hier weer een berichtje van mij. Ben wat druk geweest de laatste tijd vandaar even geen berichtje gezet. Vorige week mijn ei gehad. Uiteraard geklust. Afgelopen zondag enorme buikpijnen gehad (innesteling?) Vanaf maandagavond ontzettend last van mijn borsten. Kan er niet eens op liggen en dat terwijl mijn favo houding op mijnbuik slapen is. We wachten het maar af. Maar is wel weer spannend!
Hahaha zo heftig als jij ken ik het niet hoor moppie Misschien is het gewoon even wennen zo na de pil? Navlis: Misschien gaat het zelfs beter, zonder druk.. mac: Een gewone,opzich niets speciaals maar heeft zo'n buigbare kop (blauwe kop, witte thermometer) en is al na 10 seconden af te lezen. Koste 11 euro hier (komt bij de Etos weg). Nou, laatste dagje vrij deze week dus vandaag moet ik aan de slag... Boodschappen, was draaien, stoffen, ramen lappen. Pppfff wordt al moe bij de gedachten maar het is echt weer nodig... Tot later meiden!
ik zit al een tijdje op het forum maar vind het erg prettig om hier mee te lezen. ik ben zo te zien niet de enige die nu toch een beetje onrustig begint te worden. ben deze maand begonnen met tempen en man lief heeft een zwemmertjes test gedaan bij de ha. ( die was helemaal goed) bij je temp maakt het veel uit op welk moment je het doet. ik heb vandaag om 7 uur getempt toen mijn man naar zijn werk ging toen had ik 36.4 om 11 uur werd ik wakker en heb ik het nog een keertje gedaan en toen 36.8 het is dus duidelijk een verschil. de ha heeft mij meegegeven dat je moet tempen op dezelfde tijd en nog in bed dan ben je altijd ongeveer even warm anders heeft het geen zin zeggen ze. Ik heb weinig ervaring ermee maar dit weet ik
@Laikabasko: Op welke dag heb jij je ei gehad? Ik op CD16 en zit nu op CD21. Tussen 5-10dpo zou de innesteling plaats moeten vinden dacht ik. Wel spannend dus!!! Ook hier @Juju: whahahaha ja maar dan issie meestal sjaggo omdat ik in week 1 zo bitchy ben geweest maar komt wel goed idd @Loki: Ik voel me errug hormonaal iig. Ben dit helemaal niet gewend! Ik houd het gewoon op ontpillen!!! Succes met de boodschappen en het huishouden. Ramen lappen moet ik ook nog doen. Allemaal neusjes en pootjes op het raam aan de binnenkant (katten haha) En voor de rest ook het hele huishouden... Hoef pas om 20:30 te beginnen vanavond dus heb nog alle tijd! @Tempen/lautje: dan moet ik de volgende ronde toch maar anders gaan tempen... of gewoon niet tempen, kan ook... haha!
Klopt het moment van tempen is erg belangrijk. Hier vanochtend ook om half 8 getempt (als ik er normaal uitga) en een uurtje later (weer ingeslapen) was het ineens 0.3 hoger. Scheeld enorm veel dus. Pppff poetsen zuigt... Heb de boodschappen gedaan, was in de machine zitten, kamer gepoetst, keuken gepoetst en zo nog de raam en stofzuigen dan is het beneden klaar... Daarna naar boven (stofzuigen, stoffen, beetje opruimen en dan de was afhalen en nieuwe ophangen). Als dat een beetje wil vlotten mag ik van mezelf nog even naar het tuincentrum wat bloembollen halen. Ik hou van narcisjes/blauw druifjes en hyacinten. Als die er zijn komt de lente er écht weer aan . Hebben jullie al vakantie plannen? Wij gaan 2,5 week in augustus met de caravan naar Oostenrijk (Tirol). Heb er nu al zin in! Gister al een heerlijk jurkje gekocht (ik loop meestal in mijn werkkleren of rijkleding ) dus dan ben ik echt in zomer-stemming, haha!
Hmm ja lente! Vorige week blauwe druifjes in de woonkamer gezet en daar kan ik helemaal van genieten! Zonnetje buiten.. wakker worden door vogeltjes.. ja doe mij maar MEERRR! Nadeel is inderdaad dat je alle kattenneusjes en -pootjes op de deur ziet staan. Die negeer ik nog even. Als het écht warm is ga ik pas ramen lappen (ik ben er ook erg slecht in, misschien scheelt dat ook). We hebben nog geen vakantieplannen. Het wordt denk ik Noorwegen maar hoe en wat, dat hebben we nog niet uitgedacht (waarschijnlijk gewoon tentje achterin en gaan!)
ik temp denk ik heel gewoon waar een termo voor bedoelt is. ik heb ook van die neusjes staan. ik heb wel even overal een doekje over heen gehaald maar verder doe ik vandaag niets nu nog even de badkamer en dan even winkelen voor mijzelf. heb er zin in. ik durf nog geen vakantie te boeken. ik wil leren duiken maar als je zwanger bent mag dat niet dus ik hoop dat het niet kan deze zomer. als ik van de zomer niet zwanger ben dan gaan wij alsnog
Owww ik wou dat ik op vakantie kon deze zomer! Maar we zijn nu nog zo druk met ons huisje bezig... dat gaat m niet meer worden vrees ik Als we nog geld over houden gaan we misschien richting Afrika in oktober/november (mits mijn werk het toe laat) om bij schoonzus de kleine te bewonderen...
Pfff ja die ramen wat een ramp :x Ik vraag me serieus af of het érvoor of érna erger is . Kijk binnenkort schoonmoe wel weer een keer lief aan, die heeft laatst ook de hele pui (5,5 meter raam ) gedaan . Ben nu pas beneden klaar, moet boven alles en de was nog.. Dat wordt geen bollen meer vandaag. Moeten rond 5 uur eten want ik heb les (met de pownie) om 7 uur... Druk druk druk
Hallo dames, Hier ben ik dan toch weer. Ik ben een tijdje niet op het forum geweest en dat heeft me rust gegeven. Ik ben deze ronde niet zo veel met zwanger worden bezig geweest, tot nu dan! Nu begint het aftellen en dan wordt het toch wel spannend! Ik zit nu ongeveer 6 dagen voor mijn NOD! Op dit moment heb ik nog helemaal geen klachten en ik ga er ook helemaal vanuit dat ik netjes op de 16de ongesteld ga worden. Ik denk dat als het ons deze ronde wederom niet gelukt is mijn mannetje gaat proberen bij de huisarts zijn zwemmertjes in te leveren als dit al mag. Dan weet je tenminste iets he. Jullie zijn allemaal lekker druk met de poets vandaag. Ik doe helemaal niks vandaag want ik zit in de nachtdienst en dan kom ik thuis ga ik naar bed, sta ik op eet ik wat en dan even op de bank hangen en weer werken. Zo gaan de dagen wel heel snel voorbij, dat is nu dus een voordeel. Maar verder niet echt gezellig. Vanavond wel even sporten en dan mijn laatste nachtje (gelukkig). Tempen gaat mij dus zeker niet lukken. Ik sta bijna iedere dag op een andere tijd op ivm werk dus er is nooit een tijd dat ik het zou kunnen doen. Zeker niet omdat het dus zoals ik bij jullie lees iedere dag op dezelfde tijd moet, net voordat je uit bed komt! Maar hoe is het verder meiden? Nog spannende dingen gebeurd toen ik weg was?
WB Nienke Nog een paar daagjes geduld! Zo ben trots op mezelf. Het is weer allemaal schoon en opgeruimd. Zelfs het hondje geborsteld . Helaas geen bollen gehaald, dat wordt volgende week . Heb nu kippies in de (stoom)oven staan dus even tijd voor mezelf
NOD Maart 02/3 Marv (5) 10/3 Jolanda1986 (3) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) én Tutsje (5) 19/3 Moppie1981 (2) én Hen (5) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) 28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7) 31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Loki09 (4, wachten op ongi na curretage) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Vlinders Loki09 (Februari '10 MA 11 weken) Navlis (December '10 MK 6 weken Even ons NOD lijstje weer naar voren gehaald! Nieke, welkom terug! Spannend die wachtdagen
Welkom terug Nienke! Enne.. hier is niets opgeruimd.. Wel boodschappen gedaan want ga zaterdag lekker koken (zusje en haar vriend komen langs). En zo naar Turkse kookles!
Zo ladies, jullie zijn lekker bezig geweest vandaag. Ik ben nu net uit me werk en heb morgen vrij dus morgen is het voor mij poetsdag, vind het altijd heerlijk om ons huisje weer lekker schoon te maken alleen als ik dan een dag ben bezig geweest zie ik altijd zo op tegen de was s'avonds
Even weer een vraagje over het tempen.... ooit ga ik het leren hoor! Je temp. gaat toch nadat je je ei hebt gehad pas omhoog? Ik had namelijk vanochtend opeens flinke steken en krampen in mn onderbuik wat aan de rechterkant. Nu had ik gisteravond laat ook 1 steek heel fel aan de rechterkant. Normaal zou ik gelijk zeggen dat dit mn eisprong was, zo voelde het in ieder geval wel. Dit zou moeten betekenen dat morgenochtend mn temp. hoger zou moeten zijn toch? mn temp is in de afgelopen 3 dagen dit geweest: di-36.3 woe-36.5 do-36.5 en kan je op je ff aangeven dat je krampen ofzo hebt gehad?
NOD Maart 02/3 Marv (5) 10/3 Jolanda1986 (3) 14/3 Tutsje (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) 19/3 Moppie1981 (2) én Hen (5) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) 28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7) 31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Loki09 (4, wachten op ongi na curretage) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Vlinders Loki09 (Februari '10 MA 11 weken) Navlis (December '10 MK 6 weken) Ik heb mijn NOD weer veranderd ik denk dat 3-3 mijn ei is geweest en als zondag de duivels komen heb ik een LF van 10 dagen, al ben ik bang dat ik zondag niet ga redden maar ok maar weer afwachten. Even wat anders moet binnen kort een nieuwe telefoon en ik denk eraan een Iphone te nemen (ze hebben het erover dat in april KPN ook profider kan kiezen?!?!) iemand ervaring met een Iphone?
NOD Maart 02/3 Marv (5) 16/3 Laikabasko (6) 17/3 Nieke84 (6) én Tutsje (5) 19/3 Moppie1981 (2) én Hen (5) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) 28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7) 31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7) 11/4 Jolanda1986 (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Loki09 (4, wachten op ongi na curretage) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Vlinders Loki09 (Februari '10 MA 11 weken) Navlis (December '10 MK 6 weken