Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vanilla

Vanilla Fanatiek lid

10 jul 2006
    1.373
    0
    36
    @Loki: Dat begrijp ik.... Voelde me ook een beetje bezwaard om eerder iets te plaatsen hier, het is allemaal zo klote... Ik ben blij dat je je over het algemeen wel weer wat beter voelt. En natuurlijk komt jullie tijd ook!! *knuffel*

Wat doe je deze maand? Heb je een ''rust'' maand?

2. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Nee gewoon blijven plaatsen meid, onze tijd komt nog wel. Als ik via internet al geen zwangeren kan zien, hoe moet ik me dan IRL gedragen? :D Vrijdag nog bij een kennisje geweest die 37 weken zwanger was (vanochtend bevallen btw!) en daar zag ik wel een beetje tegen op maar het viel me achteraf erg mee. Ook wij krijgen dat, alleen wat later dan gehoopt...

We hebben eigenlijk een maandje rust gehad maar wel 2 keer gevreen :) Volgensmij ver genoeg van de eisprong af, haha.

@ Hier:
    Ben overigens wel een beetje de weg kwijt nu...
    Vanmorgen mijn temp weer 0.2 lager, kan FF weer geen ei vaststellen!!
    En vanmiddag.... Een streepje bloed... Kan 3 dingen betekenen imo:
    1) Verkleving/Curretage niet goed gegaan (wil ik liever nog niet aan denken :()
    2) Ongi komt eraan. Prima! Al is er dan of geen ei geweest of een LF van 8 ongeveer?!
    3) Innestelingsbloed :) Zou nu of 6 of 8 dagen na eisprong kunnen zijn (1 meting van 36.9 houd die kruizen tegen, als ik hem weg haal staat er een kruis op dag 20 en aangezien mijn thermometer niet écht mee werkt de laatste tijd is niets meer zeker...).

Nummer 2 en 3 vind ik prima, maar meer dan afwachten kan ik toch niet ;)
    Heb het idee dat mijn ei toch wel geweest is of dat ik iig in de LF zit dus heb even een banner gemaakt tot volgende week wo. We zullen zien....

3. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @marcha; mooie foto's! Je moet gewoon blijven posten hier hoor! Uiteindelijk verwachten we zelfs nog buikfoto's :D

@loki; Dat wordt dus nog spannend. Zal duimen voor de laatste 2 opties!

@Hier vanochtend een lichte temp. stijging. Dit kan morgen natuurlijk weer net zo hard zakken. Verder vanochtend wel opeens wat buikkrampen. Geen ei ofzo, maar wel vervelend.

4. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee meiden,

Hoe is het hier?

@Lautje Welkom hier gezellig

@JuJu gewoon eerlijk zijn bij de HA ben wel benieuwd wat hij gaat zeggen ook omdat mij LF wat aan de korte kant is.

@Jolanda jammer van de negatieve test maar het kan altijd nog.

@Marcha wat leuk dat je hier jullie belevenissen even met ons deeld en ook erg moooir foto's. Willen jullie weten wat het geslacht is van jullie kindje?

@Hier gisteren laat uit Parijs gekomen echt een wereld stad zo mooi echt je kijkt je ogen uit, voor de rest zit ik op de wachtbank en om eerlijk te zijn heb ik deze ronde er niet zoveel vertrouwen in. Heb soms van die momenten dat ik zo down ben en dat ik denk dat ik helemaal geen kinderen kan krijgen word er echt zo gek van en dan vind ik de wereld zo oneerlijk verdeeld maar dan denk ik ook weer dat ik mijn kop moet houden en niet zo moet zeuren want er zijn anderen veel langer bezig dan wij, maar toch...

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Goede morgen meiden!

Tutsje:
    Heerlijk Parijs! Ik vond het ook super daar. Ook nog in Disney geweest? Dat vind ik ook zo geweldig...
    Wat heb jij je cyclus lang gezet trouwens? In theorie mag je nu toch al bijna testen? :)

Hier is de temp weer 0.1/0.2 gestegen. Ongi lijkt me dus (nog) niet. Wat een gedoe...

6. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee Loki,

Nee zijn niet naar Euro Disney geweest maar daan ben ik wel al 2 keer geweest, echt super zou ik zo weer heen willen :D

Volgens mij heb ik 03-03 mijn ei gehad dus ik zal mijn banner even aanpassen.

7. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6) én Tutsje (5)
    19/3 Moppie1981 (2) én Hen (5)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)
    28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7)
    31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)
    Reintje85 (februari 10 positief getest)

Zoooo banner aangepast en NOD datum verschoven, al denk ik niet dat het raak zal zijn deze maand maar ok :(

8. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    16/3 Laikabasko (6)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)
    Loki09 (4, wachten op ongi na curretage)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger

Vlinders
    Loki09 (Februari '10 MA 11 weken)

Heb mezelf ook maar weer even toegevoegd aan de lijst (NOD onduidelijk, hoop dat daar snel verandering in komt ;) ) en mijn vlindertje toegevoegd, als jullie dat oke vinden. De andere 2 vroege vlinders er misschien ook bij zetten? Toch een rieel beeld van de aantal keren dat het gebeurt...

9. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    @Tutsje
    Hier zit ik met hetzelfde. Merk ook echt aan mezelf dat ik er even helemaal doorheen zit. En ik denk dan ook inderdaad dat ik niet zo moet zeuren omdat er veel meer dames al veel langer bezig zijn. M aar toch blijft het zo frustrerend vooral als je dan om je heen steeds hoort dat er weer iemand in je omgeving zwanger is terwijl ze de pil slikte. En juist die mensen zeggen vaak dat je er niet zo veel mee bezig moet zijn omdat het dan nooit lukt. grrr.

Zo even mijn frustraties kwijt. Sorry hoor.

Maar goed. Als het goed is krijg ik vandaag mijn ovulatietesten binnen, waar we deze ronde mee gaan beginnen. Hopen dat dat meer geluk brengt.

Iedereen weer heel veel suc-6 gewenst.

10. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    hier weer even een update, Loop al de hele dag met overgeef neigingen en ja hoor daarnet wilde ik even weg gaan had een afspraak staan om 13.00 uur en loop naar me fiets en ja hoor daar kwamen de overgeef neigingen weer en ja daar kwam het dus, was meer maagzuur dan wat anders:(

11. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

Meid, doe een test!

12. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @ Moppie1981, Ik heb gister middag een test gedaan en die was nega dus ik wacht nog even af. denk niet dat hij nu posi zal zijn een dag naderhand dus denk dat ik het beste even kan wachten tot vrijdag ofzo

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Spannend Jolanda!

Ik snap jullie gevoel prima tutsje en butterfly. Ookal is een half jaar nog helemaal niets geks, die angst is er toch al. Die zou er bij mij ook zeker zijn geweest. Ik heb dan nu vooral een iets andere angst (het is ook nooit goed ;)) maar ik kan het me heel goed voorstellen...

Zo, ik heb een nieuwe thermometer :p Een echte braun, flexibele kop en in 10 seconden af te lezen maar wat kan mij dat verekken, als die maar duidelijker is dan die van nu :p.

14. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @loki; wat voor een thermometer heb je dan nu van braunn? Aangezien ik nu nog steeds met een oording temp (al is hij wel van braunn)

15. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ja ben erg benieuwd naar de huisarts. Het is een vrouwelijke (ken haar nog niet) dus misschien scheelt dat? We zullen wel zien. En ik ga natuurlijk vanwege mijn korte LF dus dat ga ik ook wel melden ja :D Ik zal het vrijdag wel even melden. Wil ook een bloedtest ivm toxioplasme (we hebben 2 katten). Net wel een pendel binnen voor april en had er nog een staan voor maart/april. Ach zoveel geduld heb ik ook wel weer ;)

@ Loki
    Hoop dat je snel duidelijkheid hebt over je cyclus en dat die weer lekker snel gaat lopen. Ik zat al een hele tijd te twijfelen om voor te stellen de vlindertjes een plekje te geven maar dat is zo gek als je zelf geen vlindertjes hebt. Vind het dus een goed idee!

We hebben trouwens nog helemaal geen NOD's in april! Misschien wel allemaal deze ronde zwanger ;)

Spannend Jolanda!

16. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Oh en Marcha wat een prachtige foto's! Blijf ze delen want het is een wens van ons allemaal!
    Enne.. komt vast goed met je werk!

17. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Inderdaad nog geen aprillers! Houden zo!
    Ik had vanavond opeens een klein kwakje 'slijm' in mn broekje. Leek wel opgedroogd lijm, tenminste zo zag het eruit. Heb even gevoeld (sorry voor de vieze details!) en ja het leek echt net als een lijmballetje, zo op het zicht een compact stevig balletje en als je er wat mee doet, toch plakkerig. Heel raar!

18. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    10/3 Jolanda1986 (3)
    16/3 Laikabasko (6)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)
    Loki09 (4, wachten op ongi na curretage)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger

Vlinders
    Loki09 (Februari '10 MA 11 weken)
    Navlis (December '10 MK 6 weken

Hey meiden,
    Een paar dagen niet gepost maar heb wel meegelezen, was erg druk de laatste tijd.
    Hier gaat alles z'n gangetje, heb deze maand geen ovutesten gebruikt en we zien het wel wanneer het weer op ons pad mag komen, we doen het ook alleen als we echt zin hebben eerder was dat ook wel alleen dan in de week van me ei wilde ik perse elke 2 dagen.

@marcha wat een mooie foto's van jullie kleintje!

Ik heb ons vlindertje er ook maar bij gezet, ik vind het een goed idee loki om die er ook bij te zetten.

19. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Jolanda, da's waar ook. had ik vandaag ff weer overheen gelezen. Maar je weet maar nooit ! Misschien zou er vandaag wel een klein streepje staan...
    Houd je je temp ook bij? Zo ja, blijft die hoog?

@Vlinders: goed idee. Die mogen ook een plaatsje in onze lijst natuurlijk!

@Juju: ben benieuwd wat de huisarts te zeggen heeft!

@Nodlijst: waar is Marv gebleven? Had gezien dat ze al even niet geweest was op het forum dus onbekend wat er met de NOD is gebeurd... Zou ze maart roze maken voor ons?

@Hier: ei is volgens mij echt geweest, al heb ik vandaag weer een temp dip. Moet idd maar op vaste tijden gaan tempen. Doordeweeks om 8u als vriendlief eruit gaat, of om 7u als ik eruit ga. Dat verschil kan niet zo belangrijk zijn toch?
    Normaal temp ik op ma-wo om 11u, op do-vr om 7u en in het weekend ergens tussen 10-12. Wel altijd direct als ik de woonkamer binnen kom, maar soms ben ik dan al wel een half uurtje wakker...

Maar iig, ei geweest want:
    week 1 ongi
    week 2 oversext :p
    week 3 prop me vol met ongezonde dingen direct na mn ei (ronde 1: chocola. ronde 2: koeken, gevulde koeken, suikerwafels, cake...) en libido daalt.
    week 4: ik vrees voor het ergste...

weet iemand ook of er middeltjes zijn om je hormoonspiegel wat in balans te krijgen? als dit zo door gaat (vooral ook met katten op vriendlief in week 1!!) dan ga ik weer aan de pil hoor!!!

20. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    @moppie1981: Vandaag mijn NOD als mijn NOD niet door zet dan ga ik morgen of vrijdag een test doen.
    Nee ik hou mijn temp niet bij maar als ik deze ronde ongi word dan ga ik wel tempen.

Voor de gene die één deze dagen mogen testen succes en hopen op veel roze nieuws!!!:D

Deel Deze Pagina