Gestopt met de pil in september 2009! (2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Omelet, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Ik herken het heel erg Nienke! Gelukkig is dit forum er om het er lekker uit te gooien! Zit nu ook in ronde 7. Hopelijk een lucky number voor ons!

2. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Hee Nieke hier nog eentje die begrijpt hoe je je voelt en ik denk dat iedereen op dit forum die nog niet zwanger is wel zulke momenten heeft, maar zoals JuJu al zegt kun je hier lekker alles van je af schrijven en begrijpen wij als geen ander hoe je je voelt.

Kop op en we gaan er weer voor in de volgende ronde :)

3. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Ik krijg allemaal pendels binnen van Juni zou dat dan mijn (en mijn man natuurlijk) maand worden? Hoop eerlijk gezegt wel eerder :D

4. steenbokje

steenbokje Niet meer actief

*Moppie geeft Nieke even een DIKKE KNUFFEL door het computerschermpje heen*

Ik huil met je mee... Voel me nu na 2 rondes al zwaar kl*te, kan me echt niet voorstellen hoe het is om al 6x teleurgesteld te zijn, maar lijkt me verschrikkelijk... :(

5. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    Het went.. Vond de eerste rondes erger dan de laatste.

6. steenbokje

Natuurlijk wordt het eerder, en zo niet dan wordt het juni :D:D:D

Ik heb er 2 voor april *hoop*

7. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    Dank jullie wel meiden!!
    Bij mij went het nog niet hoor! Stiekem hoop ik iedere keer dat het raak is en dan is de teleurstelling telkens weer erg groot! Vooral nu iedereen om me heen zwanger is/lijkt dan is het nog erger! Waarom wij dan niet denk je dan!
    Ik heb een afspraak bij de huisarts gemaakt, hopelijk kan die ons helpen. Ik weet het is vroeg maar ik heb vroeger een liesbreuk gehad en daar zat toen 1 eierstok in vast zeg maar. Toen zeiden ze dat dat geen kwaad kon maar wie weet, als ze dat nu al willen onderzoeken zou ik daar heel blij mee zijn natuurlijk. En de zwemmers van mijn vriend kunnen ze misschien ook alvast naar kijken. Als ik weet dat alles goed is kan ik weer met goede moed verder..

Ik vind het echt fijn om hier even alles kwijt te kunnen. 1 vriendin weet maar dat we bezig zijn en met haar kan ik gelukkig ook alles delen, maar verder weet niemand het.. Ja jullie natuurlijk!! :)

8. steenbokje

Ik dacht tot gister dat niemand het wist dat we bezig zijn voor de eerste!
    Ja heb mn tweelingzusje ingelicht dat ik met de pil ben gestopt en haar de overige strips in handen gedrukt omdat we toch dezelfde pil gebruikten. Maar heb haar ook gezegd dat we nog "niet serieus" bezig zijn.

Gister toen ik tegen vriendlief zei dat ik gewoon BOOS was op mn eigen lichaam omdat we rond mn ei klussen en ik "nog" niet zwanger ben (haha erg he) vertelde ie dat er op het werk wel over gesproken wordt.
    1 collega is net weer vader geworden, en nu we een huisje hebben (waar dus ook een kinderkamer komt) zitten ze hem ermee te plagen dat hij straks aan de beurt is.
    Hij heeft er dus uit gefloept dat dat binnenkort wel zo zal zijn omdat ik met de pil gestopt ben

Neeeeeeeeeeeeee.... straks weet heel het dorp het!
    Naja mij een zorg, ik ken hier niemand :p
    Maar ik ken ook die collega's niet! Waarom zegt ie nou zo iets???

@Nieke: pas je de NOD lijst nog aan met je nieuwe NOD?

9. Nieke84

Nieke84 Fanatiek lid

18 jan 2010
    1.537
    0
    36
    NOD Maart
    02/3 Marv (5)

16/3 Laikabasko (6)
    19/3 Hen (5)
    22/3 Navlis (5)
    24/3 DeLi (6)
    28/3 Macmazsy (6) én Lautjep (7)
    31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7)

NOD April
    8/4 Moppie1981 (3)
    11/4 Jolanda1986 (4) én Tutsje (6)
    12/4 Loki09 (5)
    13/4 Nieke (7)

NOD onduidelijk
    Jojogirl88 (PCO)

Gewoon meekletsen
    Caitlin

Zwanger
    Jos1981 (november 09 positief getest)
    Linnie82 (november 09 positief getest)
    Simone81 (december 09 positief getest)
    Fynn (december 09 positief getest)
    Marcha (december 09 positief getest)
    Jinne1982 (januari 10 positief getest)
    Granta (februari 10 positief getest)
    SweetMiekie (februari 10 positief getest)
    Reintje85 (februari 10 positief getest)

Vlinders
    Loki09 (Februari '10 MA 11 weken)
    Navlis (December '10 MK 6 weken)

Mijn nieuwe NOD staat er ook weer tussen...

10. Omelet

Omelet VIP lid

14 nov 2008
    14.874
    2
    0
    We hebben nog helemaal geen posi testen in maart! Komop meiden, we gaan nu niet opeens een maand overslaan hoor! Duimen voor Laika! ;) (en daarna de rest natuurlijk).

11. lautjep

lautjep Niet meer actief

ik ken het gevoel heel erg goed. ronde 6 was voor mij een soort omslag punt en ik heb heel erg zitten huilen. veel mensen zijn toch binnen 6 maanden zwanger en ik niet maar ja ik kom er wel weer over heen. ik heb nu last van mijn onderbuik zal wel buikgriep krijgen of zo.

Ik wil deze maand wel goedmaken. ik ga mijn best doen.

op mijn werk hebben ze het er ook over maar ik doe net of mijn neus bloed en ga er niet op in

12. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Hallo dames,
    ik heb nog even een vraagje over mijn ovulatietesten.
    Ik heb namelijk begrepen dat het test streepje net zo donker moet zijn als het controle streepje.Nu was dit bij mij niet het geval, maar als ik mijn testen van zondag, maandag en vandaag naast elkaar leg is die van gister toch het donkerst. Betekent dit dan dat ik toch gister mijn ei heb gehad?

13. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Tutsje:
    Juni klinkt ver weg, maar dat is nog maar 2 rondes na deze! Heerlijk, bijna zomer!! (nouja, eerst nog even lente ;) )

Nienke:
    Ik kan me je teleurstelling goed voorstellen. Alswe maar wisten wanneer het zou lukken, dan hadden we iets om aan vast te houden dat zou zoveel makkelijker zijn...

Moppie:
    Troost je, hier weet door de MK iedereen op mijn werk, enkele collegas van mijn vriend en de 2 families van onze kinderwens. Erg frustrerend maar ja, ik heb wel andere dingen om me druk over te maken :)

Butterfly:
    Mijn testen werden ook nooit zo knal als de C-Lijn (zie fotoalbum). Als je gister de donkerste test had en ze lopen vanaf nu weer af dan zal vandaag wrs je ei zijn (binnen 24 tot 48 uur na de posi test is je ei).

14. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Heb ik dan nog wel een kans dat het raak is deze maand aangezien we zaterdag voor het laatst geklust hebben of is de hoop echt vervlogen?

15. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Als vandaag je ei is betekend dat dat de zaadjes 48/72 uur op de loer hebben moeten liggen. In theorie kan dit (ze leven gemiddeld 48 uur, maar kan ook korter of langer) dus uitgesloten is het niet hoor :)

16. butterfly22

butterfly22 Bekend lid

9 jan 2008
    901
    342
    63
    Vrouw
    Het rare is wel dat ik gisterochtend wat doorzichtig rekbaar slijm had opgemerkt (niet veel maar heb het in de vorige rondes niet gezien) en vanmorgen was het toch echt wit papperig en absoluut niet rekbaar. Heb ik dan wel pas vandaag mij ei gehad? Sorry voor al die vragen maar wil het gewoon even weten

17. DeLi

DeLi Fanatiek lid

3 okt 2009
    1.224
    0
    0
    Hallo meiden,

Ik heb een heerlijk vakantie gehad en wel een beetje bruin gezicht gekregen.

Ik herken het ook zo. Iedere keer weer een teleurstelling. Je gaat er niet vanuit, maar stiekem hoop je toch dat het raak zal is.
    Zeker de eerste paar rondes zijn het moeilijkst. Maar na een half jaar, mag je toch wel eens verwachten dat het raak is........
    We hopen maar op iemand waarbij het deze maand nog raak is. Moet toch iemand zijn die de maand maart roze kleurt?!

18. Tutsje

Tutsje Bekend lid

5 okt 2009
    603
    0
    0
    Friesland
    Zoals je het zo zegt valt het idd wel mee maar ik hoop toch dat het eerder raak mag zijn :D

Gelukkig weten alleen onze beste vrienden dat we bezig zijn en natuurlijk komt vaak de vraag van anderen en collega's wann wij kinder krijgen (omdat we nu bijna een jaar getrouwd zijn)

Ik hoop ook idd dat we deze maand nog rose nieuws gaan ontvangen, we moeten de lijn wel doorzetten natuurlijk ;)

19. Loki09

Loki09 VIP lid

2 okt 2009
    7.631
    2
    38
    Brabant
    Butterfly:
    Rekbaar slijm hoor net voor je eisprong te komen dus dat kan goed kloppen. Volgensmij 'blijft' dat tot na je eisprong want het is er juist voor dat de zuurgraad in je vagina omlaag gaat (anders gaan de visjes dood :)) en de visjes de weg 'upstairs' vinden. De eerste keer dat ik echt rekbaar slijm had (3e ronde) was ik ook zwanger. Afgelopen cyclus had ik ook 3 dagen veel! rekbaar slijm, maar dat kan ook omdat mijn lichaam van slag was van de curretage...

Idd, wat roze in maart is geen overbodige luxe!

20. jerami

jerami Fanatiek lid

16 aug 2009
    2.007
    0
    0
    Zuid Holland
    Ik had alleen in ronde 1 rekbaar slijm. Had toen heel veel.

Mn temp is vandaag trouwens mooi hetzelfde geweest!!! Nu morgen nog en dan wil ik toch wel die rode kruis in mn FF zien staan!

Deel Deze Pagina