de goede).

9. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Fijn altijd dat soort mensen Mac....
    Hier ook zoiets... Mijn tante wist van de MK. Het is geen groots geheim maar niet iedereen heeft er iets mee te maken.. Deze heeft het in vertrouwen tegen een andere tante verteld en die komt toevallig mijn schoonmoeder tegen en zegt dan in het vol ornaat "Wat erg he van ...!" vervolgens moest mijn schoonmoeder haar vriendinnen dus uitleggen wat er was en dat zijn weer kennisen van de familie van mijn vriend. Oftewel, het hele dorp weet het nu! Iedereen weet van de MK en voornamelijk iedereen weet dat we bezig zijn, zucht :(. Waarom hielden we het dan in godsnaam geheim tot de 12 weken??? Volgende keer kan ik het net zo goed met 4 weken in de krant zetten, toch iedereen komt het te weten goed of fout! :x

10. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Thanx allemaal!!
    Helaas had ik al een aardig buikje:) maar qua vorm is het toch al anders als anders ;) Ben overigens net uit mijn broek gescheurd:$ geloof dat ik toch toe ben aan positiekleding:) en het was zo'n mooie broek :(

Onderhand hebben we het al bijna aan heel de familie verteld..moeders eigenlijk bij 6weken al. Mijn moeder was vorige maand jarig en toen opa en oma ook verteld...dat ging in een razend tempo door de familie....tja
    Mijn vader weet het inmiddels ook (hij woont in het buitenland) heb hem een t-shirt met Trotse opa opgestuurd :D
    Dit weekeinde op ziekenbezoek bij mijn opa en oma van vaders kant. Heeft vorig weekeinde een hersenbloeding gehad dus is wel heel leuk om te vertellen...mss weten ze het al van mijn vader... weet ik niet....

11. DeLi

DeLi Fanatiek lid

Oct 3, 2009
    1,224
    0
    0
    @Jinne; Geweldig om je echo zo te zien.
    Blij dat je de 12 weken voorbij bent!!!

12. Omelet

Omelet VIP lid

Nov 14, 2008
    14,874
    2
    0
    En ik vind het al erg dat vrienden van ons (die natuurlijk 2x in ronde 1 zwanger waren) het weten en iedere keer vragen "en.. is er al nieuws?"..

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

Feb 3, 2010
    1,116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    goede morgen dames,

Sinds gister krampen in me onderbuik en rond me middel, soms ook wat last van me rug en iets wat gevoelige tepels.

Nog 5 dagen tot mijn NOD kan bijna niet wachten pffff wachten is echt erg.

Maar ik hou de moed erin woensdag mijn NOD eventueel verder in de week als mijn ongi niet komt ff testje doen denk ik..

Heb al een test liggen nog van de vorige keer en het lijkt wel of die test me constant ligt aan te kijken pff kan hem beter opbergen denk ik haha.

Hoe staat het met jullie wie van jullie kan al testen?

14. lautjep

lautjep Niet meer actief

Ik kom mij toch ook melden hier. had nog helemaal niet gezien dat september er ook tussen staat. Wij zijn 4 september begonnen en ik zit nu in ronde 7 vaak korte rondes ( 25 dagen ) deze maand een van 34 gehad. ik heb nu niet zo'n goed idee van mijn nod voor maart. als het 25 dagen zijn dan is het de 23 maar anders later. gok even op de 28e.

NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    04/3 JuJu (6)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    13/3 Tutsje (5)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6)
    19/3 Moppie1981 (2)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)
    28/3 Macmazsy (6), Lautjep ( 7)
    31/3 Butterfly22 (6)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)
    Reintje85 (februari 22 positief getest)[/QUOTE]

15. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    @lautje; welkom!!! Je hebt zeker korte rondes gehad. Nu zie ik dat je begin sept. bent begonnen, ikzelf eind sept. dus opzich loop je niet ver voor op de rest wat rondes betreft.

@jolanda; spannend hoor! Ik had wel klachten afgelopen ronde, maar die kwamen pas na mn NOD. Jij hebt ze al voor je NOD. Ben benieuwd!!!

@juju; ik hoef ook al die mensen niet om me heen hoor, die het steeds komen vragen. Ik begin er zelf niet over, maar mocht nu een collega er om vragen zal ik niet meer glashard liegen, zal hooguit zeggen dat die kinderen wel komen, maar wanneer weten we nog niet. Want dat is de waarheid (toch?)

Vandaag een halve dag gewerkt. Slaap al de hele week onrustig en was dus vandaag helemaal kapot. Mn ongi loopt zo'n beetje tegen z'n einde. Wel dit keer meer last gehad van krampen en bloedverlies.
    Het tempen gaat nu nog goed. Doe het wel gewoon met een oorthermometer. Kijk even of ik het weekend een andere kan halen, als ik weet wat voor ik nodig heb. Hij geeft nu de ochtenden steeds netjes dezelfde temp aan. Is dus wachten tot een stijgende lijn.
    Hoe kan ik trouwens mn kaartje onder mn handtekening zetten?

16. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Naar van je klachten meis!

In het linker menu zie je "My Home Page"
    Als je daar op klikt zie je als url iets wat op 29c594 Ovulation Charts lijkt. Die kopieer je uit de adresbalk en zet je in je onderschrift.

@Jinne: mooi beebje!

@Jolanda: spannend ;)

17. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

Sep 7, 2009
    1,254
    0
    0
    Eindhoven
    Thanx meiden:D

Oeh ja dat vond ik ook zo vervelend...al mag ik natuurlijk ook niet klagen met mijn 4rondes...maar snap helemaal wat je bedoeld

18. Loki09

Loki09 VIP lid

Oct 2, 2009
    7,631
    2
    38
    Brabant
    Welkom hier Lautje :)

Jolanda:
    Hahaha kijkende testen, irritant! Al vind ik dat je nu gerust een poging kunt wagen :)

Hier was mijn temp vanochtend 37.0. Als dat morgen nog is denk ik dat ik mijn ei toch al gehad heb. Al twijfel ik dan nog tussen 2 NOD's:). De ene zou aanstaande vrijdag zijn (12 mrt) en de andere 5 dagen later (17 mrt). De 17e zou zijn als ik gister mijn ei gehad heb. Zelf zou ik 12 mrt logischer vinden ivm vruchtbaar slijm/afscheiding maar er zat 1 meting tussen die dat 'kruis' tegen houd..)
    Ik wacht morgen nog even af (stel het is ineens weer een lage temp...) en dan ga ik maar uit van de 17e en als het dan toch de 12e is valt dat gewoon mee ;).

Fijne dag allemaal!!

19. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik denk dat mijn temp een beetje van slag is. vandaag is dag 8 van deze ronde en ik had vandaag opeens een hoge temp. de afgelopen week 36.2 en nu 36.7 zou ik mijn ei al gehad kunnen hebben. Dat is wel erg vroeg

20. jerami

jerami Fanatiek lid

Aug 16, 2009
    2,007
    0
    0
    Zuid Holland
    ik ben net begonnen met tempen, dus moet er nog even wat meer kennis inkrijgen, maar heb nu juist een flinke daling, ach wat is flink, 0.4 graden. Volgens FF dus flink. Zit nu op dag 7 en moet dus nog even ong. 7 daagjes wachten (hoop ik!)

Share This Page