Dat zou wel heel vroeg zijn Lautje! Ik zou haast denken van niet maar er zijn vrouwen die hun ei idd zo vroeg hebben in de cyclus! mac: Voor je ei maken dalingen ed weinig uit, die zul je nog wel enkelden meer krijgen misschien. Ik krijg iig net voor mijn ei een duidelijke dip.
net even een ovu test gedaan en er is een streepje nog niet super donker wat zou dat betekenen wel heel erg duidelijk te zien. ik snap er niets van ik heb hoe dan ook altijd een ronde van 25 dagen dus het is maar kort
Heb je ooit eerder ovu testen gebruikt? Daar kun je misschien iets van afleiden. Bij mij is de ovutest na een ei negatief, nog een heel licht streepje (heb maar 1 keer doorgetest). Ik zou de komende dagen gewoon even door tempen en het liefste ook met je ovutestjes natuurlijk. 25-14=11 *denkt even hard op*. Mmh tsja, 8 dagen zou kunnen, heb je gewoon of een nog kortere cyclus of een lange LF. Weet je dat al van eerdere rondes toevallig? Je LF is in theorie iedere ronde zo goed als even lang dus dan kun je het ook berekenen.
ik heb maar even mijn handtekening aangepast zit op dag 9 morgen nog maar en ovu test doen en dan verder turen. als het donkerder wordt dan komt mijn ei er denk ik aan. ik heb vorige maand ovu testen gedaan maar die bleven wit tot dag 16 en toen ben ik gestopt omdat ik normaal op 25 dagen zit en bang was dat ik wat fout had gedaan was toen dag 10 pas begonnen en las ergens dat je met 25 dagen al op dag 8 moet beginnen. temp heb ik vorige ronde niet gedaan die daarvoor wel maar toen geen ovu testen en toen ging mijn temp op dag 11 omhoog zoals het hoort. even afwachten straks als man uit zijn werk komt nog maar even klussen
NOD Maart 02/3 Marv (5) 10/3 Jolanda1986 (3) 13/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) 19/3 Moppie1981 (2) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) 28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7) 31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Hoi Lautje, dit was de meest recente lijst!
Hier weer even een update. Sinds gister hartstikke misselijk, normaal als ik eet gaat het wel over maar deze keer niet ik blijf de hele dag neigingen hebben om te gaan braken. Heb ook iets of wat zere tepels. Hele dag een vol gevoel in me maag terwijl ik gewoon volop kan eten :s. Ik heb mijn cyclus op 30 dagen staan, omdat ik vorige maand een vroegtijdige miskraam heb gehad maar nu zeiden ze dat je gewoon uit moet gaan van je normale cyclus dus als ik dat zou doen is morgen me NOD.. Nog geen ongi pijnen te bekennen hier. alleen soms wat flauwe steken in me onderbuik soms trekken die door naar me rug dan weet ik niet hoe ik moet gaan zitten op dat moment :s Ik wordt echt gek van mezelf pfff.. Kennen jullie iets van deze tekenen van toen jullie zwanger waren?
Waarom test je niet even? Ik had voor mijn nod geen kwalen. Ben alleen in de 6e week misselijk geweest en gevoelige tepels betekende bij mij niet zwanger (2x gehad 2 keer niet zwanger en de 3e keer niets en wel zwanger). Dus aan mij heb je niets .
NOD Maart 02/3 Marv (5) 10/3 Jolanda1986 (3) 13/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) 19/3 Moppie1981 (2) én Hen (5) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) 28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7) 31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Hey meiden, Lees af en toe nog wel mee en zag dat ik niet meer in de NOD-lijst stond, dus heb mezelf er weer even bijgezet. Ik vermoed m'n NOD de 19e, maar heb m'n ei nog niet gehad, dus kan het nog niet helemaal zeker zeggen. Ben nu ook aan het tempen en ben heel benieuwd wat dat me gaat zeggen! (nu nog niet veel namelijk...)
@jolanda ik had wel last van een wat weeig gevoel en pijnlijke borsten... het eerste wat ik ook heb aangeschaft was een meegroei bh @temp je moet even de feeling er voor krijgen maar ik vond het wel erg fijn @hier nu echt zin in de lente
Wat een karwij dat tempen zeg! Het tempen zelf is opzich wel te doen, heel simpel. Maar ervoor wakker worden!!! Door de weeks gaat elke ochtend de wekker om 06.00 en dan moet ik er ook uit. Dit gebeurde dus ook in het weekend vanwege het tempen... maar daarna nog in slaap vallen is even wat anders!!!! Zaterdag lukte dit me wel, maar vanochtend ben ik eruiteindelijk om 08.00 uitgegaan. Gelukkig slaapt mn man meestal door mijn wekker heen, dus die hoor ik nog niet klagen.
Haha wat een gedoe het Mac Ik moet zeggen dat ik het niet altijd even serieus neem hoor, als ik weet dat ik in het begin van een cyclus zit dan komt het niet zo nouw en ook een dag of 4 na de eisprong tot 1a2 dagen voor nod ook niet. Dan temp ik wel en kan dat makkelijk 0,1 of 0,2 afwijken maar dat doet toch weinig in de waarde. Maar hoe meer je nouwkeurig hebt hoe beter he!!
Hai meiden! Volgens mij heb ik mn ei gehad op CD16 deze ronde (vorige keer op CD17. Als mn LF even lang is, zou ik op 28dagen uit komen. Perfect? Het zal mij benieuwen Op dag 15 geklust, ook dag 17 's ochtends Zou het helpen? haha... Vorige ronde niet (dag voor ei). Heb nu wel heel duidelijk een verschil gemerkt in afscheiding. Moet wel zeggen, deze keer ben ik 2 weken strontchagerijnig geweest !!!!! Vanaf CD1-CD14 zo ongeveer. Pfffftttt.... Hoop dat het gewoon met ontpillen te maken heeft... @Tempen: zodra ik wakker word en niet op een bepaald tijdstip. Ik word op ma-wo laat wakker en op do-vr vroeg. Vanmorgen ook pas getempt toen ik al even wakker was (half uurtje blijven liggen) Tijdens mn ongi is mn temp relatief hoog. Daarna zakt het ineens in tot dag van de eisprong, dan stijgt het met een hele graad!!! en dat blijft een paar dagen hoog. In ronde 1 zakte mn temp na een dag of 5 weer langzaam (op dip na maar toen voelde ik me ook niet lekker).
Dat zakken van de temp tijdens de ongi heb ik dus ook. Op dag 3 was het 37.0 en nu is het dag 9 en is het 36.0. Wordt er wel een beetje moe van. Gisteren was dag 8 van cyclus en had nog steeds oud bloed. Ik hoop vandaag toch echt niet meer, want ben het nu een beetje zat!
Tempen heeft écht alleen maar zin als je het op vaste tijden doet.. of ben ik nu een zeurpiet? Wel een beetje he maar goed dat moet dan maar Ik heb ook makkelijk praten: viel gewoon weer in slaap (deed ook de lamp niet aan: bijschijnen met telefoon, temp was binnen halve minuut opgenomen, opschrijven en binnen een minuut was alles weer donker. Hen: welkom terug!!! Bah het sneeuwt! Gisteren lekker in de tuin bezig geweest en nu is het weer kkkkkkoud!!! Heb net toch maar de stap genomen. Vrijdagochtend heb ik afspraak met de huisarts om te praten over mijn LF. Zal wel niets aan gedaan worden (of ik moet liegen) maar heb er gewoon geen vertrouwen in zo. Ongi is hier al afgelopen nu. Ronde 7 (alweer..) is begonnnen...
hallo dames, Daarnet een testje gedaan die van kruidvat 2 voor 5 deze was helaas negatief, Ja ik weet het je kunt het beste met ochtendurine testen maar kon het niet langer volhouden dacht ik gooi er gewoon een testje tegen aan en ik zie wel misschien nog te vroeg voor een test moet vandaag en anders woensdag mijn ongi krijgen wat ik niet hoop natuurlijk. Over paar dagen opnieuw testen als de ongi er nog niet is hopelijk dan wel posi
juju ik zou er ook niet om liegen maar je lf zou ik wel vertellen. dat is belangrijk denk ik. ik was vorige maand voor iets anders bij de ha en toen ik aangaf al even bezig te zijn kreeg ik de opdracht om met 10 maanden ( 11 rondes) te komen omdat het vaak even duurt voordat je een plekje heeft. hij heeft wel de zwemmers van man lief even laten bekijken morgen de uitslag. hopen dat het goed is. dit kan volgends hem al gedaan worden na 6 maanden. Hij gaf mij mee om te gaan tempen en als mijn ei raar in de ronde zit dan mag ik meteen terug komen. dan heeft het namelijk helemaal geen zin om te blijven proberen en hopen dan kan je er beter iets aan doen sterkte vrijdag
Hallo meiden! Het is al weer even geleden dat ik wat geplaatst heb in dit topic maar ik lees wel zo'n beetje dagelijks alles bij. Hopelijk brengt maart geluk en krijgen we snel wat roze nieuws @ Loki: Hoe is het nu met je? @ hier: Alles goed hier! De tijd gaat zo snel, inmiddels al weer heel wat VK afspraken achter de rug. We hebben een nekplooimeting laten doen met 12,5 week maar helaas geen kansberekening gehad omdat ze mijn bloeduitslagen kwijt zijn geraakt De meting opzich was prima, waar de beeb boven de 3mm een verhoogd risico zou hebben had onze beeb een nekplooi van 1.6 mm op de dikste meting (andere metingen 1.4 mm) Prima resultaat dus! We hebben bij deze echo ook wat leuke nieuwe foto's gehad, ik zal ze zo even plaatsen. Vorige week maandag voor het eerst het hartje gehoord met een doptone, echt super was dat! Over 3 weken hebben we een pretecho waarbij het geslacht bepaald wordt, echt spannend alhoewel we beide wel een voorgevoel hebben! Over 5 weekjes hebben we de 20 weken echo. Mijn buik begint ook te groeien, ik pas helaas geen 1 broek meer (!) Ik droeg altijd strakke skinny broeken maat 36, dat zit er nu niet meer in Gelukkig zien de zwangerschapsbroeken er ook leuk uit en zitten ze heerlijk! 1 minpuntje: Mijn baan gaat ophouden na mijn zw verlof... Helaas zijn er geen Parttime mogelijkheden en zal ik tegen die tijd op zoek moeten naar iets anders. Wel balen natuurlijk maar ik probeer me er maar niet al te druk over te maken... Eind november zal ik weer moeten werken, hopelijk is de markt tegen die tijd een beetje aangetrokken.
Hier de echo foto's: http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Echo218-2-2010.jpg http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Echo118-2-2010.jpg http://i91.photobucket.com/albums/k295/MarchaL_01/Echo318-2-2010.jpg
Juju: ik denk dat het een beetje per huisarts verschillend is of ze er 'meteen' iets aan doen. Ik zal voor je duimen! Jolanda; Mmhh jammer.. Nog even een paar daagjes afwachten dus Marcha: Thanx 4 asking . Het gaat met ups en downs.. Als ik denk dat ik bijna 15 weken zou zijn (en ook zo'n mooie echo zou moeten hebben) kan ik meteen weer janken.. Gelukkig gaat het de meeste dagen best redelijk... Ooit komt ook onze tijd,.. Super mooie foto's. Heerlijk die vooruitzichten allemaal!