@Lief; Leuk dat je mee komt kletsen hier en natuurlijk ben je welkom!! @Hen; Hopelijk kun je medicijnen/zalfje krijgen en ben je er snel vanaf. Ik ga natuurlijk weer door naar de volgende ronde! Hopelijk hebben we in ronde 5 meer succes! Ik heb vandaag vitaminepillen gehaald met foliumzuur. Ik twijfel alleen of ik deze wel kan gebruiken als je zwanger wil worden of pas als je zwanger bent. Volgens mij heb ik meer van jullie hierover gehoord. Dus wie slikt er nog meer de pilletjes van Davitamon?
Pffffff wat voel ik me beroerd! De buikgriep is hier aangekomen. Sinds vannacht elke 2 uur naar de wc geweest. Dus niet geslapen... Had ook koorts vannacht en zweette letterlijk het bed uit! Inmiddels vanmiddag veel geslapen en de wc routine is al iets minder. Heb gelukkig wel wat thee kunnen drinken en een paar crackertjes gegeten. Het nadeel is dat ik niet kan overgeven, ben dus steeds misselijk met flinke buikkrampen.Ook in vlagen flink duizelig. Vannochtend al 2x gevallen. Mn man wijkt niet van mn zijde, mn koorts is alleen nog maar aan het stijgen sinds vannacht en hij vertrouwd het daarom niet zo. Ik zelf ben al blij als ik vannacht wat kan slapen en die wc niet steeds op hoef te zoeken.
Wat vervelend Mac! Hoop echt dat wij het overslaan deze keer. Heb gister wel de hele dag met buikkrampen op t werk gezeten maar kan er niet beter van naar het toilet... Wel gedroomd dat ik heb over gegeven door buikgriep, brrrr... ik durf niet over te geven dus dat was geen fijne droom. werd echt naar wakker vanmorgen. Het duizelige zou wel in het patroon passen, ook al een paar dagen steeds duizelig! Maar lijkt op een heftige griep die rond gaat zeg, hoor steeds mensen over flauw vallen en flink spugen en op de wc zitten... niet fijn Beterschap!!
Beterschap beide! Hier alleen zwaar verkouden brr, maar precies in het weekend natuurlijk, zal maandag wel weer beter gaan De buikgriep op het werk dan weer niet meegepakt gelukkig. @DeLi, staat het niet op de verpakking of bijsluiter? Slik zelf van VSM Mama, dat kan voor en tijdens de zwangerschap.
@Mac; Beterschap meid. Hopelijk kun je vannacht een beetje slapen! Want je moet wel weer een beetje aansterken. @Moppie; Ik hoop voor je dat je niet ziek wordt! @Lief; Ik denk dat ik het niet helemaal goed gelezen heb . Staat op; Speciaal voor vrouwen die zwanger zijn of borstvoeding geven. Maar had hier op het forum van iemand gelezen die het ook gebruikte, dus ging er eigenlijk vanuit dat het goed was. Weet ook niet of het kwaad kan als ik het nu al gebruik of beter van niet. Terugbrengen kan denk ik ook niet en zit ik eigenlijk niet op te wachten. Ben al steeds bang dat mensen me zien en niemand weet dat we bezig zijn om zwanger te worden. Dus ben steeds bang om betrapt te worden. Ik heb vandaag echt zo'n bui van; "Ik wil zwanger zijn en wel nu!!!" Soms heb ik echt geen geduld meer. Erg he? Zie allemaal vriendinnen om me heen die bevallen en dan wil ik ook zo graag! En het kan allemaal nog zo lang duren. Mijn geduld wordt op de proef gesteld.......
NOD januari 20/1 Doritoo 25/1 Granta(3) 26/1 SweetMiekie (4) 26/1 Aankomendemama (4) 26/1 priscillaq(5) 27/1 Reintje85 (4) 28/01 Hen (4) 29/01 Macmazsy (4) NOD februari 01/2 Lief (5) 03/2 Butterfly22 (4) 06/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Uitgestelde babyplannen Caitlin ZWANGER Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest)
@moppie; ik hoop dat je dan inderdaad ook niet ziek wordt. Ik liep voor zaterdah ook al een paar dagen met flinke buikkrampen rond en had dus al het idee dat het mij niet zou overslaan. Ik voel me gelukkig al iets beter. Heb vannacht 16 uur gelapen, dus dat ik al mooi ingehaald (aanezien ik overdag ook meer sliep dan wakker was). Gelukkig niet meer naar de wc geweest sinds gisteravond. Nog wel soms duizelig en last ban buikpijn, maar het ergste is voorbij. Mn koorts is gelukkig ook al wat gezakt en mag mn man weer wat relaxen Op het werk werd gezegt dat de buikgriep die nu heerst van het norovirus komt. Ik heb het even opgezocht en dit kan wel kloppen. Je hebt er gemiddeld 1 a 2 dagen last van en daarna is het over.
Deli; ik herken je gevoel maar al te goed! Ik wil ook zwanger zijn en wel nu meteen!! Dus... geduld is een hele hele hele schone zaak! Met anderen heb ik een hoop geduld, maar niet met mezelf, dus het zal me niet makkelijk gaan vallen als het echt nog een hele poos gaat duren! Mac; fijn dat je je weer wat beter voelt! Maar het norovirus geldt volgens mij alleen als je er ineens, vanuit het niets last van krijgt. Dus het ene moment zit je gezellig te kletsen en is er niets aan de hand en 2 seconden later ligt je hele maaginhoud eruit... (projectielbraken). Het is daarbij ook zeer besmettelijk. Als ik jouw verhaal zo lees, voelde je je al een paar dagen niet lekker, dus ik betwijfel of je echt het noro-virus te pakken hebt. Je koorts past er namelijk ook niet echt bij... Maar goed, maakt ook niet zoveel uit, feit blijft dat je buikgriep hebt en da's al rot genoeg! Lief; tnx voor je duidelijke uitleg! Ik heb eigenlijk maar een week lang last gehad van een branderig gevoel bij het plassen (dacht eerst ook aan blaasontsteking). Het jeukte alleen bij aanraken, vooral gevoelig bij afvegen oid. Verder had ik toen geen andere afscheiding ofzo. Maar afgelopen woensdag had ik ineens wel hele vreemde afscheiding. Beetje gekke beschrijving, maar het leek net op een dot nat wc-papier... Dit had ik gistermorgen weer, maar mijn andere klachten zijn helemaal weg! We hebben sinds dat ik er last van heb eigenlijk niet meer gevreeen. Eerst durfde m'n man niet en nu ik niet meer! Ben benieuwd wat de huisarts gaat zeggen, maar eigenlijk wil ik er voorlopig even niets voor als ik er nog zo weinig last van heb... Hier; sinds gisteravond weer een zeurend gevoel onderin mijn buik... Kan het niet helemaal plaatsen. Het zijn (nog) niet echt ongi-krampen en dat WIL ik ook helemaal niet! Ik ga nog steeds voor de 10+ LF, dus ik wil donderdag pas denken aan een ongi! Pfff... weet dat ik niet zwanger ben, maar ondanks dat ben ik er nu nog meer mee bezig om niet ongesteld te worden...
Goed dat je toch even langs de huisarts gaat en wie weet krijg je even een pil of zo'n eitje en ben je er helemaal vanaf! Ik heb misschien ook wel ietsjes afwijkende afscheiding gehad, maar niet erg.. wat jij zegt is vaak bij de candida schimmel! Veel vrouwen hebben er last van hoor dus de dokter vind dat echt doodnormaal. En jij ook een korte LF omdat je gaat voor 10+?
NOD januari 20/1 Doritoo 25/1 Granta(3) 26/1 SweetMiekie (4) 26/1 Aankomendemama (4) 27/1 Reintje85 (4) 28/01 Hen (4) 29/01 Macmazsy (4) NOD februari 01/2 Lief (5) 03/2 Butterfly22 (4) 06/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Uitgestelde babyplannen Caitlin ZWANGER Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) ik heb mezelf verplaatst naar 21 feb ben vandaag ongi geworden succes meiden zwanger gefeliciteerd groetjes priscillaq
Yep! De vorige keer was hij 8 à 9 dagen. Daarvoor heb ik geen ovutesten gebruikt, maar aangezien ik nu 2 keer netjes na 14 dagen een eisprong kreeg, gok ik dat ik dat de keren daarvoor ook zo had. Waarschijnlijk toen wel een langere LF, want m'n cyclus was toen 25 en 24 dagen. Maar ja, dat zijn speculaties, we zien het dit keer wel! Er schijnen goede middelen te zijn tegen een korte LF, dus ik zal meteen eens info opvragen bij de huisarts!
Heb zelf die etospillen wel geprobeerd maar maakt bij mij geen verschil, achja je probeert wat he Ik hoop gewoon dat het bij mij lang genoeg is voor en eitje om in te nestelen.. Maar ook ik ga deze maand weer voor de 10+!
Ach ja, je moet je geld ergens aan uitgeven hè! Heb namelijk ook al het een en ander gespendeerd aan pillen, maar of het allemaal werkt!!?? Wij gaan gewoon voor de 10+! Er zijn nog wel meer dames in dit forum met hetzelfde probleem, dus we hebben lotgenoten!
@hen; Kan best hoor dat het dat virus niet is. Weet alleen dat dat wel heerst bij de kinderen op het werk. Overgeven kan ik niet, weet niet waarom niet, soms ben ik zo misselijk, ongelovelijke braakneigingen, maar er komt gewoon niks. Mn temp. wisselt nu steeds tussen de 36.8 ( wat ik normaal heb) en de 37.5. Hoop dat de duizeligheid vanavond/morenochtend weg is, anders even mn werk bellen voor vervanging (voor in ieder geval de ochtend).
Hallo allemaal! Er is weer flink wat afgekletst dus ik ga mijn best doen.. Was even benieuwd Loki of je nog bloedverlies had of dat dat nu helemaal is afgelopen? @ Mac Oef dat klinkt niet lekker Hopen dat je snel weer opknapt!!! @ Hen Hopelijk heeft de huisarts iets wat helpt. Het is ook zo lastig dat je elkaar anders aan blijft steken he.. @ Priscillaq Helaas.. Nieuwe ronde en nieuwe kansen!!! @ Deli Jij vroeg het van die pillen? Die kun je gerust slikken! Zit niets ongezonds in de samenstelling is alleen wat anders dan gewone vitaminepillen. Zijn echter absoluut niet schadelijk als je nog niet zwanger bent! (en daarna natuurlijk ook niet ) @ Hen en Lief Wij gaan voor een LF van 10+!!!! (of zwanger, vooruit dat mag ook ) Ik hoor ook bij het cluppie met een LF van 9 en een van 10 dagen. (Naja, úiteindelijk scheelde het maar een paar uur maar goed) @ Hier in afwachting van..
@ Juju; Ben je bekend met deze vitaminen dan? Gebruik jij deze ook of heb je die gebruikt? @Priscillaq; Jammer! Nieuwe kansen in de volgende ronde! @Hen; Ja ik ben ook bang dat m'n geduld nog heel erg op de proef gesteld gaat worden als het nog lang duurt. Voor hetzelfde geldt duurt het nog maanden of in het ergste geval helemaal niet
Nee DeLi maar in principe zit in al die pillen hetzelfde (behalve bij Etos die echt verschil maakt in voor - tijdens - na zwangerschap) en die vitamines die kunnen geen kwaad. Het is niet zo dat je voor je zwangerschap bepaalde vitamines niet kunt verdragen die je tijdens en na je zwangerschap wel kunt verdragen. Het is dus gewoon veilig! (ps, ik heb zojuist cervixsluim ontdekt )
NOD januari 25/1 Granta (3) 26/1 Aankomendemama (4) 27/1 Reintje85 (4) 28/01 Hen (4) 29/01 Macmazsy (4) NOD februari 01/2 Lief (5) 02/2 SweetMiekie (4) 03/2 Butterfly22 (4) 06/2 JuJu (5) 15/2 Tutsje (4) 16/2 Nieke84 (5) 17/2 Moppie1981 (1) 19/2 Marv (5) 20/2 DeLi (5) 21/2 priscillaq (6) 24/2 Navlis (4) NOD onduidelijk Moontjee (2) Jojogirl88 (PCO) Uitgestelde babyplannen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Loki09 (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Doritoo is ongesteld geworden maar schrijft niet meer op dit topic. Ik heb haar van de lijst gehaald. Maar Doritoo, als je dit leest: je mag jezelf er altijd weer opzetten hoor! Granta, jij bent de volgende roze kandidaat! Spannend!