Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    iemand al iets gehoord van Marv??? Haar nod was toch vorige week?
    Hoe staat het met de andere meiden waarvan de nod naderd?

Hier gisteren opeens weer wat felle steken rechtsonderin, nu vanochtend was mn temp. weer omhoog. Zou dit dan wel mn ei geweest zijn? Het gevoel was hetzelfde als op dag 12. Alleen zou het nu (dag 14) wat normaler zijn n.a.v. mijn vorige cyclussen.

2. Jinne1982

Jinne1982 Fanatiek lid

7 sep 2009
    1.254
    0
    0
    Eindhoven
    Oh wat een onnozele huisarts zeg!!! Ik had d'r gezegd je bent nog niet eens begonnen aan kinderen of wel soms!!!
    Als ik jou was zou ik maar een andere HA gaan proberen. 2 a 3 jaar:$ Dit is bij mijn HA toch echt maar èèn jaar hoor!!
    Tip: Trek je stoute schoenen aan en bel de post nog maar een keer hierover en laat ze maar eens weten dat dat echt niet zo kan.

En ehh niet verdrietig zijn vanwege zo'n onnozel dom mens....dat verdient ze niet eens!

3. navlis

navlis Actief lid

5 okt 2009
    490
    0
    0
    mama zijn
    ergens
    Hey meiden,

Iedereen een goed weekend gehad?
    Gister weer ouderwets gezellig even weg geweest met een vriendinnetje, zo gezellig dan weer als je dat jaren niet meer hebt gedaan.
    Vandaag de hele dag last van maagzuur, ik word er niet goed van en rennies of iets dergelijks vind ik zo smerig. Misschien is het wel een goed teken wie weet.

Liefs..

4. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Wat een lieve reacties! Inmiddels ben ik niet meer verdrietig. Deze week gaat mijn ei-week in. Gewoon weer optimistisch aan de klus dus!
    Ik weet dat je na zes maanden onderzoeken kunt krijgen (bijv. sperma) en dat je doorverwezen kunt worden bij onregelmatigheden in de cyclus. En dat je na 12 maanden het recht heb om een gyn te zien. Misschien dat ik over een week of 3 (als ronde 8 start..) weer wat strijdlustiger ben en zelf een gun bel ;)

LautjeP: Ik hoop dat de pendels van Astrid uitkomen :D (voor ons allebei). Ik heb nog bijna geen pendels teruggehad maar nov 2011.. misschien is dat voor je tweede ;)?

Hen: Leuk dat je meeleest! Hoe gaat het me jou? Jij hebt vast meer geluk met je huisarts hoor ;) Balen van je candina je blijft aan het smeren zo.. Je kunt het meeste van je temp aflezen als je die regelmatig (en anaal ;)) opneemt. Vooral omdat niet iedereen een hele hoge stijging heeft na zijn eisprong.

Moppie: Hoe gaat het klussen? In je huis bedoel ik: schiet het lekker op en zijn jullie al aan het opbouwen? Leuk!!

Loki: Gefeliciteerd! Gaan we samen voor een kerstkindje ;)

Caitlin: Leuk dat je er weer even bent! Hoe gaat het met je neefje? Ik weet dat abortus ook miskraam betekent (en abortus provocatus een abortus in de volksmond is) maar lief dat je het nog even uitlegd :) Kwam op dat moment vreemd over maar nu je dit zo zegt klinkt het ook logisch ja! Volgens mij dacht ze ook niet dat ik PCO had maar was het om te illustreren dat de natuur niet te voorspellen is. 8)

Werkse deze week!

5. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Fijn dat je je weer iets beter voel Juju :)
    De eiweek is de fijnste, kun je er tenminste zelf iets aan doen. Al moet ik zeggen dat ik me nu wel even heel rustig voel, nu ik ongi ben en deze week even nergens aan hoef te denken.
    Kerstkindje zou geweldig zijn :D. Wordt wel flink mikken dan, op 12 december zou mijn opa jarig zijn, op 13 december mijn mamma, 1 dag s'klaas en 2xkerst/oudnieuw en mijn verjaardag ook nog tussen kerst en nieuw :)) Maar wel zooooo welkom :D

Navlis:
    Hier weinig weekend gehad ;) Vrijdagavond en zaterdag gewerkt. Vandaag lekker met het paardje in de bossen gereden en smiddags bij me paps en mams geweest :)

6. lautjep

lautjep Niet meer actief

juju ik ben het met je eens de pendels van astridid moeten uitkomen dat zou heel erg leuk zijn.
    ik zag ergens anders op de site al meerdere mensen waarbij ze het goed had deze maand.
    Ik geloof er helemaal in.

Ik heb een heerlijk weekend gehad en nu ook wel weer zin om aan het werk te gaan.

7. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

@Loki: ben blij dat je ongi bent geworden! Op naar de volgende ronde dus :)

@Mac: kan best je ei zijn geweest. Dag 14 vind ik alleen wel erg vroeg voor jouw cyclus ??? of ligt dat aan mijn gebrek aan ervaring :p

@Navlis: leuk zo'n vriendinnen momentje :)
    ik duim voor je dat het raak is!!!
    @Lautje: ben het er ook mee eens dat die pendel uit moet komen hahaha!

@Hier:
    5dpo tempdip (35,9/36,1) maar was erg vroeg op om naar de tandarts te gaan en laat getempt / kwam toen net van buiten. << die laat ik dus uit mn lijstje weg.
    6dpo: rommelende buik (36,6)
    7dpo: buikpijn en steekjes rechts (36,3) (dip???)
    8dpo: misselijk 's ochtends en steekjes... (36,6)
    9dpo: veel maagzuur maar enorme trek! en steekjes... (36,5)

en ik maar roepen dat ik er nog niet zo mee bezig was!

8. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6)
    19/3 Moppie1981 (2) én Hen (5)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)
    28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7)
    31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7)

NOD April
    11/4 Jolanda1986 (4) én Tutsje (6)
    12/4 Loki09 (5)

NOD onduidelijk
    Moontjee (2)
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)
    Reintje85 (februari 10 positief getest)

Vlinders
    Loki09 (Februari '10 MA 11 weken)
    Navlis (December '10 MK 6 weken)

Hee meiden,

Het weekend is weer voorbij en zondag zijn de duivels bij me langsgekomen volgens mij was deze ronde mijn LF 10 dagen dus dat is het enige positieve nu maar hopen dat het altijd zo blijft :p

Nu op naar ronde 6 en daar gaan we nu vol voor, zijn nu een half jaar bezig dus het mag nu wel eens een keertje raak zijn!

@Loki ben blij voro je dat de duivels ook bij jou zijn gekomen, begrijp ik het goed dat jullie deze ronde er weer helemaal voor gaan?

@JuJu veel plezier in jullie klusweek :D

@Zwangeren onder ons: Hoe is het met jullie? hoop dat jullie niet teveel klachten hebben?

9. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @moppie; mijn ei is de afgelopen 3 cyclussen op dag 14 geweest. Ik was vorige ronde alleen 4 dagen later met mn ongi.

Nu ik met dat tempen bezig ben wordt het alleen maar onduidelijker voor me. Als ik van mn gevoel uitga zou ik zeggen dat ik op dag 12 of dag 14 mn ei heb gehad. Beide dagen dezelfde felle steken/krampen gehad zoals elke keer rond mn ei.
    Alleen zegt FF iets heel anders. Vanochtend was mn temp gewoon weer een hele graad gezakt! Ik snap er niks meer van..... Hou mn banner gewoon op 28 dagen, kan hem altijd nog aanpassen als de FF opeens wel een ei vind.

10. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Mac:
    Mijn FF kennis zegt dat je morgen of woensdag je ei krijgt :D
    Als dat klopt, ga ik dan door voor de wasmachine? :p
    Nee serieus, je temp tijdens je ongi was hoger, dat is dus je LF temp (zakt na je ongi naar je FF temp). Hij schommeld in de FF fase flink, dat is normaal. Nu heb je een flinke dip en dat is normaal kort voor je ei. Je temp zal morgen of overmorgen stijgen en dan wellicht tot 36.8/37 graden (hoeft niet in 1 dag hoor, kan ook trapsgewijs).

Tutsje:
    Yup, nu hebben we officieel groen licht! Ik heb het er nog steeds moeilijk mee en sommige mensen zeggen dat ik het eerst 'een plekje moet geven' maar ik denk dat ik het toch pas echt kan accepteren als ik weer zwanger ben en de 10/12 weken voorbij (probeer mezelf voor te houden om vanaf de 9 weken te gaan genieten, dan ben ik al een week voorbij het punt dat het fout ging...) maar eerst maar weer eens zwanger mogen worden...
    Ik ga dus weer mee doen hier met tempen, testen en wachten tot NOD ;)
    BTW we lopen gelijk tot onze eisprong, gezellig ;)

11. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Oh jee, ik krijg bijna prestatiedrang met 3!!! dezelfde pendels voor deze maand :$.

Vind dit bijna eng ;) :)

12. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Nou hier is de hoop voor deze ronde vervlogen.
    Zaterdag voor het laatst geklust en mijn vriend is niet eerder terug dan vrijdag. En heb vandaag het idee gehad dat mij ik mijn eisprong had. Maar als ik mijn ovulatietest bekijk dan lijkt het erop dat hij nog moet komen. Morgen nog maar een testje doen en kijken of hij dan donkerder of lichter is dan die van vandaag.

13. Jolanda1986

Jolanda1986 Fanatiek lid

3 feb 2010
    1.116
    10
    38
    Sint willebrord (NB)
    Eerste Pendel is binnen :D Hopelijk wordt de pendel waarheid

14. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hey meiden,

Das lang geleden.
    Weekend terug gekomen van de wintersport.
    Heb nog niet alles kunnen lezen. Jeetje wat is er een hoop geschreven in een week!

Wel gezien dat er helaas geen nieuwe zwangeren zijn.... Klopt toch?
    En een aantal goede pendels voor deze periode.

@Hier;
    Ik zou mijn ei in de vakantie hebben (gezien mijn afgelopen cyclussen). Daar keek ik naaruit, omdat je dan lekker ontspannen bent en tijd hebt voor elkaar. Geen wisselende diensten van mijn vriend enz. Maar de testen werden niet echt donkerder. Zeg maar gewoon wit. :(
    Nu we weer thuis zijn beginnen ze te kleuren. Gister had ik een vrij goede test. Zometeen nog even kijken of het weer donkerder is geworden of niet..... Kan alleen vanavond niet klussen, want mijn vriend werk nu :(. Wel gisteren ons best gedaan. ;)
    Als mijn ei er nu pas is, is die trouwens wel laat. Betekent dus een langere cyclus.
    Ik voel me vandaag niet zo lekker. Heeeel erg moe (en ben net terug van vakantie!) en beetje misselijk. Is dat normaal rond je ei??

Nou meiden zet 'm allemaal weer op.
    Hopelijk weer een hoop roze nieuws de komende tijd!!!

15. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

NOD Maart
    02/3 Marv (5)
    16/3 Laikabasko (6)
    17/3 Nieke84 (6)
    19/3 Hen (5)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)
    28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7)
    31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7)

NOD April
    8/4 Moppie1981 (3)
    11/4 Jolanda1986 (4) én Tutsje (6)
    12/4 Loki09 (5)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)
    Reintje85 (februari 10 positief getest)

Vlinders
    Loki09 (Februari '10 MA 11 weken)
    Navlis (December '10 MK 6 weken)

===
    NOD onduidelijk
    Moontjee (2) < is al heel lang niet geweest maar zie dat ze 5 weken zwanger is. Moon, als je dit leest: GEFELICITEERD!!! :D
    ===

Pas maar op dames, ik zit al in ronde 3! straks haal ik jullie nog in met die korte rondes... zucht... ik baal... ben echt gewoon teleurgesteld! ben zielig bij vriendlief gaan hangen toen ik thuis kwam van t werk, en heb gezegd dat ik boos ben op mn lichaam. toen snapte hij het al wel... zow, nu ff potje janken. eindelijk! uur in de auto gezeten, uurtje op de bank gehangen en nu zit ik in mn uppie dus kan ik de tranen even laten lopen...

16. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    @loki; Heb je nog meer voorspellende gaves?! Vanochtend getempt en precies zoals je zei, flink gestegen naar 36.8, bijna een hele graad (had hem gisterochtend verkeerd afgelezen, bleek een halve graag gezat te zijn, lang leve het onthouden van dat ding!)
    Nu moet hij toch echt hoog blijven ,ander wordt ik morgen heeeeel boos!

17. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    @Loki leuk dat we gelijk lopen en leuk dat jullie er weer helemaal voor gaan, je hebt 1 groot voordeel je weet dat je zwanger kan worden, dus ik hoop voor jullie dat het snel weer raak mag zijn.

@Deli welkom terug!!! Lekker vakantie gehad??? Je hebt het inderdaad goed gezien we hebben nog geen rose nieuws deze maand.

@Hier mooi brak gisteren kampioen geworden met sporten dus het was een kort nachtje 8)

18. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Butterfly:
    Shit dat is balen :(. Net deze week ook, grr...

Jolanda:
    Misschien moeten we met zijn alle gaan duimen voor de pendels, voor vele staan ze erg positief gestemd op dit moment! ;)

Deli:
    Lekker geweest op wintersport? Goed bruin geworden?
    Jammer dat je ei wrs nog niet geweest is, vakantie doet het vaak erg goed heb ik ook gehoord!

Moppie:
    Ships, zo mooi als je eerst cyclus leek zo maf is die nu. Wellicht gewoon ontpillen, maak je er niet druk om, volgende maand wordt vast weer normaal! *knuf*

Mac:
    Niet dat me bekend is, zou wel handig zijn! :D Dan is de kans groot als je temp nu hoger blijft dat gister je ei geweest is. Als je nu 3 dagen achtereen 36.8 invult denk ik dat ff een dik kruis zet. Hebben jullie goed je best gedaan? :D

Tutsje:
    Klopt, maar toch is er onzekerheid. Je hoort na curretage soms zo'n enge verhalen. Ik was al heel blij dat ik netjes 'volgens eigen cyclus' ongi werd want soms duurt dat maanden :$. Nu nog duimen dat mijn cyclus verder niet van slag is en dat er geen verklevingen oid zitten.. Maar goed, na mijn ongi moet ik weer een beetje op mijn lichaam gaan vertrouwen, al valt dat niet mee als het je kindje niet kan laten groeien, dat weet ik wel :(. Maar idd, we werden 'makkelijk' zwanger dus daar hopen we maar gewoon op...

19. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    April rulezzz!!! ;)
    Ik krijg geen pendels meer terug :( Jammer.
    En Moontjee gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Ik wil ooohoooook!!!! :( (zeurmoment)

20. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Ik ben vanmorgen ook weer ongesteld geworden! Ik baal er echt van! Iedere keer hoop ik het weer en telkens wordt het een teleurstelling. Wij gaan nu naar ronde 7. Ik weet dat er mensen nog veel langer bezig zijn als ons maar voor mij is dit niks. Ik kan er niet tegen om telkens te hopen en telkens weer teleurgesteld te worden. Ik vind het echt knap van jullie meiden die iedere keer weer de moed verzamelen voor een volgende ronde. Ik heb het nu al gehad!
    Pffff... Wat een gedoe zeg dat zwanger worden.
    Op het werk hebben ze het nergens anders meer over omdat er op het moment zo veel zwangeren zijn. En dan zit je daar dus tussen en niemand weet dat wij al een half jaar bezig zijn. Bij de anderen is het allemaal in één ronde of max. 3 gelukt.. Lekker is dat! Zegt een collega heel nuchter: volgend jaar is jou jaar. Dat hoop ik dus niet hoop dat we ook wel eerder zwanger mogen zijn. Maar ja zij weet ook niet dat we al langer bezig zijn.. Pfff.. Moest het echt ff kwijt. Zit hier nu te janken achter de computer..

Deel Deze Pagina