Hoi Butterfly. Je weet nooit precies wanneer je ei is als je niet tempt (en zelfs dan is het niet altijd duidelijk ). Ovutesten en afscheiding geven een goede indicatie maar de nauwkeurige dag, dat wordt lastiger. Ter indicatie: ik had een knalovu en de dag erna een tempstijging. M.a.w. op de dag van de knaltest een eisprong. Maar dat kan ook een paar dagen later zijn! En afscheiding had ik vorige maand een paar dagen vóór en ietsje ná mijn eisprong en de 2 dagen rond mijn werkelijke eisprong niet. Het geeft dus allemaal een vruchtbare periode aan maar helemaal nauwkeurig aangeven doet het helaas niet. Blijft toch afwachten en duimendraaien vrees ik! LautjeP ik vond de 6 maandengrens ook erg moeilijk: voel me nu echt een statistische uitzondering 8)
Ik ben nog steeds VOOR een afleesvenster op de arm ofzo waarop precies staat "vruchtbaar" "ei" "zwanger" etc.
vandaag begint de spanning weer wat toe te nemen. Officieel is vandaag mijn NOD. Heb maandag op dinsdag bijna niet geslapen van de misselijkheid. Voel me nog niet echt fijn. Misschien wel een teken. Ik wacht het rustig af, Misschien komt alles ook wel later vanwege vorige maand. Ik hou jullie op de hoogte!
ik weet het eigenlijk nog niet wanneer ik zal gaan testen. Ik wil niet te snel testen ( als het me lukt ) Het leukste zou ik vinden om op mijn verjaardag te testen (29-3) en als ik dan posi test heb ik een mooi verjaardagscadeau! Maar ik denk niet dat ik het zo lang vol kan houden.
Hopen dat de zaadjes van mijn vriend erg sterk zijn Duimen draaien doe ik zowieso. Voor mezelf en voor jullie natuurlijk.
Mac: Nette temp! Denk dat er morgen een dik kruis komt te staan! Moppie: Dan weet wel écht iedereen waar je mee bezig bent, met zo'n afleesvenster! Laikabasco: Spannend! Hoeveelste dag zit je nu? Hahaha tot de 29ste, dat is nog 2 weken!! Dat zou wel echt knap zijn als je dat volhoudt Hier weinig nieuws. Temp is mooi gezakt en stabiel en nogsteeds wat ongi. Niets geks dus daar ben ik wel blij om als eerste ongi na de curretage want je hoort zulke gekke dingen. Nog een dag of 5 dan ga ik weer ovutestjes doen
@laika; spannend! We willen deze maand natuurlijk ook roze nieuws! Ik heb eindelijk een rode kruis!!! Mn man verklaarde me voor gek dat ik hier zo blij om was. Maar ben zo blij dat ik in ieder geval wel gewoon een eisprong heb, en al die krampen de afgelopen maanden steeds vals alarm waren. Volgens FF was mn ei op dag 16 en zou mn NOD op 29-3 zijn.
NOD Maart 02/3 Marv (5) 16/3 Laikabasko (6) 19/3 Hen (5) 22/3 Navlis (5) 24/3 DeLi (6) 28/3 Lautjep (7) 29/3 macmazsy (6) 31/3 Butterfly22 (6) én JuJu (7) NOD April 8/4 Moppie1981 (3) 11/4 Jolanda1986 (4) én Tutsje (6) 12/4 Loki09 (5) 13/4 Nieke (7) NOD onduidelijk Jojogirl88 (PCO) Gewoon meekletsen Caitlin Zwanger Jos1981 (november 09 positief getest) Linnie82 (november 09 positief getest) Simone81 (december 09 positief getest) Fynn (december 09 positief getest) Marcha (december 09 positief getest) Jinne1982 (januari 10 positief getest) Granta (februari 10 positief getest) SweetMiekie (februari 10 positief getest) Reintje85 (februari 10 positief getest) Vlinders Loki09 (Februari '10 MA 11 weken) Navlis (December '10 MK 6 weken) NOD even aangepast in het lijstje!
Jee een ei! Ik was ook altijd zo blij met een kruis (al verplaatste FF de mijne 2 van de 3 keren dat ik mijn cyclus bijhield). Hier: Er staat vanalles te gebeuren hier. Sinds gisteren last van een zeurderige buik en gisteren ook slijm (naja, het leek een soort vlies ) in mijn broekje. Ovutest gedaan en die is bijna positief. Ben benieuwd of hij vandaag nog donkerder is! Dit zijn altijd de mooiste dagen: rond je ei. Dan heb ik altijd veel hoop en weet ik bijna zeker dat het raak is. Ga er ook lekker van genieten. Ik vraag me trouwens af waarom ik een hele ronde of meer op jullie voorloop. Vind mezelf zo echt de oma van het cluppie ofzo (terwijl we toch ongeveer gelijk zijn gestopt). **gaat verder met duimen voor Marv (waar ben je meid), Laika én ook alvast Hen (wij mede kleine LF-ers moeten elkaar extra ondersteunen**
@juju; Ik weet niet precies wanneer je bent gestopt met de pil, maar als jij begin van de maand bent gestopt en de andere (ik bijv.) aan het einde van de maand zijn gestopt, dan zit daar natuurlijk wat weken tussen. En met kortere cyclussen zit je al snel wat rondes verder.
Jeeej Mac, stuur maar op die wasmachine! Nu hopen dat je goed geklust hebt dan breng jij gewoon het roze nieuws deze maand! Klopt trouwens netjes, dag 16 ei in een cyclus van 30 dagen. Niets gezeur met een korte LF (als 1 van de weinige hier volgensmij, haha!). Juju: Als ik in december niet aangeteld was dan ging ik nu ook zo'n beetje ronde 7 in (ben toch pas eind september gestopt met de pil). Maar dat heb je met een korte cyclus en het geluk dat je niet flink hebt moeten ontpillen zoals sommigen. Ik vind ronde 5 al gek klinken, zeker omdat ik 3 maanden zwanger geweest ben tussendoor . Ach, iemand moet het touw trekken he, mag jij die eer hebben! Zo, wat een heerlijke dag om vrij te zijn! Ik ga nu eerst even bollen en campanula's (me loves campanulas, jammer alleen dat ze altijd dood gaan bij mij ondanks dat ze winterhard zijn......) halen, boodschapjes doen en vanmiddag naar de masseur voor de eerste keer. Hoop niet dat het pijn doet want volgensmij zit er nogal wat vast . Laters!
@loki; Heb de dag ervoor goed geklust, maar naar mijn idee zegt dat niet alles. Dit heb ik elke ronde gedaan en ben nog niet zwanger.... Ik heb inderdaad nooit problemen gehad met mn lf. Al weet ik dit zo heel zeker meer, aangezien ik mn ei dacht te voelen op bepaalde dagen en vanaf dat moment altijd 14 dagen er tussen had zitten. Maar als mn ei werkelijk altijd later is geweest, betekend dit automatisch dat de lf korter is. Het is dus even kijken hoelang mn lf deze ronde is.
Nee balen is dat he: ik klus 'al' 4 rondes goed en het heeft geen effect. Achja blijft afwachten! (story of our lifes.. )
Ja idd dat is hier ook zo JuJu en dan begin ik altijd zo te twijfelen aan mezelf, klussen op het juiste moment maar nog niet zwanger maar... het wordt lente en dat geeft me een goed gevoel
juju ik zit in rond 7 dus wij lopen redelijk gelijk. mijn temp is naar 36.6 gegaan op dag 21?? snap er niets van normaal rondes van 25 maar vorige keer 35. zou het mijn ei zijn? Dan word deze ronde wel heel erg lang. ik blijf afwachten vandaag nog maar even klussen alleen jammer dat mijn mannetje tot tien moet werken
Hey meiden! Hoe is het met jullie? Ik zie maar bar weinig roze nieuws voorbijkomen. Maar zoals jullie weten is de lente in aantocht en dit staat garant voor (bevruchte) eitjes Ik heb dus goede hoop voor jullie! Ben van de week voor de tweede keer naar de verloskundige geweest. Alles was goed...mijn bloeddruk de eerste keer niet helemaal. Daarnaast heb ik ABneg als bloedgroep...erg zeldzaam en daarnaast dus een risico als het babytje rhesus positief is. Ook hebben we heerlijk naar het hartje geluisterd. Was erg fijn omdat ik toch maar constant wat bloed verlies. Al begin ik me daar al wat minder zorgen om te maken..zolang het maar niet meer wordt althans. Ben vorige week goed ziek geweest Hoofdpijn, licht koorts, verkouden, duizelig etc ...ben maar mooii in bed blijven liggen. Jammer dat nu waarschijnlijk vriendlief aan de beurt is..net nu ik alle hulp nodig heb om het huis een beetje aan kant te krijgen voor de kozijnenboeren die van de week komen kijken..... Grts en duimend op roze nieuws! Jinne
LautjeP: Plaats je temp kaartje eens? Kijk ik vanavond even mee Jinne: Fijn dat alles goed was! Geniet ervan! Zo, ik ben naar mn werk, tot vanavond
Hey meiden, Nou hier heb ik dinsdag en woensdag iets bruinig afscheiding gehad, dacht in eerste instantie dat ik al ongi ging worden maar vervolgens helemaal nergens meer last van. mijn nod is ergens volgende week weet nog niet precies wanneer ik ga testen aangezien mijn cyclus afgelopen keer maar 31 dagen was en voor me mk steeds 35 dagen. Jinne wat lekker dat alles zo goed verloopt met de zwangerschap, wat minder is het ziek zijn natuurlijk maar dat heerst nog steeds. ik loop iets achter met de rondes maar dat komt door de mk en dat ik daarna een cyclus had van 45 dagen ofzo. Fijn weekend allemaal! Ik moet morgenavond een keertje werken, wel gezellig.
Spannend Navlis! Ik duim voor je! (mijn duimen maken overuren sinds ik hier schrijf) Net een negatieve ovutest gehad (na gisteren en eergisteren een positieve). Betekent dat dat ik gisteren of vandaag mijn ei heb gehad? Dan is 'ie vroeg 8) Hebben eergisteren geklust en vanavond dan nog maar een keertje, dan moet het goedkomen! Om de dag lijkt me prima.